Ψυχή και σάρκα

Τι να πει κανεις για αυτη την ταινια; ουσιαστηκά με μυησε στο αεροπορικό πνεύμα (έστω και έαν Δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα) με εκανε και αγαπησα το αεροπλανο,να το σπουδάσω κρίμα που η πραγματηκότητα δεν έχει καμία σχέση με τον κόσμο της ταινίας
 
Κριε μου, σε λαθος ταινια ψαχνεις το κοριτσακι που σε ενδιαφερει.

Μπορει το παιδι στο Ψυχη και Σαρκα να λεγεται Ολγα Κουτουγκου. Δεν ξερω, ισως. Ομως εσυ μιλας για την μικρη που επαιζε την κορη της

Ναθαναηλ στο Εκεινο το Καλοκαιρι. Γιατι εκεινη εκανε την διαφημιση του λευκαντικου και εκεινη συμμετειχε στο φεστιβαλ Θεσσαλονικης. Το τραγουδι το ελεγε ντουετο με εναν μεγαλουτσικο κυριο και οι στιχοι ελεγαν...Πες μου μπαμπα μου σε παρακαλω, ειναι η αγαπη καλο η κακο...

Το τραγουδι δεν τα πηγε καλα στο φεστιβαλ κι απο τοτε δεν ξανακουσα

τιποτα για την εν λογω κοπελιτσα. Το ονομα της ηταν

Ρουλα Χριστοπουλου.
 
Η φωνη δεν ανηκει στην Τσοπεη. Την ντουμπλαρει μια κυρια αγνωστων στοιχειων που δανειζε τη φωνη της σε αρκετες τηλεοπτικες διαφημισεις της εποχης. Συγκεκριμενα θυμαμαι τις σχολικες ποδιες Λαουρα. Ειναι η ιδια που κανει φωνητικο ντουμπλαζ στη Σοφια Ρουμπου στην ταινια Το Αγκιστρι.
 
και να πω και κατι αλλο..γιατι η σοφια ρουμπου δεν μοιαζει καθολου στο αγκιστρι με καμια αλλη εμαφανιση της σε αλλες ταινιες??
 
Ὡραία ταινία. Ὄχι αὐτὴ ποὺ καταπιάνεται μὲ τὰ μεγάλα θέματα τῆς ζωῆς, κοινωνικά, πολιτικά, μεταφυσικὰ καὶ δὲν ξέρω 'γὼ τί ἄλλο. Σίγουρα ὅμως καλοστημένη μὲ καλὴ ἑρμηνεία ἀπὸ τοὺς ἡθοποιούς. Μοῦ ἄρεσε πάρα πολὺ ἡ Deborah Reed στὸν ρόλο τῆς ξεμυαλίστρας ἐγγλέζας κουκλάρας ποὺ κάνει ἄνω-κάτω τὴν ζωὴ τοῦ Cycladic lover Πρέκα (γειά σου ρὲ Πρέκα πατριωτάκι!). Κι ὲγὼ πιστεύω ὅτι ὁ Πρέκας ἄξιζε κάτι καλλίτερο στὸν κινηματογράφο. Εἶναι κρίμα νὰ βγαίνει στὰ κανάλια (ἀπ' ὅ,τι ἀκούω, γιατὶ δὲν τὰ βλέπω) καὶ νὰ χλευάζεται. Εἶναι πατριώτης, ἀλλὰ τὸ παρακάνει καὶ στὸ τέλος γίνεται γραφικὸς καὶ δὲν πρέπει. Πάντως ἡ ταινία ἀντανακλᾶ καὶ μιὰ ἀλλαγὴ ἠθῶν στὴν ἑλληνικὴ κοινωνία. Ἡ ταινία προσεγγίζει μιὰ ἀπρόσμενη κι ἀλλόκοτη ἱστορία συζυγικῆς ἀπιστιίας, μὲ διαφορετικὸ τρόπο. Σαφῶς ὄχι καυστικὸ ἢ κωμικὸ ὅπως γινόταν παλαιότερα, οὔτε ὅμως καὶ ἐπικριτικό. Μοῦ κάνει ἐντύπωση αὐτὴ ἡ προσέγγιση, γιατὶ ἡ ταινία γυρίστηκε στὰ τελειώματα τῆς χούντας.

Ἡ μουσικὴ ἐπένδυση τοῦ Χατζηνάσιου εἶναι ἐκπληκτική καὶ νιώθω τυχερὸς ποὺ τὴν ἔχω. Ἀγαπημένο μου μουσικὸ κομμάτι ἀπὸ τὸν δίσκο εἶναι τὸ «Ἀναμνήσεις», εἶναι αὐτὸ ποὺ ἀκούγεται, ὅταν ὁ Πρέκας ἀφήνει ὁριστικὰ τὴν Μέϋ στὸ κότερο γιὰ νὰ ἐπιστρέψει στὴ «μανούλα» γυναίκα του Τσοπέη. Ἂν δὲν κάνω λάθος, τὴν ταινία τὴν ἔχω σὲ VHS, ἀπὸ τὶς λίγες ποὺ ἔχω γράψει, πρέπει νὰ τὴν βρῶ νὰ τὴν ψηφιοποιήσω. Αὐτά.
 
Πάει καιρός που έχω να "μας" επισκεφτώ... ας δώσω τα φώτα μου.

Η κυρία που ντουμπλάρει την Τσοπέη στο Ψυχή (Oh Captain) και Σάρκα είναι η Ματίνα Καρρά (Κάντυ Κάντυ)

η ίδια ντουμπλάρει και την Ρούμπου στο Αγκίστρι του Ανδρέου (1976)

καλώς σας ξαναβρήκα :)
 
Ελεος! Την ξερω την Καρρα απο τις ταινιες της κι απο τηλεοπτικες σειρες.

Στην Καντυ Καντυ δεν την εχω ακουσει γιατι δεν εβλεπα Καντυ Καντυ.

Ξερω ομως οτι εκανε πολλες μεταγλωττισεις σε παιδικα και τη θεωρω καλη σε οσα ετυχε να την ακουσω.

Ηθελα να' ξερα γιατι οι υπευθυνοι των δυο ταινιων, αλλαξαν την τοσο ιδιαιτερη και αισθησιακη φωνη της Ρουμπου με την μωρουδιστικη της Καρρα!

Το ιδιο ισχυει και για την Τσοπεη που εχει μια πολυ γλυκια και ζεστη χροια...
 
μην ρωτάς εμένα καλή μου... :) απλά έτσι είναι...
 
Ρὲ παιδιὰ μήπως θυμᾶστε ποιὰ ἠθοποιὸς «δάνεισε» τὴν φωνή της στὴν ἄλλη Ἀγγλίδα τῆς ταινίας, τὴν «Μὶς Λιάμπεϋ» ποὺ ἦταν ἡ φίλη τῆς Μέϋ (Ντέμπορα Ρῆντ); Πιστεύω ὅτι θὰ ἦταν πολὺ πιὸ ρεαλιστικὸ νὰ μιλοῦσε ἀγγλικὰ ὁ Πρέκας στοὺς διαλόγους του μὲ τὶς δύο Ἀγγλίδες καὶ νὰ ὑπάρχουν ἑλληνικοὶ ὑπότιτλοι γιὰ τὸ ἑλληνικὸ κοινό, παρὰ νὰ ὑπάρχει μεταγλωττισμός. Θεωρῶ γενικὰ τὸν μεταγλωττισμὸ κακογουστιά, γιατὶ σὲ καμιὰ περίπτωση δὲν προσφέρει τῶν αὐθεντικὸ ἦχο τῶν ἠθοποιῶν. Ἐκτὸς ἀπὸ τὶς σπάνιες περιπτώσεις ποὺ ἔχει γίνει ἀπὸ τοὺς ἴδιους τοὺς πρωταγωνιστές. Ἔχω τὴν ταινία «The Big Blue» (τὸ Ἀπέραντο Γαλάζιο) σὲ DVD ἀπὸ Βρετανία· εἴτε ἐπιλέξεις ἀγγλικὰ εἴτε γαλλικὰ οἱ φωνὲς τῶν ἠθοποιῶν εἶναι οἱ ἴδιες ἡ γνήσια ἔκδοση εἶναι μάλλον στὰ ἀγγλικά, ἀλλὰ μετὰ φαίνεται ὅτι ὁ Μπεσσὸν ἔβαλε τοὺς ἠθοποιοὺς νὰ ποῦνε τὸ σενάριο καὶ στὰ γαλλικὰ…). Τὸ «Ἀπέραντο Γαλάζιο» ὅμως δὲν εἶναι ὁ κανόνας, ἀλλὰ ἡ ἐξαίρεση.
 
στην δεκαετιά του 70 μάλλον συνηθιζότανε το εγχώριο ντουμπλάζ όσον αφορούσε ξένους (στην κόπια της Ελλάδας). Για έξω μάλλον είχανε αγγλική βερσιόν (απ' όσο γνωρίζω τις εξάγανε και έξω συχνά με πρόσθετες σκηνές σέξ από αλλού)
 
To κακο ειναι οτι το ντουμπλαζ εδινε κι επαιρνε και οσον αφορα και τους Ελληνες ηθοποιους και με πολυ κακα αποτελεσματα, βλεπε Ματινα Καρρα...
 
Η ματινα καρρα δεν διαβαζε και παραμυθια στα αμπρα καταμπρα?
 
Δεν ξερω για Αμπρα Καταμπρα, αλλα εκανε πολλες μεταγλωτισσεις σε παιδικα.

Το ασχημο ειναι οτι στη δεκαετια του '70, επεκτεινε τις δραστηριοτητες της και σε ταινιες του Κονιτσιωτη.
 
H ορχηστρικη εκδοχη. Απλως, θεσπεσια. Μιλαει κατευθειαν στην καρδια...

[edit]This video has been removed by the user. Sorry about that.[/edit]
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πολυ ωραια ταινια, οχι τεχνης σιγουρα, αλλα με τον γνωστο κοσμοπολιτικο αερα των παραγωγων του Κονιτσιωτη. Μπραβο, Wally!

[edit]This video has been removed by the user. Sorry about that.[/edit]




Εξοχη μουσικη......ο,τι ωραιοτερο......

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Α ναι! Το soundtrack το εχω οοοολο στο κινητο μου! Ειναι ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΟΣ Χατζηνασιος!!! Ολα τα tracks ειναι απιστευτα

Να σημειωσω οτι στα γυρισματα της ταινιας γωνριστηκαν και εγιναν εξαιρετικα κολλητες φιλες η Νόρα με την Κορίνα Τσοπέη (σκηνοθετουσε ο Ανδρεου,γι αυτο)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Τέλεια ταινία, φοβερό soundtrack, οπως και σε "Αναζητηση" και "Ενα καλοκαιρι".. αυτες οι ταινίες εκτος απο ατμοσφαιρα, είχαν και φοβερή μουσικη!
 
Fasuletos είπε:
αυτες οι ταινίες εκτος απο ατμοσφαιρα, είχαν και φοβερή μουσικη!
Ακριβώς. Αυτά τα 2 κυρίως στοιχεία και λιγότερο το σενάριο (κατά την άποψη μου) σε κάνει να θέλεις να τις δεις και να τις ξαναδείς.
 
Πολυ φυσικο, οταν μιλαμε για συνθετες ευρωπαικου επιπεδου, οπως ο Σπανος κι ο Χατζηνασιος.

Καποιες ταινιες χαρακτηριζονται απο τη μουσικη τους και μενουν στο μυαλο και την καρδια μας χαρη σ' αυτην. Ειναι μουσικη που ξεπερνα σεναριο και σκηνοθεσια. Το ιδιο ακριβως συνεβη και με την ταινια Κοριτσια στον Ηλιο.

Αν δεν ηταν η υπεροχη μελωδια του Σταυρου Ξαρχακου και το Ενα Πρωινο η Παναγια μου, η ταινια θα ειχε πολυ λιγοτερη αξια και αναγνωρισιμοτητα.
 
Πίσω
Μπλουζα