ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
1)Εκτος απο να τα βαρας, πως αλλιως εφευγαν τα σκουλικια (1)
Αν ετρωγαν 3 μοναδες, ειτε δικες σας αχρηστες, ειτε οδηγοντας το στους αντιπαλους, και ετσι ετρωγαν 3 αντιπαλες μοναδες.
2)Ποιο ηταν το πιο ευαλωτο κτηριο? (1)
silo
3)Ποιες μοναδες ειχαν το μεγαλυτερο βεληνεκες? (2)
missile lancher και sonic tank, και τα δυο πετυχαινουν rocket turret εκ του ασφαλους.
4)Πως γινοταν να χασεις μια μοναδα, αλλα να εχεις παλι τον ιδιο αριθμο μοναδων? (4)
Οταν σου καταστρεφουν μια μοναδα, και απο μεσα βγαινει ενα light soldier.
5)Ποια η κυρια διαφορα του v1.0 και του v1.1 ? (5)
Στην αρχικη εκδοση μπορουσες να φτιαξεις απεριοριστο αριθμο μοναδων και κτηριων. Αυτο στρεφοταν εναντια στο gameplay, αφου μπορουσες να βγαλεις τις τελευταιες πιστες, απλα χτιζοντας συνεχεις παλατια, και να ριχνεις απλα βροχη death hand. Στην επομενη εκδοση, παρηγαγες κανονικα μοναδες και κτιρια, αλλα μετα απο ενα οριο εβγαινε το μηνυμα "unable to create more", για να μην γεμιζεις παλατια.. Ομως και παλι στρεφοταν εναντια στο παιχνιδι, γιατι στις τελευταιες πιστες σου κατεστρεφαν συνεχεις κτιρια με πυραυλους, εφτιαχνες νεα, αλλα μετα απο ενα οριο επειδη υπηρχε το οριο, δεν μπορουσες να χτισεις ουτε βασικα κτιρια οπως refinery και κινδυνευες. Μετα απο καποιο χρονο ο περιορισμος δεν ισχυε.
Μια αλλη διαφορα αφορα την τεχνιτη νοημοσυνη και συμπεριφορα των ορνιθοπτερων. Θελει πολλες σελιδες για να το περιγραψω αναλυτικα, αλλα θα πω απλα πως στην μια εκαναν επιθεση αμεσα στην αντιπαλη βαση, ενω στην αλλη μπορουσαν να εμπλακουν σε αμυντικες μαχες με ανεξαρτητες εχθρικες μοναδες. Πολυ ομορφο να βλεπεις εχθρικο devastetor να πολεμαει ενας με εναν με δικο σου ornithopter. και δεν κερδιζε παντα το ορνιθοπτερο !!!!
6)Αν μαζεψεις ολο το spice, και εχεις σπασει και ολες τις "πετρες", μπορεις να αποκτησεις credits ? (5)
Εδω ειναι πραγματικα δυσκολο. Ειπωθηκε μια λυση, να απαγαγουμε με diviator εχθρικο γεματο harvester, να το φερουμε στην βαση μας, να τι καταστρεψουμε και να συλλεξουμε το περιεχομενο, αν εχει.Αλλα ακουστε την απαντηση: αν μαζεψεις ολο το spice, και θες εστω και 1 credit, τοτε στελνεις ολα σου τα harvester στην βαση του αντιπαλου που στα καταστρεφει ευχαριστως. Το τελευταιο που θα μεινει, μολις καταστραφει και αυτο θα εμφανιστει ενα carryall να σας φερει ενα για αντικατασταση. Αυτο που δεν ξερεται ειναι οτι την στιγμη που σας το αφηνει, σας δινει ενα μικρο δωρακι, δηλαδη 7 credits!!!! αρα καθε φορα που χανεται το harvester σας περνεται 7 credits. τωρα θα μου πειτε οτι με μονο 7 ουτε νυχοκοπτη δεν αγοραζεται για τον στρατο σας, αλλα δεν αναφερθηκα εγω στο ποσα περνετε, αλλα στο πως τα περνετε !!
