ΦΑΝΤΑΖΙΟ

Και γλυκιά και πικάντικη η Γωγώ, σύμφωνα με το "Φαντάζιο".
 
Γιατί δηλαδή? Τα κινέζικα πώς είναι sweet and sour? και το γλυκό νερατζάκι πικρό και γλυκό ταυτόχρονα?
 
552.jpg
552.jpg
 
Καλά, δεν είναι και πολύ ευγενικό να βάζει το "Φαντάζιο" τον Πέτρο Φυσσούν στο εξώφυλλο και να τον αποκαλεί γοητευτικό "άσχημο".
 
atanasio είπε:
Καλά, δεν είναι και πολύ ευγενικό να βάζει το "Φαντάζιο" τον Πέτρο Φυσσούν στο εξώφυλλο και να τον αποκαλεί γοητευτικό "άσχημο".
Χαχαχαχαχαχαχαχα! Και λιγα λες!!!!
 
Το έχουν σε εισαγωγικά το "άσχημος". Νομίζω είναι και μια αναφορά στον Μπελμοντό που επίσης λεγόταν γοητευτικός άσχημος. Καλά, χωρίς εισαγωγικά αυτός.

Μ' αρέσει που για τον Καλατζή λέει "Από τον Επιπόλαιο στο Σταμούλη το λοχία" λες και πρόκειται για μεγάλη απόσταση.

Ο "Επιπόλαιος" ήταν των Κατσαρού - Πυθαγόρα και κυκλοφόρησε το 1969

Ο "Σταμούλης" ήταν των Κατσαρού - Πυθαγόρα και κυκλοφόρησε το 1971

Και το στυλ τους ήταν τόσο όμοιο που θα μπορούσαν να είχαν γραφει αντίστροφα.

Οπότε είναι σαν να λέει "Από το Α στο Β"

Αναρωτιέμαι αν ίσως αυτό ήταν το πρόβλημα του Καλατζή. Εξαιρετική φωνή, αλλά χωρίς εύρος στα τραγούδια του. Ενώ ας πούμε συνυπήρξαν με τον Νταλάρα στην αρχή της καριέρας τους, τραγούδησαν άλλωστε μαζί σε κάποιους δίσκους όπως και με τον Πάριο, και τότε δεν μπορούσες να πεις ότι δεν ήταν εξ ίσου δημοφιλής με αυτούς ή τα τραγούδια τους δεν ήταν εξ ίσου ωραία, η μετέπειτα καριέρα του δεν συγκρίνεται με των άλλων δύο. Ο Πάριος απόκτησε την αποκλειστικότητα του "ερωτικού" και ο Νταλάρας έγινε ο Νταλάρας. Γιατί?
 
Απλούστατα, γιατί έτσι ήθελε ο Μάτσας. Ο Καλατζής του έκανε μια χαρά τη δουλειά, όσο προσπαθούσε να καθιερώσει την εταιρεία του. Όταν μπήκανε στο παιχνίδι ο Νταλάρας και ο Πάριος, έπρεπε κάποιος να "θυσιαστεί" για να γίνουν αστέρια πρώτου μεγέθους αυτοί. Όχι ότι δεν άξιζαν από μόνοι τους, αλλά εκεί φάνηκε ότι ο Μάτσας ήθελε να προωθήσει αυτούς τους δυο, χαντακώνοντας τον Καλατζή, ο οποίος ουσιαστικά του "έφτιαξε" την εταιρεία..

Έτσι, ενώ ο Νταλάρας και ο Πάριος ανέβαιναν με μπόλικη διαφήμιση και το ρεπερτόριο που τους ταίριαζε (αν και ο Πάριος αδικήθηκε σ' αυτό το κομμάτι, ασχέτως αν εμπορικά "έσκιζε"), ο Καλατζής "υποχρεώθηκε" να τραγουδά "Χονολουλού", "Μεξικό" κι άλλες αηδίες του Καρβέλα...
 
Ο Πετρίτσης ήταν ο μαντράχαλος με τον οποίο εμφανίστηκε μαζί η Μπέθθυ στο Φεστιβάλ Θεσ/κης? Δεν τον θυμάμαι καθόλου.

Περίεργο. 'Εχω και είχα κι εγώ φίλες με τις οποίες δεν έχουμε "τέτοιο δεσμό" αλλά δεν θυμάμαι καμια από αυτές να τυλίγεται έτσι γύρω μου σαν να θέλει να δει πόσα καράτια είναι το σταυρουδάκι μου.

Ποιος έχει πιο πολλή λακ στο μαλλί, ο κύριος ή η κυρία?
 
Αυτο το ξανθοκοκκινο - καροτι στα μαλλια ηταν πολυ της μοδας στις γυναικες απο τα τελη της δεκαετιας του '70 και διηρκεσε περιπου μεχρι το 1982.
 
Εκείνο το δύστυχο το λουλουδάκι τι του το δώσανε να το κρατάει? Στην πρώτη φωτό μοιάζει να αναρωτιέται "τώρα αυτό τι να το κάνω?" ενώ στη δεύτερη χαμογελάει ικανοποιημένος γιατί βρήκε τον καλύτερο τρόπο να το κρατάει, σαν τσιγάρο (και με το άλλο χέρει μοιάζει να θέλει να γραπώσει κι ένα κλαρί.)
 
Πίσω
Μπλουζα