Model 3 vs Naomi-Dreamcast

Κάτι άλλο που διάβασα και μου έκανε εντύπωση (και αποδεικνύει την παντοδυναμία του Model 3 στα πολύγωνα) είναι ότι μία πίστα από το Scud Race καθώς και μία από το Daytona 2 υπάρχουν σαν bonus στο Outrun 2 του XBOX. Ομως ακόμα και στο XBOX οι πίστες αυτές έχουν υποστεί κάποιες απλοποιήσεις στα γραφικά και την λεπτομέρεια καθώς είναι λίγο πιο άδειες. Ε λοιπόν αμα και το XBOX δυσκολεύεται να χειριστεί πίστες των Scud Race και Daytona 2 χωρίς να χρειάζεται να τις θυσιάσει τότε τι να λέμε για το DC/Naomi?

https://www.neogaf.com/threads/xbox-1-whats-the-difference-between-outrun-2-and-outrun-2-coast-to-coast.381850/#post-18814214

Βέβαια δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω ο ίδιος καθώς δεν έχω το παιχνίδι στο XBOX και δεν το έχω παίξει αλλά ψάχνω να το βρω να το προσθέσω στην συλλογή μου (έχω μόνο το Coast to Coast που δεν έχει αυτές τις bonus πίστες).
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ε λοιπόν αμα και το XBOX δυσκολεύεται να χειριστεί πίστες των Scud Race και Daytona 2 χωρίς να χρειάζεται να τις θυσιάσει τότε τι να λέμε για το DC/Naomi?
Ειπαμε το step 2.0 ξεπερναει το dreamcast αλλα μην τα ισοπεδωσουμε ολα..Μπορουσε σαν μπονους παιχνιδια να ειχαν τα ιδια γραφικα και στο xbox 360.
Δεν θα μου κανει καμια εντυπωση να δω γραμμενο μετα απο λιγο καιρο οτι το model 3 ειναι ελαφρως καλυτερο απ το xbox 360..
Οτι αρεσει στον καθενα.

imgema να ελεγα τα γραφει κανενας ασχετος να πω οκ!!!τεσπα..για να μην μου πεσουν ολα τα μαλλια με αυτα που διαβαζω..
Τι να θυσιασει το xbox για το scud race και daytona 2????????αν εβλεπες το ιδιο μπονους στο 360 η ps3 η ερωτηση θα ηταν παλι η ιδια??η εδω θα ελεγες οτι μπορουσαν να βγαλουν το ιδιο παιχνιδι αλλα σαν μπονους για διαφορους λογους δεν εβαλαν ολες τις λεπτομερειες???
Π.χ για να το καταλαβεις καλυτερα...
Ειχα παιξει το final fight streetwise στο xbox και το μπονους game ηταν το 2d final fight του 1989 αλλα ομως εχει πολλες πτωσεις στο frame rate..επρεπε να κανω την ερωτηση που εκανες εσυ??
Χρειαζεται να θυσιασει κατι στα γραφικα για το frame rate???

Ετσι και στα μπονους του out run 2.Τα εχω παιξει  παρα πολλες φορες και εχουν το στυλ του out run δηλαδη συνεχιζεις απο πιστα σε πιστα με checkpoint.
Τα γραφικα στους δρομους του scud race εχουν σχεδον texture απ το out run 2 και εχουν βγαλει πολλες λεπτομερειες απ τα γραφικα του παιχνιδιου.
Δεν εχει τα αυτοκινητα του scud race η του daytona 2 και δεν εχουν βγει σαν πληρες παιχνιδια των κανονικων εκδοσεων.

Η μεταφορα του out run 2 απ το chihiro στο xbox ειναι αψογη!!Το model 3 εχει πιο δυνατο hardware απ το chihiro και xbox επειδη ειδες η διαβασες για το δειγμα των μπονους στο out run 2??

Τι αλλο να πω? περιμενω να το ακουσω και αυτο τωρα..
 
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Γι αυτό είπα "δυσκολεύεται", δεν είπα ότι δεν γίνεται. Εξάλλου μιλάμε για port job. Προφανώς και δεν είπα ότι το ΧΒΟΧ/Chihiro είναι πιο αδύναμα από Model 3. Απλά ίσως να είναι πιο κοντά από ότι πίστευα αρχικά. Θα περίμενα το χάσμα να είναι αρκετά μεγάλο ώστε να είναι εύκολο να κάνουν copy paste τα mesh χωρίς να κόψουν κάτι. Γιατί το να κάτσεις να κόβεις από έτοιμο αρχείο είναι εξτρά δουλειά.

Αυτά που λες για το XBOX και το Final Fight δεν έχουν σχέση γιατί εδώ παίζει emulation. Και οι emulators έχουν να κάνουν κατα 99% με την CPU, η GPU είναι σχεδόν απείραχτη συνήθως. Και γενικά οι περισσότεροι official emulators είναι χάλια, εδώ και σήμερα ακόμα στο Switch δεν μπορεί η Sega να τρέξει καλά καλά το Mega Drive χωρίς θέματα.

Πάντως είναι κρίμα που όλα τα παιχνίδια που βασίζονται στο Outrun 2 έχουν σαν βάση την μηχανή γραφικών του Chihiro. Ακόμα και η έκδοση του Lindbergh hardware και το Outrun Online Arcade στο 360 όλα έχουν παρόμοια γραφικά, πέρα από κάποιες βελτιώσεις στην ανάλυση και σε κάποια εφέ. Θα ήθελα να δω ένα Outrun επόμενης γενιάς τουλάχιστον...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Aσχετως emulation η οχι που εφερα σαν παραδειγμα με το final fight θα μπορουσαν να βγαλουν παιχνιδια model 3 στο xbox χωρις να ειναι 100% perfect αλλα δεν σημαινει οτι το xbox ειναι πολυ κοντα στις δυνατοτητες του model 3 και δυσκολεύεται το μηχανημα.
Με βαση τα specs του xbox τα παιχνιδια του model 3 πρεπει να τρεχουν ανετα και με επιπλεον βελτιωση.

Πάντως είναι κρίμα που όλα τα παιχνίδια που βασίζονται στο Outrun 2 έχουν σαν βάση την μηχανή γραφικών του Chihiro. Ακόμα και η έκδοση του Lindbergh hardware και το Outrun Online Arcade στο 360 όλα έχουν παρόμοια γραφικά, πέρα από κάποιες βελτιώσεις στην ανάλυση και σε κάποια εφέ. Θα ήθελα να δω ένα Outrun επόμενης γενιάς τουλάχιστον...
Αφου ειχε αρχισει να διαλυεται η sega αρχες 2000 παλι καλα που προλαβε και εβγαλε το out run 2 με καλα γραφικα για την εποχη. 
 
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πάντως είναι κρίμα που όλα τα παιχνίδια που βασίζονται στο Outrun 2 έχουν σαν βάση την μηχανή γραφικών του Chihiro. Ακόμα και η έκδοση του Lindbergh hardware και το Outrun Online Arcade στο 360 όλα έχουν παρόμοια γραφικά, πέρα από κάποιες βελτιώσεις στην ανάλυση και σε κάποια εφέ. Θα ήθελα να δω ένα Outrun επόμενης γενιάς τουλάχιστον...



Πεστε το   wishfull thinking (*) αλλά  περιμένω με ανυπομονησία -μέσω Teknoparrot- το  Sega Race TV  το  -Lindbergh hardware based- και  τέλευταίο racing του Υ.Suzuki .

