HALO Reach

Σας θεωρώ υπερβολικούς. Αν και έπαιξα τις τρεις πρώτες αποστολές και είναι καλό, έχει κάποια θέματα που δεν αναφέρθηκαν εκτενώς. Θα μιλήσω μόνο για campaign, γιατί έκανα την βλακεία να αμελήσω την ανανέωση της Gold και τώρα θέλω διαδικασία Web Banking, Paypal, Purchase που προέκυψε αντί του Google Checkout (2 λεπτά δουλειά έγινε ημερών).

Καταρχίν αν και είναι ωραίο, είναι πολύ παρεμφερές με το 3, το οποίο μας άρεσε αλλά το έχουμε ήδη. Αρχίζει και μπαγιατεύει, δεν υπάρχει φρεσκάδα. Το να αλλάξουν τα μοντέλα των όπλων/εχθρών/οχημάτων δεν αλλάζουν το παιχνίδι ριζικά. Η "τράπουλα" των όπλων ξανανακατεύτηκε, αλλά πάλι με τις ίδιες τακτικές θα παίζετε. Είτε θα μάθετε να κάνετε χρήση των όπλων απόστασης και θα εφοδιαστείτε με υπομονή, είτε των κοντινών και θα γιούρια για ταχύτητα στην νίκη ή την ήττα. Οι εχθροί και η πρόκληση μοιάζουν ανεβασμένα (στο Legendary τουλάχιστον), γεγονός πολύ θετικό, αλλά η ομάδα σου αποτελείται από υπερμπούφους των 5 ηπείρων.

Στον τεχνικό τομέα κάτι δεν πάει καλά. Τα Halo δεν ήταν του απόλυτου οπτικού θεάματος, είχε πάντα μια σταθερότατη μηχανή, που δεν μάσαγε όσο κακός χαμός και να γινόταν. Στο Reach, η Bungie επέλεξε να το βαρύνει, αλλά το 360 δεν μπορεί να ανταπεξέλθει συνέχεια. Υπάρχουν πτώσεις στο framerate ακόμα και με 0 εχθρούς στην οθόνη, που καλύπτεται έξυπνα από post processing effects. Αυτό δεν με πειράζει, στις μάχες όμως πραγματικά είναι ενοχλητικό και έντονο. Η βελτίωση όλων των οπτικών εφέ και η εισαγωγή πολλών νέων έχουν επιφέρει μια αισθητή αλλά όχι καταστροφική πτώση στην απόδοση. Ευτυχώς δεν είναι ΠΑΡΑ πολύ συχνό, δεν θα επηρρεάσει αρνητικά τους περισσότερους που παίζουν στο Normal, αλλά στο Legendary καμία φορά σου κοστίζει αποτυχίες.

Κατα τα άλλα, έχει τα modes του 3, το φινίρισμα που χαρακτηρίζει την εταιρεία, την ποικιλία, τις λειτουργίες community κ.λ.π. που είναι γνωστά.

Μια λεπτομέρεια: Αναφέρεται σε reviews ότι το βασικό πιστόλι έχει βελτιωθεί και έχει αποκτήσει το status που είχε στο πρώτο παιχνίδι. Αυτό είναι ψέμα. Είναι φανερά κατώτερο από το original και θέλεις σχεδόν τα διπλάσια πυρομαχικά για να σκοτώσει τον ίδιο αριθμό εχθρών. Τα headshots έχουν δυσκολέψει και μου έδωσε και την εντύπωση ότι δεν είναι άμεσος θάνατος πλέον το headshot.

Αυτές είναι οι πρώτες εικόνες μου. Και το λέω έχοντας αγοράσει ΟΛΑ τα Halo και έχοντας παίξει το πρώτο άπειρες φορές και το 3 αρκετές και με παρέα.

Τέλος πάντων, αν έχετε 360 και θέλετε να παίξετε FPS, τιμήστε το αξίζει. Αλλά Halo 1 δεν είναι.
 
Wally είπε:
Δεν μιλαμε απλα για το παιχνιδι της χρονιας...
Ασχοληθηκα μονο με το campaign και γυρω στο 8ωρο και θα αραδιασω τις μεχρι τωρα αγουρες εντυπωσεις μου.

Το Reach βελτιωνει δομικα και συνολικα την "συνταγη" HALO σχεδον σε ολους τους τομεις.

Ακολουθουν μετρημενα κουκια, σκορπια bullets:

*Το Reach δινει επιπλεον νοημα στον ορο τεραστια "semi-sandbox" τεραινς (τομεας που η Bungie ειναι μανουλα).

*Μιλαμε για μεγαλη ποικιλια enviroments. Η στροφη ως προς το CE οσο αφορα τη παλετα και τα μεγεθη ειναι ευπροσδεκτη απο ολους.

*Τα γραφικα ειναι οτι καλυτερο εχουμε δει σε HALO. ΑΑ, ομορφες παλετες που θυμιζουν CE, εξαιρετικα textures, τεραστια καλοσχεδιασμενα τεραιν, εκπληκτικοι ουρανοι, motion blur, αποτελεσματικος φωτισμος, πλουσια γεωμετρια, χορταστικες εκρηξεις, particle εφε κτλ. Καποιo hickup στο frame rate παιζει αραια και που αλλα δεν ενοχλει.

*Ακομα πιο εμφανες απο τα προηγουμενα επεισοδια ειναι το γεγονος οτι τα κακαρωνεις παντα απο αδυναμια προβλεψης-σχεδιου και ελλειψη skill και οχι απο cheap death tricks που χρησιμοποιουν κατα κορον τα FPS σημερα. Η μονιμη διαφορα του franchise απο τα υπολοιπα FPS

*Βελτιωνει ακομα περισοτερο το φιλικο και αντιπαλο AI σε σημεια spooky ειδικα σε Legendary/Heroic (btw δειτε που ηταν το HALO AI το 2005 σε ενα paper-αναλυση). Εκει ισως εγκειται και η μεγαλυτερη διαφορα απο τον ανταγωνισμο.

*Οι χαρακτηρες παρολο που ειχαν να αναπληρωσουν το ασυληπτο κενο του Master Chief ειναι σαφως πιο βελτιωμενοι (σκηνοθετικα-σεναριακα) απο το ODST. Ομορφη ομαδα, παθιασμενοι πολεμιστες (βλ πχ τα ξεσπασματα του Jorge) "δενουν" κινηματογραφικα το παιχνιδι.

*Πολυ πολυ δυνατο στορυ

*Τα σεκανς μαχης εχουν γινει ακομα πιο προκλητικα. Καθε re-play του campaign δεν ειναι ποτε το ιδιο. Μια μαχη μπορει να κερδηθει με παμπολους τροπους με τη Bungie να δινει/κρυβει διακριτικα τροπους εν δυναμει νικης και φακες.

*Στο παραπανω βοηθα η προσθηκη (επιτυχημενο ρισκο θα το χαρακτηριζα) των Armor Abilities (shield, jetpack κτλ), Αssassinations που δινουν φρεσκια ανασα και νεους τροπους να αντιμετωπισεις καθε confrontation.

*Το pacing (που λενε και στα χωρια μας) ειναι απιθανο. Ιδανικη δοσολογια καταιγιστικης δρασης με στιγμες αφηγησης, ηρεμιας, αναζητησης. Καταφερνει και δεν κουραζει. Εξυπνα twists για να σε κρατανε στο παιχνιδι. Παντα πιστευεις οτι στον επομενο βραχο, στο διπλανο δωματιο, σε περιμενει αλλη μια γροθια αδρεναλινης. Μεγαλο ρολο σε αυτο παιζουν φυσικα και τα (παραδοσιακως) εξαιρετικα διαρθρωμενα checkpoints.

*Η καλη συνεργασια με το user base που φαινεται και στο γεγονος οτι στο campaign κρατησαν τα καλυτερα στοιχεια απο τα προηγουμενα HALO. Πχ τα πολυ επαναλαμβανομενα geometries και το

Flood
δεν υπαρχουν στο Reach. Δειτε το campaign σαν αριστοτεχνικο δεσιμο best-of/διασκευων επικων στιγμων των προηγουμενων με φρεσκια προοπτικη.

*Τα οπλα ακομα πιο ζυγισμενα και με πιο "αληθοφανες" feedback . H απωλεια ακριβειας οσο το burst συνεχιζει, το αποδυναμωμενο melee, το πιστολι που θυμιζει την CE αποτελεσματικοτητα του, καταργηση του dual welding, τα assasinations κτλ. Τα νεα οπλα ειναι πολυ ενδιαφεροντα και συνολικα φτανουν τα 25.

*Πολλα οχηματα (11 ή 12) με απολαυστικη οδηγηση και τρομερα physics.

*H υπεροχη μουσικη συνεχιζει να κουμπωνει πανω στη δραση και να συμπληρωνει την αφηγηση.

*Μεγαλη χρηση της υφισταμενης ιστοριας του Halo universe. Πουθενα δεν βλεπουμε να τραβανε το σεναριο απο τα αυτια για να γεμισουν ωρα και μαχες.

*Τα νεα modes (Headhunter, Invasion κτλ) θα κρατησουν για πολυ καιρο απασχολημενους τους παιχτες. To 4player online co-op πρεπει να ειναι απολυτος λογος απωλειας νυχτερινου υπνου. Μεσα στη βδομαδα θα τα τιμησω δεοντως και θα γραψω τις εντυπωσεις μου.

