Aardvark είπε:
Δεν φαινεται ασχημο αν και πολυ ιδιο με τα προηγουμενα.Επισης κατασκευαστες λενε οτι πρεπει να το κρατας τελειως ακουνητο για να μην χασεις το 3D effect.
Και κατω απο τα 6 απαγορευεται γιατι αλοιθωριζουν.
ΟΚ το τελευταιο ειναι δικο μου.
Κι όμως,
ισχύει αυτό για τα παιδιά κάτω των 6 ετών, κάτι που αφορά βέβαια όχι μόνο το 3DS, αλλά οποιαδήποτε 3D εικόνα. Υποθέτω απλώς πως στο σινεμά π.χ. δεν υπάρχουν αντίστοιχες προειδοποιήσεις, γιατί λογικά το να εκτεθούν τα πιτσιρίκια σε 2-3 δίωρα τον χρόνο είναι πολύ λίγο για να τους προκαλέσει ζημιά (σε αντίθεση με μια φορητή κονσόλα που θα ασχολούνται σχεδόν καθημερινά επί ώρες)
Προσωπικά πάντως, δεν μπορώ να πω ότι με ζάλισε ιδιαίτερα όσο το είδα στην gamescom το καλοκαίρι. Βέβαια, ασφαλή συμπεράσματα δεν μπορώ να βγάλω για το αν κουράζει ή όχι, αφενός γιατί η επίδειξη δεν κράτησε πάνω από 30'-40' και αφετέρου γιατί σε αυτό το διάστημα πέρασαν από τα χέρια μου κάπου 5-6 3DS με διαφορετικά demos, οπότε δεν έμεινε το βλέμμα μου κολλημένο κάπου για πάνω από 10'...
Πάντως, το 3D effect ήταν εντυπωσιακό παρά την απουσία των γυαλιών (όσο και στο σινεμά, για να μην πω και πιο έντονο λόγω της μικρής απόστασης), αν και είναι αλήθεια πως αν κούναγες το κεφάλι σου σε μεγάλη γωνία χανόταν η ψευδαίσθηση. Θα μου πείτε, δεν πρόκειται ποτέ να παίξεις παιχνίδι σε φορητή κονσόλα κρατώντας την υπό γωνία, οπότε δεν είναι και τόσο πρόβλημα, παρά μόνο αν θα θέλει να σε θαυμάσει κάποιος άλλος την ώρα που παίζεις...
Όσο για τον 3D διακόπτη ναι μεν ήταν τεράστια η διαφορά στις δυο ακραίες καταστάσεις (εντελώς 3D - καθόλου 3D), αλλά οι ενδιάμεσες μεταβάσεις δεν μου φάνηκαν τόσο ομαλές (σχεδόν σαν διακόπτης on-off δηλαδή ήταν, παρά σαν slider).
Πολύ βολικός επίσης μου φάνηκε ο μοχλός, καμία σχέση με το εκνευριστικά άβολο "σπυρί" του PSP...
Όσο για τα γραφικά, νομίζω πως θα εξαρτηθεί από τους developers. Τα όσα είδα ήταν επιπέδου PSP θα έλεγα (ανώτερο όλων νομίζω πως ήταν το remake του MGS3), αλλά θαρρώ πως στην πορεία του μηχανήματος θα δούμε ανώτερης ποιότητας γραφικά...