RetroArch (PC)

Μηπως σου λειπουν οι dependent shaders? εχεις το φακελο guest?
 
Μπορεί κάτι να άλλαξαν και να θέλει κανένα driver update. Κατά πάσα πιθανότητα. Σε διάφορα PC σε μένα ο ίδιος shader δουλεύει στο ένα και στο άλλο δεν κάνει compile και βγάζει κενό μόλις τον διαλέξεις.
 
Βαλανε dynarec στον ParaLLel+Angrylion και έτσι ο βαρύς συνδυασμός ελάφρυνε λίγο. Από τα δικά μου τεστ, πολλά παιχνίδια που πριν ψιλο αγκομαχούσαν (αλλα γενικά την παλευαν) τώρα τρέχουν μια χαρά. Αλλά τα πολύ βαριά παιχνίδια που έτρεχαν πολύ αργά εξακολουθούν να είναι το ίδιο, δεν ξέρω αν υπάρχει βελτίωση.
 
Στα Windows ποιός είναι ο καλύτερος standalone για N64? Χωρίς να ψάχνεις πολλά πολλά και tweaking με τις ώρες. Στο κινητό ο Mupen64 plus τα παίζει όλα τρένο χωρίς καμία ρύθμιση εκτός φυσικά gamepad αν έχει κάποιος.
 
m64p αν μπορεις να βρεις κάποιο link που να μην ειναι πίσω από paywall.
 
@Imgema

FbNeo τρεχει vector arcades σε HD (1080)

Ομως δεν μου καθεται το shader preset που εχουν ποσταρει εδω

To έχεις δοκιμασει?
 
@Imgema

FbNeo τρεχει vector arcades σε HD (1080)

Ομως δεν μου καθεται το shader preset που εχουν ποσταρει εδω

To έχεις δοκιμασει?
Δεν έχω δοκιμάσει ακόμα το συγκεκριμένο core, έχω αφήσει το παλιό Alpha αφού μου τρέχει όλα όσα θέλω άψογα. Γενικά δεν έχω κάνει κάτι καινούριο με το main RetroArch setup μου εδώ και λίγες εβδομάδες γιατί έμπλεξα με μια δουλειά που λείπω από το σπίτι για μέρες, έμπλεξα λίγο και με το RetroPie που θέλω να έχω ένα καλό setup και εκει για να μπορώ να το κυκλοφορώ, έμπλεξα και με ένα παιχνίδι, το SubNautica, όπου έκαψα καμια 100αριά ώρες κι εκεί...

Με λίγα λόγια έμπλεξα. Αλλά θα το πιάσω κάποια στιγμή γιατί θέλω να δοκιμάσω το Wolf3D core και το Opera για 3DO.

Ερώτηση: Eίχαν τα πραγματικά Vector games scanlines? Γιατί στις φωτογραφίες του topic βλέπω scanlines.
 
Να το πας σε FBNeo διοτι όντως βελτιωνει την απεικόνιση (το vector θελει αναλυση για να δειχνει).

Ναι τα vector ειχαν scanlines απλα ηταν πιο δυσδιακριτα. Το Glow που είχαν τα κάλυπτε καλα.

Ασχετο. Αυτο υποθέτω το εχεις παρει γραμμη ε?
 
Να το πας σε FBNeo διοτι όντως βελτιωνει την απεικόνιση (το vector θελει αναλυση για να δειχνει).

Ναι τα vector ειχαν scanlines απλα ηταν πιο δυσδιακριτα. Το Glow που είχαν τα κάλυπτε καλα.

Ασχετο. Αυτο υποθέτω το εχεις παρει γραμμη ε?
Ναι το /r/emulation πάντα το τσεκάρω.
 
Μετά από μερικά updates στον reflection shader και πως κατέληξε στο setup μου (zoom-in για σωστά scanlines):

Untitled.jpg

Μαζί με το overlay κάνει καλό συνδυασμό .
 
Υποθετω θες 4K και πολλες ιντσες διοτι τρωει πολυ play area?
 
Γενικα ειναι ενας χρησιμο Preset για ολα τα vector (απλα μου το κλωτσαει)
 
Δεν κατάλαβα, shader θες να δοκιμάσεις? Ποιον πρέπει να κατεβάσω?

Γενικά τους shaders δεν τους πολυκάνω update γιατι μου χαλάνε τα presets. Μονο αυτόν με τον reflection κάνω update που και που.
 
Αυτος ο τυπας στο link εχει φτιαξει ενα shader preset για Vectors αλλα σε εμενα μου βγαζει Falied to Apply
 
Αυτος ο τυπας στο link εχει φτιαξει ενα shader preset για Vectors αλλα σε εμενα μου βγαζει Falied to Apply
Α ΟΚ, το είδα το preset. Το έκανα copy και μου δουλεύει εμένα. όμως το δοκίμασα στον vectrex emulator και όχι στα arcades με το fbneo. Δοκίμασε να κάνεις update τους slang shaders. Και λογικά θα θέλει vulcan ή glcore (εγώ χρησιμοποιώ το δεύτερο πάντα).
 
Χμμμμ...ειμαι με Vulkan. Εχω κανει και update τους shaders. Θα ξαναδοκιμασω. Θανξ.

Το text το σωζω ως κατι.slangp μεσα στο presets?
 
Ναι εγώ το έσωσα ως vector.slangp στον κεντρικό φάκελο των shaders, εκεί που σώζεται αυτόματα το retroarch.slangp. Δεν ξέρω αν έχει σημασία.
 
Πίσω
Μπλουζα