Model 3 vs Naomi-Dreamcast

Δεν ξερω αν υπαρχουν αξιοπιστες πηγες για το ποσα πολυγωνα εχει το καθε παιχνιδι.Για το le mans του dreamcast λενε 4 εκατομμυρια αν θυμαμαι καλα αλλα δεν ξερω αν ειναι αληθεια.
Οταν πιασαμε αυτη την συζητηση και λεγαμε για specs ανεφερα μονο τα νουμερα πολυγωνων στα πλαισια των specs που ειχαν δωθει απ την ιδια την sega και ως εκει.
   
Αν το 1998 εβγαζαν κονσολα με το hardware model 3 step 2.1 και βλεπαμε περισσοτερα παιχνιδια και μεγαλυτερη ποικιλια (arcade-console style) οπως του dreamcast και ειχαν και αυτα τον καιρο τους να ξεζουμισουν το hardware πιστευω τα παιχνιδια στο dreamcast-naomi θα φαινοταν υποδεεστερα απο οποια πλευρα και αν τα εβλεπες.

Τωρα ομως με το daytona usa 2 που θεωρεις το κορυφαιο δειγμα οπως ειπα και στα προηγουμενα ποστς τα παραδειγματα παιχνιδιων του dreamcast-naomi ειναι αρκετα για να εχω μια ολοκληρωμενη αποψη.

Ειναι πολλα τα games συγκρισης και αφου εχουμε αρκετα δειγματα ας βαλω ακομα λιγα.
Δεν ειναι πρωτα στις προτιμησεις μου οσον αφορα τα γραφικα αλλα και αυτα φαινονται μια χαρα με τα αντιστοιχα τοπια του daytona usa 2.
Εδω η πολη στο daytona usa 2 και η πολη στο metropolis street racer

Metropolis street racer 
2.jpg1.jpg

daytona usa 2

3.jpg

4.jpg

και απ το f355 εκδοση του dreamcast με τα μοντελα στα αυτοκινητα να ειναι πολυ κοντα με αυτα των πραγματικων.Η πρωτη απ το dreamcast και η δευτερη το πραγματικο μοντελο.

5.jpg

6.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Σχετικά με την σύγκριση που κάνεις μεταξύ Daytona 2 arcade και Metropolis... Υπάρχουν δύο χαρακτηριστικά που δείχνουν πόσο ανώτερο είναι το Daytona.

Πρώτων, τα κτήρια στο Daytona έχουν πιο πολλές λεπτομέρειες που αποδίδονται με πολύγωνα ενώ στο Metropolis αποδίδονται πιο πολύ με textures. Πχ θα δεις ότι στο Metropolis ο τοίχος γύρω από τα παράθυρα, τις τζαμαρίες, τις πόρτες κλπ είναι όλο μαζί ένα texture πάνω σε μία επίπεδη επιφάνεια. Δηλαδή αμα δεν είχε textures θα έβλεπες τα κτήρια σαν πολύ μεγάλα επίπεδα κουτιά, με κάποιες εξτρά λεπτομέρειες εδώ και εκεί. Ενώ στο Daytona, ακόμα και χωρίς textures θα έβλεπες τα δοκάρια γύρω από τα παράθυρα ή τις τζαμαρίες και γενικά περισσότερη λεπτομέρεια που είναι "σκαλισμένη" στα τοπία και όχι απλά ζωγραφισμένη. Αυτά μπορεί να μην φαίνονται πολύ καλά μέσα από μία ακίνητη φωτογραφία, αλλά ενώ παίζεις μπορεις να το δεις εύκολα γιατί αλλάζουν οι προοπτικές οπότε βλέπεις και τις 3D λεπτομέρειες.

Δεύτερον και νομίζω είναι το πιο σημαντικό, το Metropolis τρέχει στα 30fps. (ούτε αυτό δεν φαίνεται στις φωτογραφίες προφανώς). Αυτό από μόνο του είναι κάτι που το θέτει εκτός ανταγωνισμού.

Το F355 είναι στα 60fps και έχει ωραία μοντέλα αυτοκινήτων αλλά έχει και αυτό τις αδυναμίες του ώστε να τρέχει γρήγορα. Ενώ έχει απεριόριστο view distance, δεν έχει τόσα πολλά objects και 3D λεπτομέρεια στα τοπία. Edit: Πρέπει να παίξω λίγο παραπάνω να δω τι γίνεται και με το field of view (FOV).

Το θέμα είναι ότι το Daytona τα έχει όλα. Πολύγωνα, textures, frame rate, view distance κλπ, χωρίς καμία θυσία σε κανέναν τομέα και κανέναν περιορισμό για αύξηση της ταχύτητας/frame rate. Οπότε δεν νομίζω να χωράει αμφιβολία ότι είναι τεχνικά ανώτερο και από τα δύο συγκεκριμένα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πιστευω οτι το Model3 ηταν κατατι ισχυροτερο αλλα το Naomi ειχε κολπακια που του εδιναν "ψευτικο" edge στο "φατσικο γιγνεσθαι" που ελεγε και ο μακαριτης ο Χαρυ Κλυν πχ τα καθαρα textures...ενα απο τα σημεια που υπερτερουσε και επι του νεωτερου PS2.

Για το Soul Calibur, ηταν οντως απιθανο σαν launch τιτλος αλλα νομιζω οτι το DOA2 ηταν το τεχνικα ανωτερο ξυλικι στο DC.

Το DC ηταν νομιζω οτι καλυτερο μπορουσε να παραχθει το 1997-98. Η GPU του κονιορτοποιουσε οτι κυκλοφορουσε σε PC. Μην την συγκρινουμε με την πετσοκομενη και με αθλιους drivers Neo250 που ειδαμε στα PC μας. Mε εναν ακομα αναλογικο μοχλο, λιγη περισσοτερη VRAM και 30Mhz overclocking και η πραγματικοτητα θα ηταν διαφορετικη.

Δεν νομιζω οτι το DC προλαβε να "στιφτει"...ισως λογω του περιορισμενου χρονου στην αγορα. Δεν ειδαμε bump mapping σε κανενα τιτλο, anisotropic ειδαμε μονο στο Le Mans κτλ
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Σχετικά με αυτό που λες για τα PC ψιλο συμφωνώ αλλά δεν θα έδινα τόσο έμφαση. Γιατί σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα μετά την κυκλοφορία του DC βγήκαν οι Voodoo 3 και TNT2. Στο PC που είχα φτιάξει τότε (Pentium 3 450 - Voodoo 3) έπαιζα Quake 3 και Unreal Tournament στα full, σε ανάλυση 800x600 στα 60-85 fps. Ουτε καν πλησίαζαν αυτά τα επίπεδα οι εκδόσεις στο DC οι οποίες ήταν πιο κοντά στα medium settings, σε μικρότερη ανάλυση, στα 30fps.

Τώρα βέβαια θα μου πεις αυτά ήταν PC games και στο DC ήταν ports. Και ότι ένα port του Soul Calibur θα ήταν χειρότερο στο ίδιο PC. Μπορεί ναι, μπορεί και όχι, το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι speculations. Απλά δεν θα χρησιμοποιούσα την λέξη " κονιορτοποιουσε" γιατί μπορεί να σκεφτεί κάποιος ότι υπήρχε μεγάλη διαφορά :p

Αν όμως έλεγες για Model 3 το 96/97 θα σου έλεγα τα "εξαΰλωνε" όλα. :p
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Το Scud race είναι ότι καλύτερο θυμάμαι. Μια λεπτομέρεια που μου είχε κάνει εντύπωση ηταν οι ζάντες των αγωνιστικών οι οποίες ήταν πολύγωνα. Αντίστοιχα σε κονσόλα τότε, μάλλον κάποιο Gran Tourismo, οι ζάντες έμοιαζαν χάρτινες. Το Hardware στο model 3 ήταν από την Lockheed Martin. Do you remember F-16?

Το Naomi 2 είχε 2 κάρτες Power VR2 πάνω. Ήταν αντίστοιχες με Voodoo 2 στον υπολογιστή, όποιοι θυμούνται. Το Power VR 1 είχε κυκλοφορήσει αλλά το 2 όχι. Αν το scud race μπορούσε να τρέξει χωρίς όλο το σύστημα πακέτο καμπίνα τιμονιέρα, θα το είχα σίγουρα. Το Virtua Fighter 4 πάντως είναι εντυπωσιακό στο Naomi 2. 
 
Το Scud race είναι ότι καλύτερο θυμάμαι. Μια λεπτομέρεια που μου είχε κάνει εντύπωση ηταν οι ζάντες των αγωνιστικών οι οποίες ήταν πολύγωνα. Αντίστοιχα σε κονσόλα τότε, μάλλον κάποιο Gran Tourismo, οι ζάντες έμοιαζαν χάρτινες. Το Hardware στο model 3 ήταν από την Lockheed Martin. Do you remember F-16?

Το Naomi 2 είχε 2 κάρτες Power VR2 πάνω. Ήταν αντίστοιχες με Voodoo 2 στον υπολογιστή, όποιοι θυμούνται. Το Power VR 1 είχε κυκλοφορήσει αλλά το 2 όχι. Αν το scud race μπορούσε να τρέξει χωρίς όλο το σύστημα πακέτο καμπίνα τιμονιέρα, θα το είχα σίγουρα. Το Virtua Fighter 4 πάντως είναι εντυπωσιακό στο Naomi 2. 
To Scud Race φαντάσου βγήκε το 96. Τότε ούτε το Gran Turismo υπήρχε... Νομίζω στις κονσόλες τα καλύτερα τότε να ήταν κάποια από τα Ridge Racer. Και σκέψου επίσης ότι το 96 δεν υπήρχε καν το DC ούτε σαν ανακοίνωση. Τότε βγήκε φρέσκο φρέσκο το N64. Aλλα ούτε και αυτό πλησίαζε το Model 2, δεν μιλάω καν για το Model 3.

Το Naomi 2 είναι πολύ ισχυρό board, με αισθητή διαφορά απο το Naomi 1. Είναι καλύτερο και από το Hikaru, σύμφωνα με κάποιες πηγές.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Θα επιμεινω στην κονιορτοποιηση :)

Σχεδιασμος του 1997 ουσιαστικα, προσφερε 5 εκατομυρια πολυγωνα, ειχε bump mapping, anisotroping filtering, multitexturing, tiled και deffered rendering και ενα καρο αλλα ανηκουστα για την εποχη πραγματα (ασχετα αν καποια δεν χρησιμοποιηθηκαν στην πραξη).

Και το λεει καποιος που εκεινη την περιοδο ειχε ΣΗΜΑΙΑ Voodoo Graphics στο τοιχο του δωματιο του...

Nομιζω ομως οτι εκτροχιαζω το thread...

Tο Naomi2 ηταν ουσιαστικα 2 Naomi με 4 φορες την μνημη και ενα επιπλεον συνεπεξεργαστη (elan ή καπως ετσι). Ξεφευγε σε κοστος και ηταν δυνατοτερο απο το Model3 αλλα καμποσα χρονια μετα. Οι PowerVR2 στα PC ηταν πετσοκομμενες και με αθλιους drivers. Ελαχιστα παιχνιδια εκμεταλευοντουσαν καπως την καρτα, το πρωτο που μου ερχεται στο μυαλο ειναι το Ultimate Race Pro
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Δεν καταλαβαίνω γιατί λες "σχεδιασμός 1997", η κονσόλα βγήκε τέλη 98. Εξάλλου όλες οι κονσόλες, arcades, κάρτες γραφικών κλπ σχεδιάζονται καιρό πριν βγουν, δεν είναι το DC εξαίρεση.

Δεν ξέρω, μπορεί να έχει καλύτερα specs στα χαρτιά αλλά τι να πω, στην πράξη εγώ δεν το είδα αυτό.

Quake 3, Unreal, Episode I Racing, Sega Rally 2, Shadowman, The Nomad Soul και πολλά άλλα multiplatform εκείνης της εποχής τα έπαιζα στο PC που είπα με καλύτερα γραφικά, ανάλυση και frame rate. Μπορεί όντως να μην πρόλαβαν να ξεζουμίσουν την κονσόλα αλλά ΟΚ. Συγκρίνω με PC που έτσι κι αλλιώς ποτέ δεν ξεζουμίζονται, υπάρχει πάντα ένα εξτρά βάρος από το λειτουργικό, τους drivers, βγαίνουν κάθε χρόνο νέες κάρτες γραφικών κλπ.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Δεν καταλαβαίνω γιατί λες "σχεδιασμός 1997"
Το λέμε για όταν είναι έτοιμο ένα προϊόν να βγει στην αγορά, αλλά δεν βγαίνει για διάφορους λόγους. Στην ουσία εφόσον είναι έτοιμο προς κυκλοφορία η ανάπτυξή του έχει επίσημα «τερματιστεί».
 
Το λέμε για όταν είναι έτοιμο ένα προϊόν να βγει στην αγορά, αλλά δεν βγαίνει για διάφορους λόγους. Στην ουσία εφόσον είναι έτοιμο προς κυκλοφορία η ανάπτυξή του έχει επίσημα «τερματιστεί».
Τοτε ΟΚ, πάσο. Δεν το ήξερα είναι η αλήθεια ότι ήταν έτοιμο και περίμεναν ένα χρόνο και να το κυκλοφορήσουν. Για 1997 είναι όντως ότι πιο ισχυρό υπήρχε σε home.
 
Αρχές φθινοπώρου του 1997 ήταν έτοιμες και οι δύο λύσεις, η εκδοχή του PowerVR και της Voodoo. 
 
Σχετικά με την σύγκριση που κάνεις μεταξύ Daytona 2 arcade και Metropolis...
Tις εικονες με τo metropolis street racer και f355 που δεν ειναι τα καλυτερα δειγματα γραφικων, οπως εγραψα τις εβαλα απλα για να πω οτι φαινονται μια χαρα διπλα στο daytona usa 2 σε αντιστοιχα δειγματα γραφικων και οχι οτι ειναι καλυτερα.Aν να τα αναλυσουμε παραδεχομαι οτι το daytona usa 2 εχει καλυτερα τεχνικα χαρακτηριστικα αλλα τα μοντελα του f355 ειναι αξεπεραστα.

Αυτα που θεωρω καλυτερα τα εχω πει στα πρωτα posts.
Aς αφησουμε λιγο το daytona usa 2 και ας συγκρινουμε στον ιδιο τομεα το fighting vipers 2 με soul calibur (dc)και dead or alive 2 (naomi)
Νομιζω τα πραγματα ειναι ξεκαθαρα υπερ του dreamcast-naomi..Ιmgema εγραψες οτι το θεωρεις καλυτερο απ το dead or alive 2...Aπ το soul calibut ομως?
Αν ναι μετα δινεις ενα υπερ του model 3 μονο για το daytona usa 2?? (στον οπτικο τομεα μονο οχι στο hardware)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Tο Fighting Vipers είναι σίγουρα πιο άσχημο και από το DOA αλλά και από το Soul Calibur. Απλά δεν είμαι σίγουρος τεχνικά τι γίνεται από πίσω, δηλαδή πιο είναι πιο "βαρύ" αν θες. Δηλαδή αν έβαζες έναν μετρητή που να μετράει πολύγωνα ποιο πιστεύεις ότι θα έβγαζε πιο πολλά? Εγώ δεν μπορώ να το καταλάβω, από την μία τα SC και DOA είναι πολύ καλοσχεδιασμένα και πιο "στρογγυλά" και από την άλλη το Fighting Viper είναι άσχημο αλλά μου φαίνεται οτι οι χαρακτήρες έχουν πιο πολλές λεπτομέρειες πάνω τους με 3D πολύγωνα... Πιστευω ότι με το καλό texturing και shading τα DOA και SC κρύβουν το γεγονός ότι μπορεί να υστερούν σε γεωμετρία αλλά και πάλι, υπόθεση κάνω. Οπότε τεχνικά δεν μπορώ να σου πω με σιγουριά αλλά οπτικά, σίγουρα προτιμώ DOA και Soul Calibur. Οπότε το δίνω στο Dreamcast/Naomi αυτό.

Γενικά είμαι της γνώμης ότι η γεωμετρία είναι το 70% ενός 3D game όταν μιλάμε καθαρά τεχνικά. Με το υπόλοιπο ποσοστό να καλύπτεται από όλα τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά (textures, lighting κλπ). Γι αυτό και θεωρώ το Model 3 καλύτερο, πάντα τεχνικά. Αλλά τα Naomi/DC μπορεί να έχουν καλύτερες δυνατότητες στο texturing και lighting απο όσο έχω δει.

Ο λόγος που δίνω υπέρ στο Model 3 λόγο Daytona είναι απλώς γιατί αυτό το παιχνιδι είναι στην κορυφή (για μένα) τεχνικά, όσον αφορά ότι βγήκε στα μηχανήματα που συγκρίνουμε εδώ. Αλλά και οπτικά, σαν σχεδιασμός κλπ είναι πολύ καλό. Ενώ και τα Sega Rally 2 και Scud Race πιστεύω είναι κοντά και ότι θα έπρεπε να "θυσιαστούν" λίγο για να μπουν στο Dreamcast, τουλάχιστον στο θέμα γεωμετρίας.

Επίσης δεν ξέρω αν το κατάλαβες αλλά είμαι μεγάλος φαν των arcade racers. Και συνήθως είναι αυτό το genre που με νοιάζει πιο πολύ. Και όσον αφορά την Sega, Racing και Fighters πάντα ήταν τα δύο genres με τα οποία έσπρωχνε τα arcades της (με τα racing και πιο παλιά ακόμα, με τα Scalling hardware που έβγαζε πριν τα 3D). Απλά στην περίπτωση του Model 3 τα πήγαν πολύ καλά με τα racing αλλά κάπου σκόνταψε το θέμα με τα fighting θεωρώ. To Virtua Fighter 3 δεν έκανε το μπαμ που έκανε το 2 (και είναι μόνο step 1.0) και το Fighting Vipers είναι μέτριο. Θα ήθελα να δω τι θα μπορούσαν να κάνουν σε step 2.0 αν έφτιαχναν εκεί το Virtua Fighter 4 ή μετέφεραν το Soul Calibur...

Edit: Να σημειώσω εδώ ότι το Fighting Vipers 2 έχει βγει και στο Dreamcast αλλά δεν το έχω παίξει και δεν ξερω τις διαφορές. Επίσης διάβασα ότι αρχικά το φτιάξανε για Step 1.0 και μετά το κυκλοφόρησαν στο 2.0 οπότε ίσως να είναι και αυτός ένας από τους λόγους που δεν φαίνεται και τόσο καλό.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Συμφωνω σε αυτα που γραφεις για τις μετρησεις.Οπως και να'χει βλεπεις σε dreamcast υπαρχουν παιχνιδια που ξεπερνουν οπτικα αντιστοιχα παιχνιδια στον ιδιο τομεα με τα model 3 steps 2.0
Σιγουρα πισω απ το παιχνιδι δεν μπορουμε να ξερουμε για πολυγωνα κ.λ και οντως μπορει το fighting vipers 2 να ειναι πιο βαρυ στις μετρησεις απ το soul calibur-dead or alive 2.

Εγω απλος βλεπω και λεω πιο μου φαινεται καλυτερα οπτικα στο ματι.
Εχουμε ενα μικρο δειγμα τις κορυφης των γραφικων model 3 steps με το daytona usa 2 αλλα στο dreamcast τα δειγματα γραφικων ειναι πολυ περισσοτερα ειδικα μερικα 3d adventure με πολλες πιστες θελουν μεγαλη προσοχη ωστε να παρατηρησεις ολες τις λεπτομερειες.
Λες οτι η γεωμετρια ειναι το 70% ενος 3d game και συμφωνουμε σ αυτο αλλα εγω θα πω απλα πιο φαινεται ανωτερο στο ματι μου.
Π.χ Και το virtua fighter 3 του step 1 μπορει να ειναι στις μετρησεις πιο βαρυ σε πολυγωνα κ.λ απ το ecco the dolphin του dreamcast αλλα πιο δειχνει καλυτερα οπτικα?
Εχω δει πολλα και εντυπωσιακα δειγματα στο dreamcast-naomi που σε μερικα σημεια οσο και να τα βλεπω μου δινουν την αισθηση καλυτερων γραφικων.
Σιγουρα το model 3 step 2.0 2 χρονια αργοτερα θα ειχε δωσει ακομα καλυτερα αποτελεσματα.  
 
Μην ξεχναμε οτι η μεγαλη καινοτομια του Model3 ηταν (τα 2 νομιζω) geometry units (βασικα ηταν η πρωτη T&L υλοποιηση). Στις σπιτικες καρτες το ειδαμε για πρωτη φορα, καμποσα χρονια μετα (τελη 1999), στην GeForce256 (ακομα θυμαμαι το μηνιατικο που ακουμπησα συν τις τυψεις που προδοσα την 3DFx :) ).

Στο Naomi την βρωμοδουλεια την αναλαμβανε (μαζι με τα υπολοιπα tasks) o SH4.

Το Naomiειχε και αυτο geometry unit.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Σ ευχαριστω για το link.
Ναι εδω λεει οτι το dreamcast ειναι ανωτερο μονο απ το model 3 step 1.0 και χειροτερο απ το naomi σε πολλα σημεια με μικρες διαφορες ομως.
Τωρα κατα ποσο ειναι καλυτερο το step 2.0 και αν ειναι πολυ μικρες οι διαφορες απ το dreamcast δεν γραφει λεπτομερειες.Το model 3 step 2.0 ξεπερναει την πλακετα naomi??
Εντυπωσιακο ειναι πως μεσα σε 2 χρονια απ το model 3 step 1 των 20.000 δολαριων το 1996 μπορουσες το 1998 να παρεις το dreamcast με 200 δολαρια και να εχεις καλυτερο hardware.
Mετα δεν βγηκαν και πολλα παιχνιδια στο step 2.0 για να δειξει πιο πολλα αποτελεσματα στα γραφικα.Αν εμενε για περισσοτερο χρονο και το αξιοποιουσαν καλυτερα με πιο πολλα παιχνιδια λογικα θα φαινοταν η υπεροχη του στα γραφικα.
Στo dreamcast βγηκαν πολλα παιχνιδια και απο αλλες εταιρειες δειχνοντας περισσοτερα αποτελεσματα και μερικα ειχαν αρκετο καιρο στην αναπτυξη ωστε να το ξεζουμισουν.
Μην τρώτε σανό. Η "πηγή" που λέει ότι το Dreamcast είναι ισχυρότερο του model 3 step 1 είναι συνέντευξη στο edge από spokesman της sega που θέλει να δημιουργήσει hype για το dreamcast.  ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ. 
 
Μην τρώτε σανό. Η "πηγή" που λέει ότι το Dreamcast είναι ισχυρότερο του model 3 step 1 είναι συνέντευξη στο edge από spokesman της sega που θέλει να δημιουργήσει hype για το dreamcast.  ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ. 
Πολλα γραφονται αλλα η ιδια η sega δεν εχει δωσει καποια απαντηση σε αυτο??

Θυμαμαι το 1996 που θελανε να βγαλουν και τσιπ γραφικων για το saturn που θα του εδινε extra δυναμη για να βγαλουν το virtua fighter 3 με ποιοτητα arcade και να φτανει σε επιδοσεις το model 3 step 1.
Ειχαν γραψει στα περιοδικα μετα την Ε3 του 1996 οτι το virtua fighter 3 αναμενεται στο saturn και αργοτερα ειπαν οτι θα βγαλουν το τσιπ για ποιοτητα arcade.
Aλλα τσιπ για επιδοσεις model 3 των 20.000 δολαριων τοτε στο saturn δεν νομιζω οτι υπηρχε περιπτωση.Λογικα θα το ειπαν μονο για να σπρωξουν τις πωλησεις του saturn. 
 
