Thriller (TV Series 1973–1976)

Wally είπε:
Διαβαζω τα ποστς σου με μεγαλο ενδιαφερον και καθε φορα λεω απο μεσα μου οτι το ΣουΚου που ερχεται θα κατσω να δω επεισοδια της σειρας. Ολο κατι συμβαινει αγκρρρρ
Διαισθάνομαι ότι έτσι η ανυπομονησία σου μεγαλώνει! Καλή τηλεθέαση. Είναι η μοναδική σειρά που παρακολουθώ χωρίς ελληνικούς υποτίτλους. Μακάρι να ξαναπροβληθεί από κάποιο κανάλι.
 
bambinella 100 είπε:
Χθες παρακολουθησα ενα επεισοδιο απο την πεμπτη σαιζον, με τιτλο The double kill.Eνας αντρας ψαχνει ευκαιρια να ξεφορτωθει τη συζυγο του ωστε να βαλει στο χερι τη μεγαλη περιουσια της. Ετσι, οταν ενας διαρρηκτης μπαινει σπιτι τους ο συζυγος τον πειθει να δολοφονησει εκεινος τη γυναικα του ωστε να φανει σαν ληστεια μετα φονου. Φυσικα ο ιδιος εξασφαλιζει για τον εαυτο του ενα ακλονητο αλλοθι, μονο που τα πραγματα πηγαινουν εντελως διαφορετικα απο το αρχικο του σχεδιο.

Μου αρεσε πολυ αυτο το επεισοδιο γιατι ειχε παρα πολλες ανατροπες μεχρι την τελευταια στιγμη. Ωραια, σφιχτοδεμενη και στρωτη υποθεση χωρις να αφηνει ερωτηματικα να αιωρουνται. Και αυτο το τελευταιο στοιχειο το εκτιμω αφανταστα.
Είναι χαρακτηριστικός ο αιφνιδιασμός και η σπασμωδική αντίδραση του συζύγου όταν πληροφορείται τις αναπάντεχες λεπτομέρειες απο τον "προσχεδιασμένο" θάνατο της συζύγου του, ενώ στο τέλος του επεισοδίου είναι κατάδηλη η ειρωνεία της τύχης.
 
The Crazy Kill. Πρόκειται για το 4ο επεισόδιο του 5ου κύκλου που μεταδόθηκε για πρώτη φορά στις 3 Μαΐου 1975 στη Μ. Βρετανία. Η ζωή του γιατρού Dr. Frank Henson και της νευρωτικής συζύγου του Hilary, που ζουν σε έπαυλη στην ύπαιθρο, αναστατώνεται όταν βρίσκονται όμηροι δύο εγκληματιών που δραπέτευσαν. Οι δραπέτες κρατούν ομήρους το ζευγάρι μέχρις ότου κατορθώσουν να διαφύγουν από την περιοχή. Η κατάσταση περιπλέκεται όταν την έπαυλη επισκέπτεται μια αμερικανίδα δημοσιογράφος, καλεσμένη από τη σύζυγο του γιατρού. Η τελευταία, όμως, δεν εμφανίζεται καθώς είναι κρατείται φιμωμένη και δεμένη στον πάνω όροφο από τον ένα δραπέτη. Παρά το δισταγμό του ο γιατρός δέχεται τη δημοσιογράφο μετά από παρότρυνση του άλλου ένοπλου δραπέτη. Η αστυνομία, όμως, εντοπίζει τους δύο εγκληματίες και επιχειρεί με σκοπό την παγίδευσή τους. Θα πετύχει τη σύλληψή τους ή θα καταφέρουν αυτοί να διαφύγουν; Όμως ή έπαυλη κρύβει και κάποιο άλλο μυστικό, το οποίο θα αιφνιδιάσει αστυνομία αλλά και τους δύο εγκληματίες.

Η ιστορία ξεκινά με μια αινιγματική σκηνή, της οποίας η αποκρυπτογράφηση γίνεται στο τέλος του επεισοδίου. Ο ανυποψίαστος θεατής παρακολουθεί με αγωνία την ομηρία του ζεύγους χωρίς να διαισθάνεται ότι παράλληλα εξελίσσεται ένα ακόμη δράμα, το οποίο θα αποκαλυφθεί στο τέλος προκαλώντας μια διπλή έκπληξη!
 
