**ΓΚΟΥΧ-ΓΚΟΥΧ**!!!billy είπε:αλλά το προσωπικό μου αγαπημένο είναι φυσικά η εκπληκτική εισαγωγή με το πιάνο !!
Δεν έπαιζε καμία σχέση η χωρητικότητα της δισκέττας... Το hardware της amiga ήταν για sampled ήχους απο την αρχή. Το YM είναι γεννήτρια τετραγωνικών ηχητικών παλμών + θορύβου. Το οτι έπαιζε samples ήταν καθαρή hackια του chip! Δηλαδή το μετέτρεπαν σ' ένα είδος Digital to Analog μετατροπέα μέσω x68 κώδικα. Και φυσικά δεν υπήρχε καμία συμπίεση ήχου, ούτε στην αμιγκα, ούτε στο ατάρι. Που να σηκώσουν τέτοιους αλγόριθμους οι τότε επεξεργαστές...ndial είπε:φυσικα και ειχε ο ST sampled ηχο στα παιχνιδια, σε intros αλλα καποιες φορες και in-game (sfx κυριως).απλα ηταν χαμηλοτερης ποιοτητας (bitrate) απο την amiga λογω μικρότερης χωρητικοτητας του fdd (και φυσικά και λόγο της...Paula οσον αφορα την συμπιεση και διαχειριση του ηχου...)
π.χ. αμα βάλετε το Turrican 2, και το ακουσετε και στις δυο εκδόσεις θα καταάβετε ενα μικρο...."φυσιμα" στο intro κομμάτι στον ST (βεβαια τοτε δεν διναμε σημασια, αλλα γίναμε "ψυρες" στα γεραματα...)