Παντως κριμα που η Lockheed Martin δεν συνεχισε στα οικιακα συστηματα γραφικων...
 
Πολλα γραφονται αλλα η ιδια η sega δεν εχει δωσει καποια απαντηση σε αυτο??
 
Εγώ δεν έχω βρει κάτι. Και το έψαχνα καιρό, έχω ρωτήσει και σε 2-3 άλλα forums κλπ, σχεδόν ότι λέμε εδώ το λέμε κι εκεί. Δεν υπάρχει κάποια σαφής απάντηση.

Συμφωνώ ότι υπάρχουν πολλά και πιο όμορφα παιχνίδια στο DC αλλά αρκεί μόνο ένα παιχνίδι που να είναι στην κορυφή για να δείξει ποιο μηχάνημα είναι το ισχυρότερο. Μην ξεχνάς ότι στο Model 3 υπάρχουν λιγότερα από 20 παιχνίδια. 3 απο αυτά ξεπερνάνε όλη την βιβλιοθήκη του DC/Naomi και οπτικά αλλά και τεχνικά (σκέτο τεχνικά είναι και άλλα λογικά) ενώ τα DC/Naomi έχουν πάνω από 700 παιχνίδια μαζί. Πόσα πρέπει να βγάλουν για να δείξουν ότι μπορούν τα μηχανήματα αυτά να ξεπεράσουν τα καλύτερα δείγματα του Model 3?

Σε μία τέτοια συζήτηση hardware VS hardware δεν με ενδιαφέρει το "τι μου αρέσει και τι σου αρέσει εσένα" αλλά μόνο το τεχνικό κομμάτι, δηλαδή ποιο μηχάνημα είναι πιο ισχυρό σαν hardware. Τι γίνεται στο παρασκήνιο όταν ένα παιχνίδι τρέχει, πόσο "βαρύ" είναι, τι δύναμη χρειάζεται κλπ. Το ποιο παιχνίδι μου φαίνεται πιο ωραίο εμένα είναι συζήτηση διαφορετική και πρέπει να υπάρχει διαχωρισμός. Αλλο το ένα, άλλο το άλλο. Εμένα πχ δεν μου αρέσουν τα γραφικά του Quake 1 όσο του Doom. Αλλά όλοι ξέρουμε ότι το Quake είναι πολύ πιο εξελιγμένο παιχνίδι και χρειάζεται πιο δυνατό μηχάνημα να τρέξει.
 
Συμφωνώ ότι υπάρχουν πολλά και πιο όμορφα παιχνίδια στο DC αλλά αρκεί μόνο ένα παιχνίδι που να είναι στην κορυφή για να δείξει ποιο μηχάνημα είναι το ισχυρότερο. Μην ξεχνάς ότι στο Model 3 υπάρχουν λιγότερα από 20 παιχνίδια. 3 απο αυτά ξεπερνάνε όλη την βιβλιοθήκη του DC/Naomi και οπτικά αλλά και τεχνικά (σκέτο τεχνικά είναι και άλλα λογικά) ενώ τα DC/Naomi έχουν πάνω από 700 παιχνίδια μαζί. Πόσα πρέπει να βγάλουν για να δείξουν ότι μπορούν τα μηχανήματα αυτά να ξεπεράσουν τα καλύτερα δείγματα του Model 3?
Φανταζομαι θα γνωριζεις οτι ειδικα στις κονσολες ετσι και στο dreamcast απ τα 500-1000  παιχνιδια  λιγα ειναι αυτα που κανουν την διαφορα και μαλλον θα γνωριζεις οτι καποιες εταιρειες θα βγαλουν και αρπαχτες!!οπως και στα arcades ετσι και στις κονσολες λιγα θα ειναι τα παιχνιδια που θα ξεχωρισουμε και θα επιλεξουμε ως καλυτερα.Και στο naomi 2 αν εβγαζαν 2.000 παιχνιδια δεν σημαινει οτι και τα 2.000 ειναι παιχνιδια που δημιουργηθηκαν για να αξιοποιησουν το hardware.

