Halo 4

Συμβουλη: Ψαξτε για το terminal του καθε level. Αποκαλυπτει κομματια της ιστοριας ωστε να μην πεφτει βαρυ ή ασυνδετο το σεναριο.
 
Και τα απαραιτητα Day1 στατιστικα

Microsoft's new sci-fi shooter mints $20 million more than Halo: Reach on launch day, is on pace to hit $300 million in first-week global sales.
Halo 4, the most expensive game Microsoft has ever made, is off to the hottest start in the franchise's history. Microsoft announced today that its new sci-fi shooter minted $220 million on its first day and is poised to haul $300 million in first-week global sales.

Halo 4 blasted past 2010's Bungie Studios-developed Halo: Reach, which hauled $200 million on its first day (in the US and Europe). Additionally, Halo 4's launch day sales are better than 2007's Halo 3, which took in $170 million in 24 hours (in the US alone). Total combined Halo series life-to-date sales now stand at about $3.38 billion, Microsoft said.

Microsoft claims Halo 4's debut is the "biggest entertainment launch of the year" thus far. That record may not hold for very long, as Activision's Call of Duty: Black Ops II--already breaking retailer records--releases tomorrow.

In netting $220 million in day-one sales, Halo 4 surpassed the first-day United States box office tallies of Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2 and The Avengers, Microsoft said.

Halo 4 also broke the franchise record for most players at launch. During the game's first five days, more than 4 million players spent time in the game, logging some 31.4 million hours. This pushes the total number of gameplay hours across all Halo titles to "well beyond" five billion, Microsoft said.

Additionally, Microsoft's Halo 4: Forward Unto Dawn Web series has drawn 46 million total views to date, Microsoft said. According to the company, 39 million of these views came through Machinima's YouTube channel alone.
 
Θα πω μερικες σκορπιες σκεψεις περι του Campaign αφου την ολοκληρωσα πριν καποιες μερες

Η πρωτη επαφη ηταν γεια σου, hell yes κτλ! Σκαει το πρωτο cinematic και λεγαμε οτι μας ξενισε το live action...μετα απο λιγο συνειδητοποιησαμε οτι προκειτο για CGI!

Πορωτικη μουσικη, campaign, Heroic και ξεκιναμε. Ο Chief ξυπνα μετα απο καμποσα χρονακια και με το πρωτο βλεμμα στα φοβερα φωτα, τις καθαρες γωνιες, το ομαλο framerate καταλαβα πως δεν το στουκαραν το παιχνιδι.

Η γενικη ιδεα που μου εμεινε ειναι οτι η 343 παιζοντας "safe", μας παρουσιασε κατ αρχην ενα best-of μαχων αποφευγοντας τα στυλ των encounters που δεν αρεσαν (πχ Library στο CE). Αυτο ειχε ως αποτελεσμα μια εξαιρετικη ροη αλλα παραλληλα δεν επετρεψε να εχουμε πολλες αξιομνημονευτες στιγμες (αντιστοιχες του Silent Cartographer στο CE, του double Scarab battle στο Halo 3 κτλ) μιας και δεν υπηρχαν "κοιλιες" πλοκης ωστε να ξεχωρισουμε "στιγμες".

Διορθωσε τα παραπονα non-Halo παικτων για τους μωβ εξωγηινους και τη πρασινιλα αλλαζοντας την παλλετα σε πολυ ζεστα χρωματα.

Προσθεσε νεους (εξαιρετικης σχεδιασης) αντιπαλους που μαζι και με τα εξαιρετικα τους οπλα εδωσαν μια νεα πνοη στις μαχες. Aλλα και οι παλιοι κακοι υπεστησαν λιφτινγκ. Ακομα και οι Grunts εγιναν ψαρωτικοι (και δεν βριζουν πλεον δυστυχως)

Τα human οπλα εγιναν ξανα rebalance στα επιπεδα του CE. Δυνατο Magnum, ικανο AR, θανατηφορο DMR.

Νεα οχηματα προστεθηκαν καθως και driving/flying stages που ουτε βαρετα ηταν αλλα και ανεδειξαν και την ισχυ της νεας μηχανης γραφικων.

Και αφου πιασαμε τη μηχανη, η 343 εστειλε ξανα το franchise σε πρωταγωνιστικο ρολο οσο αφορα τον τεχνικο τομεα. Πολυ εντυπωσιακος φωτισμος, 720p, τα καρε καρφωμενα στο 30, αν και FSAA το αποτελεσμα ειναι εξαιρετικα καθαρο, κατακορυφα βελτιωμενη σχεδιαση χαρακτηρων (φοβερη η νεα πανοπλια, εντυπωσιακη η Cortana, τρομερη οι Prometheans) και facial expressions.