Από τα βιντεάκια τουλάχιστον μπορεί να διακρίνει κάποιος  (*)   ένα  πυρήνα Outrun μέσα του .
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

Με βαση τα specs του xbox τα παιχνιδια του model 3 πρεπει να τρεχουν ανετα και με επιπλεον βελτιωση.
Συμφωνώ γενικά, ναι. Αλλά από ότι καταλαβαίνω δεν πρέπει να είναι και τόσο απλό. Οτι δηλαδή το Model 3 σαν custom hardware ήταν πολύ περίπλοκο και παράγει και τα πολύγωνα με διαφορετικό τρόπο που ίσως να μην μεταφέρεται εύκολα σε άλλα συστήματα. Γι αυτό αν έχεις παρατηρήσει δεν υπάρχουν 100% πιστά Model 3 ports σε κανένα μεταγενέστερο σύστημα ενώ πχ στο 360 είδαμε πιστά Model 2 και Naomi ports, ακόμα και Lindbergh που είναι πολύ πιο ισχυρό hardware, αλλά κανένα του Model 3 (από ότι θυμάμαι). Ακόμα και το Virtua On ήταν η έκδοση του Naomi και όχι του Model 3. Λες και κατούρησε στο πηγάδι το σύστημα ένα πράγμα.

Θα έπρεπε δηλαδή να ξαναφτιάξουν αυτά τα games από την αρχή ώστε να τρέχουν καλύτερα. Η κάπως έτσι το καταλαβαίνω.

1@Nemo[/USER]

Και γιατί wishful thinking? Ειναι επόμενο κάποια στιγμή να το υποστηρίξουν και αυτό το παιχνίδι αφού υποστηρίζουν ήδη μπόλικα Lindbergh παιχνίδια. Εγώ είμαι σίγουρος ότι θα το δούμε σύντομα.

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Στο θεμα μεταφορας κατι τετοιο θυμαμαι και εγω για το model 3 οτι ειχε καποια θεματα.
Oταν βγηκε το xbox τα παιχνιδια του model 3 ειχαν αρχισει να μετρανε χρονια οποτε δεν νομιζω οτι υπηρχε στο προγραμμα να μεταφερουν παιχνιδια του model 3 στο xbox.
Eκτος τα μπονους παιχνιδια του outrun 2 που δεν ειναι πληρες εκδοσεις βγαλανε μονο μια ξεχωριστη εκδοση του spikeout με την ονομασια spikeout battle street.

πχ στο 360 είδαμε πιστά Model 2 και Naomi ports, ακόμα και Lindbergh που είναι πολύ πιο ισχυρό hardware, αλλά κανένα του Model 3 (από ότι θυμάμαι). Ακόμα και το Virtua On ήταν η έκδοση του Naomi και όχι του Model 3. Λες και κατούρησε στο πηγάδι το σύστημα ένα πράγμα.
Στο 360 δεν ξερω γιατι δεν εβγαλαν κατι απο model 3 (σαν collection) αλλα το πιο πιθανο ειναι αυτο που λες με το θεμα δυσκολιας στην μεταφορα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ισως τα quads? Παντως το XBOX ειχε T&L οποτε θα μπορουσε να χειριστει την γεωμετρια ξεχωρα απο την CPU οπως και το Model3
 
Ακόμα και η έκδοση του Lindbergh hardware και το Outrun Online Arcade στο 360 όλα έχουν παρόμοια γραφικά, πέρα από κάποιες βελτιώσεις στην ανάλυση και σε κάποια εφέ. Θα ήθελα να δω ένα Outrun επόμενης γενιάς τουλάχιστον... (*)
Πεστε το   wishfull thinking (*) αλλά  περιμένω με ανυπομονησία -μέσω Teknoparrot- το  Sega Race TV  το  -Lindbergh hardware based- και  τέλευταίο racing του Υ.Suzuki .

Από τα βιντεάκια τουλάχιστον μπορεί να διακρίνει κάποιος  (*)   ένα  πυρήνα Outrun μέσα του .




To wishull thinking δεν πηγαίνει στο να γίνει - που λογικά νομοτελειακά θα γίνει- διαθέσιμο-μέσω Teknoparrot-

αλλά στον  ισχυρό Outrun  πυρήνα  που βλέπει (ή που "θέλει/επιθυμεί" να διακρίνει) κάποιος

μέσα από τα vudeάκια του  Sega Race TV    και  τελευταίου -so far- racing του Υ.Suzuki   (και τελευταίου κύκνειο  άσμα του με την Sega).

Υ.Γ1  Το Sega Race TV  που btw δεν έχει γίνει πουθενά port  και κυκλοφόρησε μόνο  ως arcade .