7) Ποιες μοναδες (2) δεν μπορει να επειρεασει το deviator? (4)
Δεν επειρεαζει τις ιπταμενες και τους sardaukar heavy troopers
8 )Ποιο ειναι η πιο ακριβη μοναδα να φταιχθει? (4)
devastator και carryall κανουν 800 credit το καθενα
9)Ποιες μοναδες χτυπανε τα rocket turret, χωρις να χτυπηθουν (2)
ειναι ιδια απαντηση με το ερωτημα 3.
10)Ποια μοναδα χτυπαει το turret, χωρις να χτυπηθει (εξαιρουνται οι απαντησεις του ερωτηματος νο9 (5)
Εδω ειναι δυσκολα. Ειναι 3 : το οριθοπτερο, γιατι ενω κτυπιεται απο rocket turret, δεν χτυπιεται απο απλο turret, το devastator γιατι εχει μεγαλυτερο βεληνεκες απο το απλο turret και το δυσκολοτερο οι heavy troopers οταν βαρανε με μπαζουκας. Ειναι μαλιστα ενα καλο υποκαταστατο του lancher για να βγαλεται την 5η πιστα με τους ορντος. Αν και στην συγκεκριμενη πιστα δεν εχεται ακομη ομαδα τριων (squad), αλλα μονο εναν-εναν.
11)οταν κανεις upgrade σε κτιριο, σου δινει κατι καλυτερο. Σε ποιες περιπτωσεις οταν κανεις upgrade, απλα χανεις τα λεφτα σου? (4)
Με τους ορτνος σου δινει ενα "αχρηστο" upgrade στι βαρυ εργοστασιο, αυτο που θα εδινε lancher, αλλα δεν δινει τιποτα. Πρεπει να το κανεις, για να εμφανιστει το επομενο upgrade που δινει siege tank.
12)ποια ειναι η πιο γρηγορη μοναδα (θεωρητικα, δεν την εχω μετρησει)? (3)
ordos raider trike
13)ποιες μοναδες (οχι ειδικες) δεν μπορουν να παραγουν οι ατρειδες? (2)
heavy troopers
14)ποιες μοναδες (οχι ειδικες) δεν μπορουν να παραγουν οι harkonnen? (3)
soldiers, ornithopters, trikes
15)ποιες μοναδες (οχι ειδικες) δεν μπορουν να παραγουν οι ordos? (4)
lancher, αλλα και δυσκολο να το βρειτε, απλα trikes επειδη εχουν μονο τα raider trikes.
16)Τα κτηρια μας παντα τα κτιζουμε σε "βασεις" απο τσιμεντο, σωστα? (1)
Το παλατι δεν το κτιζουμε σε τσιμεντενια βαση, διοτι το παλατι μπορει να γινει repair ΔΩΡΕΑΝ, αρα το κτιζουμε χυμα, και το κανουμε τσαμπα επισκευη. Μια αλλη ημι-απαντηση ειναι οτι οι τοιχοι δεν απαιτουν βαση, μιας και δεν εχουν ενεργεια, για να πεσει στην μιση χωρις βαση. Υπαρχει και ενα τριτο που δεν θυμαμαι 100%. Αν κανουμε deply ενα MCV (constration yard σε οχημα) χωρις βαση, εχει αραγε μιση ενεργεια μετα? θα το δοκιμασω.
17)Υπαρχει περιπτωση να εχουμε rocket turret, αλλα να μην εχουμε κανει
upgrade στην constration yard? (4)
Ναι μπορουμε να κτισουμε rocket turret, να μας φανε την constration yard (ή να την αυτοδιαλυσουμε) και μετα να αγορασουμε MCV, να αναπτυξουμε νεα constration yard, και να μην την κανουμε upgrade.
18 )ποιος ο διαφορετικος τροπος που συμπεριφερεται το κανονι του devastator,
αναλογα με τον στοχο (5)?
Και εδω δυσκολο. Οταν βαραει εναντιων μοναδων τοτε το βλημα ειναι εκρηκτικο, δηλαδη κανει εκρηξη και προκαλει ζημιες περιμετρικα ακριβως οπως του lancher. αντιθετα οταν βαραει κτιρια, ολη η "δυναμη" του βληματος εισρεει μεσα στο κτιριο και δεν γινεται καμια εκρηξη.
19)σε ποια κατηγορια μοναδων προκαλει μεγιστη ζημια το σονικ τανκ (1)
σε στρατιωτες, γενικα, περισσοτερο απο οχηματα.
20)μπορει ο σαμποτερ να καταστρεψει ενα κτιριο, χωρις να σκοτωθει? (4)
και εδω δυσκολο. Μην ξεχνατε οτι ο σαμποτερ ειναι στρατιωτης και εκτος απο την θανασιμη τσαντα με τα εκρηκτικα, εχει και πιστολακι! ετσι θεωρητικα μπορει να βαραει με το πιστολακι μεχρι να καταστρεψει ενα κτιριο. Μαλιστα εχω σκοτωσει αντιπαλους στρατιωτες με το σαμποτερ, οταν απο θεση guard βαραει αντιπαλους.
Εδω θα μπορουσα να θεσω ενα ερωτημα, αν γινεται να σκοτωθει ο σαμποτερ ενω κανει σαμποταζ, χωρις να διαλυθει το κτιριο και η απαντηση ειναι οτι τα παλατια ΔΕΝ καταστρεφονται απο μια επιθεση σαμποτερ, αλλα χανουν περισσοτερη απο την μιση ενεργεια τους.
21)Υπαρχει περιπτωση σε καποιοα πιστα να καταστρεψουμε τους αντιπαλους,
χωρις να χρησιμοποιησουμε ΚΑΝΕΝΑ επιθετικο οχημα, ουτε σπεσιαλ οπλο? (4)
Και εδω δυσκολο. Απλα φταιχνουμε ενα MCV, το παμε κοντα στην αντιπαλη βαση, το ξεδιπλωνουμε, κτιζουμε rocket turret και αυτα σκοτωνουν αντιπαλους ΚΑΙ εχθρικα κτιρια. Φυσικα οι εχθροι το βαρανε. Σε μερικες πιστες μαλιστα, δεν χρειαζεται καν MCV, μιας και αν βαλουμε βασεις τετραγωνακια, μπορουμε να φτασουμε στην αντιπαλη βαση και να χτισουμε εκει.
22)Αν χασουμε ολα τα κτιρια που αποθηκευουν spice, (refinery, silo) δεν μπορουμε
να αποθηκευσουμε spice, αρα θα εχουμε 0 credits. ή μηπως θα εχουμε χρηματα,
και αν ναι, μεχρι ποσα? (5)
Τα χρηματα που μπορουμε να εχουμε ειναι ισα με το αρχικο ποσο που μας δινεται οταν ξεκιναει η πιστα. Ετσι σε αλλες ειναι 2000, σε αλλες 1500 στις τελευταιες 800. Δηλαδη το προγραμμα σου λεει, οτι αρχικα σου δινω τοσα, και αυτα δεν χρειαζονται αποθηκη, σε καμια στιγμη της πιστας.
23)Υπαρχει περιπτωση να χτυπηθει η βαση απο πυραυλο που προερχεται απο rocket turret αντιπαλης βασης, που βρισκεται στην αλλη ακρη του χαρτη (2)?
Ναι οταν ο πυραυλος ακολουθαει δικο μας ιπταμενο, που γυρναει στην βαση μας.
24)Οταν δεν εχουμε carryalls, αυτα εμφανιζονται οταν φερνουν harvester. Αλλα μπορουμε να τα κανουμε να εμφανιστουν και να μεταφερουν μοναδες(χωρις να εχουμε)? (4)
Μπορουμε να κτισουμε κτιρια ή τοιχους παντου γυρω απο ενα κτιριο που παραγει μονοδες ή γυρω απο ενα starport. Οι μοναδες που παραγονται ή αγοραζονται δεν μπορουν να βγουν, και ερχονται carryalls να τις βγαλουν.
25)Ποιες μοναδες (εκτος απο τα ιπταμενα), μπορουν να κινηθουν χωρις να τους δωσεις εντολη? (5)
Δυκολο. 1) τα harvester, μολις βγουν εχουν αυτοματη εντολη "harvest". οι σαμποτερ μετα απο λιγο αποκτουν αυτοματα την εντολη "sabotage". και το δυσκολοτερο: πας εναν οποιοδηποτε στρατιωτη να πολεμησει. Οταν χασει πολυ ενεργεια αποφασιζει ΜΟΝΟΣ του να κανει "retreit" !!!
τα υπολοιπα αυριο