Model 3 vs Naomi-Dreamcast

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας milntov
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Και εσυ επελεξες το daytona usa 2 για λογους οπτικους -σου φανηκε πιο ωραιο- και οχι απο θεμα αξιοποιησης του hardware οποτε καταλαβαινεις θα επεκταθουμε και αλλου,οπως και εγινε.
Οχι ακριβώς. Ισχύει το αντίθετο. Επέλεξα το Daytona 2 γιατί εκεί φαίνεται καθαρά η χρήση τεράστιου αριθμού πολυγώνων, περισσότερων σε σχέση με κάθε άλλο παιχνίδι στα μηχανήματα αυτά, άσχετα αν μου αρέσει οπτικά ή όχι. Και να μην μου άρεσε πάλι αυτό θα έφερνα σαν παράδειγμα. Γιατί είναι το παιχνίδι που, για μένα, αποδεικνύει την ανωτερότητα στο hardware του Model 3, έστω το Step 2.0 και έστω στο θέμα γεωμετρίας που για μένα είναι το πιο σημαντικό.

Με λίγα λόγια, αν κάποιος μου δείξει ένα game που να φαίνεται ότι χρησιμοποιεί πιο δυνατή μηχανή γραφικών από το Daytona 2, δηλαδή να φαίνεται ότι έχει πιο πολύ 3D λεπτομέρεια, άσχετα αν είναι ωραίο ή όχι, τότε δεν θα έχω κανέναν λόγο να υποστηρίζω την ανωτερότητα στο hardware του Model 3. Τα games που αναφέρθηκαν μέχρι στιγμής δεν φτάνουν σε αυτό το επίπεδο.

Θα συμφωνήσω μαζί σου στο θέμα του Step 1.0 με μία μικρή αμφιβολία. Εκτός του ότι το λένε και στο Sega Retro, όντως δεν υπάρχει κάποιο παιχνίδι εκεί που να φαίνεται ανώτερο από τα καλύτερα δείγματα του Naomi/DC. Οπότε δεν ξέρω κατα πόσο ο Leon έχει δίκιο εδώ, θα ήθελα αν μπορούσε να παραθέσει κάποιο source εφόσον μέχρι στιγμής δεν έχουμε κάτι να πιαστούμε.

Αλλά στο θέμα step 2.0/2.1 έχουμε και δείγματα αλλά και sources που να το υποστηρίζουν. Οπότε δεν χωράει αμφιβολία νομίζω. Τώρα για το Step 1.5 μην με ρωτήσεις, δεν ξέρω :P
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Αλλά στο θέμα step 2.0/2.1 έχουμε και δείγματα αλλά και sources που να το υποστηρίζουν. Οπότε δεν χωράει αμφιβολία νομίζω. Τώρα για το Step 1.5 μην με ρωτήσεις, δεν ξέρω
Αλλα σε προηγουμενο ποστ λες αυτο

Το Step 1.5 είναι επίσης ανώτερο αλλά είναι πιο κοντά.
Εδω μου ειπες πως το step 1.5 ειναι επισης ανωτερο αλλα πιο κοντα??
τεσπα,οποτε το θεωρω ακυρο...Για να μην λεμε αλλα πριν και αλλα μετα εχουμε σιγουρα ανωτερα τα step 2.0 και 2.1 και μια αμφιβολια στα step 1.0 και 1.5

Οποιος ξερει μια πηγη που ειναι 100% αξιοποιστη (πχ απο τους προγραματιστες τις sega) που λεει οτι τα step 1-1.5 ειναι πιο δυνατα ας την βαλει. 

Επέλεξα το Daytona 2 γιατί εκεί φαίνεται καθαρά η χρήση τεράστιου αριθμού πολυγώνων
Ναι ομως λες φαινεται.Οπως και μενα μερικα παιχνιδια του dreamcast μου φαινονται αψογα σε λεπτομερεια και πολυγωνα..Αλλα δυστυχως ουτε εγω ουτε και εσυ μπορουμε να τα μετρησουμε..
Και οπως εχουμε ξαναγραψει δεν εχουμε καποια αξιοπιστη πηγη που να λεει τεχνικες πληροφορειες για το daytona usa 2 η για παιχνιδια του dreamcast ποσα πολυγωνα κ.λ χρησιμοποιουν.
Οποτε εδω δεχομαι μονο (οτι εσυ θεωρεις πως εχει)...
Eγω ειχα πει οποιοι εχουν παιξει με τα παιχνιδια αυτα ας γραψουν την γνωμη τους..Ας κανουν ενα τσεκ soul calibur-dead or alive 2-ecco the dolphin d.of t.f και daytona usa 2 και ας μας μουν σε ποια παιχνιδια τους φαινεται οτι εχουν περισσοτερη λεπτομερεια και πολυγωνα.
Αν γραψουν και αλλοι υπερ του daytona usa 2 για πολυγωνα και λεπτομερεια θα δεχτω αυτο που λες.
Μπορει και εγω να μην εχω παρατηρησει πολυ καλα τις διαφορες στα πολυγωνα κ.λ οποτε αs πουν και αλλοι.

Και κατι τελευταιο!!Αν δεν υπηρχε το daytona usa 2 τα υπολοιπα παιχνιδια του step 2.0 θα θεωρουσες οτι ειναι στα ιδια σχεδον επιπεδα με dreamcast-naomi η και τα αυτα φαινονται ανωτερα σε λεπτομερεια-πολυγωνα?π.χ sega rally 2.
 
 
Για το 1.5 είχα πει αυτό που λέει και το Sega Retro ενώ το Scud Race (1.5) για μένα το ψιλο αποδεικνύει αλλά Οκ είναι πιο κοντά. Εγώ πιστεύω ότι είναι πιο ισχυρό, απλά δεν είμαι τόσο σίγουρος όσο για το 2.0

Οσο για το Daytona 2... πάλι λέω ότι δεν μου φαίνεται εμένα απλά. Το βλέπεις κι εσύ ο ίδιος αν το κοιτάξεις. Το σύγκρινες πριν με το Metropolis και είπα ότι πέρα από τα 30 VS 60 fps (που το βλέπεις) υπάρχει και η αρχιτεκτονική που κάνει μπαμ στο ότι έχει πολύ περισσότερα πολύγωνα. Δηλαδή φαίνεται (ενώ παίζεις) δεν χρειάζεται καν μετρητή. Απλά να κοιτάξεις. Ειναι από τα παιχνίδια που δεν κρύβουν την γεωμετρία, υπάρχει "απληστία" από την μεριά των developers σε αυτό το θέμα και φαίνεται στην οθόνη.

Αν δεν υπήρχε το Daytona θα έλεγα για το Sega Rally ή για το Scud Race. Και τα δύο τα θεωρώ τεχνικά ανώτερα από ότι έχει βγάλει το Naomi. Απλά δεν κάνουν τόσο μπαμ όσο το Daytona και ίσως να μην ήμουν τόσο σίγουρος αλλά πάλι θα στοιχημάτιζα υπέρ του Model 3.

Δεν μένει παρά να βρούμε αξιόπιστα sources αλλά αμφιβάλλω. Ούτε στο Sega 16 βρήκα κάποια απάντηση παλιότερα, που εκεί είναι όλοι οι πωρωμένοι.

Κάτι που μπορεί να έχει ενδιαφέρον στην συζήτηση αυτή είναι ένα tech demo του Scud Race που βγάλανε για το Dreamcast παλιά:


Λίγο χάλια η ποιότητα αλλά μπορεί κάνεις να δει κάποια πράγματα. Οπως πχ, εκει που βάλανε τα μοντέλα των αμαξιών δεν υπάρχουν backgrounds ενώ στο flyby με τα backgrounds είναι first person και δεν βλεπεις το αμάξι. Eπίσης τα backgrounds δεν έχουν την ίδια λεπτομέρεια με το arcade ενώ υπάρχει και pop-up που δεν υπήρχε στο arcade. Το frame rate δεν γίνεται να το δούμε από αυτό το παλιό video δυστυχώς.

Δεν θέλω να κρίνω τις δυνατότητες του DC από ένα τοσο παλιό δείγμα αλλά ΟΚ, είναι ένα tech demo που υπάρχει.

Βρήκα και αλλο ένα στοιχείο:

IQXa0Jh.jpg


Οπότε ξέρουμε περίπου πόσα πολύγωνα έχει ένας χαρακτήρας στο Soul Calibur, να έχουμε ένα reference για αργότερα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Το σύγκρινες πριν με το Metropolis
Οχι το metropolis δεν το εβαλα για τετοια συγκριση.Το ειχα γραψει αυτο οτι δεν ειναι καλυτερo..αλλα απλα οτι φαινεται μια χαρα διπλα στο daytona usa 2 (λαθος που το εβαλα) και ειχα γραψει ακριβως αυτο -copy-paste απ το προηγουμενο μου ποστ-(Aν τα αναλυσουμε παραδεχομαι οτι το daytona usa 2 εχει καλυτερα τεχνικα χαρακτηριστικα).
Τα παιχνιδια που λεω για συγκριση ειναι.παλι-copy-paste-( soul calibur-dead or alive 2-ecco the dolphin d.of t.f ).

Δεν μένει παρά να βρούμε αξιόπιστα sources αλλά αμφιβάλλω. Ούτε στο Sega 16 βρήκα κάποια απάντηση παλιότερα, που εκεί είναι όλοι οι πωρωμένοι.
Εψαξα και εγω αλλα τιποτα που να μπορω να πω αξιοπιστο.

Δεν θέλω να κρίνω τις δυνατότητες του DC από ένα τοσο παλιό δείγμα αλλά ΟΚ, είναι ένα tech demo που υπάρχει
Nαι ετοιμαζαν το scud race αλλα δυστυχως δεν βγηκε.Το συγκεκριμενο βιντεο το ειχα βαλει πιο παλια σε καποιο thread για το dreamcast..Αλλα ναι δεν γινεται να συγκρινουμε κατι με αυτο.
 
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ψάχνω εγώ για references

Βρήκα και αυτά:

Random link, κάποιος εξηγεί ότι τα specs του DC στα πολύγωνα είναι μη πρακτικά:

http://www.angelfire.com/yt3/techmix/dcpolys.html

Εδώ κάποιος λέει ότι οι χαρακτήρες του Soul Calibur έχουν πιο λίγα πολύγωνα από του DOA (λιγότερο από 4.000 VS 9000 στο DOA):

https://forum.beyond3d.com/posts/1063432/

Θα ψάξω και άλλα στοιχεία και θα προσθέσω ότι βρω.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Το οτι το DOA2 εχει καλυτερη γεωμετρια απο το SC, ειναι γενικα αποδεκτο
 
Πάντως το Beyond3D forum έχει πολύ ψωμί για τέτοιες συζητήσεις. Κάπου είδα ότι το Makaron (DC emulator) έχει και μετρητές wireframe, geometry κλπ. Δυστυχώς ενώ υπάρχει αρκετό υλικό για το Dreamcast δεν βλέπω κάτι για το Model 3.
 
Ισως ο Ian απο τον SuperModel να μπορεσει να μας δωσει μια απαντηση. Αν θυμηθω τα credentials μου εκει θα ανεβασω μια ερωτηση.
 
Παιδιά δεν θέλει ούτε ψάξιμο ούτε sources ούτε τίποτα. Το graphics chip που φοράει το dreamcast είναι γνωστό, είναι τίμιο αλλά τίποτα φοβερό. http://vintage3d.org/pcx2.php#sthash.yPdj64YJ.dpbs

Τώρα πάμε στο real 3d pro-1000 που φοράει (2 κιόλας) είναι μια πανίσχυρη gpu με hardware t&l (που του dreamcast δεν έχει). Η real3d είχε σχέδια να βγάλει μια πετσοκομμένη έκδοση του την real 3d/100 για να χτυπήσει την high end market των pc workstations την ίδια χρονιά που το pcx2 (dreamcast) και η voodoo 2 ανταγωνίζονταν στο low end. https://forum.beyond3d.com/threads/found-the-r3d-100-and-more.45634/

Η κομμένη low end έκδοση του real 3d απευθυνόταν στο high end pc workstation market (υπολογίστε πάνω από δίμπαλο) ενώ το model 3 είχε δύο από τους high end. Φυσικά δεν συγκρίνεται ούτε η low end πόσο μάλλον η high end έκδοση με τα φτηνιάρικα voodoo 2 και PCX2. 

Μου φαίνεται αστείο που το συζητάτε ακόμα αλλά οκ καταλαβαίνω ότι αφού δεν γνωρίζετε το θέμα σας φλόμωσαν στο ψέμα με τα "benchmarks". Επειδή να γνωρίζω τις κάρτες γραφικών ήταν μέρος της δουλειάς μου και επειδή έχω δουλέψει με τις επαγγελματικές κάρτες γραφικών της εποχής σας λέω ότι η διαφορά ήταν χαώδης.Μην το ψάχνετε δεν υπάρχει σύγκριση. 

