Dune 2

Πεφτουμε και παιρνουμε :D
 
Αστεία/ενδιαφέροντα σκηνικά που μπορούσαν να γίνουν στο παιχνίδι:

1) Το Carryall να μαζεύει κάποιο όχημα που δέχεται επίθεση και ακριβώς εκείνη τη στιγμή να καταστρέφεται, παίρνοντας και το Carryall μαζί :D

2) Ο Harvester να συγκρούεται με τους λόφους Spice που ανατινάσσονταν :p

3) Το Sonic Tank να χτυπάει αδιακρίτως εχθρικές και φίλιες μονάδες #)

4) Οι Fremen να βγαίνουν ακριβώς δίπλα στην Construction Yard του αντιπάλου και να την καταστρέφουν :cool:
 
Το αγαπημένο μου RTS όλων των εποχών. Αποτέλεσε επανάσταση στο gameplay των strategy games όταν κυκλοφόρησε και το μιμήθηκαν δεκάδες επιτυχημένοι τίτλοι (Warcraft I, Command & Conquer, Starcraft, Τοtal Annihilation). Για εμένα ήταν σαν να παίζω real time Κάστρα και Πολιορκητές σε διαστημικό φόντο στην Amiga 500, με όλη την πόρωση που αυτό συνεπάγεται. Αν είσαι και καμμένος με το Dune Mythos οι ώρες ενασχόλησης είναι εγγυημένα άπειρες. Το έχω τελειώσει και με τα 3 factions και στην Αmiga και από το WinUAE.

Oι ιδέες που γέννησε ένα και μόνο game αλλά και το γεγονός ότι χρησιμοποιούνται κατά 80% αυτούσιες στα εφεξής παράγωγά του επί τόσα έτη, καταδεικνύουν για τί πρωτοπόρο προϊόν μιλάμε. Tέτοια παιχνίδια απλά βγαίνουν μια φορά στην δεκαετία και ορίζουν τουλάχιστον τις 2 επόμενες...

Υ.Γ.1: Το τελευταίο mission με Atreides πάντα με υπόκρουση "To Tame A Land" (για να μην ξεχνιόμαστε).

Υ.Γ.2: Αγαπημένα οχήματα τα Harkonnen Devastators και τα Ordos Deviators.

Υ.Γ.3: Simply Epic!

Y.Γ.4: Έρχεται το StarCraft II :D
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
To παιχνίδι είχε απο τις καλύτερες μουσικές που είχα ακούσει ποτέ με την roland LAPC-1 που είχα!
 
Omenforever είπε:
Αστεία/ενδιαφέροντα σκηνικά που μπορούσαν να γίνουν στο παιχνίδι:
4) Οι Fremen να βγαίνουν ακριβώς δίπλα στην Construction Yard του αντιπάλου και να την καταστρέφουν :cool:
Τους fremen αν ειχες ordos μπορουσες να τους παρεις για λιγα δευτερολεπτα με το μερος σου με το deviator tank. Αν τους εβαζες να επιτεθουν σε εχθρικο κτιριο και επιβιωναν μεχρι να ξαναγινουν εχθρικοι, τοτε συνεχιζαν να χτυπουν τον τελευταιο στοχο τους. Αλλα οι δικοι τους (οι εχθροι σου) δεν τους πειραζαν. Οποτε αν τους αφηνες και εσυ, καποια στιγμη θα το κατεστρεφαν. Ο εχθρος το επισκευαζε μονιμως αλλα καποια στιγμη σταματουσε. Συνηθως τους εβαζα να βαρανε rocket turrets

Αλλο κλασικο ειναι να επαιρνες devastator με τον ιδιο τροπο και στο καπακι self destruct

Τα rocket launchers αν τους εδινες εντολη να επιτεθουν σε εχθρικο rocket turret μπαινανε παντα μεσα στο βεληνεκες του Turret και φυσικα πεθαιναν πολυ γρηγορα. Αν ομως το προχωρουσες με το χερι ακριβως εξω απο το βεληνεκες του turret και το αφηνες ακινητο (σε guard mode), μονο του βαρουσε το turret εκ του ασφαλους. Ετσι με συνοδεια λιγα siege tanks μπορουσες να διαλυσεις ολη τη βαση.

Σκουλικι ειχα προσπαθησει απελπισμενα να σκοτωσω αλλα ποτε δεν τα καταφερα. Μερικες φορες νομιζω τα κιτρινισα μονο (ενεργεια γυρω στο 25%) αλλα συνηθως οταν εφταναν στο 50% την κανανε
 
χαιρομαι που ειχαν καεί με το παιχνίδι και άλλοι περαν εμού... :)
 
Αν και έχω παίξει και τα τρία, μπορώ να πω ότι I trully suck even on easy :( . (Τώρα που το σκέφτομαι και στο Red Alert τα ίδια τράβηξα). Ατελείωτη πόρωση, αλλά και ατελείωτα %#$%@#$%@#$%, με αποτέλεσμα να σπάσω το δισκάκι (το αντίγραφο μην τρελλαθούμε :D :D), χοροπηδώντας πάνω του. :D :D:D
 
bspus είπε:
Σκουλικι ειχα προσπαθησει απελπισμενα να σκοτωσω αλλα ποτε δεν τα καταφερα. Μερικες φορες νομιζω τα κιτρινισα μονο (ενεργεια γυρω στο 25%) αλλα συνηθως οταν εφταναν στο 50% την κανανε
Όντως τα σκουλήκια δεν πρέπει να γινόταν να σκοτωθούν, εξαφανίζονταν λίγο πριν το τέλος. Ίσως κάποιες φορές να έφταναν και στο κόκκινο, αλλά μετά απλά χάνονταν.
 
Τα σκουλικα ειχαν κανονικη πρασινη ενεργεια. Μολις επεφτε στο μισο ακριβως και

γινοταν κοκκινη (για κλασματα δευτερολεπτου) εξαφανιζοταν.

Και μια και ειστε τοσο γνωστες, να ενα ευκολο μινι κουιζ: (σε παρενθεση η δυσκολια

απο το 1 εως το 5)

1)Εκτος απο να τα βαρας, πως αλλιως εφευγαν τα σκουλικια (1)

2)Ποιο ηταν το πιο ευαλωτο κτηριο? (1)

3)Ποιες μοναδες ειχαν το μεγαλυτερο βεληνεκες? (2)

4)Πως γινοταν να χασεις μια μοναδα, αλλα να εχεις παλι τον ιδιο αριθμο μοναδων? (4)

5)Ποια η κυρια διαφορα του v1.0 και του v1.1 ? (5)

6)Αν μαζεψεις ολο το spice, και εχεις σπασει και ολες τις "πετρες", μπορεις να αποκτησεις credits ? (5)

7) Ποιες μοναδες (2) δεν μπορει να επειρεασει το deviator? (4)

8 )Ποιο ειναι η πιο ακριβη μοναδα να φταιχθει? (4)

9)Ποιες μοναδες χτυπανε τα rocket turret, χωρις να χτυπηθουν (2)

10)Ποια μοναδα χτυπαει το turret, χωρις να χτυπηθει (εξαιρουνται οι απαντησεις του

ερωτηματος νο9 (5)

11)οταν κανεις upgrade σε κτιριο, σου δινει κατι καλυτερο. Σε ποιες περιπτωσεις οταν κανεις upgrade, απλα χανεις τα λεφτα σου? (4)

12)ποια ειναι η πιο γρηγορη μοναδα (θεωρητικα, δεν την εχω μετρησει)? (3)

13)ποιες μοναδες (οχι ειδικες) δεν μπορουν να παραγουν οι ατρειδες? (2)

14)ποιες μοναδες (οχι ειδικες) δεν μπορουν να παραγουν οι harkonnen? (3)

15)ποιες μοναδες (οχι ειδικες) δεν μπορουν να παραγουν οι ordos? (4)

16)Τα κτηρια μας παντα τα κτιζουμε σε "βασεις" απο τσιμεντο, σωστα? (1)

17)Υπαρχει περιπτωση να εχουμε rocket turret, αλλα να μην εχουμε κανει

upgrade στην constration yard? (4)

18 )ποιος ο διαφορετικος τροπος που συμπεριφερεται το κανονι του devastator,

αναλογα με τον στοχο (5)?

19)σε ποια κατηγορια μοναδων προκαλει μεγιστη ζημια το σονικ τανκ (1)

20)μπορει ο σαμποτερ να καταστρεψει ενα κτιριο, χωρις να σκοτωθει? (4)

21)Υπαρχει περιπτωση σε καποιοα πιστα να καταστρεψουμε τους αντιπαλους,

χωρις να χρησιμοποιησουμε ΚΑΝΕΝΑ επιθετικο οχημα, ουτε σπεσιαλ οπλο? (4)

22)Αν χασουμε ολα τα κτιρια που αποθηκευουν spice, (refinery, silo) δεν μπορουμε

να αποθηκευσουμε spice, αρα θα εχουμε 0 credits. ή μηπως θα εχουμε χρηματα,

και αν ναι, μεχρι ποσα? (5)

23)Υπαρχει περιπτωση να χτυπηθει η βαση απο πυραυλο που προερχεται απο rocket turret αντιπαλης βασης, που βρισκεται στην αλλη ακρη του χαρτη (2)?

24)Οταν δεν εχουμε carryalls, αυτα εμφανιζονται οταν φερνουν harvester. Αλλα μπορουμε να τα κανουμε να εμφανιστουν και να μεταφερουν μοναδες(χωρις να εχουμε)? (4)

25)Ποιες μοναδες (εκτος απο τα ιπταμενα), μπορουν να κινηθουν χωρις να τους δωσεις εντολη? (5)

Εχω και αλλα, αυτα για αρχη!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Έγραψε ο Mike, και μου έβαλε φωτιές βραδιάτικα. Φίλτατε, σε παρακαλώ να τροποποιείς το από πάνω μήνυμά σου, βάζοντας κάθε φορά τη σωστή απάντηση σε όσες ερωτήσεις πετυχαίνουμε, έτσι ώστε να αποφευχθεί ο χαμός.

Απαντώ σε ότι μου έρχεται:

2. Silo

3. Missile Launchers/Deviator/Sonic Tank.

4. Καταστροφή επιπλέον Carryall ή κάποιου Ornithopter; Χάσιμο του πεζικού που βγαίνει από κατεστραμμένα κτήρια; :p

10. Missile Launcher, υπό την κατάλληλη γωνία.

12. Ordos Raider

14. Light Infantry, Ornithopter

15. Missile Launcher

16. Όχι, μπορούμε και κατευθείαν στο έδαφος, αλλά θα χρειάζονται συχνές επισκευές.

19. Πεζικό.

21. Ναι, μπορούμε να τους λιώσουμε με Harvesters.

22. Ναι. Μέχρι 1000;

23. Ναι. Από βολή κατά ιπτάμενου στόχου.

24. Ναι. Σε περίπτωση κυκλοφοριακής συμφόρεσης έξω από Repair Facility.

25. Fremen

Θα επανέλθω για επανόρθωση λαθών και για ότι άλλο θυμηθώ :cool:
 
Απαντησες:

2. Silo

ΣΩΣΤΟ

3. Missile Launchers/Deviator/Sonic Tank.

Εν μερη σωστο. Σωστη απαντηση lancher/sonic tank. To deviator εχει μικροτερο βεληνεκες κατα 2 "τετραγωνα" !

4. Καταστροφή επιπλέον Carryall ή κάποιου Ornithopter; Χάσιμο του πεζικού που βγαίνει από κατεστραμμένα κτήρια; :p

Δεν καταλαβα την απαντηση. Ξαναδιατυπωνω: εχεις π.χ. 15 μοναδες, σου τρωνε μια, σε ποια περιπτωση εχεις αμεσα παλι 15 μοναδες?

10. Missile Launcher, υπό την κατάλληλη γωνία.

Εν μερη σωστο. Υπαρχει και αλλη.

12. Ordos Raider

Σωστο. Το ordos RAIDER trike, υποτιθεται οτι ειναι ελαφρυτερη

και γρηγοροτερη εκδοση του απλου trike. Το εχουν μονο οι ordos, και

στην εικονα του εχει "σπεσιαλ" μπλε χρωμα!!!!

14. Light Infantry, Ornithopter

Εν μερη σωστο, αλλη μια υπαρχει.

15. Missile Launcher

Σωστο

16. Όχι, μπορούμε και κατευθείαν στο έδαφος, αλλά θα χρειάζονται συχνές επισκευές.

Δεν εννοω αυτο. Εσυ αν εχτιζες κτιρια, θα εβαζες παντα "βασεις"?

19. Πεζικό.

Σωστο

21. Ναι, μπορούμε να τους λιώσουμε με Harvesters.

Ναι αλλα πως θα καταστρεψεις τα κτιρια ????

22. Ναι. Μέχρι 1000;

Ναι, αλλα δεν ειναι παντα ιδιος ο αριθμος. Γιατι????

23. Ναι. Από βολή κατά ιπτάμενου στόχου.

Σωστο, αν η ιπταμενη μοναδα επιστρεψει στην βαση γρηγορα.

24. Ναι. Σε περίπτωση κυκλοφοριακής συμφόρεσης έξω από Repair Facility.

Εν μερη σωστο. Πως μπορουμε να τα ΑΝΑΓΚΑΣΟΥΜΕ να ερθουν ?

25. Fremen

Ειναι και αλλες, σκεψου, εισαι καλος !!!

Περιμενω συνεχεια και με αλλους συμμετεχοντες!

Θα επανέλθω για επανόρθωση λαθών και για ότι άλλο θυμηθώ :cool:
 
τρελοκομείο Μιχάληηηηηηηηηηηηηηη!!!! :) :) :)
 
Σπεσιαλ ερωτηση για τον spyros_s :

ποιο κτηριο καταναλωνει την περισσοτερη ενεργεια?

ποια κτηριο λειτουργει χωρις ενεργεια?

τι επειρεαζει η ελλειψη ενεργειας?

Ειναι ευκολα, αν δεν απαντησεις δεν σου φτιαχνω update παιχνιδιων του whdload !!!
 
7. Sardaukar;

Ποιο κτήριο καταναλώνει την περισσότερη ενέργεια; Palace;

Ποιο κτήριο λειτουργεί χωρίς ενέργεια; Construction Yard

Tι επηρεάζει η έλλειψη ενέργειας?: Το ραντάρ μας

Όσο στύβω το μυαλό μου για τις απαντήσεις, αναρωτιέμαι: O Billy δεν έπαιζε Dune 2; :diablotin:
 
Οι εξτρα ερωτησεις ηταν για τον Σπυρο, τωρα θα μου πει "τα ηξερα":D

Φυσικα ολοσωστες οι απαντησεις σου!

Και στο 7 ερωτημα, οι sardaukar heavy troopers δεν επειρεαζονται.

Επισης ειχα την εντυπωση οτι και οι fremen δεν επειρεαζονταν, αλλα

επειδη δεν ειμαι 100% σιγουρος, το αφηνω.

Εσυ εισαι 100% σιγουρος οτι επειρεαζονται?

Παρε και μερικες μπονους:

26) ποιες μοναδες δεν μπορουμε να δουμε την ενεργεια τους? (2)

27)εκτος απο το σκουληκι, ποια αλλη "μοναδα" (οχι ακριβως) δεν μπορει

να καταστραφει ποτε? (4)

28 )Ποια κτιρια μας αποτελουν τον βασικο στοχο των αντιπαλων? (2)

29)ΔΥΣΚΟΛΗ : με τους ατρειδες πως αποκτουμε μια μοναδα που δεν γινεται να παραγουμε σαν ατρειδες, και ειναι μοναδικη στο παιχνιδι?

ποια ειναι αυτη η μοναδικη μοναδα που δεν μπορουμε να φταιξουμε αλλη ιδια?

"παρενθεση: με πολυ εξειδικευμενο τροπο, μπορουμε να την φτιαξουμε αλλα απαιτει πολλα πραγματα, οποτε θεωρηστε οτι ΔΕΝ φτιχνεται ΔΥΣΚΟΛΙΑ (6)

30)ULTIMATE QUESTION : Τι προυποθετει το καθενα απο τα παρακατω να εχουμε φτιαξει ή αναβαθμισει, για να το παραγουμε, δηλαδη θελω ακριβως τα βηματα που απαιτουνται απο την αρχη της πιστας !!! Δυσκολια (6)

α)atreides ornithopter

b)harkonnen MCV

c)ordos heavy trooperς

d)rocket turret

e)fremen
 
δεν σε πρόλαβα ρε τρελέ...την αλλη εβδομαδα θα πιουμε κανα καφέ το απόγευμα;
 
28 ) construction yard ,factory

29 ) Την αγοράζουμε από την ελεύθερη αγορά απλά δεν θυμάμαι το όνομα του κτιρίου!

30 )e freemen θελει palace

b,d σιγουρα factory
 
@ spyros

28 ) WRONG

29) WRONG AGAIN μιλαω για μοναδα που δεν μπορουμε ουτε να αγορασουμε!

30) WRONG AGAIN δεν μπορεις να χτισεις παλατι στην αρχη της πιστας.

Εχει καιρο να παιξεις, το rocket turret ειναι κτιριο, δεν μπορει να φταιχνεται απο factory.

ΑΠΟΦΑΣΗ: ΕΝΟΧΟΣ - ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ ΓΝΩΣΗ

ΠΟΙΝΗ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΒΑΡΙΑ: θα παιξεις dune2 μεχρι να το τερματισεις με ολους!
 
13. Heavy Infantry

27. Το σκάφος που μας φέρνει τις αγορασμένες από το Startport μονάδες.

Οι Fremen πρέπει να επηρεάζονταν από deviator αλλά δεν είμαι 100% σίγουρος.
 
Πίσω
Μπλουζα