ChrisTOS είπε:
Εντάξει ας μην υπερβάλλουμε και τόσο..
mike είπε:
Ετσι οπως τα λες, και το αταρι απείχε πολύ από το να χαρακτηριστεί "ολοκληρωμένος υπολογιστής" (...).Βασικα εγω θα ελεγα οτι ισχυει το ακριβως αντιθετο, η αμιγκα ηταν ο πιο ολοκληρωμενος υπολογιστης της εποχης της (...)
Δεν υπάρχει καμία μα καμία υπερβολή (εμείς οι Amiga users είμεθα ρεαλισταί
) και είναι πολύ σωστός σε αυτό το σημείο ο Mike.
mike είπε:
(...) Εαν ειχα παρει atari παλι τα ιδια θα εκανα με την Α500 (...)
Kαι πάλι πολύ σωστά. Σε μία μόλις γραμμή, ο Mike συνόψισε όσα είχε μαλλιάσει η γλώσσα μου να λέω
σε παλιότερο thread.
Oτι δηλαδή τον υπολογιστή του τον χρησιμοποιεί κανείς όπως νομίζει, άσχετα με το μοντέλο του. Κάποιος που θέλει να τον αξιοποιεί π.χ. κατά 80% στα games, θα το κάνει είτε ο υπολογιστής του λέγεται "Amiga", είτε κάπως αλλιώς.
Πραγματικά, δεν έχει νόημα να αναμασάμε τα ίδια και τα ίδια. (καθ' ότι εγκυμονεί και ο κίνδυνος αναζωπύρωσης άλλου "versus").
Imgema είπε:
(...) το 1985 βγήκε η Amiga 1000 αλλά μόνο παιχνιδομηχανή δεν ήταν, βασικά όποιος την πήρε για να παίξει παιχνίδια μάλλον έκλαψε τα λεφτά του. Ηταν ένα πανάκριβο εργαλείο και όχι παιχνίδι. Φυσικά ήταν πολύ μπροστά τεχνολογικά αλλά έπρεπε να σκάσεις και τα ανάλογα λεφτά. Μόνο για επαγγελματίες παιδιά, οι υπόλοιποι δρόμο.
Aυτό είναι ένα σημείο στο οποίο συμφωνώ απόλυτα με τους "εν gaming" αδελφούς console users. (
διαβάστε σχετικά με τις κυκλοφορίες παιχνιδιών).
Στα πρώτα χρόνια της κυκλοφορίας της, και πριν (όλοι ανεξαιρέτως) οι δημοφιλείς 16-bit υπολογιστές περάσουν σε πιό φιλικό (και "παχνιδιάρικο") home micro επίπεδο, η Amiga ήταν ένα *άκρως* επαγγελματικό εργαλείο (άσχετα με το τι αρχικά πλάνα υπήρχαν όταν ήταν ακόμα "στα χαρτιά").
Other_Reality είπε:
Φυσικά όπως λες, η Amiga είναι υπολογιστής και η σύγκριση είναι ανόμοια. Αλλα εστιάζουμε καθαρά στα παιχνίδια, δηλ. εκλαμβάνουμε την Amiga σαν παιχνιδομηχανή για χάρη του διαλόγου.
Nαί, σαφώς, για χάρη του διαλόγου (και αφού games συγκρίνουμε), εννοείται ότι καταλαβαίνω απόλυτα το σκεπτικό σου.
Other_Reality είπε:
Εγώ την Amiga την απέκτησα λόγω ζωγραφικής και μουσικής, ήθελα να ασχοληθώ πολύ και μετα δύο και με βοήθησε απίστευτα (Deluxe Paint, ProTracker, Sonix).
Ωραίος !!
Ειδικά σε αυτούς τους τομείς, η Amiga προσέφερε πραγματικά εκπληκτικές δυνατότητες.
Υ.Γ.
Σχετικά με το θέμα του ενός κουμπιού στο joystick που χρησιμοποιούσε η
*συντριπτική* πλειοψηφία των games της Amiga, και την σύγκριση με την υποστήριξη πολλών κουμπιών στις κονσόλες, εμμένω στην αρχική μου θέση: Σε ορισμένα games με βόλευαν, και σε άλλα με περιόριζαν (είχα το κλασσικό μονόκουμπο pacman).
Π.χ. σε ορισμένα action/arcade-style παιχνίδια όπως το Turrican, με ενοχλούσε το ότι έπρεπε να έχω το αριστερό μου χέρι "stand-by" για να πατήσει το space, μιά και ήθελα να το χρησιμοποιώ -επιπροσθέτως του πατήματος του fire- και για να κρατάω σε σταθερή θέση το joystick. (έκανα απότομες κινήσεις και οι βεντούζες δεν άντεχαν...
)
Αντίθετα, σε παιχνίδια όπως π.χ. flight-sims, η ύπαρξη πληκτρολογίου αποτελούσε μεγάλη διευκόλυνση.