Death in Deep Water. Το 7ο επεισόδιο του 6ου κύκλου είναι και το τελευταίο της σειράς με ημερομηνία προβολής την 22/5/1976. Ο Gary Stevens (Bradford Dillman), με εγκληματικό παρελθόν, καταφέρνει να απομονωθεί σε ένα ερημικό νησί, την ίδια στιγμή που η μαφία βγάζει γι' αυτόν συμβόλαιο θανάτου. Κατά τη διάρκεια μιας καταιγίδας ζητά φιλοξενία στο σπίτι του μια νέα γυναίκα, η Gilly (Suzan Farmer), η οποία είχε φτάσει στο νησί κολυμπώντας απο την απέναντι ακτή. Ο Stevens τη βοηθά, χωρίς να φαντάζεται την περιπέτεια στην οποία θα εμπλακεί στη συνέχεια. Η κοπέλα τον επισκέπτεται εκ νέου και σύντομα αναπτύσσεται μεταξύ τους ερωτική έλξη. Του εξομολογείται ότι είναι έγγαμη με κάποιον ηλικιωμένο και τον πείθει να τη συνοδεύσει στο σπίτι της με σκοπό να σκοτώσει τον σύζυγό της με τέτοιο τρόπο, ώστε να φανεί ο φόνος ότι ήταν ατύχημα. Ο πρώην μαφιόζος δέχεται και καταστρώνουν οι δυό τους το σχέδιο. Οι εξελίξεις όμως θα είναι απροσδόκητες και ο Stevens θα συνειδητοποιήσει σύντομα ότι τα φαινόμενα απατούν.

Έξυπνο σενάριο, βασισμένο στο γνωστό μοτίβο των ερωτικών τριγώνων και στο οποίο στο τέλος επέρχεται η κάθαρση, κλείνοντας τον κύκλο του αίματος στον οποίο ενεπλάκησαν οι πρωταγωνιστές.
 
If it's a man hang up. Πρόκειται για ένα επεισόδιο, θα έλεγα μάλιστα από τα πιο ενδιαφέροντα, που απηχεί με μεγάλη επιτυχία το πνεύμα της σειράς στην οποία ανήκει. Ο δημιουργός του καταφέρνει με μεγάλη μαεστρία, έστω και αν υπάρχει κάποια υπερβολή σε αυτό, να ρίξει τις υποψίες σε όλα σχεδόν τα πρόσωπα που πρωταγωνιστούν, υποχρεώνοντας έτσι τους τηλεθεατές σε συνεχείς αναθεωρήσεις.
Παρακολουθησα το επεισοδιο χθες και αυτο που ειδα ηταν κατι το απιστευτο!

Εχω δει αμετρητα ψυχολογικα θριλερ ως τωρα (οχι τρομου, αυτα τα αντιπαθω) και τετοιο πραγμα πρωτη φορα μου ετυχε. Οπως πολυ σωστα περιεγραψε ο Ευπαλινος, οι υποψιες πεφτουν σε ολα τα προσωπα. Σε ολα μηδενος εξαιρουμενου. Ειναι αδυνατον ωστοσο να βγαλει κανεις ενα ασφαλες συμπερασμα. Τον ενοχο τον υποψιαστηκα εξ' αρχης πιο εντονα απο τους αλλους επειδη επειτα απο τοσα χρονια που βλεπω τετοια εργα, εμαθα πια πως λειτουργει το μυαλο αυτων που τα γραφουν. Και δεν επεσα εξω, χωρις ομως αυτο να σημαινει και οτι εβαζα το χερι μου στη φωτια για την ενοχη του συγκεκριμενου προσωπου. Δεν υπηρχε αλλωστε τροπος να ειμαι βεβαιη....

Το αξιοθαυμαστο ομως δεν ειναι αυτο, αλλα το γεγονος οτι στο τελευταιο δεκαλεπτο οι ανατροπες ειναι τοσες που ο τηλεθεατης δεν παιρνει ανασα. Εκει που λεει "α, ενταξει, αυτος ηταν" την επομενη στιγμη οι υποψιες του πεφτουν στον αλλον. Υπαρχει μαλιστα και ενα διλεπτο περιπου που ειμαστε ολοι εντελως πελαγωμενοι καθως δυο προσωπα δειχνουν ταυτοχρονως εξισου αθωα και εξισου ενοχα. Και ολα αυτα ηταν για μενα πρωτοφανη! Και υστερα ερχεται το θεσπεσιο φιναλε και η τελευταια μεγαλη ανατροπη, αν και θα προτιμουσα το τελος να ηταν λιγοτερο αιματηρο.

Χωρις αμφιβολια, ενα απο τα καλυτερα και πιο θεαματικα επεισοδια!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Παρακολουθησα το επεισοδιο χθες και αυτο που ειδα ηταν κατι το απιστευτο!