Σε μία τέτοια συζήτηση hardware VS hardware δεν με ενδιαφέρει το "τι μου αρέσει και τι σου αρέσει εσένα" αλλά μόνο το τεχνικό κομμάτι, δηλαδή ποιο μηχάνημα είναι πιο ισχυρό σαν hardware. Τι γίνεται στο παρασκήνιο όταν ένα παιχνίδι τρέχει, πόσο "βαρύ" είναι, τι δύναμη χρειάζεται κλπ. Το ποιο παιχνίδι μου φαίνεται πιο ωραίο εμένα είναι συζήτηση διαφορετική και πρέπει να υπάρχει διαχωρισμός. Αλλο το ένα, άλλο το άλλο.
Εννοειται αλλο το ενα αλλο το αλλο εξαλλου ΔΙΑΧΩΡΙΣΑΜΕ την συζητηση εδω σε hardware αλλα και στον οπτικο τομεα. 

Ειπαμε για hardware και σε αλλα ποστς το γραφω πως μιλαω καθαρα για τον οπτικο τομεα.Πιο δηλαδη φαινεται καλυτερο οπτικα και μονο..Ημουν σαφης και το εχω γραψει στα ποστς.
Οπως λες και εσυ αλλο το ενα αλλο το αλλο!!

Και στις φωτογραφιες που βαλαμε για παραδειγμα τι θα σχολιασουμε??φυσικα το τι βλεπουμε στην εικονα.Λεπτομερειες το daytona αλλα και το soul calibur-dead or alive 2.Θα γινει μονο οπτικη συγκριση.
Εγω ειμαι ξεκαθαρος οπως και με το παραδειγμα που σου ειπα για virtua fighter 3 σε σχεση με το ecco the dolphin.
Εξαλου καλο ειναι να σχολιαζουμε τα παντα γυρω απ το θεμα γιατι οπως αναφεραμε και πριν στο θεμα μετρησεων των παιχνιδιων σε πολυγωνα κ.λ δεν μπορουμε να πουμε κατι συγκεκριμενο,οποτε το μεγαλυτερο βαρος θα πεσει στο τι βλεπουμε οπτικα και μονο.

Eδω καλα καλα ακομα δεν υπαρχει ξεκαθαρη εικονα με τα steps στο ποσο πιο δυνατα ειναι του dreamcast αν παρω το παραδειγμα με το step 1 που ειπε ο leon και οτι το link που εβαλες τελικα ειναι αναξιοπιστο.

Ειχα γραψει και στην αρχη οτι δεν ξερω αρκετες λεπτομερεις για να μπορω να λεω κατι με σιγουρια,πιο εναι πιο δυνατο σαν hardware και οποιος ξερει ας γραψει..
Ουτε ξερω το ποσο αξιοποιειται τεχνικα το παιχνιδι.Και εσυ λες δεν μπορουμε να ξερουμε τι γινεται τεχνικα πισω απ το παιχνιδι.
Οποτε μερικα πραγματα μετα θα τα πουμε καθαρα μονο για τον ΟΠΤΙΚΟ και οχι τεχνικο τομεα.

Αν λενε οτι το model 3 step 1 ειναι ισχυροτερο του dreamcast και εχει το virtua fighter 3 αλλα το dreamcast εχει το dead or alive 2 μετα τα τεχνικα ζυτηματα δεν θα πω και καθαρα και για τον οπτικο τομεα?

Και εσυ επελεξες το daytona usa 2 για λογους οπτικους -σου φανηκε πιο ωραιο- και οχι απο θεμα αξιοποιησης του hardware οποτε καταλαβαινεις θα επεκταθουμε και αλλου,οπως και εγινε.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα