The Legend Of Zelda Wii U

Το switch δεν ειναι ουτε ps4 Ουτε ps4 pro ουτε scorpio και ουτε ευελπιστει να γινει.Ειναι μια κονσολα με κατι το διαφορετικο το οποιο ειναι πιο σημαντικο απο τα motion controls που ειχε πρωτα το Wii U και το Wii U gamepad με το switch οτι παιζουμε σπιτι σε ελαχιστα δευτερολεπτα το περνουμε και παιζουμε οπου γουσταρουμε.Με το switch η N τα εκανε ολα σωστα καταρχην ακουσε και πηρε γνωμες απο ολους τους 3d party κλασσικο παραδειγμα η capcom που της ζητησε παραπανω μνημη ram και εφτιαξε μια κονσολα οσο δυνατη θα μπορουσε να ειναι με λογικη τιμη γιατι αν καποιος περιμενε ενα φορητο ps4 μαλον θα επρεπε να σκεπαστει καλητερα μη ξυπνησει και χασει το ονειρο.Ακομα και για την ισχυ ακουσε τους 3d party οι οποιοι ζητησαν να μπορουνε με ανεση να κυκλοφορουνε τα multiplatform στο switch αλλα να ειναι και ευκολο στον προγγραματισμο το οποιο το καταφεραν γιατι ολοι το χαρακτηριζουν την πιο ευκολη κονσολα σε αυτο τον τομεα απο της υπαρχουσες ειδικα ο δημιουργος του πανεμορφου Snake Pass το οποιο ειναι φτιαγμενο με την UE4 δηλωσε πως μολις σε μια βδομαδα εκανε port την εκδοση του ps4 και μαλιστα το παιχνιδι τρεχεi το ιδιο στης δυο κονσολες στα 1080p απλα στο switch εχει 30fps και στο ps4 θα εχει 60fps.Aν η Bethesda δεν ηταν ικανοποιημενη με την ισχυ δεν θα κυκλοφορουσε το skyrim και μαλιστα την remaster edition και οχι την απλη που την ειδαμε και σε xbox 360 Κλπ Ουτε η Square enix θα κυκλοφορουσε το Dragon Quest XI και μαλιστα την ps4 εκδοση του παιχνιδιου.Απο αυριο που θα κανουν την κονσολα βιδες θα μαθουμε πολλα περισσοτερα αλλα με αυτα που εχουμε μεχρι τωρα και οπως εγραψα το switch ειναι σε portable mode ενα Wii U δηλαδη σαν να εχεις ενα φορητο Wii U και σε docked mode ειναι σε γενικες γραμμες πιο κατω απο το xbox one η καλητερα γυρω στα 400gflops σε portable mode και 800gflops με 1 Tflop σε docked mode αυτα εχουν δειξει οι αναλυσεις.

Επειδη πολλα off topic ειπαμε ας μιλησουμε και για το παιχνιδι του θεματος.Πριν λιγες ωρες επσασε το εμπαργκο με τα reviews και μιλαμε απλα για επος,αριστουργημα,το κορυφαιο Zelda ολων των εποχων και το κορυφαιο video game ολων των εποχως συμφωνα με reviews απο τεραστια sites.Τα δεκαρια πεφτουν βροχη επικρατει μια παρανοια σε ολο το ιντερνετ και στο neogaf σε μολις 2 ωρες εχουν γεμησει σχεδον 50 σελιδες με posts μεχρι αυτη την στιγμη που μιλαμε και με βαθμολογια 98 στο metacritic και οχι με 2,3 reviews αλλα 53 μεχρι στιγμης.Χιλια μπραβο στην NINTENDO και χιλια μπραβο στην παιχνιδαρα.

Ολα τα reviews και οι βαθμολογιες μαζεμενες εδω.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1349116
 
Αμάν, τι μας κάνεις τώρα... πριν από λίγες μέρες αναβάθμισα την κάρτα γραφικών και δεν υπάρχει χρήμα ούτε για μία φέτα ψωμί. Α ρε τι χάνω...
 
Ποια νεα καρτα ρε τασο πλακα με κανεις τωρα μια χαρα καρτα ειχες και περνεις νεα καρτα ενω κυκλοφορει το κορυφαιο παιχνιδι ολων των εποχων.Εισαι απαραδεκτος :p :p:p

Απλα RESPECT υποκλιθειτε στον βασιλια.

banner01.jpg
 
Διαβαζοντας διαφορα site το τελευταιο 3ημερο σχετικα με τις γνωμες και αποψεις περι του Zelda breath of the wild προσωπικα με προβληματισε το γεγονος οτι σχεδον ολοι στεκονται με το να κανουν συγκρίσεις αναμεσα στις 2 εκδοσεις (Wii U και switch) και να μιλανε για το αν υπαρχει πτωση στα frame rates κλπ.. Δεν ειδα πουθενα καποιον να εμβαθύνει και να μιλα για κατι πιο ουσιαστικο σχετικα με το παιχνιδι, π.χ. καποιο σκηνικο στην ιστορια που του κεντρισε το ενδιαφερον ή ενα τοπιο που του αρεσε καθως εξερευνουσε τον αχανή κοσμο του παιχνιδιου.. Δε ξερω αλλα εχω την αισθηση οτι στο θεμα του gaming καπου χαθηκε η φαντασία και το παραμυθι το οποιο ειναι και το πρωτογενες συστατικο μετα τη διασκεδαση που προσφερει! Ισως ειναι κι αυτος ενας απο τους λογους που σημερα οι εταιριες δε βγαζουν τοσο ποιοτικά παιχνιδια σε συγκριση με τη χρηση εποχη των 90's που οι gamers ειχαν αλλη νοοτροπία και πολυ πιο ουσιαστικες απαιτησεις..
 
Φιλαρακι ο χωρος των videogames εχει γεμισει πορωμενα fanboys που το μονο που τους νοιαζει ειναι να ψοφησει η κατσικα του γειτονα δηλαδη να βγαλουν σκαρτο οτιδηποτε δεν μπορουν να εχουν στην κονσολα που υποστηριζουν.Το παιχνιδι εχει σαρωσει τα παντα τα δεκαρια επεσαν βροχη η συνολικη βαθμολογια στο metacritic ειναι φανταστικη μεχρι και sites που παραδοσιακα δεν ειναι και τοσο κοντα στην NINTENDO οπως το ign πχ ειπε τα καλητερα και εβαλε 10 στο review.E ακριβως αντιθετη ειναι η βαθμολογια απο τους users και εδω κολαει αυτο που ειπα για την κατσικα του γειτονα υπαρχει ανθρωπος δηλαδη που εδωσε στο παιχνιδι βαθμολογια 0 και εγραψε πως το παιχνιδι μοιαζει οπτικα σαν μια χειροτερη εκδοση του minecraft και πολλα αλλα τετοια σχολια που απλα δεν αξιζει να αναφερω.Το Zelda Bretah of the wild ειναι παιχνιδι του Wii U και οχι του switch 4 χρονια δουλευοταν για το Wii U απλα συνεπεσε με το launch νεας κονσολας και δεν μπορουσαν να το αφησουν να περασει ετσι αυτο χωρις να το εκμεταλευτουν και κυριως δεν μπορουσαν να αλαξουν πολυ το παιχνιδι για την εκδοση του switch γιατι θα ηταν σαν να ειχαν γραμμενουν ολους εμας που αγορασαμε το Wii U και παρα πολλοι θα επαιζαν το παιχνιδι εκει και δεν θα αγοραζαν ακομα Wii U οποτε αυτο που βελτιωσαν ειναι λιγο η αναλυση απο 720p σε 900p και καπως το anti-aliasing και τιποτα παραπανω επρεπε η εμπειρια να ειναι ιδια και στης δυο κονσολες.Το παιχνιδι ειναι απιστευτο ειναι η τελειοτητα του open world ειναι ενας κοσμος τοσο ζωντανος και τεραστιος που δεν υπαρχει παιχνιδι μεχρι τωρα που να μας εχει δωσει τετοια εμπειρια.Παιχνιδαρα το witcher 3 το skyrim κλπ αλλα δεν μπορουν να φτασουν αυτο το αριστουργημα αυτη την ζωντανια και την αισθηση που δεινει το νεο Zelda.Αμα ξεκινησω να μιλαω γιαυτο δεν θα τελειωσω ποτε το μονο που θα πω ειναι πως αξιζει να βρει κανεις κανα μεταχειρισμενο Wii U αν δεν θελει να παρει το switch ακομα μονο και μονο γιαυτο το παιχνιδι και ας μην αγορασει κανενα αλλο ποτε απλα ειναι τα πραγματα.
 
Πολλες φορες τα γραφικα και οι αναλυσεις δεν αρκουν... δειτε ποση διαφορα εχει ο "ζωντανος" κοσμος του Zelda Botw σε σχεση με το Horizon zero dawn!















Zelda Breath of The Wild VS Horizon Zero Dawn | Details Comparison 2

Ενα πετυχημενο σχολιο απο το 2ο βιντεακι:

"When you realise how fake the "realistic graphics are" it is like your character is not exist in the world :D And when you realise how more realistic is the world made by cartoonish graphics in a world that your character actually exist and is recognised"

 

 

 


ps.
Ας αλλαξει καποιος το τιτλο του thread σε The Legend Of Zelda : Breath Of The Wild! :D
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Απο την αλλη βδομαδα θα το εχω και εγω ;)
 
Tελικα εκανα κι εγω το μεγαλο βημα και το προμηθευτικα απο το γνωστο κονσολαδικο στο Νεο Ηρακλειο! Πιανοντας συζητηση με το κοσμο στο μαγαζι οι γνωμες που ακουσα για το switch ηταν σε γενικες γραμμες χλιαρες, περα απο το Zelda ακολουθει το χαος.. Επρεπε στο λανσαρισμα της κονσολας να υπαρχουν κι αλλα παιχνιδια οπως π.χ. ενα F Ζero, ενα σοβαρο first person επιπεδου Goldeneye 64 κι ενα δυνατο πλατφορμ σα το Banjo Kazooie.. Aυτο ομως που ακουσα να λενε ολοι ηταν η απαιτηση για ενα καινουριο τιτλο Metroid!

DSCN5638.jpg
 
α

Jackie dragon είπε:
Tελικα εκανα κι εγω το μεγαλο βημα και το προμηθευτικα απο το γνωστο κονσολαδικο στο Νεο Ηρακλειο! Πιανοντας συζητηση με το κοσμο στο μαγαζι οι γνωμες που ακουσα για το switch ηταν σε γενικες γραμμες χλιαρες, περα απο το Zelda ακολουθει το χαος.. Επρεπε στο λανσαρισμα της κονσολας να υπαρχουν κι αλλα παιχνιδια οπως π.χ. ενα F Ζero, ενα σοβαρο first person επιπεδου Goldeneye 64 κι ενα δυνατο πλατφορμ σα το Banjo Kazooie.. Aυτο ομως που ακουσα να λενε ολοι ηταν η απαιτηση για ενα καινουριο τιτλο Metroid!
Η απαιτηση για νεο Metroid επιβαλλεται και το χρωσταει πολυ καλα η Nintendo. Εκτος του Metroid πρεπει να ασχοληθει με F-Zero, Eternal Darkness(Οπωσδηποτε!) και περισσοτερες συμφωνιες ωστε να φερει multiplaftorm τιτλους για να κρατηθει στο προσκηνιο.
 
Jackie dragon είπε:
Tελικα εκανα κι εγω το μεγαλο βημα και το προμηθευτικα απο το γνωστο κονσολαδικο στο Νεο Ηρακλειο! Πιανοντας συζητηση με το κοσμο στο μαγαζι οι γνωμες που ακουσα για το switch ηταν σε γενικες γραμμες χλιαρες, περα απο το Zelda ακολουθει το χαος.. Επρεπε στο λανσαρισμα της κονσολας να υπαρχουν κι αλλα παιχνιδια οπως π.χ. ενα F Ζero, ενα σοβαρο first person επιπεδου Goldeneye 64 κι ενα δυνατο πλατφορμ σα το Banjo Kazooie.. Aυτο ομως που ακουσα να λενε ολοι ηταν η απαιτηση για ενα καινουριο τιτλο Metroid!
Kαλοριζικο και καλοπαιχτο!!

και ενα ωραιο αρθρακι που βρηκα:

 


100 LITTLE THINGS IN ZELDA: BREATH OF THE WILD THAT WILL BLOW YOUR MIND


http://uk.ign.com/articles/2017/03/2...blow-your-mind
 
Το DLC Champion's Ballad ειναι απο σημερα διαθεσιμο οπως ανακοινωθηκε χτες στα Gaming Awards

 
Το DLC φαινεται φοβερη δουλεια οπως μας εχει συνηθισει φυσικα η ΝINTENDO και οχι καμια αρπα κολλα οπως μας εχουν συνηθισει αλλες εταιριες του χωρου.Το μονο κακο ειναι πως μετα τον τερματισμο του Super Mario odyssey μπηκα στον μαγικο κοσμο του xenoblade chronicles 2 και τωρα πρεπει να το σταματησω προς το παρον και να χαθω ξανα στον κοσμο του Zelda γιατι και μονο με αυτα που ειδα στο trailer με τρεχουν τα σαλια.
 
Ρε παιδιά τι θεϊκό παιχνίδι είναι αυτό το Zelda?

Ξεκίνησα να το τεστάρω πριν από κάποιους μήνες στον emulator αλλά περίμενα να εξελιχθεί λίγο ώστε να παίζει με τα ελάχιστα δυνατά bugs. Πλέον στην έκδοση 1.11.4 παίζει σχεδόν τέλεια, κάτι graphic bugs είναι ελάχιστα κυρίως από τα graphics packs για καλύτερη ανάλυση ενω το frame rate είναι σταθερά 30fps χωρίς σπασίματα (με τις σωστές ρυθμίσεις).

Οπότε ξεκίνησα να παίζω κανονικά και έχω καεί, δηλαδή τι καεί.. ολοκαύτωμα. Παίζει να έκλεισα και 8ωρο συνεχόμενο σε μία φάση, κάτι που έχω να το κάνω μία δεκαετία και, από τότε που έπαιζα WoW.

Οντως το open world του είναι κλάσεις ανώτερο από οποιοδήποτε game του είδους. Εξαιρετική η ελευθερία κινήσεων, μπορείς ακόμα και να πας αν θες κατευθείαν στον "τελικό" αμα είσαι μάγκας και καταφέρεις να μην σε διαλύσουν οι άμυνες (από ότι ξέρω υπάρχει ένα είδος boss rush για όποιους θέλουν να πάνε στον Ganon νωρίς). Εγώ κατάφερα μετά από ώρες ολόκληρες stealth και στρατηγικών κινήσεων να μπω και να εξερευνήσω το κάστρο, δεν πάλεψα με τον τελικό βέβαια αλλά εξερεύνησα σχεδόν όλο το μέρος και πήρα αρκετό loot από νωρίς. Και μετά, έτσι για δείξω dominance, σκαρφάλωσα μέχρι την κορυφή, δηλαδή μέχρι την άκρη της "κεραίας", η θέα εκπληκτική ενώ από κάτω καιγόταν ο κόσμος και έπαιζε και μία επική μουσική. Και ακόμα και εκεί πάνω υπήρχε κάτι, ένα reward, λες και ήξεραν οι προγραμματιστές ότι όλο και κάποιος καμένος θα σκαρφαλώσει μέχρι εκεί...

Πάντως έχω παίξει πολλά games με stealth που πρέπει να προσέχεις κλπ αλλά αυτό το συγκεκριμένο play-through στο Zelda που αποφάσισα να εξερευνήσω το κάστρο ενώ ήταν ακόμα πολύ νωρίς ήταν η καλύτερη εμπειρία. Καλύτερο και από Dark Souls ένα πράγμα.

Δεν θυμάμαι την τελευταία φορά που με "πώρωσε" ένα παιχνίδι έτσι. Ισως να ήταν με το Portal 1 όταν πρωτοβγήκε. Και ακόμα έχω πολύ δρόμο, έχω νικήσει μόνο ένα από τα τέσσερα guardians και παρόλα αυτά έχω αφήσει ήδη τα κόκαλα μου στο παιχνίδι.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Δεν σαρωσε αδικα ολα τα βραβεια και δεν μιλαμε απλα για GOTY αλλα μιλαμε για το κορυφαιο παιχνιδι της 20αετιας το λιγοτερο.Εγω οταν το ξεκινησα στο switch εφαγα πανω απο 10 ωρες μην πω πανω απο 20 μονο και μονο για να τριγυρναω στο Great Plateau και να κοιταω και την παραμικρη λεπτομερεια και οπως και να το κανουμε η μαγκια του switch για φορητη αυτη την παιχνιδαρα ειναι αλλη φαση που δεν συγκρινεται με τιποτα.Τωρα για το pc και τον CEMU το ειχα δοκιμασει και γω τοτε στης αρχες οταν ειχαν σταματησει τα χοντρα bugs και που λειτουργουσε πολυ καλα με Nvidia καρτες γραφικων γιατι οσοι ειχαν AMD καρτες ειχαν θεμα καμια σχεση στην αποδοση.Πριν βγει η εκδοση 1.11.4 το ειχα δοκιμασει ετσι για την φαση στην εκδοση 1.11.3 και ειδα πως εκαναν μια φοβερη προσθηκη στης επιλογες και συγκεκριμενα μιλαω για της επιλογες.Single core recomplier,dual core recomplier και trple core recomplier και ενεργοποιοντας την επιλογη dual core recomplier ειχα καρφωμενα 60fps στο Breath of the wild στο pc μου και μαλιστα και στην επιλογη third core recomplier που δοκιμασα μετα.Φυσικα εγινε η δοκιμη και αντε γεια ξαναγυρισα στο switch μου.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Εγώ Nvidia έχω ευτυχώς και CPU intel οπότε στο θέμα emulation ειμαι συνήθως στο "στρατόπεδο" με τα λιγότερα προβλήματα.

Αυτήν την στιγμή, τα προβλήματα που έχω εγώ προσωπικά είναι τόσα λίγα που θα μπορούσαν να περάσουν σαν bugs ενός παιχνιδιού από την "μαμά" του. Δηλαδή υπάρχουν παιχνίδια που δεν είναι emulated και έχουν περισσότερα θέματα από το emulated Zelda. Ακόμα και το frame rate είναι τέλειο, καρφωμένο στα 30 (δεν με νοιάζει να το παίξω στα 60, το original είναι στα 30 και δεν νομίζω ότι το PC μου θα το τρέχει με 60 σε όλα τα σημεία). Βρήκα κόλπο και απλά βάζω την τηλεόραση στα 30hz και έχω τέλειο frame pacing, μιας και κανένα άλλο option δεν το πετύχαινε αυτό σε μένα τουλάχιστον.

Τώρα αμα είχα switch ή WiiU δεν ξέρω αν θα το έπαιζα εκεί. Και ο λόγος είναι ότι με τίποτα δεν μπορώ να συνηθίσω τον original χειρισμό (στον emulator μπορείς προφανώς να αλλάξεις όλα τα κουμπιά). Για κάποιο λόγο η Nintendo βάζει τα κουμπιά ανάποδα, πχ το "back" είναι το κάτω κουμπί που σε όλα τα games έχω συνηθίσει να είναι το action. Και το "action" είναι το αριστερό, δηλαδή αυτό που στο 99,9 παιχνιδιών που παίζω είναι το back. Προσπάθησα να παίξω έτσι για να ταιριάζει με τα on screen prompts αλλά με τίποτα δεν κατάφερα να το συνηθίσω. Και παρόλο που έχει μέσα option να αλλάξεις το jump button δεν έχει να αλλάξεις το action. Τώρα βέβαια θα μου πεις ότι αμα είχα συνεχίσει να παίζω με Nintendo κονσόλες και δεν τα παρατούσα στο original Wii θα συνήθιζα. Aλλά τώρα έγινε το κακό, συνήθισα τα defaults σε XBOX 360 και PC και τώρα είναι δύσκολο στα γεράματα να αλλάξω τις κολλήσεις στον εγκέφαλο. Και πάλι καλά που το ανακάλυψα να λες. Αμα είχα αγοράσει το Switch μπορεί να το μετάνιωνα μόνο για αυτόν τον λόγο. Δεν ξέρω αν υπάρχει αλλος τρόπος να αλλάξεις τα κουμπιά από το ίδιο το switch βέβαια, κάποιος που το έχει μπορεί να το επιβεβαιώσει.

Το μόνο θέμα που έχω με τον χειρισμό στον emulator είναι τα motion control puzzles αλλά αυτά είναι μόλις το 1% του παιχνιδιού μέχρι στιγμής και με λίγη υπομονή τα περνάω και αυτά χρησιμοποιώντας το mouse που κάθεται και περιμένει. Το θέμα είναι να παίζω άνετα στο υπόλοιπο 99% με το controller.

Οσον αφορά το παιχνιδι τώρα αυτό που μου έχει κάνει τρομερή εντύπωση είναι τα μεγέθη με συνδυασμό το draw distance. Μου αρέσει που βλέπεις real time όλες τις περιοχές του παιχνιδιού από μακριά. Θα μου πεις βέβαια αυτό το βλέπεις και σε άλλα games οπως GTA και Witcher 3. Ομως το Zelda πάει ένα βήμα παραπάνω καθώς βλέπεις διάφορα εφέ και animations από απόσταση. Πχ στο κεντρικό κάστρο βλέπεις το magic barrier να κινείται, στο Death mountain βλέπεις το ηφαίστειο να είναι ενεργό ενώ βλέπεις ακόμα και τους τεράστιους guardians να κόβουν βόλτες ακόμα και αν βρίσκονται στην άλλη άκρη του χάρτη. Γενικά δηλαδή νιώθεις πως ότι βλέπεις "υπάρχει" και δεν είναι απλά ένα backdrop asset μόνο και μόνο για background. Και γενικά το draw distance είναι πολύ μεγάλο ακόμα και για πράγματα όπως οι εχθροί ή κάποια items. To ίδιο ισχύει και για τα shrines και τα towers τα οποία παίζουν μεγάλο ρόλο στο gameplay και μπορείς να εντοπίσεις σχεδόν πάντα από όποια απόσταση και να είσαι αρκεί να μην τα μπλοκάρει κάποιο βουνό ή δέντρα. Και πιο μετά όταν νικάς έναν guardian ο χάρτης επηρεάζεται με εξτρά visuals που και αυτά φαίνονται από παντού αλλά μην λέμε και spoilers τώρα. Γενικά δηλαδή αυτό που θέλω να πω είναι ότι ο κόσμος του Zelda μοιάζει πολύ πιο ζωντανός και "πανταχού παρών" από ότι σε άλλα open world που έχω παίξει.

Και μην μιλήσω και για το interactivity του κόσμου που και εκεί το Zelda πατάει τον ανταγωνισμό.

Mε λίγα λόγια, ήταν να φτιάξει ΕΝΑ παιχνίδι open world sandbox και η Nintendo κάποια στιγμή. Το έκανε και τους πάτησε όλους. Δεν παίζονται οι τύποι.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Aν δεν υπηρχε ο cemu ηθελες δεν ηθελες ανγκαστικα switch η Wii U θα επρεπε να εχεις για το παιξεις και μια χαρα θα συνηθιζες τα κουμπια γιατι πολυ απλα δεν θα υπηρχε αλλη επιλογη.Προσωπικα κανενα φιλτρο και τιποτα γενικοτερα απο τον cemu δεν θα με εκανε να επαιζα το παιχνιδι εκει και οχι στο switch γιατι το Portable mode απλα δεν παιζετε ασχετα που εχω pc που θα μπορουσα να εχω τα παντα ενεργοποιημενα οτι υπαρχει και δεν υπαρχει.Tωρα οσον αφορα το remap των κουμπιων δεν υπαρχει κατι τετοιο στο Zelda στο switch εκτος απο μια περιπτωση μονο που μπορεις να αλαξεις το κουμπι του αλματος.Οσο για τα υπολοιπα που ειπες συμφωνω σε ολα και κυριως στο οτι ενα open world αποφασισαν να φτιαξουν και μαλιστα σε πολυ σημαντικο τιτλο και τους πατησαν ολους σε ολους τους τομοις.
 
Κοιτα που στα πισω πισω θα με καταντησετε videogamer ρεβισιονιστη χαχαχαχα

Το φορτωσα στον CEMU. Με προβληματισε η συμπεριφορα του emulator. Φαινεται σαν να κασαρει πραγματα με την αντιστοιχη φυσικα καθυστερηση. 

Bρηκα cached files που χωριζονται ανα πιστα (υποθετω) αλλα εχουν το ιδιο filename. Ποιο βαζω?
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
- Καταρχάς κατεβάζεις complete cache και όχι "ανα πίστα" ότι και αν σημαίνει αυτό. Το complete cache θα πρέπει να είναι 9000 shaders πάνω κάτω. Θα πρέπει να έχεις τουλάχιστον 8GB RAM για να φορτώσει με άνεση όλο αυτό.

- Το βάζεις στον φάκελο "transferable". Θα πρέπει να προσέξεις το filename. Αλλο name δίνει η US και άλλο η PAL αλλά και τα δύο είναι συμβατά κατα τα άλλα. Δηλαδή αν έχεις το λάθος name απλά το κάνεις rename.

- Περιμένεις να κάνει compile. Την πρώτη φορά αργεί αλλά μετά το κάνει γρήγορα. Οταν όμως αλλάξεις drivers ή έκδοση του Cemu θα ξανακάνει compile από την αρχή.

- Σιγουρέψου ότι έχεις την τελευταία έκδοση (1.11.4) καθώς και την τελευταία έκδοση του Cemuhook.

- Καποια options πρέπει να είναι ενεργοποιημένα. Σίγουρα έχε ενεργοποιημένο το "full sync at GX2draw". Επιλέγεις και dual core mode αλλιώς δεν θα πιάνει ούτε 30fps το παιχνίδι. Triple core δεν χρειάζεται.

- Κατέβασε το FPS++ graphics pack. Αν θες κατέβασε και κάποιο που ανεβάζει την ανάλυση, πχ 1080p. Ενεργοποίησε τα. Yπάρχει ένα πακέτο που τα έχει όλα, αν googlάρεις Cemu graphics pack λογικά θα σε βγάλει στο official πακέτο.

- Βάλε την οθόνη στα 30hz. Μόνο έτσι κατάφερα εγώ να έχω τέλειο frame pacing.

Yπάρχει και ένα άλλο κολπάκι που πλέον κάνω συνέχεια και το παιχνίδι παίζει smooth 100% κάνε όμως αυτά πρώτα να δεις και πως δουλεύει και μετά πάμε και για την τελευταία οδηγία.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα