Υπερβολές στις ελληνικές ταινίες

Οι γυναίκες στο αρχικό στάδιο της εγκυμοσύνης έχουν (τουλάχιστον αρκετές από αυτές) ζαλάδες, τάση για εμετό και άλλα συμπτώματα που τις εμποδίζουν να κινούνται με τόση άνεση

Ειλικρινά δεν ξέρω τι εννοείς. Σου δημιουργεί η τάση για εμετό δυσκολία στην κίνηση τέτοια που να προδίδει την εγκυμοσύνη;; Ούτε καν. Και στις εξι κι εφτά βδομάδες ούτε εσύ δεν το καταλαβαίνεις πόσο μάλλον οι άλλοι.

Η υπηρέτρια ρίχνει διαρκώς πόντους.
Θα ήθελα να μου δώσεις ένα παράδειγμα. Την έχω δει αμέτρητες φορές. Δεν υπάρχει σκηνή που η υπηρέτρια ρίχνει πόντους.

Για τα υπόλοιπα, ποτέ ο Ηλιόπουλος δεν έπαιζε τον πενηντάρη. Εμείς βέβαια ξέρουμε πως ήταν πενηντάρης τότε. Αλλά δεν έπαιζε τον πενηντάρη. Αν τον έπαιζε δε θα βάζαν το Βουτσά να κάνει το συμμαθητή του, θα βάζαν το Σταυρίδη.
Σκέψου πως την ίδια εποχή έπαιζε το γιο του Παντελή Ζερβού.
Μπορεί να μην απαντούν όλοι στην απάτη με απάτη, αλλά δεν θα με ξένιζε αν μια νέα και μόνη σύζυγος-τρόπαιο (γιατί αυτό είναι ουσιαστικά η Φωφώ) έβρισκε έναν νέο εραστή. Αυτό που την εμποδίζει στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι η εγκυμοσύνη.

Αυτό είναι μια εντελώς προσωπική θέση, που συγνώμη κιόλας αλλά δε θεωρώ πως έχει σχέση με την Αθήνα του '60 και τη γυναίκα του τότε. Ούτε του τώρα το πιστεύω αλλά αυτό είναι άλλο θέμα, άσχετο.

Προκειται για κωμωδία κι έχει τα στοιχεία της υπερβολής φυσικά. Αλλά αστοχίες στο σενάριο για να βγει η ιστορία δεν υπάρχουν. Η ταινία είναι θαυμάσια.
 
Τριάντα χρόνια μετά, ο Βόγλης συνέρχεται απο την κατάθλιψη κι την αμνησία ...κι πιάνει δουλειά στην Ο.Α. ως πιλότος! :wacko: ο σχεδόν πια 70αρης... Μπορουν οι πιλότοι να πετούν επαγγελματικά κι μετα τα 60-65 τους;;

Θα αφαιρέσανε από την ηλικία του τα 30 χρόνια αμνησίας
 
[QUOTE="elephadas, post: 53894 Στην ξεκαρδιστική κι επίτηδες κακόγουστη παλιά αγγλική κωμική σειρά "'Allo 'Allo" ένα από τα μόνιμα κωμικά στοιχεία της ήταν ότι οι πρωταγωνιστές μιλούσαν αγγλικά με κωμικές στερεότυπες προφορές (γαλλική (στυλ Κλουζώ) οι πιο πολλοί, αφού η δράση ήταν στην κατεχόμενη Γαλλία στον Β' παγκόσμιο πόλεμο, γερμανική, υπερβολικά εγγλέζικη κλπ). Συχνά το ίδιο άτομο άλλαζε απότομα προφορά για να μας δείξει ότι από γαλλικά άρχιζε να μιλάει αγγλικά. Εκεί να δείτε υπερβολές μπροστά στις οποίες ωχριούσαν αυτές των ελληνικά μελό.
[/QUOTE]
Τι το Αλό-Αλό με τη γαλλική μακί ήταν αγγλική σειρά; Ήμουν μικρή (12-13) βέβαια όταν το δειχνε η ερτ αλλά είχε πολύ χιούμορ. Δεν είχα συνειδητοποιήσει ότι ήταν αγγλική.
 
Με αφορμή την ταινία που προβάλεται τώρα στην ΕΤ2 "Στη μάχη της Κρήτης", ο Χ.Πολίτης χτυπάει με το κουπί της βάρκας τον Γ.Τζώρτζη, ο οποιος τραυματισμένος κι αναίσθητος, βουλιάζει στον πάτο. Μετά απο λίγο, ο Γ.Τζώρτζης, σώος, αβλαβής κι υγιέστατος, διασκεδάζει στην κρητική ταβέρνα κι έχει φτάσει στην Κρήτη πρώτος, πριν τον Χ.Πολίτη!!
Εξηγήστε μου βρε παιδιά πως στο καλό, ο χτυπημένος στο κεφάλι Γ.Τζώρτζης:
1) ανέκτησε τις αισθήσεις του στον πάτο της θαλασσας,
2) βγήκε στην επιφάνεια κι
3) κολύμπησε κιόλας...ως την Κρήτη (!!!!!) την στιγμή που η βάρκα τους βρισκόταν στη μέση του πουθενά!!! :bigeyes: κάπου ενδιάμεσα ανάμεσα Φαλκονέρα κι Χανιά!! (σ.σ. αναφερεται η τοποθεσία σε σκηνή).
Extreme καταστάσεις!!:wacko:
 
Τελευταία επεξεργασία:
Μα είναι όλα τόσο προφανή...

1. Το κρύο νερό τον συνέφερε μόλις έπεσε μέσα, αλλά αφέθηκε να βουλιάξει για να παραπλανήσει τον κακό (δεν έχω δει την ταινία, αλλά υποθέτω ο Πολίτης ήταν κακός και ο Τζώρτζης καλός, διότι όταν οι κακοί τρώνε κουπιά στο δοξαπατρί δεν συνέρχονται, μόνο στους ήρωες συμβαίνουν τα 1, 2 και 3)

2. Ε, αν αφήσεις τον εαυτό σου ελεύθερο στη θάλασσα ανεβαίνεις στον αφρό σαν σημαδούρα εκτός αν έχεις τσιμεντένια παπούτσια, μοντελάκι Μαφίας. Αν ήταν σε λίμνη (εκτός Νεκράς Θάλασσας) θα το ξανασυζητούσαμε.

3. Αυτό είναι το πιο εύκολο. Τον πήραν στη ράχη τους δελφίνια και τον βγάλανε εκεί που ήθελε. Τα ελληνικά δελφίνια συνηθίζανε να κάνουν συγκοινωνία μεσοπέλαγα-στεριά από τα πολύ παλιά χρόνια, και μάλιστα τα Dolphin Tours είχαν βάλει και product placement στην Ιστορίην του Ηροδότου Αλικαρνησσέος γι' αυτήν ακριβώς τη διαδρομή, αν και προς την αντίθετη κατεύθυνση.

ἐτυράννευε δὲ ὁ Περίανδρος Κορίνθου: τῷ δὴ λέγουσι Κορίνθιοι (ὁμολογέουσι δέ σφι Λέσβιοι) ἐν τῷ βίῳ θῶμα μέγιστον παραστῆναι, Ἀρίονα τὸν Μηθυμναῖον ἐπὶ δελφῖνος ἐξενειχθέντα ἐπὶ Ταίναρον, ἐόντα κιθαρῳδὸν τῶν τότε ἐόντων οὐδενὸς δεύτερον, καὶ διθύραμβον πρῶτον ἀνθρώπων τῶν ἡμεῖς ἴδμεν ποιήσαντά τε καὶ ὀνομάσαντα καὶ διδάξαντα ἐν Κορίνθῳ.
 
Μα είναι όλα τόσο προφανή...
1. Το κρύο νερό τον συνέφερε μόλις έπεσε μέσα, αλλά αφέθηκε να βουλιάξει για να παραπλανήσει τον κακό (δεν έχω δει την ταινία, αλλά υποθέτω ο Πολίτης ήταν κακός και ο Τζώρτζης καλός, διότι όταν οι κακοί τρώνε κουπιά στο δοξαπατρί δεν συνέρχονται, μόνο στους ήρωες συμβαίνουν τα 1, 2 και 3)

Το αντίθετο! Ο Χ.Πολίτης ήταν ο καλός (εύελπις γαρ) κι ο Γ.Τζωρτζης ο "κακός" (λαθρεπιβάτης στο πολεμικο που μετεφερε τον ελληνικο χρυσό). Πάλεψαν στην βάρκα κι παρότι ο κακός Τζώρτζης είχε όπλο :gun: ο καλός Πολίτης τον εξουδετέρωσε με το κουπί στο δόξα πατρί! :bash:
 
Πώς? Απαράδεκτο! Αν αρχίσουν οι κακοί να επιβιώνουν δοξαπατρικές κουπιές, πού πάει ο κόσμος?
 
Αυτή που δεν λύγισε

Η Μ.Βούρτση παντρεύεται τον Α.Αλεξανδράκη αλλά δεν μπορούν να αποκτήσουν παιδί. Ο γιατρός αποκλείει κάθε πιθανότητα εγκυμοσύνης κι κάτω από την πίεση των πεθερικών για υιοθεσία μωρού, το ζευγάρι χωρίζει. Χρόνια μετά, το χωρισμένο ζεύγος συναντιέται κι περνάει ενα ερωτικό βράδυ, όπου ως εκθαύματος απο αυτή την μια κι μοναδική συνεύρεση, η Βούρτση μένει έγκυος! Το προβλημα υπογονιμότητας της ηρωίδας δεν ήταν ψυχολογικό (πχ στειρότητα λόγω άγχους για αποκτηση μωρού) αλλά παθολογικό. Πως έγινε λοιπόν κι ξέφραξαν οι άρρωστες σάλπιγγες ως δια μαγείας δεν εχω καταλάβει! Κι μάλιστα ούσα σε μεγαλύτερη ηλικία!
Επίσης ένα άλλο στην ταινία, ήταν η ευκολία της ηρωίδας να προσλαμβάνεται κι να παραιτείται απο την εργασία της ως δημοσ.υπάλληλος όποτε ήθελε! Την βλέπουμε να εργάζεται στο Ιδρυμα βρεφών Μητέρα. Παραιτείται όταν παντρεύεται. Επιστρέφει (στην ίδια θέση της προισταμένης!) όταν χωρίζει. Παραιτείται ξανά όταν μένει έγκυος. Κι η Ζαφειρίου στο τέλος της προτείνει να επανέλθει ξανά στο Ιδρυμα, αφου γεννήσει!!
 
Τελευταία επεξεργασία:
1. Η Μ.Β. είχε καθυστερημένη εφηβεία. Αλλά ΠΟΛΥ καθυστερημένη.
2. Δημόσιος υπάλληλος? Πολύ απλό. Είχε γερό δόντι. Έπαιρνε τον μεγαλοβουλευτή νονό της τηλέφωνο και τα κανόνιζε αυτός.
 
Το νησί της σιωπής (1958).

Το σενάριο διαδραματίζεται αρχές δεκαετίας του '50 στην Σπιναλόγκα, όπου ζούσαν απομονωμένοι οι λεπροί της Κρήτης. Ιστορικά, το φαρμακο μόλις είχε ανακαλυφθεί (1948) κι οι λεπροι είχαν ξεκινήσει τη θεραπεία.
Ο δασκαλος της Σπιναλόγκας (Ο.Μακρής) διηγείται μια ιστορία: το 1928 (σ.σ. τονίζεται η χρονιά!) σε ενα χωριό οι χωροφυλακες κυνηγούσαν ενα λεπρό παιδί για να το κλείσουν στην Σπιναλόγκα. Ομως ένας πλουσιος θείος του το φυγάδεψε στο εξωτερικο.
Στο τέλος αποδεικνύεται πως το τότε λεπρό παιδί του 1928 ειναι ο νυν γιατρός της Σπιναλόγκας (Καμπανέλλης), ο οποίος μάλιστα θεραπεύτηκε απο την λέπρα όταν μεγάλωνε την δεκαετία του '30 στο εξωτερικό!!!
Πως θεραπεύτηκε απο την λέπρα αφου το φαρμακο ανακαλύφθηκε το 1948;; μεχρι τότε δεν υπήρχε θεραπεία. Πως εγινε καλά;;; Ως δια μαγείας;;;
Ακόμα κι αν υποθέσουμε οτι γιατρεύτηκε μέσα σε 2 χρόνια (σ.σ. 1948-50) οι παραμορφώσεις στο σώμα του, πως εξαφανίστηκαν;;; Τόσα χρόνια με αυτή την ασθένεια θα επρεπε τα σημάδια να υπήρχαν. Αντιθετως ήταν ακμαιότατος κι αρτιμελής σαν να μην τον είχε αγγίξει ο χρόνος!

Νομίζω σεναριακά θα ήταν πιο αληθοφανές, αν οι χωροφύλακες είχαν κάνει λάθος κι το παιδί αποδεικνύετο οτι τελικά δεν ήταν λεπρό, παρά να θεραπευθεί ως δια μαγείας σε εποχή που ιστορικά δεν υπήρχε ίαση!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Κατασκοπος Νέλλη

1) Ποτέ δεν κατάλαβα πως δικαιολογείται ο τίτλος, τη στιγμή που ο κατάσκοπος ήταν ο Γεωργίτσης! Αυτός παρίστανε τον άγγλο ενώ ήταν αξιωματικός των SS κι παρακολουθούσε την Νέλλη κι τον Βίλι (Κατρανίδη), όχι το αντίστροφο.

2) Οτι κουστούμια κι τουαλέτες είχε η Αλίκη, από τα θεατρικά έργα "Καμπίρια", "Τζούλια" κι "Εβίτα" τα φόρεσε!! Η γούνα, οι τουαλέτες κι τα κόσμηματα της Εβίτας Περόν έδιναν κι έπαιρναν εν μέσω Κατοχής! Μπορεί η Νέλλη να μην είχε φαγητό, αλλά 5 σειρές περλές στο λαιμο τις είχε! :biglaugh: Μαλλί κομμωτηρίου κι τουαλέτες ιλουστρασιόν!
Κι για του λόγου το αληθές:
3.jpg

images.jpeg.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία:
Και φαγητό είχε μετά που γνώρισε τον Βίλι..... Ε, αγόρασε και δυο-τρεις, πέντε, είκοσι τουαλέτες..... Διότι ήτο καλλιτέχνις, μην το ξεχνάμε.... Πώς θα έβγαινε δηλαδή στη σκηνή? Με τα κουρέλια??? Pas possible!!

Προχθές έβλεπα την "Καφετζού".... Λοιπόν, εκεί κατά την γνώμη μου έχει μια πολύ υπερβολική σκηνή.... Ο πατέρας (Χριστοφορίδης) της ηρωίδας (Γιούλη) έχει παρελθόν, δύο ονόματα και είναι δίγαμος. Ένα βράδυ πάει στο καμπαρέ και περιμένει την ερωμένη του. ΟΚ.... Εκεί τον βλέπει ένας από τα παλιά, που ξέρει το παλιό του όνομα (Μπελίρης).... Αρχίζει να τον κοιτάζει... και να τον κοιτάζει.... και να τον κοιτάζει.... Γράφει την συνοδό του, δεν της δίνει καμία σημασία, όταν έρχεται ο Νικήτας (Αυλωνίτης) για την παραγγελία, τον ρωτάει αν είναι ο Μπελίρης για να λάβει αρνητική απάντηση.... Και συνεχίζει να τον κοιτάζει... Εν τω μεταξύ, όλα αυτά μέσα στο μισοσκόταδο που δεν βλέπεις την μύτη σου.... Πάει κοντά του, του μιλάει, του λέει ο άλλος ότι κάνει λάθος και συνεχίζει να απομακρύνεται και να τον κοιτάζει.... Φεύγει και ρωτάει την κοπέλα στην γκαρνταρόμπα για το όνομα του πελάτη και αυτή του λέει ότι ο κύριος λέγεται Γιαβάσης (πώς της έδωσε άραγε να καταλάβει για ποιον λέει???) Εν ολίγοις, έφαγε το βράδυ του, να ψάχνει κάποιον από τα παλιά.... Εντάξει, ήθελαν να μας κάνουν να καταλάβουμ, αλλά πολύ τραβηγμένο..... Εκτός αν του χρώσταγε.... Ο τρόπος όμως που πάει και τον χαιρετάει ευγενέστατα δεν παραπέμπει σε κάτι τέτοιο....
 
Τελευταία επεξεργασία:
Θα επιμείνω λίγο ακόμα στην Κατάσκοπο Νέλλη

Ο Φ.Γεωργίτσης, αξιωματικός των SS, παριστάνει τον άγγλο προκειμένου να εξαρθρώσει την αντιστασιακή ομάδα στην οποία ειναι μέλος ο Εβραίος Βίλι (Δ.Κατρανίδης). Οταν η ομαδα συλλαμβάνεται, ο Γεωργίτσης φυγαδεύει τον Βίλι στην Ελλάδα μαζί με την Νέλλη. Το βλέπουμε στην σκηνή του σταθμού, στον έλεγχο: αστυνομικός με πολιτικά κοιταζει επίμονα Νέλλη-Βίλι, δείχνει να γνωρίζει περί πλαστών διαβατήριων τους κι όμως τους επιτρεπει να επιβιβαστούν στο τραίνο κι αποχωρεί αμέσως.
Βεβαια εδω προκειται για ταινία, οπότε λόγω κινηματογραφικής αδείας, όλα επιτρεπονται. Στην πραγματικότητα όμως δεν υπήρχε ποτέ περίπτωση αξιωματικός των SS να σώσει/φυγαδευσει Εβραίο, για το χατήρι μιας γυναίκας κιόλας! Πολύ δε περισσότερο να συνεργαστεί-συναινέσει στην φυγάδευση κι η ίδια του η υπηρεσία. Θα τους είχαν ξηλώσει κι κρεμάσει όλους την ίδια στιγμή!
 
Τελευταία επεξεργασία:
"Στα σύνορα της προδοσίας"
O Σοβιετικός πράκτορας της KGB Γκιόργκι Δημήτριεβιτς (Κ.Πρέκας) φτάνει στην Ελλάδα για να αποσπάσει πληροφορίες για βάση πυραύλων του ΝΑΤΟ. Η ελληνική αντικατασκοπεία γνωρίζει για την έλευση του και αναθέτει στον ταγματάρχη Κώστα Δήμου (Α.Μπάρκουλη) να τον συλλάβει. Στη δίκη για κατασκοπεία θα αποκαλυφθεί ότι ο Σοβιετικός ήταν τελικά ο χαμένος αδερφός του, ο οποίος απήχθη παιδί στον Εμφύλιο από τους αντάρτες και μεταφέρθηκε στην ΕΣΣΔ όπου μεγάλωσε και εκπαιδεύτηκε.


1. Ο πράκτορας Πρέκας της ΕΣΣΔ έρχεται μεταμφιεσμένος σε γυναίκα, με ξανθιά περούκα, ροζ κουστούμι, μπότα με τακούνι κι περνάει από τον έλεγχο σαν να μην συμβαίνει τίποτα!! Ο Πρέκας!! που βγάζει μάτι ότι είναι άντρας μασκαρεμένος!! Κι ο Μπάρκουλης, στημένος στον έλεγχο μαζι με όλη την υπηρεσία αντικατασκοπείας, δεν τον καταλαβαίνει!! :biglaugh: Μα καλα, δεν σκέφτηκαν άλλο τρόπο οι σεναριογραφοι;;;
1.JPG


2. Αντί για τον κατασκοπο Πρέκα, συλλαμβάνει τον παρακάτω θεωρώντας πως αυτός είναι ο πράκτορας, λόγω της εμφάνισης του! Μα είναι δυνατόν ένας κατάσκοπος να ντύθεί με τέτοιο τρόπο (γυαλιά, καπέλο, σηκωμένο γιακά) σαν να φωνάζει: "εγώ είμαι! πιάστε με!"΄;;;;; Δεν το σκέφτηκε αυτό ο ταγματάρχης;;; Σαίνι!!!
3.JPG

3. Οι βάσεις του ΝΑΤΟ έχουν εγκατασταθεί κοντά στο χωριό του Πρέκα. Ο Πρέκας πάει στην περιοχή αλλά δεν αναγνωρίζει ούτε το χωριό του, ούτε την μάνα του!! Ούτε καν θυμόταν ότι απήχθη!! Στο flashback στα χρόνια του Εμφυλίου, βλέπουμε πως απήχθη από τους αντάρτες όταν ήταν περίπου 10 ετών, δεν ήταν νήπιο ώστε να μην έχει αναμνήσεις/εικόνες από την παιδική του ζωή. Και όμως δεν αναγνωρίζει ούτε καν την μάνα του (Ι.Λιβυκού) η οποία όλα τα αυτά τα 15-20 χρόνια ήταν ίδια και απαράλλακτη!!:wacko:
Κι αρχίζει να τα θυμάται όλα ως δια μαγειας μέσα στην δίκη!!
1.JPG
2.JPG
 
Τελευταία επεξεργασία:
Κοινωνία ώρα μηδέν

Το αεροπλάνο των "Μεσογειακών αερογραμμών" συντρίβεται. Εκρήξεις, αναφλέξεις καυσίμων, φωτιά, συντρίμια, η άτρακτος στάχτη, 28 απανθρακωμένα πτώματα. Με λίγα λόγια επίγεια κόλαση. Όμως η μοναδική επιζήσασα επιβάτης Φλωρέτα Ζάννα σώα κι αβλαβής! Το αεροπλάνο έπεσε αλλά εκείνη αλώβητη! Ούτε γρατζουνιά δεν έχει! Κανένα απολύτως έγκαυμα, καμία πληγή, ούτε καν μώλωπες! "Μετά από τέτοια συντριβή, μόνο μια θλάση έχει στο βραχίωνα κι ένα διάστρεμμα"! Δεν το λέω εγώ! η νοσοκόμα το είπε στον Νικόλα όταν την επισκέφτηκε στην κλινική!! :ylsuper:
Κι για του λόγου το αληθές: η επιζήσασα αμέσως μετα την συντριβή. :biglaugh: κι το μαλλί στην τρίχα!
11.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία:
Εσχάτη προδοσία

Ο Πρέκας γυρίζει από τις Ινδίες κουτσός έχοντας μόνιμη βλάβη στο πόδι απο σφαίρα για αυτό κι αδυνατεί να περπατήσει χωρίς μπαστούνι. Κάθε φορά όμως που χρειάζεται να τρέξει (να συλλάβει τον προδότη-κατάσκοπο, να σώσει την κόρη του απο το μηχανάκι) πετάει το μπαστούνι κι τρέχει βολίδα!! Για να μην μιλήσω για την τελευταία σκηνή όπου ανεβοκατεβαίνει τις σκάλες πέντε-πέντε έχοντας μάλιστα καβάλα στον ώμο την κόρη του! Ο κουτσός με το μπαστούνι κι την μόνιμη βλάβη...
 
@hannele

στην τελευταία σκηνή της ταινιας ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ, ακριβώς επειδή ο πρωταγωνιστής γίνεται και ο ίδιος παιδί παίζοντας με το κοριτσάκι του...ξεχνάει τα παθήματα της ζωής...:happyjump:

υπερβολες όμως που ... βγάζουν μάτι!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:
@hannele

στην τελευταία σκηνή της ταινιας ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ακριβώς επειδή ο πρωταγωνιστής γίνεται και ο ίδιος παιδί παίζοντας με το κοριτσάκι του...ξεχνάει τα παθήματα της ζωής...:happyjump:

υπερβολες όμως που ... βγάζουν μάτι!!!

Σαν τις τυφλές που στα καλά καθούμενα βλέπουν το φως τους από τη χαρά τους, έτσι κι στο λοχαγό Βάρσο εξαφανίστηκε ως δια μαγείας η αναπηρία από την χαρά του που γύρισε σπίτι του :biglaugh:
 
Σαν τις τυφλές που στα καλά καθούμενα βλέπουν το φως τους από τη χαρά τους, έτσι κι στο λοχαγό Βάρσο εξαφανίστηκε ως δια μαγείας η αναπηρία από την χαρά του που γύρισε σπίτι του :biglaugh:
A, καλα, αυτο που ο πρωταγωνιστης γινεται μια χαρα στην υγεια του απο τη μια στιγμη στην αλλη, θα πρεπει να το εξετασει η Επιστημη. Οχι τιποτε αλλο, αλλα να μαθουμε πως λειτουργει το μυαλο των σεναριογραφων. :)
Η περιπτωση του Πρεκα εχει αναφερθει και στο ποστ 155.
 
Τελευταία επεξεργασία:
A, καλα, αυτο που ο πρωταγωνιστης γινεται μια χαρα στην υγεια του απο τη μια στιγμη στην αλλη, θα πρεπει να το εξετασει η Επιστημη. Οχι τιποτε αλλο, αλλα να μαθουμε πως λειτουργει το μυαλο των σεναριογραφων. :)
Η περιπτωση του Πρεκα εχει αναφερθει και στο ποστ 155.
Α! Τώρα το είδα που το ανέφερες, δεν το είχα προσέξει για το post 155. :oops:

Στην εν λόγω ταινία πάντως, επίσης αξιοσημείωτο είναι πως γίνεται η κόρη να μην αναγνωρίσει τον πατέρα Πρέκα στην σκηνή που της έφυγε η μπάλα στο δρόμο κι την έπιασε εκείνος.
Ότι τον κοίταζε συνέχεια σαν να της θύμιζε κάποιον (κάπου τον ξέρω εγώ αυτόν..) δεν δικαιολογείται ούτε από την ηλικία της (ήταν ολοκληρο παιδί, δεν ήταν νήπιο) ούτε από την χρονική απουσία του Πρέκα στιν Ινδίες (2 χρόνια έλειπε μόνο). Ούτε φυσικά επειδή έμαθε πρόσφατα πως δήθεν πέθανε μέσα στην διετία.
Ενα παιδι στην ηλικία της, με μόνο 2 χρόνια απουσίας του, θα τον αναγνώριζε αμέσως. (Μαμά είδα τον μπαμπά στον δρόμο, δεν είναι νεκρός!) Φωτογραφίες του δεν είχαν στο σπίτι;; Στο τέλος δηλαδή πως τον θυμήθηκε; επειδή της το ειπε ο ίδιος; απίστευτα πράγματα!

@bambinella 100 δες λίγο εδω αν θέλεις. Ποιος ήταν ο εχθρός τελικά; έχεις καταλάβει; 3 φορές ειδα τις σκηνές μπας κι βγάλω άκρη :biglaugh:
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πίσω
Μπλουζα