Αυτο που σκεφτομαι τωρα ειναι οτι η μηχανη φαινεται να στηθηκε για να καλυψει την καλλιτεχνικη ομαδα και οχι το αντιθετο. Τα assets ειναι πραγματικα απιστευτα. Το artist team πρεπει να ειχε τρελη ελευθερια και τη λεζα πληρωσαν οι developers που επρεπε να μπαλανσαρουν την κατασταση μεταξυ artwork και performance. Βλεπουμε καποιες υποχωρησεις που ειναι πασιμφανες οτι εγιναν για να τρεχουν ολα οπως πρεπει. Πχ βλεπουμε οτι μειωθηκε η ακτινα που φωτιζουν οι χειροβομβιδες, στη πιστα με τη ζουγκλα ο φωτισμος-σκιαση στα φυλλα ειναι pre-baked, υποβαθμιστηκαν ελαφρως τα παραδοσιακα υπεροχα skyboxes.

Η ολη μαγκια ειναι οτι τα trade-ofs ειναι χειρουργικα επιλεγμενα και δεν σε χαλανε. Οταν αντικρυζεις τα μεγαλα τεραιν, την τρελη γεωμετρια, τον εντυπωσιακο φωτισμο, δεν τους δινεις σημασια. Στυψανε hardware 7ετιας και στησαν ενα technical achievement.

Τα physics κορυφαια και η εμμονη στη λεπτομερεια που μας ειχε συνηθισει η Bungie, ειναι ακομα συστατικο του παιχνιδιου.

Το πραγμα που με αγχωνε πιο πολυ ηταν η αλλαγη συνθετη στο soundtrack (ανελαβε ο παραγωγος των Massive Attack, Neil Davidge). Αν το ακουσει καποιος ως LP πιστευω οτι θα το βαθμολογησει κοντα στο αριστα. Στο παιχνιδι ομως ενιοτε μου φαινοταν πολυ διαφορετικες μουσικες απο πιστα σε πιστα. Ισως παραειχε ποικιλια για το αυτι μου...οχι κακο αλλα με ξενισε λιγο. Εχω συνδεσει τα Halo αποκλειστικα με επικα κομματια μαχης με τυμπανα και chants. Εν κατακλειδει πολυ καλη μουσικη, φοβερη μιξη ηχου στα εφε (δεν μου αρεσε ο ηχος του Warthog), αριστο voice acting...το μονο που λειπει ειναι το κλασικο theme (του οποιου νοτες ακουγονται σε καποιο cinematic και σηκωνουν την τριχα).

Οσο αφορα το gameplay το παιχνιδι θα μπορουσα να το περιγραψω ως τεραστια τεραιν με διασπαρτα sandboxes μαχης (δηλαδη κλασικο Halo), με δυνατοτητες ελευθεριας αναλογες και μεγαλυτερες του CE και του 3...δηλαδη τεραστιες. Υπαρχουν encounters που εκ πρωτης οψεως φαινεται να μην ξεπερνιουνται. Ομως εκμεταλευομενοι τα στρατηγικως στημενα σκηνικα και με πειραματισμους, μπορεις να καταληξεις σε πολλους τροπους να κατατροπωσεις τα εξωγηινα φρικια. Αυτο κανει τη νικη ακομα πιο γλυκια. Απουσιαζουν και εδω οι φτηνοι θανατοι και το A.I ειναι στα υψηλα επιπεδα που ξερουμε. Η διαρκεια ειναι γυρω στο 8ωρο και κατι. Ουτε express, ουτε μακρυναρι. Το καλο ειναι οτι καθ ολη τη διαρκεια το περιεχομενο ειναι σφιχτο. Εχουμε πλεον και standard sprint...

Καλοστημενα και τα checkpoints, αλλωστε τα Halo ποτε δεν σε ρωτανε αν θες να συνεχισεις, το ξερουν χαχαχα.

