Χαχαχα !!
Ο τύπος προκειμένου να ξεγλιστρίσει, παραθέτει εικόνες απο το τραγικά απαίσιο Bionic Commando, που... είναι σε
mode 1 !!
Ελεος δηλαδή !!
Αλλο να πείς ότι τα γραφικά είναι 90% ίδια στις δύο εκδόσεις σε ένα καραμπινάτο port σαν το Bionic Commando, και άλλο ότι είναι 90% ίδια στο Operation Wolf. Δεν μπορούμε να τα βάζουμε όλα στο ίδιο τσουβάλι, και να κάνουμε (δήθεν) ότι δεν καταλαβαίνουμε !!
Είναι κάτι παραπάνω απο εμφανές πως ακόμα και αν πάρουμε ένα dump απο εικόνα spectrum για να το έχουμε ως "καρμπόν", το να μεταφερθεί σε
mode 0 δεν προϋποθέτει απλά να του κάνεις μερικά fill με κάποια χρωματάκια, και τέλος !! (εκτός αν θέλεις η δουλειά που θα βγεί να μοιάζει με εκείνη ενός πεντάχρονου).
Επειδή (αντίθετα με το mode 1) η διαφορά στα pixels του mode 0 είναι ιδιαίτερα αισθητή, backgrounds και sprites πρέπει να ξαναεπεξεργαστούν σχεδόν pixel-προς-pixel, για να βγεί κάτι καλό. Αυτή η διαδικασία παίρνει χρόνο,
δεν είναι copy-paste καταστάσεις όπως στο mode 1 (το οποίο ατυχώς αναφέρθηκε ως "παράδειγμα"), στο οποίο *μόνο* τα χρώματα χρειάζεται να αλλάξουν (αφού ο amstrad χρησιμοποιεί max. μόνο 4).
Στο mode 1 η πιστότητα μεταφοράς των graphics μπορεί να είναι 1:1 στα pixels, αλλά όχι να φτάνουμε στο άλλο άκρο και να λέμε πως σε ορισμένα mode 0 παιχνίδια σαν το Operation Wolf, έχει γίνει port των graphics σε... επίπεδο 90% απο spectrum, διότι σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να καταλήξουμε στο συμπέρασμα ότι "εκεί που τελειώνει η λογική, αρχίζει ο Σινόμπι".