Καλυτερα απο το 32X δεν επαιζε αλλα απο το 3DO ναι, αν εννοεις ταχυτητα. Στο 32X ειχε εξαιρετικο frame rate αλλα ελειπε το τριτο επεισοδιο και ο χειρισμος δεν ηταν τοσο καλος οσο του Snes που εκανες strafe με τα shoulders.
Γιαυτο εγραψα επαιζε καλυτερα, λογω του χειρισμου. Στο 32X ηταν μετριος, στα ορια του εκνευριστικου. Τεχνικα η εκδοση 32X μαλλον υπερτερει σε ολους τους αλλους τομεις.
Δυο τρεις παρατηρησούλες για το SNES Doom. Καταρχάς έχουν κάνει αρκετές παραχωρήσεις στα γραφικά, όπως του ότι το πάτωμα και το ταβάνι δεν έχουν textures. Επίσης έχει SFX 2 άρα σαν να λέμε αμίγκα με accelerator. Τέλος μου φαίνεται ότι η ανάλυση των textures δεν είναι και τόσο λεπτομερης.
Το εθεσα ως παραδειγμα, βαση του τι ειδαμε στο SNES με 3D textures. Ειναι εντυπωσιακο, οχι ομως τοσο τεχνικο οπως η εκδοση για PC παντως. Ισως ειναι λιγο αδικο σαν παραδειγμα, μιας και το συγκεκριμενο ειχε αυξημενη τιμη, λογω του SFX2 chip, πραγμα ομως που δεν ηταν συνηθες και για τα υπολοιπα παιχνιδια με SFX2 η και αλλα chips.
Τα περισσοτερα αλλα, ειχαν τις κλασικες τιμες των μεγαλων κυκλοφοριων, καπου στα 50-60€ με τα τωρινα δεδομενα.
Παρεπιπτωντος, σε αυτο η στο προηγουμενο θεμα, συμφωνησαμε πως μιλαμε για συγκριση SNES / Mega Drive με OCS Amiga 500 και οχι γενικα για τις Amiga. Ετσι και αλλιως παντως, εχουν ασυμβατοτητες και μεταξυ τους οποτε δεν υπαρχει λογος.
Πόσο κόστιζε το sfx2 και ήταν έυκολο να το βάλει ο μέσος χρήστης; Ρώταω γιατί αν και είχα snes πρώτη φορά διαβάζω για αυτό. Για δώστε τα φώτα σας.
Το SFX2 ηταν ενα τσιπακι γραφικων, το ειχαν πολυ συγκεκριμενα παιχνιδια και κυκλοφορουσαν ετσι απο την εταιρεια, δεν το προσθετε κανεις οπως πχ τις GPU στις Amiga. Υπηρξαν διαφορα chips με διαφορες δυνατοτητες, συνηθως δεν ειχαν τιμολογικες διαφορες, με εξαιρεση το Doom για το SNES και το Virtua Racing για το Mega Drive.
Μετα χρονια, στο SNES οι εταιρειες μεγαλωναν τον αποθηκευτικο χωρο των κασετων, αλλα και δημιουργουσαν νεα chips με πολλες δυνατοτητες, οπου ξεφευγαν κατα πολυ των αρχικων του SNES. Επι το πλειστον δεν κοστιζαν παραπανω απο ενα μεσο αλλο καλο τιτλο, και δεν χρειαζοταν η παραμικρη τροποποιηση η παραμετροποιηση στο μηχανημα. Εβαζες την κασετα και απλα επαιζες.
Χαρακτηριστικα παραδειγματα το Star Ocean που εχει ενα chip συμπιεσης, και να κυκλοφορει σε κασετα 6mb αντι για τα 12 (!) mb οπου ειναι, το Mario RPG που εχει chip που προσθετει μεταξυ αλλων επεξεργαστικη ισχυ, και φυσικα το SFX2 που αναφεραμε ηδη.