Με αλλα λογια συνεχιζει-βελτιωνει κομματια. Δεν επιχειρει καποιο breakthrough. Μαχη, κουμπι, μαχη, κουμπι και παει λεγοντας. Κατανοω πληρως την αποφαση αφου οι τυπαδες ειχαν πολυ βαρια κληρονομια και ενα πολυ απαιτητικο userbase που περιμενε στη γωνια. Δεν τους επαιρνε να φουνταρουν το franchise. Παντως η 343 προσπαθει να αναγκασει τον παιχτη να εξερευνησει, τοποθετωντας γκαβατζωμενα terminals που εξηγουν την ιστορια και πραγματι χωρις αυτα το σεναριο πεφτει πολυ αμασητο. Μια μικρη ενσταση που εχω ειναι οτι θα ηθελα λιγο περισσοτερο "περπατημα". Οι μαχες απεχουν λιγο μεταξυ τους, ειναι πιο συχνες απο οτι θα ηθελα.

Το στορυ ειναι προσεγμενο. Δεν τραβαει τιποτα απο τα μαλλια. Εκπληκτικα cinematics. Ο Master Chief ειναι πιο ομιλητικος απο οτι συνηθως αλλα δεν ενοχλει. Χωρις να spoil-αρω το ενα μερος του στορυ ειναι ο νεος κακος και το αλλο κομματο η σχεση του πολεμιστη με το Α.Ι του. Χωρις μελο και με αρκετες ανατροπες και νεες πληροφοριες το σεναριο ειναι αξιοπρεπες.

Καλη φαση που και εδω υπαρχει Legendary ending περα απο το κανονικο.

Στα ending credits εμφανιζεται μηνυμα της 343 προς τους φανς το οποιο εκτιμησα που προαναγγελει και τη συνεχεια.

Αυτα εν ολιγοις, οπως μου ηρθαν στο κεφαλι. Ειναι παιχνιδαρα και αν την παλεψω θα κανω και μια κριτικη στα αρνητικα που στηριχθηκαν ορισμενες κριτικες μιας και εχω πληρη εικονα. Θα ριξω μια ματια στο Spartan Ops και θα επανελθω.
 
Μαλιστα δηλαδη δεν ηταν καλο,κριμα.
 
The Environmental Art of Halo4

This is art focused, but salutes need to be thrown at the talented teams who fought dragons and the laws of physics to squeeze out more polygons and pixels, who gave us every technical advantage possible, who held our hair back when it was too much. The Xbox didnʼt know what hit it.
This team is not made of Steel. Itʼs made of the crazy strong shit you hire to hunt Steel when Steel messes up and needs to be returned to Steel Justice.

You can probably tell – Iʼm very proud of this team.

Kenneth Scott
Εξαιρετικη αναλυση του artwork απο τους ιδιους τους artists
 
Νοίκιασα το παιχνίδι σήμερα και έπαιξα ως την 4η αποστολή μέχρι στιγμής και θα ήθελα να πω τις μέχρι τώρα εντυπώσεις μου. Σκοπεύω βέβαια να το τελειώσω και ίσως κάποια πράγματα που θα πω τώρα να αλλάξουν.

Το πρώτο πράγμα που θέλω να σχολιάσω είναι τα γραφικά. Μπορώ να πω ότι είναι κορυφαία, καλύτερα από το Reach και καμία σχέση από το Halo 3 το οποίο ήταν XBOX1 upscaled παιχνίδι. Στους εξωτερικούς χώρους η μηχανή δίνει ρέστα όσον αφορά την γεωμετρία ενώ οι εσωτερικοί χώροι θυμίζουν έντονα Metroid Prime μέχρι στιγμής. Οι υφές και τα textures είναι πολύ καλής ποιότητας. Όσον αφορά το art design είναι πάρα πολύ καλό (μέχρι στιγμής) αλλά σε κάποιες φάσεις καταντάει πολύ κουραστικό, υπερβολικό και over-stylized. Άλλο ένα αρνητικό στοιχείο είναι ότι όλο το παιχνίδι είναι στην ουσία "sightseeing" δεν σε ωθεί να εξερευνήσεις και είναι τελείως γραμμικό (μέχρι και "return to the combat zone" είδα στην πρώτη αποστολή) οπότε τα τοπία μπορεί να είναι πανέμορφα δεν έχουν όμως κάποιο ιδιαίτερο ενδιαφέρον και τα προσπερνάς γρήγορα.

Γενικώς τα γραφικά είναι αρκετά κοντά στο τέλειο για την κονσόλα αλλά δυστυχώς θάβονται κάτω από το τρέμουλο των 30fps και από το παν-άσχημο HUD το οποίο πιάνει πολύ μεγάλο ποσοστό στην οθόνη σκεπάζοντας στην κυριολεξία τα πολύ καλά τοπία (το ίδιο ίσχυε και για τα Metroid, αλλά εκεί μπορούσες να τα ρυθμίσεις, ακόμα και να τα σβήσεις τελείως). Τώρα κάποιοι θα πουν ότι τα 30fps είναι "αρκετά", όμως αρκετά δεν σημαίνει καλά. Εν έτη 2012 και μετά το RAGE, το οποίο είχε κορυφαία γραφικά, τεράστιους εξωτερικούς χώρους και non-linear design (που σημαίνει ότι είναι πιο δύσκολο να ελεγχτεί το frame rate σε σχέση με ένα strealmlined design) δεν μπορώ να δεχτώ πια τα 30fps σε παιχνίδι πρώτου προσώπου το οποίο σαν genre χρειάζεται τα 60fps λόγω της γρήγορης κίνησης της κάμερας. Γι αυτόν τον λόγο δεν μπορώ να πω πως είναι τεχνικά το καλύτερο παιχνίδι του 360.

Από πλευράς gameplay είναι όπως το περίμενα μέχρι στιγμής. Προχωράς, κάνεις λίγο sightseeing, σου μιλάει η AI τύπισσα (αμάν πια με την ενδοεπικοινωνία, χάθηκε μια φορά να φτιάξουν ένα FPS στο οποίο να είσαι ΜΟΝΟΣ σου και να μην σε πρήζουν?) και μετά πολεμάς σε κάποιον ανοιχτό χώρο ο οποίος είναι σχεδιασμένος σαν arena λες και οι αρχιτέκτονες ή ο δημιουργός ήξεραν ότι εκεί θα γίνονται μάχες. Μετά τα ίδια. Και τα ίδια. Και τα ίδια. Μέχρι στιγμής το παιχνίδι είναι πολύ προβλέψιμο και ελπίζω αργότερα να βελτιωθεί. Γιατί και οι ίδιες οι μάχες δεν έχουν κάτι το φοβερό για μένα. Ειδικά όταν σε όλες σχεδόν πρέπει να αντιμετωπίζω δεκάδες μικρά χαριτωμένα εξωγηινάκια τα οποία κάνουν χαρούμενους (αστείους και καλά) ήχους και πραγματικά τα σκοτώνω όσο πιο γρήγορα μπορώ μόνο και μόνο για να σταματήσουν να κάνουν σαν χαζοχαρούμενα. Υποτίθεται ότι πρέπει να πάρω στα σοβαρά το παιχνίδι αλλά από την μία μου πετάει μελόδραμα στα cutscenes και μετά αυτά τα διαβολάκια από το Yoshi's Story. Ελπίζω στις επόμενες αποστολές να σταματήσει να τα βγάζει.

Τέλος να πω ότι με ενόχλησε ιδιαίτερα η έλλειψη βασικών options. Εκτός από το ότι δεν μπορώ να ρυθμίσω το ενοχλητικό HUD, δεν μπορώ ας πούμε να δυναμώσω την μουσική και να χαμηλώσω τα sound effects για να πετύχω την ισορροπία που θέλω εγώ. Αντί αυτού είμαι υποχρεωμένος να ακούω υπερβολικά δυνατά τα εφέ αν θέλω να ακούσω κάπως δυνατά την μουσική η οποία ίσα που ακούγεται.

Αυτά μέχρι στιγμής. Το παιχνίδι παίζεται όπως το περίμενα αλλά τα γραφικά είναι λίγο καλύτερα από ότι περίμενα. Ακόμα και αν δεν βελτιωθεί στο gameplay, θα συνεχίσω να παίζω τουλάχιστον για τα τοπία. Δεν βαριέσαι... άλλο ένα παιχνίδι graphics benchmark για μένα :p
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Χαρα στο κουραγιο σου Imgema :D
 
Κοίτα, αυτήν την στιγμή δεν έχω κάποιο καλό παιχνίδι να παίξω και να ασχοληθώ σοβαρά, το PC μου είναι σε άθλια κατάσταση (μάλλον στα στερνά του μετά από 8 χρόνια) και ούτε με emulators ή παλιά PC games μπορώ να ασχοληθώ οπότε τουλάχιστον νοίκιασα να παίξω κάτι που να μην είναι απαιτητικό να περάσει η ώρα και να απολαύσω λίγο γραφικά και να δουλέψει και το 5.1 σύστημα για να μην λέω ότι το πήρα τσάμπα. Κάτι είναι και αυτό. Μέχρι και τα CoD/Gears of War νοικιάζω για αυτήν την δουλειά :p
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Εντάξει, δεν το μετάνιωσα που ασχολήθηκα.. οι τελευταίες "πίστες" που έπαιξα μέχρι στιγμής ήταν πολύ καλές και εντυπωσιακές.

(αυτή με τα Mantis suits και η επόμενη με το Mammoth Tank)
Και τα γραφικά, όσο προχωράει το παιχνίδι, γίνονται όλο και καλύτερα και πιο καλοσχεδιασμένα (έχει φτάσει σε σημείο που αν το συγκρίνεις με Ηalo 3 δεν πιστεύεις ότι παίζουν στο ίδιο μηχάνημα). Μπορώ να πω ότι με εντυπωσιάζει περισσότερο από τα Killzone 3 και RAGE, αν και το Rage το έχω παίξει πολύ λίγο. Κρίμα που δεν τρέχει στα 60fps... Σε πολλές φάσεις πάντως τα σκηνικά μου θυμίζουν έντονα Metroid Prime και φαντάζομαι ότι παίζω το μελλοντικό Μetroid στο WiiU... (έχει πάρει λίγο από Retro Studios πάντως). Οπότε αυτή μόνο η ωραία αίσθηση μου αρκεί.

Αυτά τα χαζοχαρούμενα εξωγηινάκια δεν λένε να με αφήσουν σε ησυχία πάντως.

Μάλλον βρήκα και τρόπο να εξαφανίσω το HUD. Δεν είναι στα options, είναι στα sculls, αυτά δηλαδή που ενεργοποιείς για να κάνεις το game πιο δύσκολο, έχει ένα scull που λέει ότι δεν βλέπεις HUD αν το ενεργοποιήσεις. Δεν το έβαλα γιατί θα μου έσβηνε το checkpoint, μόλις το τερματίσω θα το δοκιμάσω σε καμία random αποστολή.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
χθες το ειχε review σε μια εκπομπη στον ΣΚΑΙ!!δεν γνωριζα οτι υπαρχει εκπομπη για video games στην ελληνικη τηλεοραση
 
sephirothson είπε:
χθες το ειχε review σε μια εκπομπη στον ΣΚΑΙ!!δεν γνωριζα οτι υπαρχει εκπομπη για video games στην ελληνικη τηλεοραση
Εχει εδω και 2 εβδομαδες στο καθε Σαββατο 15:30 και 00:00 ( για τα παιχνιδια που ειναι για 15+ ηλικια) . Οταν την προλαβαινω χαζευω λιγακι...
 
Imgema για το μηνυμα για το τεραιν εχεις δικιο. Ειναι στην αποστολη που εχεις το banshee μεσα στο

σκαφος του Didact
και αφορα στο γεγονος οτι δεν σε αφηνει να βουτηξεις στο απατο χασμα. Οντως χαζο μηνυμα και υποθετω οτι εγινε επειδη δεν αντεχε να γινει render ενα απειρου βαθους πηγαδι.

Παντως δεν εχεις σε εκτιμηση τους Grunts χαχαχαχα. Στο 4 δεν μιλανε, ουτε βριζουνε σε σημειο που μου λειπει. Ειναι συνηθως η εμπροσθοφυλακη...οι "αναλωσιμοι"

Αυτο με skull δεν το γνωριζα! Θα το δοκιμασω. Thanx!
 
Τελικά το scull που εξαφανίζει το HUD δεν αξίζει, σου εξαφανίζει και το όπλο... Σαν να είσαι σε spectator mode ένα πράγμα.
 
Halo 5 early built για το 720

[video=youtube;sk6AVld-UWI]

 
Συγγνώμη...

Wally είπε:
Συμβουλη: Ψαξτε για το terminal του καθε level. Αποκαλυπτει κομματια της ιστοριας ωστε να μην πεφτει βαρυ ή ασυνδετο το σεναριο.
...τα terminal videos για να προβληθούν μετέπειτα, απαιτείται Gold συνδρομή; Wally μου τα λένε αυτά -και τα καυτηριάζουνε αναλόγως.

Αν και με τέτοια μαζική -άδικα κατά τη γνώμη μου- επίθεση, αντιλαμβάνομαι ότι η όποια αναφορά σε αδύνατα σημεία, θα προκαλούσε περαιτέρω "αντιδράσεις".
 
https://www.ign.com/articles/2012/11/01/halo-4-review
 
Πίσω
Μπλουζα