Προσωπικά, δυσκολεύομαι να σχολιάσω σε τέτοιου είδους threads αφού τα μηχανήματα είχαν διαφορετικό προσανατολισμό (τα έγραψε και ο Dony).
Η Amiga ήταν ένας ολοκληρωμένος υπολογιστής για διαφόρων ειδών "χρήσεις" (αν και το ιδαίτερα δυνατό της hardware, της έδινε προβάδισμα στον τομέα των games έναντι άλλων home-micros - ειδικά όταν οι προγραμματιστές το εκμεταλλεύονταν όπως έπρεπε).
Αντίθετα, τα Megadrive & SNES ήταν κονσόλες που η μόνη τους δυνατότητα ήταν να παίζουν games (και αλοίμονο αν δεν μπορούσαν να ανταπεξέλθουν σε αυτόν τον τομέα: σε τέτοια περίπτωση δεν θα είχαν καν λόγο ύπαρξης).
Για εμένα, σε αυτό το σημείο τελειώνει το μεγαλύτερο μέρος της σύγκρισης. Ο κάθε χρήστης απλά επέλεγε αυτό που τον αντιπροσώπευε καλύτερα.
Αν τώρα θέλουμε να μιλήσουμε αποκλειστικά για games, παραδέχομαι ασφαλώς τα όποια πλεονεκτήματα ή μειονεκτήματα στα τεχνικά χαρακτηριστικά του κάθε συστήματος τα οποία αναφέρθηκαν προηγουμένως (π.χ. κίνηση, ήχος, γραφικά, ταχύτητα των ακριβών cartridges έναντι των φθηνών αλλά αργών δισκεττών, κ.ο.κ.), και αυτός είναι ένας ακόμα λόγος για τον οποίο δεν μπορούμε να είμαστε απόλυτοι για το ποιό σύστημα υπερίσχυε στον τομέα των games.
Oσο για τον χειρισμό, και πάλι είναι θέμα επιλογής: Κάποια games παίζονται άνετα ακόμα και με ένα μόνο κουμπί στο joystick (βλέπε: amiga), ενώ σε άλλα το ένα κουμπί σε περιορίζει. Απο την άλλη μεριά, η ύπαρξη πληκτρολογίου για παιχνίδια όπως τα flight sims, προσφέρει μία πιό άνετη εμπειρία, απο το να είναι "στριμωγμένα" 20 διαφορετικά controls σε συνδιασμούς κουμπιών ενός joypad.
Ως Amiga user ήμουν ιδιαίτερα περήφανος για το μηχάνημά μου (το άξιζε άλλωστε), αλλά πολλές φορές έμενα με ανοιχτό το στόμα όταν έβλεπα ορισμένα παιχνίδια σε κονσόλες. Νομίζω έχω ξαναπεί την ιστορία για το πόσο είχα εντυπωσιαστεί όταν είχα δεί να τρέχει το "
Sonic" στην βιτρίνα ενός κονσολομάγαζου πλησίον της Στουρνάρη. Σκεφτόμουνα συνέχεια "μα πότε θα δω κάτι αντίστοιχο στην Amiga";
Επρεπε να παράσει λίγος καιρός για να κυκλοφορήσει τελικά το Robocod (ο οποίος ανέπτυσσε φοβερή ταχύτητα καθώς κατέβαινε τις σκάλες του κάστρου), για να παρηγορηθώ λίγο...
Και πάλι όμως αυτό δεν έχει μεγάλη σημασία, αφού συχνά συνέβαινε και το αντίθετο: δηλαδή να μπορέσω να απολαύσω games στην Amiga τα οποία δεν είχα δεί στις κονσόλες - ή τα οποία υπήρχαν μεν και σε κονσόλες, αλλά σε "υποδεέστερη" μορφή.
Είπαμε: υπήρχε εκατέρωθεν ένα "trade-off", τουλάχιστον απο τη δικιά μου σκοπιά έτσι τα βλέπω τα πράγματα...