Σε διαβεβαιω (χωρις να το εχω τελειωσει) λοιπον οτι *εχει εξαιρετικα γραφικα, τρελες γεωμετριες και τεραστιων διαστασεων πιστες
*το FXAA εκανε πολυ καλη δουλεια στο ΑΑ που επασχε λιγο
*εχει πολυ πολυ καλο ηχο, εξαιρετικα προσανατολισμενο, προσεγμενο voice acting και πρεπει να μιλαμε για πολλεεεεεεεες βιβλιοθηκες
*στο
soundtrack δεν εχουμε πια το διδυμο φωτια αλλα τη μουσικη ανελαβε ο Davidge που τα πηγε πολυ καλυτερα απο οτι περιμενα
*τα καρε ειναι καρφωμενα στα 30 ακομα και οταν γινεται της κακομοιρας (το ειχα μεγαλη αγωνια)
*η συνταγη ηταν οντως "safe"...δηλαδη ενα HALO best-of encounters χωρις παραξενα levels (πχ Library του CE, τα "βιολογικα" του 3 κτλ)...δεν υπηρξαν τρελες καινοτομιες οσο αφορα το SP πραγμα που κατανοω αφου πρωτο μελημα της 343i ηταν να δωσει ενα κλασικο HALO. Το 4 ειναι παντως πιο κοντα στο CE απο οποιοδηποτε αλλο.
*το AI και τα physics ειναι στα γνωστα υψηλοτατα standards
*παρα πολλα οπλα που δινουν πολλες διαφορετικες προσεγγισεις σε καθε μαχη
*νεα οχηματα (mechs!)
*οι νεοι εχθροι (Promethean Knights) ειναι πολυ απαιτητικοι
*η ιστορια ειναι κλασικη Halo. Δεν την εγραψε ο Stanislav Lem αλλα ειναι μια χαρα για scifi. Εχει "συναισθηματικο" κομματι ("φιλια" μεταξυ του ημι-cyber και του AI του) και πολλες συνδεσεις με τα βιβλια και την μινι σειρα. Θα διαφωνησω με τον Fred. Νομιζω πως αν του αρεσουν τα πιο "συναισθηματικα φορτισμενα" παιχνιδια θα του αρεσε και το Reach.
*Αν τα levels ειναι 8 και υπολογισω αναλογικα με την ωρα και το level που ειμαι, κρινω τη διαρκεια μια χαρα (ουτε 6, ουτε 20)
Δεν μου αρεσει (μεχρι στιγμης)
*το μονιμο HUD (σιγουρα δουλεια των ex-Retro devs)
*το οτι οταν τρως σφαιρα στο SP και εισαι σε zoom, δεν ξε-zoom-αρει
*ο ηχος στα cinematics που ακουγεται μπουκωμενος (μαλλον υπερσυμπιεσμενος?)
*τα grunts δεν βριζουν!!
*μου λειπει το main theme
Δεν βρισκω καποιο αλλο φρεσκο FPS που θα με καλυπτε περισσοτερο.