Spectrum vs Amstrad [Μερος XXII]

Ε να, αφού μόνος σου τα λες, τι σου φταίω εγώ μετά;

Εφόσον χρησιμοποιούσαν ST, για την ανάπτυξη των εκδόσεων ZX και CPC, πώς ακριβώς η έκδοση του CPC είναι port από ZX;
 
Το ότι έγραφαν σε ST/Amiga δε μου λέει τίποτα.

Είχαν τα μηχανήματα σαν Editors και έκαναν cross-compilation cross-assembly τον κώδικα μιας και τα 16bit είχαν καλύτερα εργαλεία, πληκτρολόγιο, μνήμη και ταχύτητα.

Από κει και πέρα δεν τους σταμάταγε να έχουν διαφορετικά builds σε κάθε ένα από τα 8bitα. Είναι σαν να λέμε ότι χρησιμοποιήθηκε το ίδιο σφυρί και καλέμι για να φτιαχτεί ένα άγαλμα και για να σπάσουμε ένα βράχο.

Τεσπα και εμένα μου φαίνονται διαφορετικά τα γραφικά από τα screenshots. Για το gameplay δεν έχω άποψη
 
Για του λόγου το αληθές μπορεί κάποιος να μπει στο CPC game reviews

http://www.cpcgamereviews.com/r/index.html

Να πάει στο Rainbow Islands να κάνει copy την εικόνα, paste στο irfanview

image properties... voila... 128x176 (το συγκεκριμένο)

rainbow_islands.png

Και ρωτάω ΓΙΑΤΙ 128 και όχι 160? Μα για να χρησιμοποιηθεί ο κώδικας Spectrum καπάκι (κατα το ελληνικότερο) ;)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Shinobi είπε:
Και ρωτάω ΓΙΑΤΙ 128 και όχι 160? Μα για να χρησιμοποιηθεί ο κώδικας Spectrum καπάκι (κατα το ελληνικότερο) ;)
Βρε, τι τραβάμε με αυτόν τον κώδικα !!

Πάμε πάλι, για τρίτη φορά:

billy είπε:
Το ξαναγράφω για να γίνει αντιληπτό: Δεν αμφιβάλλω ότι υπάρχει μέρος του Z80 κώδικα

billy είπε:
μην συνεχίζεις να προσπαθείς να πείσεις περί 90% ομοιότητας γραφικών. Το να έχεις μία αντίστοιχη αναλογικά ανάλυση (256/2 x 192) δεν σημαίνει αυτόματα ότι τα γραφικά είναι 90% όμοια
Δεν περιγράφω άλλο...

Shinobi είπε:
Τελεία και παύλα :p
Ε, ναί, τελεία και παύλα. Οντως το θέμα έχει τελείωσει εδώ και αρκετά posts. Το τελείωσε o Ace, ο οποίος απέδειξε χαλαρά και άνετα αυτό που βλέπουμε και οι υπόλοιποι: ότι τα γραφικά (χρώματα, backgrounds & sprites) έχουν υποστεί επεξεργασία. :p
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
το πνεύμα αντιλογίας είναι τελικά αυτό που κρατάει ζωντανή μια συζήτηση!

http://retro-sanctuary.com/compaisons%20-%20bionic%20commando.html

Bionic commando σε C64/Spectrum/Amstrad.

Με τίποτα δε πρέπει να είναι port γιατί βλέπουμε οτι τα γραφικά έχουν άλλα χρώματα στον Amstrad άρα έχουν υποστεί κάποια επεξεργασία!

Έχει και πλάκα η κουβέντα τελικά!
 
Shinobi, δες προσεκτικά και πες μου ειλικρινά τώρα:

Πώς μπορείς να φτιάξεις τον αριστερό φοίνικα, χρησιμοποιώντας σαν βάση τον δεξί...

attachment.php


...και όχι με τον ST που λες, αλλά και με το CS5 ακόμα, χωρίς να κάτσεις ουσιαστικά, να τον σχεδιάσεις από την αρχή.

Port γραφικών, παγκοσμίως εννοούμε, όμοια pixel προς pixel, bitmaps, ενίοτε χρωματισμένα διαφορετικά.
 
http://doubledragon.kontek.net/features/amstradmystery.html

ρίξε μια ματιά και εδώ.. για τις ομοιότητες με spectrum graphics.. απλά χρωματισμένα και σε μικρότερη ανάλυση..