Τώρα τα "εμένα αυτό το παιχνίδι μου φαίνεται έτσι και το άλλο μου φαίνεται γιουβέτσι" δεν λένε τίποτα. Θέλετε να πιστέψετε ότι με 200 δολάρια πήρατε ένα μηχάνημα που πατάει κάτω ένα graphics workstation, οκ δικαίωμα σας. Πραγματικά λοιπόν πρέπει όλοι εμείς να είμασταν βλάκες που σκάγαμε ένα σκασμό λεφτά για να αγοράσουμε μια intergraph intense 3d pro αφού με μια pcx2 κάναμε τη δουλειά μας. 
 
Θέλετε να πιστέψετε ότι με 200 δολάρια πήρατε ένα μηχάνημα που πατάει κάτω ένα graphics workstation, οκ δικαίωμα σας. Πραγματικά λοιπόν πρέπει όλοι εμείς να είμασταν βλάκες που σκάγαμε ένα σκασμό λεφτά για να αγοράσουμε μια intergraph intense 3d pro αφού με μια pcx2 κάναμε τη δουλειά μας.
Προφανώς βάζεις κι εμένα μέσα γιατί έκανα πίσω με το σετ 1.0 αλλά εξ'αρχής δεν το πίστεψα αυτό που λες.
 
Θέλετε να πιστέψετε ότι με 200 δολάρια πήρατε ένα μηχάνημα που πατάει κάτω ένα graphics workstation, οκ δικαίωμα σας. Πραγματικά λοιπόν πρέπει όλοι εμείς να είμασταν βλάκες που σκάγαμε ένα σκασμό λεφτά για να αγοράσουμε μια intergraph intense 3d pro αφού με μια pcx2 κάναμε τη δουλειά μας. 
Εγω δεν ξερω αν παταει κατω ενα  graphics workstation αλλα αν βλεπω στο model 3 το virtua fighter 3 και στο dreamcast dead or alive 2 γεννιουνται ερωτηματα..H αποδοση των μηχανηματων φαινεται στην οθονη και για να μην υπαρχουν αμφιβολιες για καποιο παιχνιδι αν ειναι τεχνικα πιο δυνατο εδω η στο dreamcast χρειαζεται να ξερουμε αν ειναι δυνατον και τεχνικες λεπτομερειες που τρεχουν στο παιχνιδι..Αν εχεις τεχνικες πληροφοριες που τρεχουν π.χ πισω απ το daytona usa 2 βαλτες να τελειωνουμε..Ξερουμε σιγουρα οτι το model 3 step 2.0 ειναι πιο δυνατο και δεν νομιζω να το αξιοποιησαν στο επακρο αλλα για step 1 δεν ξερω.Σε ειχα ρωτησει αν η ιδια η sega εχει δωσει καποια απαντηση σε αυτο η αν εχεις καποια αξιοπιστη πηγη να την βαλεις να τελειωνουμε και με αυτο..Εγω εψαξα αλλα δεν βρηκα καν να λενε οτι το step 1 ειναι πιο δυνατο απ το dreamcast.Σε ολο το ιντερνετ ψεματα λενε?
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
To Scud Race φαντάσου βγήκε το 96. Τότε ούτε το Gran Turismo υπήρχε... Νομίζω στις κονσόλες τα καλύτερα τότε να ήταν κάποια από τα Ridge Racer. Και σκέψου επίσης ότι το 96 δεν υπήρχε καν το DC ούτε σαν ανακοίνωση. Τότε βγήκε φρέσκο φρέσκο το N64. Aλλα ούτε και αυτό πλησίαζε το Model 2, δεν μιλάω καν για το Model 3.

Το Naomi 2 είναι πολύ ισχυρό board, με αισθητή διαφορά απο το Naomi 1. Είναι καλύτερο και από το Hikaru, σύμφωνα με κάποιες πηγές.
Κι όμως θυμάμαι σύγκριση με πολυγωνικό κορυφαίο αυτοκινητάκι που δεν ήταν όμως το Ridge Racer. 2 πραγματα μπορεί να συμβαίνουν:

1. Το ουφάδικο να είχε το Scud Race για χρόνια ή να το έφερε πολύ μετά την κυκλοφορία του.

2. Το Scud Race να ήταν σημείο αναφοράς για μένα και την παρέα μου και να ξεπεράστηκε αρκετά αργότερα από Project Gotham Racing 2 ή Forza 2.

 Θυμάμαι ραλλάκι με ζάντες πολύγωνα Πριν την εκκίνηση σε στάση οι οποίες μετατρέπονταν σε χάρτινες κατά την κίνηση. Scud Race wins για δεκαετία ίσως.

Όσο αφορά τωρα το Naomi 2 και το Virtua Fighter 4 Evolution, προσπαθώ να συγκρίνω τα γραφικά με Namco System 257 και Tekken 5 Dark Resurrection. Και το ερώτημα είναι: 

Είναι καλύτερο σε γραφικά το Tekken? (Σε animation είναι καλύτερο το VF4 αλλά μάλλον είναι θέμα game design.)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Δεν έχω δει ποτέ από κοντά system 256 (αυτό εννοούσες μάλλον) ούτε υπάρχει emulator. Οπότε δεν έχω άποψη σε σχέση αυτού με το Naomi 2. Από ότι βλέπω online είναι ένα βελτιωμένο Playstation 2 hardware. Πάντως τεχνικά το Tekken μου φαίνεται καλύτερο από τα video.

Δεν είναι τόσο καλό σαν animation αλλά μου φαίνεται πιο λεπτομερές και με ποιο καλούς φωτισμούς.

Edit: βρήκα ένα άλλο video σε καλύτερη ποιότητα:

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Scud Race wins για δεκαετία ίσως.
Τα γραφικα του scud race εκαναν μπαμ απο χιλιομετρα μακρια τοτε.Εδειχνε με τον καλυτερο τροπο τις δυνατοτητες του model 3 step 1.5 Tα κτηρια το τεραστιο ενυδρειο το αεροδρομιο τα τοπια γεματα λεπτομερειες περνανε απο μπροστα σου με φοβερη ταχυτητα.Απ τα πιο διασκεδαστικα παιχνιδια racing που εχω παιξει.

Ας ειναι και το βιντεο που ειχε δειξει η sega to 1996 στην e3 με τιτλο επιδειξης το virtua fighter 3.
Παντως μπορουμε να πουμε σιγουρα οτι το dreamcast μπορει να δωσει 2 εκατομμυρια πολυγωνα παραπανω απ το model 3 step 1.

Πιο αξιοπιστη πηγη απ το βιντεο που εδωσε η sega για τα πολυγωνα του step 1 δεν υπαρχει.

Ενα εκατομμυριο πολυγωνα το δευτερολεπτο (με τα εφε ενεργοποιημενα texture κ.τ.λ) μπορει να δωσει το model 3 step 1 και το dreamcast 3 εκατομμυρια πολυγωνα το δευτερολεπτο (με τα εφε ενεργοποιημενα texture κ.τ.λ) Η sega ειχε δωσει αυτο το νουμερο για το dreamcast και ολες οι πηγες γραφουν 3 εκατομμυρια.(Αλλες 3-5 εκατομυρια) 

Για τα πολυγωνα του step 1 λεει απ τα 2:20

 
Δεν εμπιστεύομαι καμία εταιρία όταν στα specs μιλάει για πολύγωνα. Πρακτικά ποτέ δεν είναι εφικτά αυτά τα νούμερα. Και στις κονσόλες γενικά υπάρχει το θέμα ότι απευθύνονται σε άσχετους και παιδιά. H ίδια η Sega μας έλεγε για blast processing και άλλες αερολογίες.  Και η Atari λέει ότι ότι το Jaguar είναι 64bit, do the math, θα πρέπει να ψαρώσω? (ο επεξεργαστής του δεν είναι ας πούμε). Εδώ ακόμα και το Ν64 σε ελάχιστα παιχνίδια αξιοποίησε το "64bitness", μάλιστα στους emulators, στo 99% των παιχνιδιών υπάρχει τσεκαρισμένη επιλογή "32bit engine" για να μην κάνει emulate αέρα κοπανιστό ή κάπως έτσι το κατάλαβα εγώ τέλος πάντων.

Οπότε γενικά με τα specs κονσολών όσον αφορά πολύγωνα δεν πολυασχολούμαι. Ενημερωθήκαμε ότι το Model 3 έχει 2 τσιπ γραφικών πιο ισχυρά από το ένα τσιπ του DC και βλέπουμε ότι όντως έτσι είναι, ακόμα και στα holy specs είναι γραμμένα, οπότε γιατί να πιστέψω ότι το DC παράγει περισσότερη γεωμετρία? Και όχι απλά περισσότερη αλλά τριπλάσια κιόλας? Δεν βγάζει πολύ νόημα αυτό, ούτε το έχω νιώσει σε κάποιο παιχνίδι.

http://www.angelfire.com/yt3/techmix/dcpolys.html

http://dcemulation.org/phpBB/viewtopic.php?t=102328
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Δεν εμπιστεύομαι καμία εταιρία όταν στα specs μιλάει για πολύγωνα. Πρακτικά ποτέ δεν είναι εφικτά αυτά τα νούμερα. Και στις κονσόλες γενικά υπάρχει το θέμα ότι απευθύνονται σε άσχετους και παιδιά. H ίδια η Sega μας έλεγε για blast processing και άλλες αερολογίες.  Και η Atari λέει ότι ότι το Jaguar είναι 64bit, do the math, θα πρέπει να ψαρώσω? (ο επεξεργαστής του δεν είναι ας πούμε). Εδώ ακόμα και το Ν64 σε ελάχιστα παιχνίδια αξιοποίησε το "64bitness", μάλιστα στους emulators, στo 99% των παιχνιδιών υπάρχει τσεκαρισμένη επιλογή "32bit engine" για να μην κάνει emulate αέρα κοπανιστό ή κάπως έτσι το κατάλαβα εγώ τέλος πάντων.
Με βαση ολες τις πληροφοριες που ειναι γραμμενες στο ιντερνετ τοσα χρονια μετα την κυκλοφορια του dreamcast για τα πολυγωνα δεν εχει γραφτει πουθενα κατι οτι δεν ισχυει..Το εχουν αναλυσει το θεμα παντου και οντως λενε 3 εκατομμυρια!!οποτε αν πω οτι δεν ισχυει αυτο μετα στο dreamcast τι υπαρχει που να ισχυει?
Σε αντιθεση με το jaguar Ν64 κ.τ.λ βλεπεις εχουμε μαθει χρονια πριν τι ισχυει. 
 

Ενημερωθήκαμε ότι το Model 3 έχει 2 τσιπ γραφικών πιο ισχυρά από το ένα τσιπ του DC και βλέπουμε ότι όντως έτσι είναι, ακόμα και στα holy specs είναι γραμμένα, οπότε γιατί να πιστέψω ότι το DC παράγει περισσότερη γεωμετρία?
Δηλαδη λες βλεπουμε διαφορα γραφικων απ τα πιο ισχηρα τσιπ γραφικων του step 1 kαι δεν βλεπουμε την διαφορα πολυγωνων του virtua fighter 3 σε σχεση με το dead or alive 2 του dreamcast??
Νομιζω εισαι ο μονος που δεν βλεπει αυτη την διαφορα αλλα βλεπει τις αλλες διαφορες στα γραφικα.

Τα link λενε τα γνωτα.Χωρις textures κ.λ φυσικα και αυξανεται ο αριθμος και αυτοι που τα γραφουν εχουν σαν οριο τα 3 εκατομμυρια.Αλλος λεει οτι τι lemans φτανει εως και τα 2 εκατομμυρια πολυγωνα.
Βλεπεις οσο και να ψαξουμε στο ιντερνετ γραφουν οτι το dreamcast ξεπερναει το 1 εκατομμυριο με μεγιστο  3 εκατομμυρια.
 
Δεν ξέρουμε πόσα πολύγωνα παράγει το Virtua Fighter 3. Μπορεί να είναι πολύ περισσότερα από όσο φαίνεται όπως και στο Soul Calibur είναι πολύ λιγότερα από όσο φαίνεται. Στα fighting δεν είναι εύκολο να υπολογίσεις με το μάτι όπως ένα παιχνίδι με πολλά backgrounds και λεπτομέρεια.

Ξεχνάς επίσης ότι το Virtua Fighter 3 είναι πολύ παλιότερο παιχνίδι, φτιαγμένο με πολύ παλιότερα software tools ενδεχομένως και το look/design των 3D fighters και γενικά τα standards των 3D παιχνιδιών ήταν διαφορετικό τότε. Σκέψου τον ανταγωνισμό το 1996...

