Nintendo 3DS - επίσημο θρεντ

Αν βγει άμεσα και καμιά κάρτα τύπου Μ3 SIMPLY ή παρεμφερή ,

θα το αγοράσω κι εγώ!
 
Βγαινει το Μαρτη στην Ευρωπη απο οτι διαβαζω
 
Wally είπε:
Βγαινει το Μαρτη στην Ευρωπη απο οτι διαβαζω
Ναι!Φεβρουαριο Ιαπωνια και ενα μηνα μετα Ευρωπη και Αμερικη!Αντε να δουμε.Βεβαια να ειμαστε καλα και να χουμε λεφτα να το παρουμε!
 
Δυστηχώς θα είναι πανάκριβο. 300$ είναι πολλά, ειδικά αν δεν υπάρχει παιχνίδι στο πακέτο, οπότε υπολόγιζε καμιά 50αριά συν. Ασε που τα 300$ παιζει να τα μεταφράσουν σε 300 ευρώ οταν κυκλοφορίσει στην Ελλάδα οπότε το πατάμε και το PS3.
 
Φόρο πολυτελείας , μετά τις νέες φορολογικές "ανακατατάξεις" πληρώνουν οι κονσόλες;;;
 
Έλεος ρε παιδιά. Αν φτάσει μία φορητή κονσόλα να τιμολογείται 300? τι να πώ.
 
Δεν νομιζω να εχει τιμη 300 αλλα το οτι ειναι 3d σιγουρα ανεβαζει την τιμη.
 
O πρόεδρος της Nintendo, Satoru Iwata, δήλωσε πως οι ικανότητες του 3DS όσον αφορά τα γραφικά, θα κάνουν τους developers δύσκολο να το αγνοήσουν.

Ο Iwata προβλέπει πως ολοένα και περισσότεροι τίτλοι High-End θα κάνουν την εμφάνιση τους στο Nintendo 3DS.

Ο ίδιος δήλωσε στους μετόχους της εταιρείας, ότι το 3DS έγινε δυνατό από πλευράς Hardware, έτσι ώστε οι Developers να μπορούν να δημιουργήσουν High-End τίτλους στο νέο φορητό της Nintendo.

Και όλα αυτά μετά από τις δηλώσεις του Yoshinori Ono της Capcom στο Kotaku,ότι το 3DS επιτρέπει στους developers να κάνουν «τέλεια» ports παιχνιδιών όπως το Super Street Fighter IV…

Όλα τα παραπάνω δείχνουν, ότι το νέο φορητό της Nintendo έχει όλα τα φόντα να κατακτήσει την αγορά για ακόμη μια φορά. Επίσης θα έχει μια βιβλιοθήκη τίτλων, η οποία θα απευθύνεται τόσο στους Hardcore όσο και στους Casual gamers.

πηγή:zougla.gr
 
Μεχρι 8gb μπορει να χωρεσει το cartridge του 3DS,πιθανον η Νιντυ να του βαλει λιμιτ στα 2gb ομως.

Του DS ηταν στα 512kb.

9e3b3550.jpg


http://www.gamrade.com/article-425-1.html
 
μα γιατί να βάλεις limit? αν είναι έτσι τα παιχνίδια του τα βλέπω να είναι πιο πολύ tech demos παρά παιχνίδια :p ( γιατί όταν έχεις ένα σύστημα ισχυρότερο από το ps2 και το περιορίζεις σε κάτι περισσότερο από το 1/3 του μεγέθους των παιχνιδιών ps2 που χώρος για το gameplay :p )
 
krem13 είπε:
γιατί όταν έχεις ένα σύστημα ισχυρότερο από το ps2 και το περιορίζεις σε κάτι περισσότερο από το 1/3 του μεγέθους των παιχνιδιών ps2 που χώρος για το gameplay :p
Έχει αποδειχτεί από την αρχή ήδη του gaming ότι το gameplay χρειάζεται ελάχιστο αποθηκευτικό χώρο για να γίνει καλό. :)

Αυτά που πιάνουν τον χώρο είναι τα φρου-φρου και αρώματα, κοινώς γραφικά (κυρίως textures) και ήχος. Με τις αναλύσεις που έχουν οι οθόνες του 3DS (αν δεν κάνω λάθος είναι 800x240 για την 3D οθόνη, το οποίο ουσιαστικά μεταφράζεται σε 400x240 για κάθε μάτι και 320x240 για την touch οθόνη) μάλλον αρκεί σημαντικά λιγότερος χώρο αποθήκευσης γραφικών από ένα PS2, ενώ για τον ήχο υπάρχουν πλέον μπόλικοι lossless αλγόριθμοι που ένα δυνατό μηχάνημα μπορεί να εκμεταλλευτεί για να αποδώσει ήχο υψηλής ποιότητας (CD) χωρίς την ανάλογη σπατάλη χώρου. Οπότε 2 GB αρχική χωρητικότητα δεν βλέπω σε τι θα εμποδίζει...
 
Και στην τελική ας μάθουνε μια φορά στην ζωή τους να κάνουνε σωστό compression. Τώρα που έχουμε άπλετο αποθηκευτικό χώρο κανείς δεν ασχολείται, αλλά πριν μερικά χρονάκια τους έκαιγε εαν θα καταφέρουν να το χωρέσουν σε ένα CD ή ένα DVD το παιχνίδι τους.
 
γιατί όμως να περιορίσουν το διαθέσιμο αποθηκευτικό χώρο (και μάλιστα τόσο πολύ) ; για οικονομικούς λόγους;
 
Πιθανώς. Όσο "φτηνός" και αν είναι πλέον ο αποθηκευτικός χώρος σε roms (που έχουν τα carts), είναι ακόμα σημαντικά ακριβότερος από τον αντίστοιχο σε οπτικά μέσα (CD, DVD). Και εδώ μιλάμε για μαζική παραγωγή εκατομμυρίων carts, ακόμα και αν γλιτώνουν 20 σεντς στην καθεμία το ποσό που μαζεύεται σαν σύνολο είναι εξωφρενικό.
 
Δεν βλέπω και εγώ να δημιουργεί ιδιαίτερο πρόβλημα η χωρητικότητα του cartridge. 4x η χωρητικότητα του DS cartridge επαρκεί.
 
Δεν φαινεται ασχημο αν και πολυ ιδιο με τα προηγουμενα.

Επισης κατασκευαστες λενε οτι πρεπει να το κρατας τελειως ακουνητο για να μην χασεις το 3D effect.

Και κατω απο τα 6 απαγορευεται γιατι αλοιθωριζουν.

ΟΚ το τελευταιο ειναι δικο μου.

Μια λιστα απο τα παιχνιδια του απο 1up.

Nintendo World 2011 - 3DS Titles

[Bold indicates playable, * indicates working titles]

  • Hideo Kojima's Metal Gear Solid Snake Eater 3D "The Naked Sample"


  • Pro Evolution 3D Soccer


  • Street Fighter IV 3D Edition


  • Resident Evil Revelations


  • Dynasty Warriors Chronicle


  • Dead or Alive Dimensions


  • Ridge Racer 3D


  • Professor Layton and the Mask of Miracle


  • Nintendogs + cats


  • Kid Icarus: Uprising


  • The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D


  • Steel Diver


  • Pilotwings Resort


  • AR Games


  • Nintendo 3DS Camera


  • Resident Evil: The Mercenaries 3D


  • Super Monkey Ball 3D


  • Kingdom Hearts 3D*


  • Gundam The 3D Battle


  • Tales of the Abyss


  • One Piece Unlimited Cruise SP


  • Cubic Ninja*


  • Puzzle Bobble 3D


  • Pro Baseball Family Stadium 2011


  • Animal Resort*


  • Xevious


  • 3D Bijin Tokei*


  • Starfox 64 3D


  • Paper Mario*


  • Animal Crossing*


  • Mario Kart*


  • Surechigai ("passerby") Mii Hiroba
 
Aardvark είπε:
Δεν φαινεται ασχημο αν και πολυ ιδιο με τα προηγουμενα.Επισης κατασκευαστες λενε οτι πρεπει να το κρατας τελειως ακουνητο για να μην χασεις το 3D effect.

Και κατω απο τα 6 απαγορευεται γιατι αλοιθωριζουν.

ΟΚ το τελευταιο ειναι δικο μου.
Κι όμως, ισχύει αυτό για τα παιδιά κάτω των 6 ετών, κάτι που αφορά βέβαια όχι μόνο το 3DS, αλλά οποιαδήποτε 3D εικόνα. Υποθέτω απλώς πως στο σινεμά π.χ. δεν υπάρχουν αντίστοιχες προειδοποιήσεις, γιατί λογικά το να εκτεθούν τα πιτσιρίκια σε 2-3 δίωρα τον χρόνο είναι πολύ λίγο για να τους προκαλέσει ζημιά (σε αντίθεση με μια φορητή κονσόλα που θα ασχολούνται σχεδόν καθημερινά επί ώρες)

Προσωπικά πάντως, δεν μπορώ να πω ότι με ζάλισε ιδιαίτερα όσο το είδα στην gamescom το καλοκαίρι. Βέβαια, ασφαλή συμπεράσματα δεν μπορώ να βγάλω για το αν κουράζει ή όχι, αφενός γιατί η επίδειξη δεν κράτησε πάνω από 30'-40' και αφετέρου γιατί σε αυτό το διάστημα πέρασαν από τα χέρια μου κάπου 5-6 3DS με διαφορετικά demos, οπότε δεν έμεινε το βλέμμα μου κολλημένο κάπου για πάνω από 10'...

Πάντως, το 3D effect ήταν εντυπωσιακό παρά την απουσία των γυαλιών (όσο και στο σινεμά, για να μην πω και πιο έντονο λόγω της μικρής απόστασης), αν και είναι αλήθεια πως αν κούναγες το κεφάλι σου σε μεγάλη γωνία χανόταν η ψευδαίσθηση. Θα μου πείτε, δεν πρόκειται ποτέ να παίξεις παιχνίδι σε φορητή κονσόλα κρατώντας την υπό γωνία, οπότε δεν είναι και τόσο πρόβλημα, παρά μόνο αν θα θέλει να σε θαυμάσει κάποιος άλλος την ώρα που παίζεις...

Όσο για τον 3D διακόπτη ναι μεν ήταν τεράστια η διαφορά στις δυο ακραίες καταστάσεις (εντελώς 3D - καθόλου 3D), αλλά οι ενδιάμεσες μεταβάσεις δεν μου φάνηκαν τόσο ομαλές (σχεδόν σαν διακόπτης on-off δηλαδή ήταν, παρά σαν slider).

Πολύ βολικός επίσης μου φάνηκε ο μοχλός, καμία σχέση με το εκνευριστικά άβολο "σπυρί" του PSP...

Όσο για τα γραφικά, νομίζω πως θα εξαρτηθεί από τους developers. Τα όσα είδα ήταν επιπέδου PSP θα έλεγα (ανώτερο όλων νομίζω πως ήταν το remake του MGS3), αλλά θαρρώ πως στην πορεία του μηχανήματος θα δούμε ανώτερης ποιότητας γραφικά...
 
Πολύ ενδιαφέρον θα έχει να δούμε και τι augmented reality παιχνίδια/εφαρμογές θα αναπτυχθούν στο 3ds.
 
Πίσω
Μπλουζα