αν και δε πρόκειται να βγάλουμε άκρη απ'ότι βλέπω..
 
Όχι θα βγάλουμε άκρη, διότι κατέληξα τελικά, στο γεγονός ότι...

...χρειάζεσαι επειγόντως γυαλιά!

Μα καλά πραγματικά, τι ομοιότητες βλέπεις στις δύο εκδόσεις του link, που -μόνος σου- παρέθεσες;
 
Ace είπε:
...χρειάζεσαι επειγόντως γυαλιά!Μα καλά πραγματικά, τι ομοιότητες βλέπεις στις δύο εκδόσεις του link, που -μόνος σου- παρέθεσες;
εμ αφού σου είπα κρίνοντας απο επιχειρηματολογία με φοίνικες και μπανανιές δε πρόκειται να βγεί άκρη...
 
Κάτσε για να καταλάβω, ανάμεσα στις δυο εικόνες που παρέθεσε ο Ace παραπάνω εσύ βλέπεις ομοιότητες;

Όπως και να το δεις, είναι διαφορετικές!
 
Μονο με μουσταρδι πρισμα εμφυτευμενο τοσο σε ματι οσο και σε εγκεφαλο μπορει να γινει αυτο Shock ;)
 
γεγονός είναι οτι η μπανανιά στον Amstrad έχει μια ελαφριά κλίση προς τα δεξιά :D
 
Χαχαχα !!

Ο τύπος προκειμένου να ξεγλιστρίσει, παραθέτει εικόνες απο το τραγικά απαίσιο Bionic Commando, που... είναι σε mode 1 !! :D :D Ελεος δηλαδή !! Αλλο να πείς ότι τα γραφικά είναι 90% ίδια στις δύο εκδόσεις σε ένα καραμπινάτο port σαν το Bionic Commando, και άλλο ότι είναι 90% ίδια στο Operation Wolf. Δεν μπορούμε να τα βάζουμε όλα στο ίδιο τσουβάλι, και να κάνουμε (δήθεν) ότι δεν καταλαβαίνουμε !!

Είναι κάτι παραπάνω απο εμφανές πως ακόμα και αν πάρουμε ένα dump απο εικόνα spectrum για να το έχουμε ως "καρμπόν", το να μεταφερθεί σε mode 0 δεν προϋποθέτει απλά να του κάνεις μερικά fill με κάποια χρωματάκια, και τέλος !! (εκτός αν θέλεις η δουλειά που θα βγεί να μοιάζει με εκείνη ενός πεντάχρονου).

Επειδή (αντίθετα με το mode 1) η διαφορά στα pixels του mode 0 είναι ιδιαίτερα αισθητή, backgrounds και sprites πρέπει να ξαναεπεξεργαστούν σχεδόν pixel-προς-pixel, για να βγεί κάτι καλό. Αυτή η διαδικασία παίρνει χρόνο, δεν είναι copy-paste καταστάσεις όπως στο mode 1 (το οποίο ατυχώς αναφέρθηκε ως "παράδειγμα"), στο οποίο *μόνο* τα χρώματα χρειάζεται να αλλάξουν (αφού ο amstrad χρησιμοποιεί max. μόνο 4).

Στο mode 1 η πιστότητα μεταφοράς των graphics μπορεί να είναι 1:1 στα pixels, αλλά όχι να φτάνουμε στο άλλο άκρο και να λέμε πως σε ορισμένα mode 0 παιχνίδια σαν το Operation Wolf, έχει γίνει port των graphics σε... επίπεδο 90% απο spectrum, διότι σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να καταλήξουμε στο συμπέρασμα ότι "εκεί που τελειώνει η λογική, αρχίζει ο Σινόμπι". :D :D
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ποιό Bionic, βρε billy...

...εδώ επιστράτευσε μέχρι και τα Double Dragon. Άσε τι πάθαμε πρωί - πρωί, έπιασε και κότσαιρνε, όποιο link έβρισκε μπροστά του! :rofl:
 
billy είπε:
Χαχαχα !!
Ο τύπος προκειμένου να ξεγλιστρίσει, παραθέτει εικόνες απο το τραγικά απαίσιο Bionic Commando, που... θα πρέπει να καταλήξουμε στο συμπέρασμα ότι "εκεί που τελειώνει η λογική, αρχίζει ο Σινόμπι". :D :D
Ace είπε:
...εδώ επιστράτευσε μέχρι και τα Double Dragon. Άσε τι πάθαμε πρωί - πρωί, έπιασε και κότσαιρνε, όποιο link έβρισκε μπροστά του! :rofl:
Ας κοτσάρω λοιπόν άλλο ένα link