Εχω δει αμετρητα ψυχολογικα θριλερ ως τωρα (οχι τρομου, αυτα τα αντιπαθω) και τετοιο πραγμα πρωτη φορα μου ετυχε. Οπως πολυ σωστα περιεγραψε ο Ευπαλινος, οι υποψιες πεφτουν σε ολα τα προσωπα. Σε ολα μηδενος εξαιρουμενου. Ειναι αδυνατον ωστοσο να βγαλει κανεις ενα ασφαλες συμπερασμα. Τον ενοχο τον υποψιαστηκα εξ' αρχης πιο εντονα απο τους αλλους επειδη επειτα απο τοσα χρονια που βλεπω τετοια εργα, εμαθα πια πως λειτουργει το μυαλο αυτων που τα γραφουν. Και δεν επεσα εξω, χωρις ομως αυτο να σημαινει και οτι εβαζα το χερι μου στη φωτια για την ενοχη του συγκεκριμενου προσωπου. Δεν υπηρχε αλλωστε τροπος να ειμαι βεβαιη....
Ειμαι βέβαιος bambinella ότι το μυαλό σου τρέχει πιο μπροστά ακόμα καί από του σεναριογράφου!!!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ring once for death.  Η Laura ειναι μια πολυ ομορφη γυναικα γυρω στα 40 και εκατομμυριουχος. Εζησε πολλα χρονια στην Αμερικη, χηρεψε και τωρα επστρεψε στην Αγγλια οπου δεν εχει σχεδον καθολου συγγενεις και φιλους. Μοναδικος ανθρωπος που την επισκεπτεται ειναι ο Hugo, ενας γοητευτικος χηρος συνομηλικος της που εργαζεται στην Πρεσβεια και ζει με τον νεαρο γιο του. H Laura αποζητα την ξεκουραση και θελει να ζησει αρκετο καιρο μοναχικα χωρις την παρουσια πολλων ανθρωπων στη ζωη της. Μοναδικη εξαιρεση κανει για τον Hugo ισως γιατι και οι δυο φαινεται να προσβλεπουν σε ενα μελλοντικο ειδυλλιο, μια που η αμοιβαια ελξη τους ειναι ολοφανερη.

Η Laura ζει σε ενα μεγαλο διορωφο σπιτι αρχικα μαζι με την καμαριερα της και καποια στιγμη προσλαμαβανει εναν μπατλερ, τον Roger. O Roger ασκει αυτο το επαγγελμα επι πολλα χρονια και εχει μια αριστη συστατικη επιστολη απο τον προηγουμενο εργοδοτη του. Ετσι πολυ ευκολα προσλαμβανεται και απο τη Laura.

Φαινεται ομως πως ο Roger δεν ειναι ο τελειος μπατλερ που δειχνει, αλλα ενας μεθοδικος και πανεξυπνος δολοφονος. Αφου καταφερνει να ξεφορτωθει τη νεαρη καμαριερα του σπιτιου παρουσιαζοντας την σαν κλεφτρα, φερνει στη θεση της την ερωμενη του. Τωρα πια στο μοναχικο σπιτι ζει η κυρια μαζι με δυο επιδοξους δολοφονους που τη δηλητηριαζουν αργα, αλλα σταθερα στερωντας της επισης ακομα και το φαγητο. Ο Roger καταφερνει να απομονωσει τη Laura απο καθε επαφη με αλλους ανθρωπους παιρνοντας το τηλεφωνο μακρια της λεγοντας της πως δηθεν αυτη ειναι η εντολη του γιατρου για απολυτη ξεκουραση. Μονο που ο γιατρος ειναι και αυτος δικος του ανθρωπος.

Οταν ο Hugo αρχιζει να υποπτευεται οτι κατι παραξενο συμβαινει, λεει τις υποψιες του στον γιο του και καποια στιγμη πηγαινει ο ιδιος να δει τι συμβαινει με τη γυναικα που τον ενδιαφερει. Αυτο που δεν φανταζεται ομως ειναι οτι ο ευγενεστατος μπατλερ του σπιτιου δεν θα διστασει να βγαλει απο τη μεση οποιονδηποτε μπει εμποδιο στο φονικο σχεδιο του...

Το εν λογω επεισοδιο ειναι εντελως κλειστοφοβικο και το πιο αγαπημενο απο οσα εχω παρακολουθησει μεχρι στιγμης. O Michael Jayston εκπληκτικος στον ρολο του πανουργου μπατλερ κανει μια ερμηνεια που με αφησε αφωνη. Πολυ καλη επισης και η Nyree Dawn Porter στον ρολο της Laura που δινει μια ερμηνεια οπως πρεπει και χωρις υπερβολες. Ειναι ενας ρολος που της ταιριαζει απολυτα και εμφανισιακα.

