Leon
RetroNuts!
- Joined
- 27 Σεπ 2008
- Μηνύματα
- 2.119
- Αντιδράσεις
- 1.053
386. Lancaster (1983)
Το πρώτο παιχνίδι του Will Harvey είναι ένα shmup όπου πυροβολείτε κάτι μάτια με...μουστάκι και τα μπαλόνια που βγάζουν. Τα μπαλόνια καταστρέφουν τα τουβλάκια του ίδιου χρώματος που βρίσκονται στο κάτω μέρος της οθόνης και αν μείνουν πολύ ώρα ή τα σκάσετε γίνονται πάλι μάτια με μουστάκι που πρέπει να σκοτώσετε. Πολύ πρωτότυπο και αποκλειστικά για Apple II.
1@Wally[/USER] Μπορεί, αλλά είναι νομίζω κυρίως θέμα hardware αλλά και χρονολογίας. Τα παιχνίδια αυτά για Atari 8-bit και Apple II είχαν τα περισσότερα βγει πριν ξεκινήσει η Βρετανική βιομηχανία gaming. Μέχρι το '83-84 οι Αμερικάνοι είναι πολύ μπροστά σε σχέση με τους Άγγλους αλλά είναι ακόμα πρώιμα και κάπως χοντροκομμένα γιατί ακόμα δεν είχαν κατακτήσει πλήρως το hardware. Μετά ήρθε το κραχ στην Αμερική και πάπαλα ενώ στην Βρετανία τότε ξεκίνησε να ανθεί. Στο θέμα hardware. Οι Βρετανοί είχαν κυρίως τον Spectrum όπου είχαν σχετικά υψηλή ανάλυση με μονόχρωμο display συνήθως ενώ οι Αμερικανοί είχαν περισσότερα χρώματα στους Atari και στον C64 με hardware sprites κλπ αλλά με χαμηλότερη συνήθως ανάλυση. Στον Amstrad βλέπουμε ότι πολλοί Ευρωπαίοι προτιμούν το πολύχρωμο Mode 0 με χαμηλή ανάλυση παρά το Mode 1. Γιαυτό θεωρώ ότι ήταν κυρίως λόγω των δυνατοτήτων του hardware παρά κάποιας διαφοράς στην αισθητική. Διαφορές βέβαια στην αισθητική και στο game design μεταξύ Αμερικανών και Βρετανών (και φυσικά Γάλλων, Ισπανών, Γερμανών, κλπ) υπάρχουν και μάλιστα πάρα πολλές.
1@Ace[/USER] Ναι η Αμερικανική βιομηχανία είχε μεγαλύτερο επαγγελματισμό και μεγαλύτερη εμπειρία αφού είχε ξεκινήσει από την δεκαετία του '70. Πολλοί προγραμματιστές είχαν ξεκινήσει στα πανεπιστήμια όπου έμαθαν σε διάφορα mainframes και οι εταιρίες ήταν μεγαλύτερες και καλύτερα οργανωμένες από τις Αγγλικές. Δείτε πχ πόσο μπροστά ήταν η Infocom που αποτελούταν από φοιτητές του MIT και τα παιχνίδια τα έγραφαν σε mainframe και μετά τα περνούσαν στους προσωπικούς υπολογιστές.
Το πρώτο παιχνίδι του Will Harvey είναι ένα shmup όπου πυροβολείτε κάτι μάτια με...μουστάκι και τα μπαλόνια που βγάζουν. Τα μπαλόνια καταστρέφουν τα τουβλάκια του ίδιου χρώματος που βρίσκονται στο κάτω μέρος της οθόνης και αν μείνουν πολύ ώρα ή τα σκάσετε γίνονται πάλι μάτια με μουστάκι που πρέπει να σκοτώσετε. Πολύ πρωτότυπο και αποκλειστικά για Apple II.
1@Wally[/USER] Μπορεί, αλλά είναι νομίζω κυρίως θέμα hardware αλλά και χρονολογίας. Τα παιχνίδια αυτά για Atari 8-bit και Apple II είχαν τα περισσότερα βγει πριν ξεκινήσει η Βρετανική βιομηχανία gaming. Μέχρι το '83-84 οι Αμερικάνοι είναι πολύ μπροστά σε σχέση με τους Άγγλους αλλά είναι ακόμα πρώιμα και κάπως χοντροκομμένα γιατί ακόμα δεν είχαν κατακτήσει πλήρως το hardware. Μετά ήρθε το κραχ στην Αμερική και πάπαλα ενώ στην Βρετανία τότε ξεκίνησε να ανθεί. Στο θέμα hardware. Οι Βρετανοί είχαν κυρίως τον Spectrum όπου είχαν σχετικά υψηλή ανάλυση με μονόχρωμο display συνήθως ενώ οι Αμερικανοί είχαν περισσότερα χρώματα στους Atari και στον C64 με hardware sprites κλπ αλλά με χαμηλότερη συνήθως ανάλυση. Στον Amstrad βλέπουμε ότι πολλοί Ευρωπαίοι προτιμούν το πολύχρωμο Mode 0 με χαμηλή ανάλυση παρά το Mode 1. Γιαυτό θεωρώ ότι ήταν κυρίως λόγω των δυνατοτήτων του hardware παρά κάποιας διαφοράς στην αισθητική. Διαφορές βέβαια στην αισθητική και στο game design μεταξύ Αμερικανών και Βρετανών (και φυσικά Γάλλων, Ισπανών, Γερμανών, κλπ) υπάρχουν και μάλιστα πάρα πολλές.
1@Ace[/USER] Ναι η Αμερικανική βιομηχανία είχε μεγαλύτερο επαγγελματισμό και μεγαλύτερη εμπειρία αφού είχε ξεκινήσει από την δεκαετία του '70. Πολλοί προγραμματιστές είχαν ξεκινήσει στα πανεπιστήμια όπου έμαθαν σε διάφορα mainframes και οι εταιρίες ήταν μεγαλύτερες και καλύτερα οργανωμένες από τις Αγγλικές. Δείτε πχ πόσο μπροστά ήταν η Infocom που αποτελούταν από φοιτητές του MIT και τα παιχνίδια τα έγραφαν σε mainframe και μετά τα περνούσαν στους προσωπικούς υπολογιστές.
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: