Halo 4

Εσυ τουλαχιστον ξερεις οτι εχω λιωσει και το αρχικο Halo και το Halo2 - το πρωτο ηταν μετριο και το 2ο απλα καλο.
Αυτο σου ειπα πριν μερικες σελιδες - δικαιωμα σου τι πιστευεις και τι οχι.

Εβαλα clip του Halo4 που δειχνει κινηση και physics - και παραδεχτηκα οτι ειναι multiplayer - αν εχεις καλυτερο να το βαλεις και να ξανασυγκρινουμε.

Οριστε και το multiplayer του KZ3


Δες αναλυση - φωτογραφια - καμερα - και "physics" και συγκρινε το. Ενα χρονο πριν !!
 
Ο.Κ. παιδιά... Όποιος δεν παίζει τέτοια παιχνίδια, είναι πολύ εύκολο να κάνει λάθος βλέποντας τα χιλιάδες βίντεο του ΥΤ.

Δεν είναι δα και τόσο τραγικό να βάλουμε τα κλάματα...

Εμένα μου αρκεί η παραδοχή του Πάνου σε προηγούμενο ποστ:

Το ΚΖ3 ηταν ομορφοτερο απο το Η3 ...
Αυτά δεν τα διαβάζεις κάθε μέρα... :D

Τώρα τα περί physics, Α.Ι. κλπ. ο καθένας έχει την άποψή του.

Επίσης, θα ήθελα να συγκρίνω το HALO 4 με το Killzone 4, αν βγει στο PS3.
 
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
mike είπε:
Nαι δεν λεω καλοι οι φαν της νιντεντο και η ολη φαση, αλλα εδω ειναι ενα θρεντ με τιτλο "HALO 4".Δηλαδη και εμενα μου αρεσαν τα playmobil, να αρχισω να γραφω σε αυτο το θρεντ?

Υπαρχουν απειρα αλλα θρεντ να γραψουμε για τα νιντεντο που γουσταρουμε.
Ηalo ξε Halo οταν γραφεται κατι για την NINTENDO σε οποιο θεμα και να ειναι εγω προσωπικα θα απαντησω.
Επειδη ομως το θεμα ειναι το Halo οπως ειπα ειδα ολο το παιχνιδι και τον τερματισμο σχεδον ενα μηνα πριν και το επαιξα αλλα και απο τα παρακατω βιντεο δεν εχω δει ουτε κατι το εντυπωσιακο ουτε τιποτα εξωπραγματικα γραφικα.Οποιος δεν μπορει να δει την διαφορα ποιοτητας στα γραφικα κλπ αναμεσα σε Halo 4 και Κillzone 3 απλα δεν θελει να την δει.Ωσο για review και βαθμολογιες ξερουμε πολυ καλα πως μπαινουν σε παιχνιδια της micro$oft.
 
Για να επανελθουμεεεεεεεεε

Παρακολουθηστε

 
Ποιος νοιαζεται για τις βαθμολογιες? εγω παντως οχι, αν μου αρεσει κατι το παιζω και 0% να του εχουν βαλει.

Αυτα ολα ειναι μη αντικειμενικα. Ουτε με ενδιαφερει εαν ειναι καλυτερο το Halo ή το KillingZone.

Με ενδιαφερει εαν το Halo ή το KZ ειναι καλο για εμενα, μου αρεσει και δεν θα κλαιω τα χρηματα μου.

Και αυτο δεν μπορει να μου το πει κανεις απο αυτους που βαζουν αριστα στο halo.
 
Και μιας και οι φανς του H4 δεν καταδεχονται να παρουσιασουν με σοβαρα στοιχεια τους λογους για τους οποιους το αγαπημενο τους τεχνουργημα ειναι ανωτερο των υπολοιπων και να στοιχειοθετησουν τις (χαλκευμενες κατα αλλους) βαθμολογιες - και αφου πηρα μια γευση χτες βραδυ της συμπεριφορας τους ( γιατι ουτε ψευτης ειμαι αλλα και ξεκαθαρα εγραψα οτι το πρωτο κλιπ ειναι multiplayer - και δεν μου αρεσει να βλεπω καποιους να κανουν οτι δεν διαβασαν αυτα που εγραψα κανοντας φτηνο χιουμορ) παιρνω τη πρωτοβουλια να ξαναθεσω το θεμα και να αμφισβητησω τις καραμελες τους.

Halo 4 campaign mission 3 (easy) 29o λέπτο του βιντεο και μετα


Απο να ξεκινησει κανεις ? Απο το εφιαλτικο πεδιο μαχης ? Αν εχεις δει εστω και 2-3 πολεμικες ταινιες - δεν θα πω καν αν εχεις υπηρετησει σε μαχιμη μοναδα - τοτε κατι σου λεει αυτο που βλεπεις.

Τα οπλα - που ηδη ο Πανος τα σχολιασε καπου ως πανομοιοτυπα - ειναι ακριβη αντιγραφα των πραγματικων, σχηματικα, λειτουργικα, ακομα και ακουστικα. Η δραση ερχεται απο πολλαπλα σημεια γυρω απο το κυριο του πρωταγωνιστη, οι αντιπαλοι ειναι πραγματικα "εξυπνοι" και δειχνουν αυθεντικοι (με εξαιρετικη λεπτομερεια ακομα και απο κοντα). Η μουσικη δε και τα ηχητικα εφε ειναι σε αλλο επιπεδο ...

Φυσικη ? ω ναι - επιτυχης βολη σε συγκεκριμενα σημεια του αντιπαλου εχει συγκεκριμενα ξεχωριστα και "φυσικα" αποτελεσματα. Το ιδιο ισχυει και για τις πτωσεις των αντιπαλων (απο ελικοπτερο,τζιπ, πυργισκους κλπ κλπ) και ολα αυτα με τη βασικοτατη διαφορα οτι προκειται για πραγματικες καταστασεις- καταστασεις συγκρισιμες και αμεσα βαθμολογημενες με βαση τα ισχυοντα στη βαρυτητα του κοσμου μας και οχι με τη "δημιουργικη" φαντασια του καθε dev. Αυτο ειναι το "physic" αυτος ειναι ο ρεαλισμος, αυτη ειναι η πραγματικη γεωμετρια. Το ολο αυτο project πρεπει να γινει μαθημα στους υπολοιπους "κατασκευαστες" - οπως και οι ιδιοι φαινεται να εχουν παρει καλα το μαθημα τους απο αυτους που δημιουργουν εικονες και θεαμα (πχ Spielberg).

Ειλικρινα τωρα και κλεινοντας - αν το halo πες οτι δεν ειχε "συνοδευτικο" μαρκετινιστικο υλικο - δεν υπηρχαν σηριαλ, νοβελς, 343 (?) εταιρειες (?), ή τα μυθικα (?) ονοματα των δημιουργων του - και απλα το παρουσιαζαν στην αγορα ως ενα FPS της NAMCO (πχ) - θα ειχε παρει πουθενα βαθμολογιες πανω απο 8 ? ...

Ας μεινουμε να καμαρωνουμε τα 10ρια που πεφτουν βροχη στο διαδικτυο αλλα για ολους οσους εχουν 30-35 χρονια στο κουρμπετι αυτα τα πραγματα δεν πειθουν. Καλο μεν το παιχνιδακι - αλλα μεχρι εκει.
 
Ηρακλη απλα σταματησα το πινγκ-πονγκ διοτι ξεφευγε το πραγμα.

Μπορω να βρω απειρα videos απο KZ3 που τα ποδια χανονται στο πατωμα, απο ανοητους εχθρους που περιφερονται ακοπα. Δεν θα το κανω εδω διοτι θα κατρακυλησει αλλου.

Να ξαναπω οτι το HALO ειναι διαφορετικο σε καθε επιπεδο δυσκολιας. Στο Easy δεν υπαρχει AI! Ειναι MOH. Οι ιδιοι οι developers προτεινουν Heroic. Δεν ειναι τυχαιο που σε καθε επιπεδο δυσκολιας η Bungie εβαζε διαφορετικο τελος. Στα αναπηρικα φιναλε δεν εβγαζες καποιο συμπερασμα για το επομενο παιχνιδι. Δεν το δικαιουσουν διοτι απλα βολταρες και εκανες σκοποβολη.

Δεν θα κατσω να σου εξηγησω και για τα physics. Υπαρχουν αναφορες της Bungie που εξηγει οτι τα physics δεν ειναι παντα απαραιτητα νευτωνια. To Ghost δεν μπορει να εχει συμπεριφορα Peugeot 307 διοτι ειναι εξωγηινη τεχνολογια. Δεν σταματαει, δεν επιταχυνει, δεν ντεραπαρει οπως το Warthhog. Στο HALO τα παντα εχουν physics. Απο το Scarab μεχρι τον τελευταιο καλυκα

Ουτε θα κατσω να σου εξηγησω πως ενας διαδρομος γινεται ευκολοτερα "ομορφος" (εξου και το "ομορφοτερο" που ειπα στον Dino) απο το να στησεις ενα επικων διαστασεων τεραιν που αναπνεει και υπακουει σε νομους και μεσα ζουν 25 οχηματα ετοιμα να τα οδηγησεις ή να σου επιτεθουν απο αερα ή ξηρα και 200 αντιπαλες AI. Επειδη εχω παιξει και τα δυο παιχνιδια και εν προκειμενω το Halo4, σε διαβεβαιω οτι ειναι technical achievement.

Το πρωτοφανες περι κακου soundtrack ή αδειων τεραιν (!!!) τα αφηνω ασχολιαστα διοτι δεν αντεχουν πραγματικα σε κριτικη.

Οπως ειπα και πριν...δεν θελω να χαθει το thread σε vs...ας περιμενουμε την τεχνικη αναλυση της Digital Foundry
 
Εγώ πάλι σαν παίχτης που έχει δοκιμάσει (το 4ο HALO δε το έχω δει ακόμη) και τα δυο μεγαθήρια των FPS δε θα σταθώ στο τεχνικό κομμάτι γιατί εκεί νομίζω μέχρι τώρα στέκεστε και κάνετε συγκρίσεις.

Το Halo δε μου αρέσει (και ας έχω προσπαθήσει να μου αρέσει με το ζόρι στο παρελθόν) διότι είναι "στεγνό" με έλλειψη φαντασίας, σχεδιαστικό κοινότοπο όσο δε πάει και για να μη το κουράζω είναι ένα άψυχο κατασκεύασμα.

Το Killzone από την άλλη έχει τόσο έντονη προσωπικότητα από όπου και να το πιάσεις που δε μπορώ να μη το θαυμάσω. Τα FPS ποτέ δε θα μπορέσουν να έχουν μια ιδιαίτερη θέση στις προτιμήσεις μου μιας και τείνω πρός τα survival horror σαν

αγαπημένο είδος αλλά αυτό είναι άλλο καπέλο που λέμε. Δεν είναι το ζητούμενο οι μηχανές γραφικών, τα particle effects, η γεωμετρία κλπ. Υπάρχει ψυχή από κάτω; Εκεί για μένα το HALO αποτυγχάνει. Μπορεί να έχει την τελειότερη AI που έχει

υπάρξει στο είδος του αλλά τι να το κάνω; Μου είναι παντελώς βαρετό και αδιάφορο. Σίγουρα είμαι περίεργος να δω το νέο μέλος της ιστορίας μιας και διάβασα πολλές διαφοροποιήσεις ως πρός το αισθητικό κομμάτι και το συναίσθημα. Οι απόψεις μου αφορούν τις προηγούμενες προσπάθειες. Πολύ καλές παραγωγές βλέπουμε όλο και συχνότερα. Παιχνίδια που να εγείρουν το συναίσθημα όμως βλέπουμε όλο και σπανιότερα.
 
Ηρακλη απλα σταματησα το πινγκ-πονγκ διοτι ξεφευγε το πραγμα.
Καλα εκανες αλλα καθυστερημενα - δεν λες καποιον ψευτη και το σταματας μετα - ειναι αντιδεολογικο.

Στο Easy δεν υπαρχει AI! Ειναι MOH.
Αν το ψαξω θα βρω ποστς σου που λες οτι η ΑΙ αναβαθμιστηκε ακομα και στο easy mode - στο κλιπ ομως που εβαλα οι εχθροι απλα κανουν τους χαρουμενους στοχους...

Στα αναπηρικα φιναλε δεν εβγαζες καποιο συμπερασμα για το επομενο παιχνιδι. Δεν το δικαιουσουν διοτι απλα βολταρες και εκανες σκοποβολη.
Ναι ε ? ειναι τοσο τραγικο τελικα το παιχνιδι σε easy mode ? Οταν με ξαναπεις "ελιτιστη" γιατι χρησιμοποιω αλλο λειτουργικο απο σενα θα εχω κατι να ανταπαντησω.

Δεν θα κατσω να σου εξηγησω και για τα physics.
Καλυτερα να μην κατσεις - δεν εχουμε προχειρα και τα πτυχια του Φυσικου Αθηνων.

Υπαρχουν αναφορες της Bungie που εξηγει οτι τα physics δεν ειναι παντα απαραιτητα νευτωνια.
Πολυ σωστα - αλλα τοτε η λεξη physics παιρνει αλλη σημασια. Μιλαμε πλεον για τους κανονες συμπεριφορας των αντικειμενων σε ενα χωρο που δημιουργησε η ομαδα των devs - δεν εχει καμια σχεση με την πραγματικοτητα, δεν υπακουει σε φυσικους νομους - ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙ. Αυτο δεν ειναι ρεαλιστικοτητα - ειναι απλα η σωστη λειτουργια μιας μηχανης παιχνιδιου - αλοιμονο αν δεν δουλευε - απλα δεν εχει καμια σχεση σε βαθμο δυσκολιας συγκρινομενη με μια μηχανη που προσπαθει να εξομοιωσει πραγματικες - γηινες - συνθηκες βαρυτητας.

Το πρωτοφανες περι κακου soundtrack
Που το εγραψα αυτο ? Παλι δεν διαβαζεις τι γραφω αλλα θες να απαντησεις.

Τελος παντων, δικαιωμα του καθενος να "αγαπησει" και να "ταυτιστει" με οποιο παιχνιδι θελει - αλλα οταν συχναζεις σε ενα φορουμ και λες οτι λες και παρουσιαζεις οπως παρουσιαζεις το αγαπημενο σου παιχνιδι πρεπει να εχεις και ενα δικιο να υπερασπιστεις - αλλιως καταληγεις να ποσταρεις φωτο με κλαμμενα μωρα και να αποκαλεις τους αλλους ψευτες - πραγμα που δεν κολλαει ουτε καν με τους κανονες που ισχυουν εδω μεσα.

Αυτα απο μενα - και τωρα μπορω και εγω να κανω κρατει για να μην το κανουμε vs το thread.
 
Wally είπε:
Να ξαναπω οτι το HALO ειναι διαφορετικο σε καθε επιπεδο δυσκολιας. Στο Easy δεν υπαρχει AI! Ειναι MOH. Οι ιδιοι οι developers προτεινουν Heroic. Δεν ειναι τυχαιο που σε καθε επιπεδο δυσκολιας η Bungie εβαζε διαφορετικο τελος.
Εχω τερματισει το HALO 3, HALO ODST, HALO REACH και στο μεσαιο και στο δυσκολο επιπεδο, αλλα δεν ειδα διαφορα στο φιναλε.

Ισχυει αυτο που λες?
 
Ρε Ηρακλη τι μου τσαμπουνας για "ψευτες"?

Το ρημαδι το thread γραφει Halo4. Επαιξα το παιχνιδι και εσυ ψαχνεις YT να βρεις ιστοριες. Ποσταρεις multi maps, ποσταρεις easy mode gameplay, υποστηριζεις οτι ειπα να το παιζουμε στο Easy (!!!?).

Κανω μοκο για να μην κατρακυλησει το thread. Πιανεις λεξη-λεξη οτι γραφω και την περνας κοσκινο μηπως και.

Σαν να ερθω να σου κανω εγω κριτικη για ArchLinux που δεν εχω γνωση!

Σε διαβεβαιω (χωρις να το εχω τελειωσει) λοιπον οτι

*εχει εξαιρετικα γραφικα, τρελες γεωμετριες και τεραστιων διαστασεων πιστες

*το FXAA εκανε καλη δουλεια στο ΑΑ που επασχε λιγο

*εχει πολυ πολυ καλο ηχο, εξαιρετικα προσανατολισμενο, προσεγμενο voice acting και πρεπει να μιλαμε για πολλεεεεεεεες βιβλιοθηκες

*στο soundtrack δεν εχουμε πια το διδυμο φωτια αλλα τη μουσικη ανελαβε ο Davidge που τα πηγε πολυ καλυτερα απο οτι περιμενα

*τα καρε ειναι καρφωμενα στα 30 ακομα και οταν γινεται της κακομοιρας (το ειχα μεγαλη αγωνια)

*η συνταγη ηταν οντως "safe"...δηλαδη ενα HALO best-of encounters χωρις παραξενα levels (πχ Library του CE, τα "βιολογικα" του 3 κτλ)...δεν υπηρξαν τρελες καινοτομιες οσο αφορα το SP πραγμα που κατανοω αφου πρωτο μελημα της 343i ηταν να δωσει ενα κλασικο HALO. Το 4 ειναι παντως πιο κοντα στο CE απο οποιοδηποτε αλλο.

*το AI και τα physics ειναι στα γνωστα υψηλοτατα standards

*παρα πολλα οπλα που δινουν πολλες διαφορετικες προσεγγισεις σε καθε μαχη

*νεα οχηματα (mechs!)

*οι νεοι εχθροι (Promethean Knights) ειναι πολυ απαιτητικοι

*η ιστορια ειναι κλασικη Halo. Δεν την εγραψε ο Stanislav Lem αλλα ειναι μια χαρα για scifi. Εχει "συναισθηματικο" κομματι ("φιλια" μεταξυ του ημι-cyber και του AI του) και πολλες συνδεσεις με τα βιβλια και την μινι σειρα. Θα διαφωνησω με τον Fred. Νομιζω πως αν του αρεσουν τα πιο "συναισθηματικα φορτισμενα" παιχνιδια θα του αρεσε και το Reach.

*Αν τα levels ειναι 8 και υπολογισω αναλογικα με την ωρα και το level που ειμαι, κρινω τη διαρκεια μια χαρα (ουτε 6, ουτε 20)

Δεν μου αρεσει (μεχρι στιγμης)

*το μονιμο HUD (σιγουρα δουλεια των ex-Retro devs)

*το οτι οταν τρως σφαιρα στο SP και εισαι σε zoom, δεν ξε-zoom-αρει

*ο ηχος στα cinematics που ακουγεται μπουκωμενος (μαλλον υπερσυμπιεσμενος?)

*τα grunts δεν βριζουν!! :)

*μου λειπει το main theme :(

Δεν βρισκω καποιο αλλο φρεσκο FPS που θα με καλυπτε περισσοτερο.

Περιμενω ενα nextgen 5αρι με πιο "τολμηρες" gameplay αποφασεις. Η 343i εδειξε οτι σεβαστηκε το franchise (φαινεται και στα τελικα credits που διαβασα σε καποια reviews) και αρα "νομιμοποιειται" απο το fanbase να παρει πρωτοβουλιες.

@mike

τσεκαρε "legendary endings"
 
Σε διαβεβαιω (χωρις να το εχω τελειωσει) λοιπον οτι *εχει εξαιρετικα γραφικα, τρελες γεωμετριες και τεραστιων διαστασεων πιστες

*το FXAA εκανε πολυ καλη δουλεια στο ΑΑ που επασχε λιγο

*εχει πολυ πολυ καλο ηχο, εξαιρετικα προσανατολισμενο, προσεγμενο voice acting και πρεπει να μιλαμε για πολλεεεεεεεες βιβλιοθηκες

*στο soundtrack δεν εχουμε πια το διδυμο φωτια αλλα τη μουσικη ανελαβε ο Davidge που τα πηγε πολυ καλυτερα απο οτι περιμενα

*τα καρε ειναι καρφωμενα στα 30 ακομα και οταν γινεται της κακομοιρας (το ειχα μεγαλη αγωνια)

*η συνταγη ηταν οντως "safe"...δηλαδη ενα HALO best-of encounters χωρις παραξενα levels (πχ Library του CE, τα "βιολογικα" του 3 κτλ)...δεν υπηρξαν τρελες καινοτομιες οσο αφορα το SP πραγμα που κατανοω αφου πρωτο μελημα της 343i ηταν να δωσει ενα κλασικο HALO. Το 4 ειναι παντως πιο κοντα στο CE απο οποιοδηποτε αλλο.

*το AI και τα physics ειναι στα γνωστα υψηλοτατα standards

*παρα πολλα οπλα που δινουν πολλες διαφορετικες προσεγγισεις σε καθε μαχη

*νεα οχηματα (mechs!)

*οι νεοι εχθροι (Promethean Knights) ειναι πολυ απαιτητικοι

*η ιστορια ειναι κλασικη Halo. Δεν την εγραψε ο Stanislav Lem αλλα ειναι μια χαρα για scifi. Εχει "συναισθηματικο" κομματι ("φιλια" μεταξυ του ημι-cyber και του AI του) και πολλες συνδεσεις με τα βιβλια και την μινι σειρα. Θα διαφωνησω με τον Fred. Νομιζω πως αν του αρεσουν τα πιο "συναισθηματικα φορτισμενα" παιχνιδια θα του αρεσε και το Reach.

*Αν τα levels ειναι 8 και υπολογισω αναλογικα με την ωρα και το level που ειμαι, κρινω τη διαρκεια μια χαρα (ουτε 6, ουτε 20)

Δεν μου αρεσει (μεχρι στιγμης)

*το μονιμο HUD (σιγουρα δουλεια των ex-Retro devs)

*το οτι οταν τρως σφαιρα στο SP και εισαι σε zoom, δεν ξε-zoom-αρει

*ο ηχος στα cinematics που ακουγεται μπουκωμενος (μαλλον υπερσυμπιεσμενος?)

*τα grunts δεν βριζουν!! :)

*μου λειπει το main theme :(

Δεν βρισκω καποιο αλλο φρεσκο FPS που θα με καλυπτε περισσοτερο.

Πολυ καλυτερη προσεγγιση - ακομα και αν δεν με καλυψε για το 10αρι του πραγματος.

Τελικα εχεις να κανεις κριτικη αν σε πιεσουν - ευχαριστο αυτο.

Δεν εχω κατι αλλο να πω προς το παρον - αν και οταν το παιξω και εγω το 4, θα επανελθω.
 
Παρε τους αλλους 3 συμμοριτες και ελατε απο το σπιτι να παιξουμε
 
Κατσε ρε συ το τερματισα και δεν θυμαμαι διαφορα? τοσο αλτζχαιμερ εχω?

ετσι μου ερχεται να τα ξανατερματισω! Ειδικα στο halo 3 θυμαμαι ακομα το φιναλε με τον chief να μπαινει στην καψουλα, το διαστημοπλοιο να χανεται στο διαστημα και να αποδειδονται τιμες στη γη.

Μηπως υπαρχει αλλο φιναλε στο easy? γιατι στο easy δεν το επαιξα ποτε, το επαιξα αρχικα στο μεσαιο (spartan?) και μετα στο δυσκολο (legenary?).
 
Τη φωτο με το μωρό την ποσταρα εγώ και οχι ο Wally και επιμένω. Ηρακλή έχεις μονοπωλήσει το thread για να μας πείσεις οτι το Halo και κάθε Halo είναι μάπα. Μαγκιά σου να το σιχαίνεσαι αλλά κατάντησες κουραστικός. Δεν το καταλαβαίνεις; Έχεις ένα ύφος 1000 καρδιναλίων και θέλεις να "εξηγήσεις" σε όλους εμάς τους ασχετους γιατί 10 χρόνια τώρα κάνουμε λάθος που γουστάρουμε ένα παιχνίδι.
 
Αν εβαζα οπως ο υπολοιπος πλανητης (σας) ενα 10 θα ημουν ξεκουραστος και απλος παπάς. Οτι πεις Stormy, δεν θα το συνεχισω.
 
Καλα τωρα εχει καταντησει το θεμα Ολυμπιακος-Παναθηναικος.

Η διαμαχη ειναι για το ποσο καλο ειναι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ το halo4 ?

πως κρινεται κατι αντικειμενικα αφου μπορει να σου αρεσει ή να μην σου αρεσει (σε προσωπικο επιπεδο)?

Εγω σε καποιους μηνες που θα το παιξω (οταν το βρω σε λογικη τιμη) θα προσπαθησω να αναφερθω αντικειμενικα, αλλα και παλι το flaming θα συνεχιστει.
 
Από το τελευταίο video που πόσταρε ο Herco δεν μπορώ να πω ότι εντυπωσιάζομαι ακόμα από τα γραφικά του Halo 4. Ολα είναι μωβ, ok το ξέρω ότι είναι Halo αλλά πολύ μωβ ρε αδερφάκι μου. Μετά οι υφές μου κάνουν κάτι σε πλαστικό... Μου φάνηκε κομματάκι άδειο και γενικώς όπως το περίμενα αλλά σίγουρα οπτικά μου φαίνεται καλύτερο από το Halo 3 (το οποίο ήταν XBOX1 quality με καλύτερη ανάλυση και εφέ) και ίσως και από το Reach, η στολή του Master Chief για παράδειγμα είναι πολύ καλά σχεδιασμένη και με λεπτομέρεια. Πάντως από όσα έχω δει δεν φτάνει με την καμία το Killzone 3 στον τεχνικό τομέα. Ακόμα θυμάμαι (για παράδειγμα) εκείνη την πίστα με την τρικυμία, η πιο ρεαλιστική φουρτουνιασμένη θάλασσα που έχω δει ποτέ σε game.

Μου κακοφάνηκε πολύ το ότι έχει πολύ μπλα μπλα με την AI τύπισσα ενώ παίζεις. Μου θύμισε κάτι σε Portal 2 που ποτέ δεν σταματάνε να μιλάνε αλλά η διαφορά στο portal είναι ότι δεν παίρνει στα σοβαρά τον εαυτό του και έχει χιούμορ. Εδώ ακόμα και λίγα λεπτά στο video μου φάνηκε πολύ κουραστικό.

Θα το παίξω και ο ίδιος στην μεγάλη τηλεόραση και το 5.1 σύστημα για να μπορώ να το κρίνω καλύτερα.

Το HUD Πάνο είναι σίγουρα ιδέα από το Metroid Prime αλλά στο Prime μπορούσες να μειώσεις το opacity μέχρι να το εξαφανίσεις τελείως. Εγώ εξαφάνιζα το κράνος γύρω γύρω για να βλέπω καλύτερα και άφηνα με 50% opacity το HUD.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Για την αδειανουρα που λες..επειδη δεν θελω να spoil-αρω, ριξε μια ματια

που ειναι ψιλο-αρχη και δεν φανερωνει πλοκη (βαλτο HD, το video εχει πολυ compression και "κοψιματα" στο framerate και πανω απο ολα εναν τυπο με εκνευριστικη φωνη (mute!!) αλλα δεν βρισκω αλλο)
Βλακεια που δεν fade-αρει HUD :(
 
Πίσω
Μπλουζα