Wally
Retired Admin
- Joined
- 19 Ιαν 2006
- Μηνύματα
- 25.845
- Αντιδράσεις
- 4.522
Joe δεν εδωσες βαση στη "πενια" σε 2 περιπτωσεις.
Δεν μιλησα για παραγωγες οταν εκανα την αντιπαραβολη με τα τηλεοπτικα σηριαλ. Μιλησα περι "ηθοπλαστικης". Για να το καταλαβεις θα σου δωσω 2 ακραια παραδειγματα. Καλυτερα ο πιτσιρικας να βλεπει τον Τσουκα να "χουφτωνει κανα μπουτι" με βλαχικη ακσαν παρα να βλεπει τους 2 ερωτευμενους υστερικους ομοφυλοφιλους να παρουσιαζονται ως συνωνυμο του succesfull living - που λεει και η Diesel. Τωρα ας μην μπουμε στη κουβεντα αν τα παιδια δεν πρεπει να βλεπουν (ή να περιμενουμε να μορφωθουν με) ταινιες.
Επισης δεν δηλωσα πουθενα οτι οι βιντεοταινιες ηταν οι φυσικοι συνεχιστες του "καλου" Ελληνικου σινεμα. Ειπα απλα οτι κι αυτες συνεχισαν την αποτυπωση της "εποχης" τους κατι που ο Ελληνικος κινηματογραφος "ξεχασε" μετα την Μεταπολιτευση.
Και ερχομαι στον Ηρακλη με τον οποιο βασικα δεν διαφωνω εντελως αλλα... Απο το 1975-76 και μετα γυριστηκαν μερικες χιλιαδες ταινιες. Ποσες απο αυτες ηταν καλες? Αν εξαιρεσουμε μερικες του Βεγγου, μερικες του Νικολαιδη, τις πρωτες του Περακη και καμια 20αρια "νεανικες", υπαρχουν καμια κατοστη αλλες που να αξιζουν??
Εγινε προσπαθεια, εσκεμμενη, να ξορκισουν τον "Ζηκο" με το αυθορμητο εκτος κειμενου χιουμορ, τον Πρεκα που θυμιζε καποιες "στιγμες της ιστοριας", την "απλη" Καρεζη, τον ανευ "πτυχιων" Σταυριδη κτλ κτλ διοτι τα θεωρουσαν ατεχνα mainstream καταλοιπα.
Ετσι το κρατος αντι να σωσει με μια απλη οικονομικη επιχορηγηση τον Φινο, χρηματοδοτησε ενα, στην καλυτερη περιπτωση, απαισιοδοξο-στειρο σινεμα (στην χειροτερη περιπτωση συρραφες ασχετων σκηνων με διαγωνισμους ποιος θα ειναι ο πιο ακαταλυπτος αρα και ο πιο κουλτουρε) που συνεχιζουμε να πληρωνουμε αδρα.
Επαναλαμβανω οτι πουθενα δεν αναφερω οτι δεν βγαινουν καλες,με την παλια εννοια του ορου, ταινιες - απλα βγαινουν ελαχιστες. Το "Σπιρτοκουτο" ας πουμε δεν εχει σχεση με τα διαφορα κατα-παραγγελια-ακατανοητα-πονηματα που κερδιζουν χρηματικα επαθλα σε κρατικους διαγωνισμους "πολιτισμου".
Ο καλος Ελληνικος κινηματογραφος που πεθανε μετα την μεταπολιτευση και απλα ειχε μερικες αναλαμπες (κυριως ιδωτικα χρηματοδοτουμενες) ειχε κι αλλα ενα κοινο με τις βιντεοταινιες. Δεν ηταν κρατικα κατευθυνομενος και δεν ζημιωνε τους πολιτες. Επρεπε λοιπον να τον "τελειωσουν" και τα καταφεραν εξαιρετικα.
Δεν μιλησα για παραγωγες οταν εκανα την αντιπαραβολη με τα τηλεοπτικα σηριαλ. Μιλησα περι "ηθοπλαστικης". Για να το καταλαβεις θα σου δωσω 2 ακραια παραδειγματα. Καλυτερα ο πιτσιρικας να βλεπει τον Τσουκα να "χουφτωνει κανα μπουτι" με βλαχικη ακσαν παρα να βλεπει τους 2 ερωτευμενους υστερικους ομοφυλοφιλους να παρουσιαζονται ως συνωνυμο του succesfull living - που λεει και η Diesel. Τωρα ας μην μπουμε στη κουβεντα αν τα παιδια δεν πρεπει να βλεπουν (ή να περιμενουμε να μορφωθουν με) ταινιες.
Επισης δεν δηλωσα πουθενα οτι οι βιντεοταινιες ηταν οι φυσικοι συνεχιστες του "καλου" Ελληνικου σινεμα. Ειπα απλα οτι κι αυτες συνεχισαν την αποτυπωση της "εποχης" τους κατι που ο Ελληνικος κινηματογραφος "ξεχασε" μετα την Μεταπολιτευση.
Και ερχομαι στον Ηρακλη με τον οποιο βασικα δεν διαφωνω εντελως αλλα... Απο το 1975-76 και μετα γυριστηκαν μερικες χιλιαδες ταινιες. Ποσες απο αυτες ηταν καλες? Αν εξαιρεσουμε μερικες του Βεγγου, μερικες του Νικολαιδη, τις πρωτες του Περακη και καμια 20αρια "νεανικες", υπαρχουν καμια κατοστη αλλες που να αξιζουν??
Εγινε προσπαθεια, εσκεμμενη, να ξορκισουν τον "Ζηκο" με το αυθορμητο εκτος κειμενου χιουμορ, τον Πρεκα που θυμιζε καποιες "στιγμες της ιστοριας", την "απλη" Καρεζη, τον ανευ "πτυχιων" Σταυριδη κτλ κτλ διοτι τα θεωρουσαν ατεχνα mainstream καταλοιπα.
Ετσι το κρατος αντι να σωσει με μια απλη οικονομικη επιχορηγηση τον Φινο, χρηματοδοτησε ενα, στην καλυτερη περιπτωση, απαισιοδοξο-στειρο σινεμα (στην χειροτερη περιπτωση συρραφες ασχετων σκηνων με διαγωνισμους ποιος θα ειναι ο πιο ακαταλυπτος αρα και ο πιο κουλτουρε) που συνεχιζουμε να πληρωνουμε αδρα.
Επαναλαμβανω οτι πουθενα δεν αναφερω οτι δεν βγαινουν καλες,με την παλια εννοια του ορου, ταινιες - απλα βγαινουν ελαχιστες. Το "Σπιρτοκουτο" ας πουμε δεν εχει σχεση με τα διαφορα κατα-παραγγελια-ακατανοητα-πονηματα που κερδιζουν χρηματικα επαθλα σε κρατικους διαγωνισμους "πολιτισμου".
Ο καλος Ελληνικος κινηματογραφος που πεθανε μετα την μεταπολιτευση και απλα ειχε μερικες αναλαμπες (κυριως ιδωτικα χρηματοδοτουμενες) ειχε κι αλλα ενα κοινο με τις βιντεοταινιες. Δεν ηταν κρατικα κατευθυνομενος και δεν ζημιωνε τους πολιτες. Επρεπε λοιπον να τον "τελειωσουν" και τα καταφεραν εξαιρετικα.