Υ.Γ.2 Η μηχανή γραφικών του δεν δείχνει να είναι καλύτερη  (ή είναι η ιδέα μου)?

Υ.Γ. 3  Βtw/άσχετο αλλά το Outrun 2  δεν θα μπορούσε κάλλιστα να ονομάζεται και Outrunners 2 ?

Υ.Γ.4 Σταματώ τα offtopic / (και Υ.Γ.)  εδώ 
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Και εδω μερικες εικονες απ την μεταφορα του fighting vipers 2 του model 3 step 2.0 στο dreamcast.Oι εικονες ειναι απ τον nulldc και supermodel emulator.
Επαιξα και τις δυο εκδοσεις πριν αλλα δεν μπορεσα μεχρι στιγμης να βρω καποια διαφορα εκτος τους φωτισμους.

Οποιος εχει παιξει με τις δυο εκδοσεις και εχει βρει διαφορες ας τις γραψει Μαλλον η μεταφορα στο dreamcast πρεπει να ειναι αψογη. 

Στην πρωτη εικονα το σκηνικο με το νερο απο πισω αλλαζει για αυτο στην μια δειχνει το νερο που πεφτει ενω στην αλλη οχι.

Οι πρωτες 3 εικονες ειναι απ το dreamcast και οι αλλες απ το model 3 step 2.0

nulldc2.JPG

nulldc1.JPG

nulldc3.JPG

step 2.0

step 2.0 a2.JPG

step 2.0.JPG

step 2.0 a.JPG
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ναι, φαίνεται πολύ κοντά αυτό. Δεν μπορώ να πω πως διακρίνω διαφορές από τις φωτογραφίες τουλάχιστον.

Πως και χρησιμοποιείς ακόμα NullDC για Dreamcast Emulation btw? Αντικαταστάθηκε από το Reicast από ότι ξέρω ενώ ο Demul είναι καλύτερος και από αυτόν.
 
Eχω και τον demul αλλα για τα arcade systems γιατι πριν αρκετο καιρο σε μια συγκριση που ειχα κανει στο dreamcast ο nulldc ηταν λιγο καλυτερος σε μερικα games οποτε χρησιμοποιω αυτον.
Εχω δυο εκδοσεις demul γιατι σε μια εκδοση μονο μου τρεχει καλα το planet harriers απ το hikaru ενω στην αλλη τρεχει καλα το virtua fighter 4 και metal slug 6 χωρις sync.
Νομιζω η εκδοση demul που ειχα δοκιμασει για το dreamcast ηταν πριν το 2016 και λογο nulldc δεν ετυχε να κανω τσεκ τα παιχνιδια του σε πιο νεες εκδοσεις.

Δεν ηξερα οτι ο nulldc αντικατασταθηκε από τον Reicast...οποτε θα τον κατεβασω οπως και την τελευταια εκδοση demul για δοκιμη.
 
Πάντως η τελευταία έκδοση του Demul τα παίζει όλα σχεδόν τέλεια. Βεβαια το Planet Harriers έχει κάποια μικρό bugs αλλά αυτό είναι Hikaru board, λογικό. Ομως Naomi και atomisware τα έπαιξε (σχεδόν) όλα τα παιχνίδια χωρίς πρόβλημα, τα δοκίμασα ο ίδιος όλα (έφαγα 2-3 μέρες :p ). Οσα δεν παίξανε νομίζω ήταν θέμα networking boards ή κάτι τέτοιο. Κάτι arcades με ιπποδρομίες ξέρω γω...  A και μία από τις πολλές εκδόσεις του Virtua Fighter 4 είχε θέμα με τα πολύγωνα αλλά όλες οι υπόλοιπες ήταν μια χαρά.

Απλά θα πρέπει να χρησιμοποιείς το καινούριο DX11 plugin για να είναι πιο accurate και όxι το legacy. To μονο κακό είναι ότι το accurate plugin δεν σε αφήνει να ανεβάσεις την internal ανάλυση πάνω απο την original.

Γενικά τώρα το Demul είναι ανώτερο και στο Dreamcast. Δεν εχω βρει κάποιο παιχνίδι ακόμα που να μην το τρέχει. Ενώ με το Reicast είχα θέματα σε 4-5 που ή δεν τρέχανε ή είχαν πολλά bugs.

Το NulDC έχει σταματήσει να αναπτύσσεται από το 2013.

Edit: Aυτό το emulation wiki είναι το πιο ενημερωμένο και ολοκληρωμένο θεωρώ, με ελάχιστα λαθάκια: http://emulation.gametechwiki.com/index.php/Main_Page

Ριξε μια ματιά, έχει και link για την πιο πρόσφατη έκδοση του Demul
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Τελεια!!!Σ ευχαριστω για τις αναλυτικες πληροφοριες imgema.Αυριο οτι παιξω θα ειναι sega!!!
 
Ισως τα quads? Παντως το XBOX ειχε T&L οποτε θα μπορουσε να χειριστει την γεωμετρια ξεχωρα απο την CPU οπως και το Model3
Τυχαια επεσα πανω σε ενα ποστ του CXBX developer

There are plenty of features in Xbox Direct3D that PC doesn't have/never got within DirectX.

For example: QUAD/QUADLIST/QUADSTRIP are valid primitive types on Xbox. For DirectX on Windows, we need to triangulate those ourselves.

The Xbox version of Direct3D has an API for PushBuffers: These are raw command-streams how the hardware expects them. They have no equivalent on PC, and need to be interpreted.

The Xbox version of Direct3D supports more texture/surface formats than PC.

The Xbox has support for extra RenderStates/TextureStates that DirectX on PC doesn't have too.

For example, D3DDevice_SetRenderState_LineWidth, D3DDevice_SetRenderState_OcclusionCullEnable, D3DDevice_SetRenderState_StencilCullEnable, D3DDevice_SetRenderState_RopZCmpAlwaysRead, D3DDevice_SetRenderState_RopZRead, D3DDevice_SetRenderState_DoNotCullUncompressed

And many more functions of Xbox Direct3D do not exist on Windows.

Rather than being anything like DirectX8 or 9, it's more accurate to refer to it as a completely different version of DirectX with a different set of capabilities and functions.

Even how it works internally is different than the PC counterpart. It's specifically designed for Xbox Hardware.
It supports all the usual types like Triangles, Lines and Points too, but yeah. Xbox also has native support for Quads.
Αρα θεωρητικα το XBOX Θα μπορουσε να ειναι ονειρικο Model3 emulation κουτι (T&L + Quads)!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Και μια και η Intel ανακοίνωσε ότι ξαναμπαίνει στο χώρο των  καρτών γραφικών το 2020   να θυμίσω ότι τα γραφικά του Sega Model 3 , που εκθειάζονται (ή μήπως να πω αποθεώονται ) δικαίως ως ένα βαθμό, ήταν  - όπως και του Model 2 - όλα powered από την  Real3D ( το "μαγαζί" της Lockheed Martin για Arcades ).

Τεχνολογία  την οποία εμείς οι κάτοχοι PC την  γνωρίσαμε μετά την εξαγορά της   μέσα από την "επιτυχία" που είχε ως Intel 740   και κατόπιν  ως ενσωματωμένες κάρτες γραφικών   στα Intel 810 /815 e.t.c. chipsets.

Τώρα αν  -μετά και το Larabee-    " θα τριτώσειτο κακό"  

ή "τρεις (ανά ~δεκαετία) και τον πιάσαμε τον κλέφτη"   τελικά  μένει να το δούμε.

Υ.Γ. η Real 3d ήταν υποψήφια για να αναλάβει το graphics κομμάτι του "Saturn 2"  

Περισότερες και πιο ενδιαφέρουσες πληροφορίες για Sega model 3/ Real 3D  e.t.c.

>>>  https://arstechnica.com/civis/viewtopic.php?f=22&t=1171033
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πάντως η τελευταία έκδοση του Demul τα παίζει όλα σχεδόν τέλεια. Βεβαια το Planet Harriers έχει κάποια μικρό bugs αλλά αυτό είναι Hikaru board, λογικό. Ομως Naomi και atomisware τα έπαιξε (σχεδόν) όλα τα παιχνίδια χωρίς πρόβλημα, τα δοκίμασα ο ίδιος όλα (έφαγα 2-3 μέρες :p ). Οσα δεν παίξανε νομίζω ήταν θέμα networking boards ή κάτι τέτοιο. Κάτι arcades με ιπποδρομίες ξέρω γω...  A και μία από τις πολλές εκδόσεις του Virtua Fighter 4 είχε θέμα με τα πολύγωνα αλλά όλες οι υπόλοιπες ήταν μια χαρά.

Απλά θα πρέπει να χρησιμοποιείς το καινούριο DX11 plugin για να είναι πιο accurate και όxι το legacy. To μονο κακό είναι ότι το accurate plugin δεν σε αφήνει να ανεβάσεις την internal ανάλυση πάνω απο την original.

Γενικά τώρα το Demul είναι ανώτερο και στο Dreamcast. Δεν εχω βρει κάποιο παιχνίδι ακόμα που να μην το τρέχει. Ενώ με το Reicast είχα θέματα σε 4-5 που ή δεν τρέχανε ή είχαν πολλά bugs.

Το NulDC έχει σταματήσει να αναπτύσσεται από το 2013.

Edit: Aυτό το emulation wiki είναι το πιο ενημερωμένο και ολοκληρωμένο θεωρώ, με ελάχιστα λαθάκια: http://emulation.gametechwiki.com/index.php/Main_Page

Ριξε μια ματιά, έχει και link για την πιο πρόσφατη έκδοση του Demul


Απλά με την τελευταία εκδοση είχαν αλλάξει τα ROM sets και έπρεπε να τα ξαναβρω από αλλού. Ναι το VF FinalTuned έχει θεματα σε κάποιες πίστες.  Αλλά δεν υπάρχει πλέον λόγος να παίζω Capcom vs SNK στο Dreamcast με αυτό το άθλιο χειριστήριο.

Κρίμα πάντως που αρκετά arcades Naomi δεν βγήκαν ποτέ στο Dreamcast. Έχει ίσως την καλύτερη έκδοση του Puzzle Bobble
 
Τελικά το Fighting Vipers δεν είναι arcade perfect...
 
Τελικά το Fighting Vipers δεν είναι arcade perfect...
Υπηρχαν θεματα στις μεταφορες του model 3 και οι μεταφορες των παιχνιδιων για το dreamcast ηθελαν περισσοτερη δουλεια για arcade perfect,αλλα αν επρεπε να βγουν σε ενα ορισμενο χρονικο διαστημα χωρις να εχουν τον χρονο που πρεπει στην αναπτυξη θα εχουν διαφορες με το arcade.
Στο fighting vipers 2 παντως εγινε μια πολυ καλη μεταφορα με σχεδον ολες τις λεπτομερειες του arcade σε πολυγωνα κλπ.

Αλλα οπως εγραψα αν δεν μεινουν τα παιχνιδια  στην αναπτυξη οσο πρεπει ωστε να μεταφερουν ολες τις λεπτομερειες στο dreamcast ακομα και η μεταφορα παιχνιδιου απο πολυ πιο αδυναμο hardware γραφικων απ το model 3 οπως το model 2 θα ειναι παλι χειροτερη.
Παραδειγμα το virtua cop 2 που η μεταφορα του στο dreamcast ηταν χειροτερη.
Ακομα και τα εφε εκρηξεων που στο arcade φαινονται πολυ προσεγμενα στο dreamcast φαινονται χαλια.Καμια σχεση με το arcade.
Ακομα και στο saturn φαινονται καλυτερα.

Και το βιντεο με τις διαφορες στο virtua cop 2.

Αριστερα πανω ειναι απ το model 2 στη μεση κατω απ το dreamcast και δεξια πανω απ το saturn
Tα εφε εκρηξεων απ τα 5:02 του βιντεο

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα