Other_Reality
RetroNuts!
- Joined
- 23 Ιουν 2006
- Μηνύματα
- 2.045
- Αντιδράσεις
- 69
Με την σύγκριση του Kick Off 2 με το ISS φυσικά γέλασα, γιατί μπερδεύτηκες;
Τώρα τι γιατί δεν μιλάω και για το Pong, ναί έχεις δίκιο, ούτε Pong υπήρχε στις κονσόλες, είχαμε και Pong, είχαμε και Pacman clones, Tetris clones, Space Invader Clones, Missile Command κλπ. Το 1998-90 τα θεωρούσες ρετρό δηλαδή, δεν ήθελες να μπορείς να τα παίξεις σπίτι σου; Αυτό δείχνει το πόσο τεράστια γκάμα παιχνιδιών υπήρχαν στους υπολογιστές γενικότερα, σε σχέση με τις κονσόλες, με τα ακριβά devkits και την αποστειρωμένη γραφειοκρατεία να εγκρίνει "υπερσύγχρονα γραφικά". Όσο για το αν είναι ντροπή το Rainbow Islands, τι να πω, προφανώς και δεν έχεις ζήσει εκείνη την εποχή για να καταλάβεις μερικά παιχνίδια τι αντίκτυπο είχαν, δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς. Ντροπή το Rainbow Islands που λέμε ότι είναι καλό port, και θα μπορούσε και το Master System να το βγάλει, ε; Μάλιστα!
Τώρα για τα ports που μου παρέθεσες για το Mega Drive, τα μισά και βάλε είναι της Sega! LOL. Χρειάζεται να πω κάτι; Ντροπή είναι που το Golden Axe είναι τιο ίδιο καλό με το Mega Drive και έχει καλύτερη μουσική φυσικά στην Amiga. ΄Τώρα για το Altered Beast, που ήταν και διασημιστική σημαία του MD, δεν χρειάζεται να μιλήσω καν. SHADOW DANCER ; Δεν είναι καν το ίδιο με το arcade, αλλά ΑΛΛΟ παιχίδι στο MD. Το arcade port φυσικά έγινε στην Amiga.
Το Double Dragon βγήκε κάτι αιώνες μετά, το Marble Madness ο θεός και η παναγία, είναι 10 φορές χειρότερο σε όλα τα επίπεδα από της Amiga που είναι ΕΞΟΧΟ port (θες κίνηση, ήχος, καμία σχέση). Τώρα το ότι θέλατε υπερεξελιγμένα γραφικά, ντάξει, δείτε κανα Overscan mode σε Project-X με φουλ καρέ, και μετά πείτε μας για τα όμορφα πατηκωμένα γραφικά του MD με το μπλε περίγραμμα μέσω RF. Έλεος.
Για το αν ξέρω τις βιβλιοθήκες και για την έλλειψη γνώσεων, προφανώς το ανταποδίδω μέσω των παραπάνω.
Τώρα τι γιατί δεν μιλάω και για το Pong, ναί έχεις δίκιο, ούτε Pong υπήρχε στις κονσόλες, είχαμε και Pong, είχαμε και Pacman clones, Tetris clones, Space Invader Clones, Missile Command κλπ. Το 1998-90 τα θεωρούσες ρετρό δηλαδή, δεν ήθελες να μπορείς να τα παίξεις σπίτι σου; Αυτό δείχνει το πόσο τεράστια γκάμα παιχνιδιών υπήρχαν στους υπολογιστές γενικότερα, σε σχέση με τις κονσόλες, με τα ακριβά devkits και την αποστειρωμένη γραφειοκρατεία να εγκρίνει "υπερσύγχρονα γραφικά". Όσο για το αν είναι ντροπή το Rainbow Islands, τι να πω, προφανώς και δεν έχεις ζήσει εκείνη την εποχή για να καταλάβεις μερικά παιχνίδια τι αντίκτυπο είχαν, δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς. Ντροπή το Rainbow Islands που λέμε ότι είναι καλό port, και θα μπορούσε και το Master System να το βγάλει, ε; Μάλιστα!
Τώρα για τα ports που μου παρέθεσες για το Mega Drive, τα μισά και βάλε είναι της Sega! LOL. Χρειάζεται να πω κάτι; Ντροπή είναι που το Golden Axe είναι τιο ίδιο καλό με το Mega Drive και έχει καλύτερη μουσική φυσικά στην Amiga. ΄Τώρα για το Altered Beast, που ήταν και διασημιστική σημαία του MD, δεν χρειάζεται να μιλήσω καν. SHADOW DANCER ; Δεν είναι καν το ίδιο με το arcade, αλλά ΑΛΛΟ παιχίδι στο MD. Το arcade port φυσικά έγινε στην Amiga.
Το Double Dragon βγήκε κάτι αιώνες μετά, το Marble Madness ο θεός και η παναγία, είναι 10 φορές χειρότερο σε όλα τα επίπεδα από της Amiga που είναι ΕΞΟΧΟ port (θες κίνηση, ήχος, καμία σχέση). Τώρα το ότι θέλατε υπερεξελιγμένα γραφικά, ντάξει, δείτε κανα Overscan mode σε Project-X με φουλ καρέ, και μετά πείτε μας για τα όμορφα πατηκωμένα γραφικά του MD με το μπλε περίγραμμα μέσω RF. Έλεος.
Για το αν ξέρω τις βιβλιοθήκες και για την έλλειψη γνώσεων, προφανώς το ανταποδίδω μέσω των παραπάνω.