Τιι αλλαγή να γίνει δηλαδή? Και έχει γίνει μια αλλαγή. Τοτε οι μαργαρίνες θεωρούνταν πιο υγιεινές από το βούτυρο πάντως, ενώ τώρα έχουν υστερία εναντίον των trans λιπών.
Πάντως δεν ξέρω, αλλά βλέποντας την φωτογραφία της γυμνής και τροφαντής κυρίας Ασίκη δίπλα σε τίτλο για ακόρεστα λίπη έκανα κάποιους συνειρμούς που ταιριάζουν σε μαθητή Γυμνασίου κι όχι σε 50φεύγα αξιοπρεπή επαγγελματία
Ο Μαρίνος στην πρώτη φωτογραφία μου θυμίζει αυτό που έλεγε ο Σερβετάς σε ένα σκετσάκι του ΑΜΑΝ . " Δεν σας περίμενα και έριξα μια πρόχειρη αλεπού πάνω μου"...
Ο Μαρίνος στην πρώτη φωτογραφία μου θυμίζει αυτό που έλεγε ο Σερβετάς σε ένα σκετσάκι του ΑΜΑΝ . " Δεν σας περίμενα και έριξα μια πρόχειρη αλεπού πάνω μου"...
Πάντως ακόμη και στην ενδυματολογικά έξαλλη δεκαετία του 70 το γουναρικό δεν δούλευε σε άντρες εκτός αν ήταν αρκούδες από μόνοι τους. Όπως ο Ιβάν Ρεμπρώφ. Το αντίθετο από τον Μαρίνο, δηλαδή
Ουάου ,που λέμε και στα Ελληνικά, για την πασχαλινή προσφορά του tonytony! Πολύ εντυπωσιακή η ...φυσιογνωμία (89 cm) της Ισμήνης στην κάτω φωτογραφία. Και για να μαθαίνουν οι πουριτανοί, το ότι ένα κορίτσι δείχνει τον...ποπό δεν σημαινει πως είναι ανήθικο! Ορίστε, μόλις τελευταία προσέχει την οικονομική κατάσταση ενός άντρα!!
Ο "Ταξιδιώτης" 'ηταν βέβαια ο "Παράξενος ταξιδιώτης", με Αλεξανδράκη, Γαληνέα, Δαμιανό και άλλους. Υπάρχει σχετικό θέμα εδώ, νομίζω.
Αυτές οι βαρύγδουπες φιλοσοφικές δηλάσεις να έλειπαν. Τι εννοεί ο ποιητής ότι η προσέγγιση του ανθρώπου μέσα από το θέατρο είναι ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ εύκολη? Ντε και καλά δηλαδή? Οι μόνοι άνθρωποι που προσεγγίζεις οπωσδήποτε έυκολα στο θέατρο είναι οι διπλανοί σου με τους αγκώνες τον οποίων διαγ(κ)ωνίζεσαι για το χερούλι της πολυθρόνας.
Μου κάνει εντύπωση που το περιοδικό γράφει τόσα αρνητικά για την προ θεάτρου ζωή της. Συνήθως οι βιογραφίες που συνόδευαν τις συνεντεύξεις ήταν πολύ πιο ζαχαρούχες. Πρέπει πραγματικά να μισούσε τα νεότερά της χρόνια η Ιλιάς Λαμπρίδου (έτσι την είχα μάθει, Ιλιάδα έγινε αργότερα ) για να αναφέρεται έτσι σ' αυτά.