*Ομοιως και τα Μodes (Forge (δειτε τους 5 χαρτες-αναφορα στο Forge World), Films) δινουν περιθωρια δημιουργικοτητος με ευκολο UI.

*H εμμονη της Bungie στη λεπτομερεια ειναι παντου και συνεχιζει να ξαφνιαζει συνεχως.

Οπως καθε HALO, ετσι και το Reach οταν χανεις δεν σε ρωταει αν θες να ξαναπροσπαθησεις. Το γνωριζει... ;)

Αν τελικα ισχυουν τα περι τελευταιου HALO απο την Bungie τοτε μπορουμε να μιλησουμε για ενα επικο magnum opus, ενα μαγικο αποχαιρετηστηριο στους gamers απο μια εταιρεια που φροντιζε να ακουει παντα το fan base της.

H 343 Industries που αναλαμβανει πλεον το franchise εχει ενα πραγματικα αγχωτικο task μπροστα της. Τοσο το να ξεπερασει το Reach οσο και να επαναφερει τον Master Chief στην επικη διασταση που επιβαλεται!

Μπορουμε να πουμε οτι το HALO Reach αποτελει (μαζι με το multiplayer και το user-generated περιεχομενο) το μεγαλυτερο σε περιεχομενο FPS στην ιστορια του gaming.

Συγχαρητηρια Bungie! Mission accomplished!

Uα επανελθω με πιο κρυο αιμα laterz :)
Λέγε ρε, πόσα σου έδωσε ο Bill; Ούτε αυτός δεν θα τα αράδιαζε έτσι! :diablotin:
 
Το scale του Reach ειναι μεγαλυτερο απο του 3.

Το πιστολι εiναι πιο αποτελεσματικο απο το αυτο του ODST. Δες και ενα video

Αυτο με τα μακρια και τα "γιουρια"... Υπαρχουν επιπλεον τροποι (χρηση του φιλικου AI, χρηση οχηματων ή επιταξη εχθρικων, αλυσιδωτες εκρηξεις, stealth με assasinations, πεσιμο απο τον ουρανο (call me jetpack), γενικα χρηση των armour abilities).

Δεν ειδα αυτες τις φοβερες πτωσεις που λες. Κοψιματα στο streaming του καθε νεο υπο-level που φορτωνει παρατηρησα αλλα ειναι φυσιολογικο. Το οτι εγκατελειψε το "cartoon-look" το θεωρω καλη κινηση. Υψηλοτερη αναλυση (1152*720). 2ΑΑ (μαλλον).Το motion-blur κανει τα 30 καρε πιο ευπεπτα.

Μην συγκρινουμε με το μηδενικης φυσικης-AI-drawing distance Bayonetta.

Στα οπλα που λες για ανακατεμα τραπουλας. Τι περισοτερο μπορουσε να γινει? Κατηργησαν οπλα, προσθεσαν οπλα, αλλαξαν τα πυρομαχικα στα περισοτερα, αλλαξαν την αποτελεσματικοτητα. Επισης θα ελεγα οτι η στοχευση εγινε πιο "βαρια". Δεν μπορω να το εξηγησω αλλιως παντως ειναι πιο δυσκολα τα headshots με ολα τα standard οπλα.

Mην ξεχναμε το ελαχιστο χρονο που μεσολαβησε απο το ODST. Σε αυτο το μικρο παραθυρο εφτιαξαν κατι τεραστιο απο ολες τις αποψεις. Και χωρις το σεναριακο ατου του Master Chief...
 
Κύριοι, η ενοχή του Wally φαίνεται.

Αγνόησε εντελώς την προηγούμενη ερώτηση μου για το πόσα τσέπωσε.

Προτείνω να θεωρηθεί αυτό αποχρώσα ένδειξη ενοχής και εισηγούμαι να καταδικαστεί σε υποχρεωτική και αποκλειστική χρήση PC με Linux χωρίς GUI και PS3 επί διετία.

Wally είπε:
Μην συγκρινουμε με το μηδενικης φυσικης-AI-drawing distance Bayonetta.
Δεν παρακολουθώ σχεδόν καθόλου τα λεγόμενα next-gen τεκταινόμενα, αλλά έχω την αμυδρή αίσθηση ότι το Bayonetta είναι της Sega. Αν όντως ισχύει και εσύ γράφεις αυτά που γράφεις, τότε θα ζητήσω να καταδικαστείς σε 10ετή υποχρεωτική και αποκλειστική χρήση Wii. Χωρίς καθόλου PC.

Γιατί είναι η μόνη ποινή που αρμόζει στην εσχάτη προδοσία. :diablotin:
 
Wally είπε:
Το πιστολι εiναι πιο αποτελεσματικο απο το αυτο του ODST. Δες και ενα video

Είναι καλό, δεν αμφισβειτεί κανείς, απλά λίγη ψυχραιμία μέχρι να το λιώσουμε δεν βλάπτει. Εγώ τόνισα ότι τα θεματάκια που ανέφερα είναι για τις 3 πρώτες αποστολές που έχω παίξει έως τώρα. Ολοκληρωτική άποψη για το campaign θα έχω μόλις το τελειώσω, πράγμα που μάλλον θα αργήσει γιατί μου φαίνεται πιο δύσκολο το παιχνίδι από τα προηγούμενα. Επίσης το ODST δεν τους εξανάγκασε κανείς να το βγάλουν, ίσα ίσα κέρδισαν και αρκετά χρήματα. Θα μπορούσαν αντί των χρημάτων να μην το βγάλουν και να πάει όλος ο κόπος στο Reach.
 
@Madog (προεδρος δικαστηριου)

Ειμαι ΑΘΩΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣ!

:)
 
Jedah είπε:
Η "τράπουλα" των όπλων ξανανακατεύτηκε, αλλά πάλι με τις ίδιες τακτικές θα παίζετε. Είτε θα μάθετε να κάνετε χρήση των όπλων απόστασης και θα εφοδιαστείτε με υπομονή, είτε των κοντινών και θα γιούρια για ταχύτητα στην νίκη ή την ήττα.
η ποιοτητα ειναι χαλια αλλα...

http://www.youtube.com/watch?v=EV9JJP9uVgk

;)
 
Ναι ρε συ κανείς δεν είπε ότι δεν υπάρχουν ΚΑΙ επικές στιγμές. Απλά πρέπει να τα λέμε όλα, και τα καλά και τα άσχημα.

Επίσης αυτό που έβαλες είναι από multi και εγώ μιλάω για campaign.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
To εβαλα για να δεις ποσοι τροποι υπαρχουν να την "πεσεις" σε καποιο σεκανς. Μερικοι που δεν φανταζομαστε καν. Οπως πχ το hi-jack σε Falcon εν πτησει...γινεται και σε campaign...προσωπικα δεν μου ειχε περασει απο το μυαλο
 
παντος επειδη υπαρχει φαγωμαρα σε πολλα φορουμ πρεπει να καταλαβουμε κατι...βλεπω οτι ο κοσμος που δεν γουσταρε το 3 ζηταει αλλαγες στο παιχνιδι...γιατι να αλλαξει το παιχνιδι;η συνταγη κρατησε το 3 για 3 χρονια top 3 στο 360 και ο κοσμος που ασχολειτε με το παιχνιδι ειναι ικανοποιημενος.η bungie δεν θελει καινουργιο πελατολογιο μιας και το υπαρχον ειναι μαλλον αρκετο(650.000 online εχθες το βραδυ)η bungie θελει να εχει χαρουμενους τους οπαδους του franchise και το κανει οπως παντα με 100% επιτυχια,οι υπολοιποι μπορουν να συνεχιζουν στο επομενο παιχνιδι της συλλογης τους.δεν χρειαζετε να προσπαθει κανεις για να του αρεσει το halo.
 
To μακράν καλύτερο στοιχείο του Halo Reach και του κάθε Halo τελικά,είναι αυτές οι διθυραμβικές αναλύσεις που έπονται από μεριάς μεσιέ Wally! :D :D
 
Δε ξέρω τι λέτε εσείς εμένα ακόμα γραμμένο με έχουν :\
 
Κακόμοιρη ξενιτιά...
 
Masterchief related

Προσοχη spoiler!!

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Βλεπω καποιον να ερχεται απο την Κρητη* με τη πρωτη πτηση και να σε κυνηγαει...

*status μην κοιτας. αλλαξε σελιδα! :)
 
Wally είπε:
Βλεπω καποιον να ερχεται απο την Κρητη* με τη πρωτη πτηση και να σε κυνηγαει...
*status μην κοιτας. αλλαξε σελιδα! :)
comic-book-swearing.jpg


Ήρθε, πάνω στο release date για την νησιωτική Ελλάδα.:Ρ

Άκυρο, για το playstation3 είναι :(
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Μόλις το τελείωσα λεπτομέριες αύριο.

Βασικά.. το Halo άγγιξε το Χόλυγουντ..(μην κοιτάξετε αν δεν έχετε φτάσει στην "New Alexandria")

(

Πως γίνεται από το διάστημα να πέσει στην γη και μόνο να κουτσένει; ;Ρ

Τα υπόλοιπα με τον πρωινομεσημεριανό γκαιφέ! Παω να λάβω την διαγώνιο σαν άλλος mc:p
 
έχει νέο τίτλο το παιχνίδι... Halo pReach ! :p
 
Πίσω
Μπλουζα