Τέλος δεν ξέρουμε κατά πόσο αξιοποιήθηκε το hardware τόσο νωρίς. Και το Step 1.5 αν δεις δεν έχει την τρελή διαφορά στα specs αλλά ένα Scud Race το έβγαλε. Γενικα τα "steps" είναι μικρά άλματα. Δεν υπάρχει χαώδης διαφορά. Τα 3 million VS 1 million είναι χαώδης διαφορά. Οπότε με την λογική αυτη πρέπει να ξεπερνάει και το step 2.0 αφού δεν πιστευω πια το step 2.0 να έχει και την τριπλάσια ισχύ από το 1.0... Και αν ψάξεις για specs τι νομίζεις ότι θα δεις κάτι διαφορετικό για το Step 2.0? Πάλι 1.000.000 πολύγωνα θα διαβάσεις ή "at least" 1 million ή κάτι τέτοιο. Ούτε οι ίδιοι δεν μπορούν να τα υπολογίσουν.

Οπότε κάποιο λάθος υπάρχει εδώ. Η το DC βγάζει λιγότερα ή το Model 3 περισσότερα από όσο λένε τα specs. Αλλιώς δεν βγάζει νόημα ούτε έχει λογική.
 
Θα συμφωνήσω μαζί σου στο θέμα του Step 1.0 με μία μικρή αμφιβολία. Εκτός του ότι το λένε και στο Sega Retro, όντως δεν υπάρχει κάποιο παιχνίδι εκεί που να φαίνεται ανώτερο από τα καλύτερα δείγματα του Naomi/DC. Οπότε δεν ξέρω κατα πόσο ο Leon έχει δίκιο εδώ, θα ήθελα αν μπορούσε να παραθέσει κάποιο source εφόσον μέχρι στιγμής δεν έχουμε κάτι να πιαστούμε.
Εδω γραφεις αυτο

Ενημερωθήκαμε ότι το Model 3 έχει 2 τσιπ γραφικών πιο ισχυρά από το ένα τσιπ του DC και βλέπουμε ότι όντως έτσι είναι,
Μετα αυτο...Οποτε τελικα αλλαξες γρηγορα γνωμη.
 
Εδω γραφεις αυτο

Μετα αυτο...Οποτε τελικα αλλαξες γρηγορα γνωμη.
Είπα ότι είχα αμφιβολία στην αρχή. Και μετά ο leon παρέθεσε sources. Οταν είπα "βλέπουμε ότι όντως έτσι είναι" εννοώ ότι τα διάβασα κι εγώ, δεν εννοώ ότι το είδα στα γραφικά.

Γενικά δεν είμαι και ειδικός και μπορεί να μαθαίνω και στην πορεία σε ένα θέμα που δεν ξέρω και να διορθώνομαι. Δεν είναι κακό. Αλλά οταν κάτι δεν έχει λογική δεν χρειάζεται γνώσεις να το απορρίψω.

Εσυ πχ δέχεσαι ότι το Step 1.5 είναι πιο δυνατό από το DC αλλά το DC είναι πιο δυνατό απο το Step 1.0. Μετά λες ότι το DC έχει την τριπλάσια ισχύ από το model 1. Οπότε αυτό δεν θα σήμαινε και ότι το step 1.5 έχει την 3πλάσια και πάνω ισχύ επίσης? Ομως είναι σχεδόν το ίδιο μηχάνημα με ένα 33mhz boost στην CPU από τα 66 και ένα μικρό boost στα mhz των γραφικών. Δηλαδή σύμφωνα με τα specs άντε να είναι 30% ισχυρότερο από το step 1.0. Ούτε διπλάσια και σίγουρα ούτε τριπλάσια ισχύ.

Δεν βλέπεις κάτι λάθος σε αυτό εσύ, ακόμα και αν δεν ξέρεις τίποτα? Δεν βγαίνει με τα μαθηματικά δηλαδή.

Edit: Εντομεταξύ τώρα διαβάζω ότι το Step 2.0 έχει 6 τσιπάκια γραφικών και όχι 2 όπως τα προηγούμενα. LOL. Οπότε στο 2.0 έχουμε ένα πιο μεγάλο άλμα :P
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα