Υπερβολές στις ελληνικές ταινίες

@bambinella 100 ναι, το είδα πριν απο λίγο στην αναφορά προβλημάτων...κρίμα τοσο υλικό...:cry:

Θα ανεβάσω ξανά σταδιακά οτι θυμάμαι...

Αρχίζω με Δ.Παπαμιχαήλ....

Δημήτρη μου, Δημήτρη μου.
Στην περιβόητη σκηνή με το ξενοδοχειο. Η κοπελα-δολωμα έχει κάνει τον Παπαμιχαήλ τύφλα στο μεθύσι, ημιλιποθυμος στο κρεββάτι, δεν αντιλαμβάνεται σχεδον τίποτα, μπαίνει μέσα η σύζυγος Καλογεροπούλου κι ως δια μαγείας συνέρχεται αμέσως κι αρχίζει να τρεχει ξοπίσω της.

Το κορίτσι του Λούνα παρκ.
Ομοίως φέσι από το ποτό, σκνίπα, πίνει μερονυχτα συνέχεια, παρόλο αυτα ακούει την συζήτηση Καλλέργη-Τσιτσόπουλου περι αθωότητας της Βουγιουκλακη, συνερχεται ξανά ως δια μαγείας μεσα σε δευτερόλεπτα, οδηγεί μέχρι το Ναύπλιο να την συναντησει, κι της κάνει κι εγχείρηση...

Κι στις δυο περιπτώσεις, πότε πρόλαβε κι ξεμέθυσε σε δευτερόλεπτα, ποτε δεν καταλαβα!
Γενικά δηλαδή η ευκολία των ρόλων του να ξεμεθάει στο αψε-σβήσε είναι ασυλληπτη! :p
 
Η δασκάλα με τα ξανθά μαλλιά

1. Στην μάχη ο Παπαμιχαήλ σκεπαζει με την χλένη του (στην οποια ειχε μέσα όλα τα χαρτια του: ταυτοτητα, φυλλο πορείας κλπ) τον συνπολεμιστή του. Σκοτώνεται ο συνπολεμιστής, κι λόγω της χλένης, ο Παπαμιχαήλ δηλώνεται νεκρός. Μα κανείς δεν είχε προσέξει ότι ο νεκρός κι ο εικονιζόμενος στα εγγραφα (της χλένης) ήταν δυο διαφορετικές φάτσες;;; Ας υποθέσουμε οτι πανω στην αναταραχη της μάχης δεν το προσεξαν. Πως γινεται ομως, τέσσερα χρόνια να μην ειχε αντιληφθεί κανείς το λάθος;; τόσο από την αρμόδια υπηρεσία στρατού, όσο κι από την οικογενεια του αληθινού νεκρού;;

2. Οι Γερμανοι εισβαλλουν στο τηλεγραφειο. Ο τηλεγραφιτής Τότσικας, αν κι καλυμμένος πίσω από το γραφείο του, σκοτώνεται με μια σφαίρα. Σε αντίθεση, ο Ζερβός αποδεικνύεται εφταψυχος!! Ορθιος στην πόρτα, γαζώνεται με συνεχείς πυροβολισμους εξ επαφής στο στήθος από τον Γερμανό στρατιώτη κι όχι μόνο επιζεί αλλά το μοναδικό τραύμα του είναι ένα σπασμένο χέρι!!!..μετά από τόσα πυρά...Πως γινεται αυτο, ποτε δεν καταλαβα!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Υπολοχαγός Νατάσσα

Φωσκολος λατρεμενος αγαπημενος....

Η Βουγιουκλάκη κρυβει στο σπιτι της τον Παπαμιχαήλ τραυματισμένο. Σχεδόν σε αφασία με πληγή που αιμορραγεί, αδύναμος, ανήμπορος κι με παραισθήσεις λογω υψηλου πυρετου. Μπουκάρει ο Γερμανός Καρράς στο σπίτι. Ο Παπαμιχαήλ ως δια μαγείας μέσα σε δευτερόλεπτα συνέρχεται από την αφασία, ανακτά δυνάμεις, του πεφτει ο πυρετός κι ως άλλος superman "εξοντώνει" τόσο τον Καρρά, όσο κι τους στρατιώτες του που περίμεναν στην είσοδο. Τέτοια θεαματική ίαση τραυματία σε κλάσματα δευτερολέπτου δεν έχω ξαναδει!! Φευγει παιρνοντας την Βουγιουκλάκη μαζί του κι αφήνει πίσω τους γονείς της να τους συλλάβουν οι Γερμανοι!!! (σ.σ. Ε! που να τραβάει μαζί του τόσα ατομα...). Βγαίνοντας απο το σπίτι (σ.σ. στην μέση του πουθενα το σπίτι) τους περιμενει εντελώς συμπτωματικά μια άμαξα έτοιμη για να το σκάσουν!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Συνεχίζω με Υπολοχαγό Νατάσσα

Η σκηνή του γάμου.
1. Πως ειναι δυνατον η ομάδα του Καλογήρου να αφοπλίσει την ομάδα του Καρρά στο προαυλιο, χωρίς να ακουστεί ο παραμικρός θόρυβός, ο παραμικρός ήχος;;;;;;
2. Στις κωδονοκρουσίες, κάθε φορά που βλέπω την σκηνή αναρρωτιέμαι: γιατι ο Καρράς δεν γύρισε στο τέλος να τους πει "και τώρα που αδειάσατε από σφαίρες...παραδοθείτε!!!". Διότι ο Καλογήρου αφόπλισε αυτους που ήταν στο προαυλιο. Μεσα στην εκκλησια ο Καρρας ειχε μαζι του κι αλλους, τους οποιους δεν ειχε αφοπλισει ο Καλογηρου! Κι εφοσον αδειασαν τα οπλα στις καμπανες, ήταν ουσιαστικα ακαλυπτοι. Ανετα ο Καρρας θα μπορουσε να τους πιασει.
 
Λατρεμένη υπερβολή του Ν.Φώσκολου στα έργα του ειναι οι σωσίες...

(Υ.Γ. απο τις αναρτήσεις που χάθηκαν...)

Η λεωφόρος της προδοσίας

Ο Φούντας (Φούντας Νο 1) είναι αξιωματικός της Αντικατασκοπείας Στρατού κι μόλις έχει επαναπατρισθεί, καθώς για μεγάλο διάστημα ήταν αιχμάλωτος του καθεστώτος Χότζα στην κομμουνιστική Αλβανία (εποχή Ψυχρού Πολέμου). Είναι παντρεμένος με την Γ.Μαυροπούλου, της οποίας θείος ειναι ο Κατράκης. Ο Κατρακης ειναι ο αρχηγός της υπηρεσίας Αντικατασκοπείας. Ολα ωραια κι καλά, ώσπου ξάφνου εμφανίζεται ένας τύπος, ο Φούντας Νο 2, και ισχυρίζεται ότι αυτός είναι ο αληθινός κι ότι ο άλλος (ο Φούντας Νο1) είναι σωσίας κατάσκοπος. Της τρελής στην υπηρεσία! Ανω-κατω όλοι να τραβάνε τα μαλλιά τους, ο Κατράκης ένα βήμα πριν το εγκεφαλικό! Να έχουν μπροστα τους 2 Φούντες κι να μην μπορούν να βγαλουν ακρη ποιος ειναι ο αληθινός κι ποιος ο μαιμού!! Προφανώς μια εξέταση δαχτυλικών αποτυπωμάτων δεν είχε σκεφτεί κανείς για να λυθεί το θέμα...
Το θέμα λύθηκε, όταν η κόρη Φούντα μπηκε κατα λαθος σε πεδιο βολής έξω απο το σπίτι κι ο πατέρας της (δηλαδή ο αληθινός Φούντας) την εσωσε με κίνδυνο της ζωής του. Τώρα πως βρεθηκε το πεδιο βολής εξω απο το σπίτι...
 
Δευτερος Φωσκολικός σωσίας....

Οι γενναίοι πεθαίνουν 2 φορές

Κατοχή. Η Μαυροπούλου είναι χήρα του ήρωα του '40 επισμηναγού Α.Αντωνόπουλου κι μητέρα ενός μικρού κοριτσιού που νοσεί απο ψυχική διαταραχη, καθώς δεν μπορει να ξεπερασει το χαμο του πατερα. Βλέπει μια μέρα στο δρόμο έναν σαλταδόρο που μοιαζει εκπληκτικά με τον νεκρό άντρα της (σ.σ. Αντωνόπουλος Νο 2) κι του προτείνει -με το αζημειωτο φυσικά- να παραστήσει τον πατέρα στην άρρωστη κόρη της. Γείτονας παρακαλώ ο σωσίας Αντωνόπουλος, του οποίου την ύπαρξη η Μαυροπούλου αγνοούσε τόσο καιρό στην γειτονια!! :lol: (σ.σ. Τώρα πως γινεται να υπαρχει σωσιας, να μένει στην ίδια γειτονια τοσα χρόνια, κι να μην τον εχεις δει κιολας :thumbdown: ..). Δέχεται ο ψευτικος Αντωνόπουλος να παρει την θεση του original Αντωνόπουλου, ερωτεύεται στην πορεία την Μαυροπούλου, τον ερωτευεται κι αυτή, κι ενώ ειναι ολοι μια χαρούμενη οικογενειακή ατμόσφαιρα, να και οι Γερμανοί!!! οι οποιοι Γερμανοί, βλέποντας τον σωσία Αντωνόπουλο, νομίζουν οτι ειναι ο αυθεντικός, τον συλλαμβάνουν κι τον σκοτώνουν. Δύο στα δύο η Μαυροπούλου!!! Μα καλά κι αυτοί οι Γερμανοί πως δεν σκέφτηκαν την πιθανότητα σωσία;;; Πιο πιθανό είναι δηλαδή η νεκρανάσταση;;; :p :lol:
 
Τελευταία επεξεργασία:
Τρίτος Φωσκολικός σωσίας...

Ερωτας και προδοσία

Η Τ.Ρουσσέα είναι ψυχοπαθής έγκλειστη. Την πλησιάζουν στο ψυχιατρείο 3 τύποι και της λενε ότι ειναι αξιωματικοί του Ελληνικού Στρατού και οτι η σύζυγος ενός άλλου αξιωματικού (σ.σ. του Μπάρκουλη) εκτός ότι της μοιάζει καταπλητικά, είναι και κατάσκοπος! Για αυτό θα απαγάγουν την σύζυγο-κατάσκοπο και θα βάλουν αυτήν στην θέση της για να δίνει πλαστά έγγραφα στον εχθρό!!! Δέχεται η ψυχοπαθής Ρουσσέα με το σαλεμένο μυαλό και τα ψυχοφάρμακα να πάρει την θέση της original Ρουσσέα όπερ και γίνεται! Ψυχοπαθής μεν αλλά ερωτεύεται τον Μπάρκουλη, ο Μπάρκουλης εν τω μεταξύ στον κόσμο του, μέχρι την στιγμή που την πιάνει να σκαλίζει τα έγγραφα του και τότε αντιλαμβάνεται οτι κάτι συμβαίνει. Την παραδίδει στους ανωτέρους του και τελικά διαπιστώνεται οτι οι 3 τύποι που την είχαν πλησιάσει στο ψυχιατρείο ήταν αυτοι οι κατάσκοποι!! οι οποίο την κορόιδεψαν εκμεταλλευόμενοι την τρελα της, για να μαθαίνουν μέσω αυτής πληροφορίες για τον ελληνικό στρατό. Στο τέλος δε, συμβαίνει το εξής απίστευτο: η αληθινή σύζυγος, που όλο αυτό τον καιρό την είχαν κλεισμένη σε ένα παλιό σπίτι, καταφέρνει και το σκάει, πηγαίνει στη φυλακή όπου κρατείται η ψυχοπαθής σωσίας και της ζητάει να αλλάξουν θέσεις!!! Διότι η αληθινή σύζυγος είναι άρρωστη και πεθαίνει και θέλει να αφήσει μια μητέρα για το παιδί της και μια σύζυγο για τον άντρα της!!! Έτσι η ψυχοπαθής με την original αλλάζουν θέσεις, η ψυχοπαθής πηγαίνει στο σπίτι και γίνεται εφ'όρου ζωής η κα Μπάρκουλη και η αληθινή εκτελείται στη θέση της ψυχοπαθούς!! Πιο υπερβολή δεν υπάρχει!!!
 
Στη μάχη της Κρήτης

Σε ολες τις μάχες, μεταξυ Ελλήνων-Γερμανών στα βουνα της Κρήτης, σκοτώνονταν μόνο Γερμανοί κι κανένας Ελληνας..(πλην στο τέλος όπου σκοτώθηκε ο Χ.Πολίτης)....το δε αποκορύφωμα ήταν στο τέλος της ταινίας, στην μάχη στο φάρο, όπου το ελληνικό πολεμικό πλοίο έριχνες κανονιοβολές στα βράχια, όπου επίσης οι βολές σκότωναν μόνο Γερμανούς...Ειναι κατανοητό οτι σκοπός ήταν η εξύμνηση του ελληνικού στρατου, ο ηρωισμος, το θαρρος κλπ..αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ήταν κι αορατοι ωστε να μην τους πιανουν οι σφαιρες....
 
Δεν ήταν αόρατοι. Οι κακοί είναι κακοί σε όλα, ακόμη και στο σημάδι, και οι καλοί είναι καλοί σε όλα ακόμη και στο σημάδι. Και οι κανονιές (με ελληνικά βλήματα) βαράγανε ελληνικά βράχια οπότε τα θραύσματα που ήταν πατριωτικά δεν πειράζανε έλληνες. Άσε που είμαστε και σκληραγωγημένοι και σκληρόπετσοι και γενικώς σκληρά αντράκια, οπότε κι αν μια αφηρημένη σφαίρα βάραγε έλληνα εξοστρακιζόταν και πήγαινε να βρει γερμανό.
 
Ναυάγια της ζωής

Η μαθητρια Τζένη Καρεζη ξεμυαλίζεται με τον νεαρό νοικάρη τους, φοιτητή Κώστα Κακκαβά, κι χανει την αγνότητα της. Ο πατέρας της την διώχνει από το σπίτι γιατί τον ντρόπιασε κι καταλήγει σε οίκο ανοχής προκειμένου να επιβιώσει.
Επιστρεφει ο αδερφός Μπάρκουλης από το εξωτερικό όπου εργαζόταν χρόνια κι πάει στον οίκο ανοχής, για να..(θα το πω κομψα)...περασει την ώρα του. Η τσατσά του οίκου, του προτείνει την Καρεζη αλλα αυτος δεν ξερει οτι ειναι η αδερφη του!!! Μα ειναι δυνατον να μην ξερει την φατσα της αδερφης του;;;; Ελεος!! Εφυγε λεει στο εξωτερικό οταν η αδερφη του ήταν ακομη μωρο.....ε και λοιπον;;; Φωτογραφιες της, δεν του ειχαν στειλει ποτέ ολα αυτα τα χρόνια;;; Απίστευτα πραγματα! Εν τω μεταξύ σεναριακά, ο Μπαρκουλης σαν ρόλος ήταν γυρω στα 35-40 κι η Καρεζη 18, κι αυτοί ήταν συνομήλικοι!! Δεν τον είχαν βαψει να φαινεται μεγαλύτερος. (σ.σ. το 1960 που γυρίστηκε η ταινια ο Μπαρκουλης ήταν 24 ετων). Επιπλέον, εκτός οτι δεν γνωριζε την αδερφή του, οταν επεστρεψε στην Ελλάδα στο σπίτι στους γονείς δεν αναρρωτήθηκε κιόλας γιατί λείπει από το σπίτι η αδερφή! Σαν να μην τρέχει τίποτα!
Κανει αποπειρα αυτοκτονίας η αδερφη Καρέζη (η οποια εκτός από ιεροδουλος ειναι κι ναρκομανής), την μεταφερουν στο νοσοκομειο, ο γιατρός που την σωζει ειναι ο πάλαι ποτέ φοιτητης Κακκαβας κι όλα μέλι γαλα!! Η ιεροδουλος-ναρκομανής έγινε μια πιστή κι αφοσιωμένη συζυγος κι ολοι ειχαν διαγραψει από την μνημη τους τι ειχε γινει..κι ο πατερας περηφανος για την κόρη κι το γαμπρό γιατρο!! Αδιανοητο!!!
 
O γάμος στις ελληνικές ταινίες (μόνο? Ή και στ' αλήθεια?) είναι ισχυρότατο φάρμακο. Απολυμαίνει όλες τις αμαρτίες, σκοτώνει τα μικρόβια (και τον έρωτα αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία), αποκαθιστά χαμένες τιμές, φέρνει απεξάρτηση από ναρκωτικά, και κάνει τους μπαμπάδες περήφανους (αρκεί η εξαγνισθείσα κόρη να παντρευτεί κατάλληλο κοινωνικά σύζυγο: Γιατρός - καλός. Νταβατζής - κακός)
 
O γάμος στις ελληνικές ταινίες (μόνο? Ή και στ' αλήθεια?) είναι ισχυρότατο φάρμακο. Απολυμαίνει όλες τις αμαρτίες, σκοτώνει τα μικρόβια (και τον έρωτα αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία), αποκαθιστά χαμένες τιμές, φέρνει απεξάρτηση από ναρκωτικά, και κάνει τους μπαμπάδες περήφανους (αρκεί η εξαγνισθείσα κόρη να παντρευτεί κατάλληλο κοινωνικά σύζυγο: Γιατρός - καλός. Νταβατζής - κακός)

Πιστευω οτι σε τετοιες περιπτώσεις δεν υπάρχει επιστροφή στον πρότερο βιο. Αποδεδειγμένο κι στην ζωή, στις αληθινές ιστορίες των κοριτσιών της Τρούμπας. Κάποιες εξ αυτών παντρεύτηκαν με πρωην πελάτες τους, που τις ερωτεύθηκαν κι θέλησαν να τις βγάλουν από τον βούρκο. Κι αυτες εξίσου ήθελαν να ξεφύγουν, να αλλάξουν ζωή. Το αποτέλεσμα δεν ήταν το αναμενόμενο. Εχοντας μάθει πια την "αλήτικη" φύση, δεν αντεχαν στο σπίτι την "έγκληστη" ζωή, παριστάνοντας την σεμνή κι ταπεινή νοικοκυρα-συζυγο. Σπανιες ήταν οι περιπτώσεις που το καταφεραν. Οι περισσότερες γύριζαν πίσω στο πεζοδρόμιο. Πολυ δε περισσότερο όταν συνδυαζόταν πορνεία κι χρήση ουσιών/αλκοολ όπως η ηρωίδα της ταινίας.
 
Ναυάγια της ζωής

Επιστρεφει ο αδερφός Μπάρκουλης από το εξωτερικό όπου εργαζόταν χρόνια κι πάει στον οίκο ανοχής, για να..(θα το πω κομψα)...περασει την ώρα του. Η τσατσά του οίκου, του προτείνει την Καρεζη αλλα αυτος δεν ξερει οτι ειναι η αδερφη του!!! Μα ειναι δυνατον να μην ξερει την φατσα της αδερφης του;;;; Ελεος!! Εφυγε λεει στο εξωτερικό οταν η αδερφη του ήταν ακομη μωρο.....ε και λοιπον;;; Φωτογραφιες της, δεν του ειχαν στειλει ποτέ ολα αυτα τα χρόνια;;; Απίστευτα πραγματα!


Και πώς δεν πάει ο Μπάρκουλης με την νεαρά που δεν ξέρει ότι είναι αδελφή του? Κάτι τον σταματάει, το καταλαβαίνει από κάποιο σταυρουδάκι που φοράει η σεμνή (λέμε τώρα) κόρη ή είναι μέντιουμ με κληρονομικό χάρισμα? Εξηγήστε μου γιατί ξέρετε καλά ότι δε θέλω να μένω με κενά.... Και το να πάει κάποιος με την αδελφή του (ακόμα κι αν δεν το ξέρει) δεν το κόβω σε παλιά ελληνική ταινία....

Επίσης, ο πατέρας της πώς το έμαθε ότι δεν είναι πια αγνή η κόρη του και την έδιωξε? Γιατί ως γνωστόν, αν δε φουσκώσει η κοιλιά, δεν το έχει και καμιά γραμμένο στο μέτωπο...
 
Τελευταία επεξεργασία:
Eσχατη προδοσια
Ο Κωστας Πρεκας σε ολη τη διαρκεια της ταινιας κυκλοφορει με μπαστουνι επειδη κουτσαινει και μαλιστα πολυ λογω του τραυματισμου που υπεστη στη μυστικη αποστολη του στην Καλκουτα. Με το ζορι κρατιεται ορθιος σε ολο το εργο.
Στην τελευταια σκηνη ομως, ω του θαυματος, βρισκει ξαφνικα την υγεια του και κατεβαινει γρηγορα την εσωτερικη σκαλα του σπιτιου του εχοντας μαλιστα την κορη του στην πλατη. Πλησιαζει τρεχοντας τη Τζενη Ρουσεα η οποια λιποθυμα επειδη τον θεωρουσε νεκρο.
Για να πω την αληθεια, εγω ακομα κι αν ηξερα οτι ζουσε, θα λιποθυμουσα επισης μπροστα σε μια τοσο θεαματικη αναρρωση.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Ε, καλά.... Έχουμε δει ήδη πώς οι στραβές βρίσκουν το φως τους σε ένα σωρό αληθινές ιστορίες που έχουν αναφερθεί παραπάνω... Να μη γίνει καλά κι ο Πρέκας? Άδικο θα ήταν για το παληκάρι... Θα το είχε και παράπονο.... Όλο με το μπαστούνι, δε λέει. Πώς θα φτιαχτεί το image?
 
Ένα γελαστό απόγευμα (1979) O Μόσιος σαν τρομοκράτης απειλεί τον κόσμο στη αίθουσα αναχωρήσεων κρατώντας βόμβα με χρονοδιακόπτη. Αντί ο αστυνομικοί να τον πυροβολήσουν από την αρχή ( αφού έχει ακόμα μπόλικο χρόνο) απλά κάθονται και τον κοιτάνε αμήχανα...
(προσοχή, το σχόλιο μου έχει αρκετά spoiler)
Φίλε RIO, αυτή τη σκηνή και εγώ μερικώς δεν την κατάλαβα..Όχι γι αυτό που γράφεις..Αυτό έχει την εξήγηση του (μάλλον).
Ο Μόσιος κρατάει και απειλεί με τη βόμβα όλους εκεί στην αίθουσα.Και τους λέει πως έχουν ένα λεπτό διορία να αποφασίσουν ("και το ρολόι μετράει σωστά",ε? ). Δεν σημαίνει πως έχουν την δυνατότητα να τον αφοπλίσουν μέσα σε αυτά τα 60 δευτερόλεπτα.Μπορεί να υπάρχει αντίστροφη μέτρηση,αλλά ανά πάσα στιγμή αυτός μπορεί να πατήσει κουμπί που να ενεργοποιεί τη βόμβα πριν μηδενίσει το χρονόμετρο!Τους απειλεί κιόλας,πως θα το κάνει,αν δει κάποια περίεργη κίνηση..Γι αυτό κανείς τους δεν κάνει κάτι!..Μέχρι εδώ είναι όλα φυσιολογικά.
Η δική μου ένσταση είναι σ'αυτόν που πυροβολεί..Εκπαιδευμένος,όπλο με διόπτρα (!), κοντινή σχετικά απόσταση (τι να πουν και οι άλλοι δηλαδή στο "Εχθρός προ των πυλών").Και μου σημαδεύεις δηλαδή την..πλάτη του? Με τη διόπτρα? Δηλαδή μια κίνηση, που υπάρχουν πολλές πιθανότητες, ο Μόσιος να τραυματιστεί και να ολοκληρώσει το έργο όπως θα ήταν μάλλον το plan b του,αν "στράβωνε" κάτι.Το οποίο και έτσι γίνεται.Εδώ πρόλαβε να πει ολόκληρη πρόταση,δεν θα μπορούσε να προλάβει να επανεκκινήσει το μηχανισμό?..Εντάξει, 5 δευτερόλεπτα είχαν μείνει..Και πάλι,θα μπορούσε να πατήσει το κουμπί!Αλλά δεν το κάνει..Γι αυτό και Κούρκουλος κάνει κίνηση προς τη βόμβα, όταν πια πεθαίνει ο Μόσιος.
Και όλη αυτή η σκηνή φυσικά,από τη στιγμή που ξαναρχίζει η αντίστροφη μέτρηση, δεν είναι σε πραγματικό χρόνο,αλλά σε "slow motion" χρόνο.Έτσι,για να απολαύσουμε το τραγούδι και τον επίλογο στη ταινία.
Υπάρχει βέβαια και αυτό το "κολάζ πλάνων" της κίνησης που κάνει ο Κούρκουλος προς τη βόμβα, που ήταν εντελώς "διαφορετικά"..Τον δείχνουν να κάνει άλμα προς το τραπέζι,τον δείχνουν να πλησιάζει το τραπέζι (ευτυχώς που δεν τον έδειξαν με διαφορετικό πουκάμισο,ή διαφορετικό κούρεμα).Αλλά αυτό δεν με ενοχλεί!
Η δική μου ένσταση είναι σ'αυτόν που πυροβολεί με όπλο που έχει διόπτρα και πετυχαίνει την πλάτη του Μόσιου!..Στο κεφάλι εκπαιδευμένε αστυνομικέ,στο κεφάλι!..Δηλαδή,εάν δεν είχε τη διόπτρα και σημάδευε με ένα απλό περίστροφο,θα πετύχαινε τη..Χρυσούλα Διαβάτη?..ή μπορεί και το καναρίνι του μπάρμαν,που μόλις λίγο πριν το είχε σώσει ο Κούρκουλος από τα αδίστακτα χέρια του Ορφέα Ζάχου?..
 
Στο κεφάλι εκπαιδευμένε αστυνομικέ,στο κεφάλι!..Δηλαδή,εάν δεν είχε τη διόπτρα και σημάδευε με ένα απλό περίστροφο,θα πετύχαινε τη..Χρυσούλα Διαβάτη?..ή μπορεί και το καναρίνι του μπάρμαν,που μόλις λίγο πριν το είχε σώσει ο Κούρκουλος από τα αδίστακτα χέρια του Ορφέα Ζάχου?..

Βασικά, στο ύψος της καρδιάς εκπαιδεύονται να στοχεύουν, γιατί αυτή η περιοχή είναι μεγαλύτερος και σταθερότερος στόχος από το κεφάλι.
 
Βασικά, στο ύψος της καρδιάς εκπαιδεύονται να στοχεύουν, γιατί αυτή η περιοχή είναι μεγαλύτερος και σταθερότερος στόχος από το κεφάλι.
Δεν θα διαφωνήσω μαζί σου φίλε,δεν ξέρω που εκπαιδεύονται να ρίχνουν..
Στη συγκεκριμένη σκηνή όμως,ο αστυνομικός με το όπλο "βλέπει" την πλάτη του τρομοκράτη,οπότε είναι λίγο δύσκολο να σημαδέψει την καρδιά του.Αλλά ακόμα και στο ύψος της καρδιά να σημαδέψει,θα πρεπε να σκεφτεί ότι κατά πάσα πιθανότητα θα τον τραυμάτιζε.Γιατί,και από την πλάτη να περνούσε η σφαίρα,πολύ δύσκολα θα έφτανε στην καρδιά του.Ήδη ήταν και σχετικά μακρυά του,δεν ήταν εξ'επαφής.Οπότε,οι πιθανότητες να τραυματιστεί ήταν πάρα πολλές.Βαριά μεν,τραυματίας δε..Άρα θα ήταν πολύ πιο εύκολο,να σημαδέψει στο κεφάλι,από την στιγμή κιόλας που είχε διόπτρα (δηλαδή μηδαμινή αποτυχία ευστοχίας).
Άλλωστε φίλε μου, έχουμε δει τον Χένρι Φόντα να χτυπάει το καπέλο του Τέρενς Χιλ, τρεις και τέσσερις φορές, και τελικά το καπέλο να χει μόνο μια τρύπα (My name is Nobody)..Έχουμε δει τον Φράνκο Νέρο, να ευστοχεί από αρκετά μακρυά με το πιστόλι του και να σκοτώνει 6 άτομα,με σπασμένους τους αντίχειρες,του δείκτες του,με διαλυμένα τα χέρια του τέλος πάντων (Django)..Για να μην αναφέρω Κλιντ Ιστγουντ και Λι βαν Κλιφ (αθάνατο spaghetti western!!!Το λατρεύουμε και είμαστε και εντός thread κατά το ήμισυ,σωστά?..Έτσι,για να το "ελαφρύνουμε" λιγάκι)..
Και επανέρχομαι..δεν θα μπορούσε λοιπόν να τον χτυπήσει ο αστυνομικός στο κεφάλι,όπου θα έβρισκε και ακαριαίο θάνατο?..Γνώμη μου.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Και πώς δεν πάει ο Μπάρκουλης με την νεαρά που δεν ξέρει ότι είναι αδελφή του? Κάτι τον σταματάει, το καταλαβαίνει από κάποιο σταυρουδάκι που φοράει η σεμνή (λέμε τώρα) κόρη ή είναι μέντιουμ με κληρονομικό χάρισμα? Εξηγήστε μου γιατί ξέρετε καλά ότι δε θέλω να μένω με κενά.... Και το να πάει κάποιος με την αδελφή του (ακόμα κι αν δεν το ξέρει) δεν το κόβω σε παλιά ελληνική ταινία....

Επίσης, ο πατέρας της πώς το έμαθε ότι δεν είναι πια αγνή η κόρη του και την έδιωξε? Γιατί ως γνωστόν, αν δε φουσκώσει η κοιλιά, δεν το έχει και καμιά γραμμένο στο μέτωπο...

1) Ο Μπαρκουλης, ενω πηγε για να ;) , μόλις μπαίνει στο δωμάτιο, βλέπει την μικρή αθώα πλην τίμια που κλαιει κι την λυπάται...κι έτσι δεν....
Αρχίζει σταδιακά να πηγαινει στον οικο ανοχής να μιλάει μαζί της, να την πηγαίνει βόλτες αλλά η άγνοια παραμένει ότι ειναι αδερφή του....
2) Ο πατερας ακουσε συζητηση κόρης-μανας όπου η κόρη ειπε στην μανα τι έγινε....
 
Πίσω
Μπλουζα