http://www.ysrnry.co.uk/articles/opwolf-preview.htm

"Another interesting fact is that all the Spectrum versions of Ocean games are designed on Atari STs and ported down to the Speccy afterwards. I asked Andrew Deakin why this was. "It's faster developing a games code on the ST, 'cos then you can port it down to the Speccy and all the Speccy's memory is free to play the game. If you use an assembler on the Speccy, you'll have to assemble and run it separately, powering down the machine in between. This way's much quicker, and you can afford to try original new things that you wouldn't ordinarily have time for. Fast, eh?"

Τι σε κάνει να πιστεύεις οτι έχει γίνει επεξεργασία στο CPC "from the scratch"?
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Διάβασε λίγο αυτό που έγραψα πιο πάνω

Και σήμερα το ίδιο γίνεται, γράφουμε τα προγράμματα στα PCs μας και τα τρέχουμε σε άλλα πολύ μεγαλύτερα ή πολύ μικρότερα. Εκτός και αν πιστεύεις ότι το software στον router σου τον έγραψαν κοτσάροντας πληκτρολόγιο και οθόνη στον ίδιο τον router.

Αυτό δε σημαίνει τίποτα, η ουσία είναι το τι γράφεις. Προφανώς στις παραπάνω φωτογραφίες του Ace ο φοίνικας μπορεί να σχεδιάστηκε στον ST αλλά όχι μια φορά, δύο.

Είναι δύο εντελώς διαφορετικές εικόνες.
 
Shock είπε:
Διάβασε λίγο αυτό που έγραψα πιο πάνωΚαι σήμερα το ίδιο γίνεται, γράφουμε τα προγράμματα στα PCs μας και τα τρέχουμε σε άλλα πολύ μεγαλύτερα ή πολύ μικρότερα. Εκτός και αν πιστεύεις ότι το software στον router σου τον έγραψαν κοτσάροντας πληκτρολόγιο και οθόνη στον ίδιο τον router.

Αυτό δε σημαίνει τίποτα, η ουσία είναι το τι γράφεις. Προφανώς στις παραπάνω φωτογραφίες του Ace ο φοίνικας μπορεί να σχεδιάστηκε στον ST αλλά όχι μια φορά, δύο.

Είναι δύο εντελώς διαφορετικές εικόνες.
1 το router δεν είναι computer

2 Τα amstrad fanboys επιμένετε στο προφανές λάθος και θα με βάλετε να ψάξω περαιτέρω... Μη σου πω οτι θα βρω τον ίδιο τον I.Horn σε κανένα fb η όπου αλλού συχνάζει.. :p
 
Μια χαρά υπολογιστής είναι ο router, αλλά αφού θέλεις κάτι πιο ρεαλιστικό:

Τα παιχνίδια στις κονσόλες ή στα smartphones τα γράφουν εκεί ή σε υπολογιστές;

Και να τον ρωτήσεις τι; Αν θα έγραφε σε ST? Μα δεν διαφωνεί κανείς σ' αυτό. Εκεί που διαφωνούμε είναι στο ότι όλοι βλέπουμε δύο διαφορετικές εικόνες εσύ μένεις στο ότι αυτές φτιάχτηκαν σε ST. Και;
 
Shock είπε:
Μια χαρά υπολογιστής είναι ο router, αλλά αφού θέλεις κάτι πιο ρεαλιστικό:Τα παιχνίδια στις κονσόλες ή στα smartphones τα γράφουν εκεί ή σε υπολογιστές;

Και να τον ρωτήσεις τι; Αν θα έγραφε σε ST? Μα δεν διαφωνεί κανείς σ' αυτό. Εκεί που διαφωνούμε είναι στο ότι όλοι βλέπουμε δύο διαφορετικές εικόνες εσύ μένεις στο ότι αυτές φτιάχτηκαν σε ST. Και;
ένας ένας τα fanboys για να σας προλαβαίνω! Μη βιάζεσαι κάτσε να απαντήσουν αυτοί που έχω κάνει quote και μετά παίρνεις τη ρακέτα εσύ.
 
Aφου βλεπεις οτι δεν τσιμπανε με τα fanboys γιατι δεν συνεχιζεις με επιχειρηματa.
 
Πίσω
Μπλουζα