Φωτογραφίες από το αρχείο της ΕΡΤ

μπράβο ελέφαντα από το αγαπημένο μου Αστερίξ και η Κλεοπάτρα ευελπιστώ να το αποκτήσω en français s'il vous plait στα γαλλικά école βεβαίως-βεβαίως
 
Στην τελευταία φωτογραφία ο γενειοφόρος κύριος περίπου στη μέση μοιάζει με τον Ρασπούτιν.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Στις τελευταίες φώτος περίεργες γενειάδες, μυστήριες πόζες, κλπ. Μήπως είναι από θεατρικό ή κάτι τέτοιο;
 
Στις τελευταίες φώτος περίεργες γενειάδες, μυστήριες πόζες, κλπ. Μήπως είναι από θεατρικό ή κάτι τέτοιο;
Αυτή με τους τύπους με τα γένεια-τζίβα μπορεί να είναι απο κανένα θεατρικό ή να είναι αναμνηστικη φωτογραφία από εκδήλωση με αρχαίους διάφορων εποχών, όπως οι αρχαίες κρητικές, βυζαντινές, χλαμυδοχιτωνοφορούσες κυρίες.

Αλλά ο Ρασπούτιν και οι φουστανελλοφόροι πρέπει να είναι από ταινία, υποψιάζομαι, όχι θεατρικό (υπάρχουν εξωτερικά γυρίσματα αλλά και τα εσωτερικά είναι σε μεγάλους χώρους που δεν είναι εύκολο να υπήρχαν σε σκηνές θεάτρου τότε). Μόνο σε ταινία μπορούσαν να βρίσκονται τόσες πολλές (και μάλιστα χιονόλευκες) φουστανέλλες Βέβαια κάποιος θα έπρεπε να πει στους κομπάρσους στην πρώτη φωτό του 591 (που μοιάζει με δίκη κατσαπλιάδων) ότι δεν είναι ευγενικό να κάθονται σταυροπόδι ενώπιον του σεπτού δικαστηρίου.

Η επόμενη φωτογραφία ξεχωρίζει σαν τη μύγα μες στο γάλα, διότι είναι γνήσια. Τέτοιες φάτσες μόνο στην πραγματικότητα μπορούν να υπάρξουν.

Αλλά η επόμενη παραπέμπει σε εποχή Όθωνος και Αμαλίας, οπότε πάλι γυρνάμε σε ταινία.

Μετά έχουμε τους μινιφορούντες τσολιάδες στις κόγχες (του Ηρωδείου?)... ποιανού η ιδέα ήταν να τους φωτογραφίσει από χαμηλά, ώστε να φωτογραφίζουν κι εκείνοι? Μου θυμίζει ένα ανόητο ανέκδοτο των γυμνασιακών μου χρόνων που δεν μπορώ να επαναλάβω εδώ καθότι ακατάλληλον δι' ανηλίκους αλλά και δι' ενηλίκους με αίσθηση χιούμορ. (Στο Γυμνάσιο μου είχε φανεί ξεκαρδιστικό).

Ο φωτογράφος των Βυζαντινών Δεσποινών στην επόμενη φωτογραφία δεν πρόσεξε ότι πίσω τους βλέπαμε και μία αναχρονιστική Αμαλία?

Στην αποκάτω φωτογραφία η καλλονή αριστερά με τα χοντρά σφυρά και το χαρτονένιο βέλος (που σημαδεύει στο γάμο του Καραγκιόζη - τουλάχιστον οι άλλες έχουν πιο πόζα) θα έκανε την Άρτεμη, αν την έβλεπε, να βάλει τα κλάματα από ζήλεια. Όπως και την Ιππολύτη, την Αταλάντη, την Πενθεσίλεια κι άλλες γνωστές τοξεύτριες της αρχαιότητας. Πώς να συγκριθούν μαζί της? (Στην από κάτω φωτό ιδέα μου είναι ή έχουν όλες δοξάρια? Στο Αρσάκειο Θεμισκύρων βρισκόμαστε?).

Όσο για τους αθληταράδες από πάνω μου, δεν έχω λόγια... οι φάτσες τους είναι όλες η μία καλύτερη από την άλλη, αλλά ο τσιλιβήθρας αριστερά, με τα κλειστά μάτια και το ύφος άφατης ευτυχίας, είναι ανυπέρβλητος.
 
Πίσω
Μπλουζα