Emulation News - Νέες κυκλοφορίες

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Wally
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Ναι εξομείωση της εικόνας μιας TV.

κάτι τετοιο.

outrun-a.jpg


το ΜΑΜΕ τα έχει καταφέρει πάρα πολύ καλά με το HLSL. Είναι ότι πιο κοντά σε arcade monitor μπορεί να έχει κάποιος σε LCD.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
:beer: Ευτυχισμενα 15α γεννεθλια / Happy 15th Anniversary ΜΑΜΕ :beer:

:

Over its 15 years of existence since MAME 0.01 was released for MS-DOS with an initial library of 5 sets, MAME has grown exponentially to the point that no one thought we would be, boasting 18,650 different sets and operable on more OS platforms than thought possible. While video-based arcade games were the original targets for MAME, the scope of the project has grown to include documentation of virtually all coin-operated amusement devices including gambling (video/slots), coin droppers, pinball machines and more. Through the efforts of the literally thousands of developers, players and others who have provided assistance and feedback over the project's history, we would like to thank all of them that made this possible!

MAME 0.145

MAMETesters Bugs Fixed

04455: [Crash/Freeze] All sets in cliffhgr.c: Crash/assert and graphic issues (Aaron Giles)

04644: [Core] Tilemap viewer always broken / displays in shades of Blue (Aaron Giles)

04607: [Graphics] All sets in cliffhgr.c: Video playback is faulty – screen flashes (Aaron Giles)

.............
 
Να τα εκατοστησει και να ξαναβρει τη ζωτικοτητα που ειχε τα πρωτα χρονια (και να επιστρεψουν και developers που αποχωρισαν στη πορεια).
 
Να σαι καλα βρε Getta! Εχω χασει λιγο την επαφη το τελευταιο εξαμηνο με το σπορ λογω πηξιματος. Θα επανακαμψω
 
Λιγα λογια για την καθε κυκλοφορια

Ο PCSX Reloaded συνεχιζει καλα, αν και υπαρχει ακομα πολυυυυυυυς δρομος μεχρι να χαρακτηρισθει πολυ καλος.. Η τελειοτητα στην εξομειωση του playstation 1 ειναι μακρυα.

Η εξομειωση στο N64 ειναι σχεδον τελεια. Και οι τρεις εξομειωτες ( Project64k, 1964 SVN, 1964mod ) ειναι εκπληκτικοι. Διαλεγει ο καθενας και παιρνει αυτο που του αρεσει, δεν νομιζω επισης να υπαρχει πλεον τιτλος οπου να μην ανατρεχουν τελεια η σχεδον τελεια..

Ο bsnes ειναι πολυ κοντα σε αυτο που ειχε οραματιστει ο byuu, πρεπει πλεον να παιζει τα παντα, αν και σαφως με θυσιες στην ιπποδυναμη που χρειαζεται. Ο Pasofami φαινεται πολυ υποσχομενος, εχει και παρα πολλες επιλογες, αλλα δεν ειναι καθολου φιλικος στον ολο εμφανισιακο του σχεδιασμο. Τελος, ο Snes9x unicode Test Build ειναι καπου στη μεση. Πολυ συμβατος, αρκετα ελαφρυς με πολλες επιλογες. Μακραν η καλυτερη επιλογη για καποιον που απλα θελει να παιξει ενα παιχνιδι χωρις να ψαχτει και πολυ.

Ο VisualBoyAdvance-M ειναι τελειος εδω και πολυ καιρο, απλα προσθετουν μικροπραγματα εδω και εκει.

Για το NES τωρα, καλυτερη επιλογη θα ελεγα τον Fceux, οπου εχει σχεδον καθημερινα αναβαθμισεις! Δευτερη επιλογη ο FCEUltra Win32, μιας και δυστηχως κατι φτιαχνει και κατι χαλα ο Fceux..
 
Το PCSX Reloaded SVN r75156 μου ειναι απαραιτητο! ποτε δεν ειχα καταφερει να βρω εναν σωστο emu για το αγαπημενο psx!

Ευχαριστω Getta!
 
KTGj4l.jpg
bs_351.png


Ο Byuu αποκωδικοποιησε και το τελευταιο οχυρο των παιχνιδιων του SNES, το Hayazashi Nidan Morita Shougi 2 οπου φερει τον μικροεπεξεργαστη ST-0018. Απο την νεα εκδοση του BSNES λοιπον, θα μπορουμε να απολαυσουμε το 100% της βιβλιοθηκης του SNES για πρωτη φορα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πολυ καλο review Getta Robo!Ευχαριστουμε!
 
bsnes v087

- emulated the 21.47MHz ST018 (ARMv3) coprocessor used by Hayazashi Nidan Morita Shougi 2

- fixed PPU TM/TS edge case; fixes bottom scanline of text boxes in Moryo Senki Madara 2

- fixed saving and loading of Super Game Boy save RAM

- NEC uPD7725,96050 ROMs now stored in little-endian format for consistency

- cartridge folder concept has been reworked to use fixed file names

- added emulation of serial USART interface (replaces asynchronous UART support previously)

Ετοιμη και η απολυτη συμβατοτητα στο SNES. Το 100% των επισημων παιχνιδιων πλεον τρεχουν μονο στο bsnes.

Fceux SVN r2428

Η καθημερινη αναβαθμιση του NES εξομειωτη.

Project64k v0.36

Η τελευταια εκδοση ενος απο τους καλυτερους N64 εξομειωτες. Περιεχει μεταξυ αλλων και την τελευταια υλοποιηση του Nrage.

Pcejin SVN r207

Ootake v2.65

Οι δυο γνωστοτεροι και καλυτεροι εξομειωτες για PC Engine / PCE CD-ROM / SuperGrafx στη τελευταια εκδοση τους.
 
Mπραβο φιλε ευχαριστουμε για την ενημερωση :thumb:
 
Sega Dreamcast

nullDC SVN r140

Ολοφρεσκια κυκλοφορια! O nulldc ειναι παρα πολυ κοντα στην τελειοτητα.

NES

Fceux SVN r2470

FCEUltra Win32 mappers modified (2012/03/19)

Gamecube

Gekko SVN r134

Ενας φιλος απο τα παλια! Ο Gekko πλεον αναβαθμισμενος και πολυ εντυπωσιακος! Εχει και αυτος καθημερινες αναβαθμισεις, οι προγραμματιστες τον εχουν παρει πολυ ζεστα και συνεχιζει!
 
Να εισται καλα παιδια οσοι ασχολειστε με τις νεες κυκλοφοριες emulators!!!!
 








Mario Kart GP2(Arcade) στο Dolphin
 
Χμμ, Triforce emulation, πολύ ενδιαφέρον...
 
PCSX2 1.0 !

After many long years of development, debugging and testing effort, we have reached a point where PCSX2 runs a great majority of the games, and there are no important issues that could possibly be fixed without requiring major modifications to the emulator.

Because of that (and because we already felt it was overdue), we decided to stop thinking of new things to do for a bit, polish the stability, compatibility and existing features and release the result as the first major version of PCSX2!

There have been tons of changes since the last release, including improvements to Jake Stine's wxWidgets GUI overhaul, cottonvibe's new multithreaded VU core and improvements on the primary plugins.

This release is a big milestone that marks the way to new features and improvements!

Here is an excerpt of the latest changes:

Windows

Core:

Video timing adjustments

microVU fixes for Metal Gear Solid 2 and others

General speedups

microVU speedup

New GIF unit that mimics the real one better

microVU elementary function bug fixed (affecting Valkyrie Profile 2, Radiata Stories and Star Ocean 3)

Implemented Multi-Threaded VU! A new speed hack with almost 100% compatibility with games, using a third core to run the VU1 unit separately

CDVD fixes (Time Crisis boots now)

Added support for progressive scan timings

Path 3 arbitration and timing refinements

.............

.............
>>>>>> http://pcsx2.net/
 
PCSX2 1.0

Απιστευτο! Το ειχα δοκιμασει και στο παρελθον... ωρες ρυθμισεων και απογοητευτικα αποτελεσματα.

Πλεον απλα δουλευει (εκτος φυσικα απο τις ρυθμισεις του χειρισμου, εκει θελει να αφιερωσει κανεις λιγη ωρα) και δουλευει εξαιρετικα.

Gran Turismo 4 Full HD, 100% playable, 1000% enjoyable (*)!

Image1.jpg

* Τουλαχιστον στον υπολογιστη μου:

I5-2500K@4.3GHz

Gigabyte P67A-UD4-B3

8GB PC3-10667

Radeon HD 6870 1GB

Intel SSD 320 120gb
 
Τελευταία επεξεργασία:
Είδα τα νέα στην αρχή του ποστ σου κι έκανα τούμπες απ' τη χαρά μου. Μετά είδα και τις προδιαγραφές του υπολογιστή σου και μ' έπιασε κατάθλιψη (τι να σου κανει το core2duo με 4 gb ram; )!

:(
 
Πίσω
Μπλουζα