Υπαρχει μια σκηνη στην αρχη του επεισοδιου οπου ο Roger μολις εχει παει στο σπιτι της Laura για να προσληφθει και η Laura του ζητα να καθισει. Ο Michael Jayston ειναι τοσο υπεροχος στον ρολο του, που την διακοπτει λεγοντας οτι ειναι μια χαρα και ορθιος. Ειναι μια μικρη λεπτομερεια, μια στιγμη μονο σε ενα ολοκληρο επεισοδιο που σε κανει να καταλαβεις ποσο μεγαλος ηθοποιος μπορει να ειναι καποιος οταν μπορει και αναδειξει τις πιο λεπτες αποχρωσεις του ρολου του.

Μια σκηνη τελεια παιγμενη σε ενα επεισοδιο που οι φιλοι της σειρας σιγουρα θα λατρεψουν!
 
Κλειστοφοβική ατμόσφαιρα όπως γράφεις bambi και όντως αριστοτεχνικά σχεδιασμένη η εξέλιξη απο τον δαιμόνιο μπάτλερ!
 
Έχει ανέβει μία σειρά θρίλερ με ελληνικούς υπότιτλους αλλά της δεκαετίας του 60' και είναι εξαιρετική. Δεν είναι ή ίδια φαντάζομαι.
 
Έχει ανέβει μία σειρά θρίλερ με ελληνικούς υπότιτλους αλλά της δεκαετίας του 60' και είναι εξαιρετική. Δεν είναι ή ίδια φαντάζομαι.
Καμια σχεση, Αριαδνη. Απολυτως καμια σχεση.
 
Δεν ξέρω τι λέει αυτή εδώ ή σειρά ή άλλη ή ρετρό όμως είναι όλα τα λεφτά. Πολύ καλή. Δύο επεισόδια ανέβηκαν βέβαια.
Και η αγγλικη σειρα ειναι εξαιρετικη και μακαρι καποτε να υποτιτλιστει στα ελληνικα.
 
Και η αγγλικη σειρα ειναι εξαιρετικη και μακαρι καποτε να υποτιτλιστει στα ελληνικα.
Eχεις απόλυτο δίκιο μπαμπι υπέροχη σειρά και ας ειδα ένα μόνο επεισόδιο το double murder , με μία πολύ πλούσια νεαρή γυναικα που ερωτεύτηκε και παντρεύτηκε έναν προικοθηρα που σχεδίαζε τον θάνατο της μεθοδικά. Του γύρισε όμως μπούμερανγκ στο τέλος και μου άρεσε όπως τελειωσε. Μπράβο στο σεναριο
Άλλη ωραία σειρά το " ιστορίες με απρόβλεπτο τέλος" αστυνομική , αγγλική σειρά.
 
Eχεις απόλυτο δίκιο μπαμπι υπέροχη σειρά και ας ειδα ένα μόνο επεισόδιο το double murder , με μία πολύ πλούσια νεαρή γυναικα που ερωτεύτηκε και παντρεύτηκε έναν προικοθηρα που σχεδίαζε τον θάνατο της μεθοδικά. Του γύρισε όμως μπούμερανγκ στο τέλος και μου άρεσε όπως τελειωσε. Μπράβο στο σεναριο
Άλλη ωραία σειρά το " ιστορίες με απρόβλεπτο τέλος" αστυνομική , αγγλική σειρά.
Ειχαμε μιλησει εδω για το εν λογω επεισοδιο τον Ιουνιο του 2015. Τhe double kill λεγεται και ειναι ενα απο τα καλυτερα.
Οι Ιστοριες με απροοπτο τελος παιζονταν στην ελληνικη τηλεοραση κατα τη δεκαετια του '80. Εξαιρετικο επισης, αλλα τι να πεις για τους Αγγλους; Εχουν το θριλερ στο αιμα τους!
 
Ειχαμε μιλησει εδω για το εν λογω επεισοδιο τον Ιουνιο του 2015. Τhe double kill λεγεται και ειναι ενα απο τα καλυτερα.
Οι Ιστοριες με απροοπτο τελος παιζονταν στην ελληνικη τηλεοραση κατα τη δεκαετια του '80. Εξαιρετικο επισης, αλλα τι να πεις για τους Αγγλους; Εχουν το θριλερ στο αιμα τους!
Ή παλιά καλή βρετανική τηλεόραση μυστηριου! Πολύ ανεβασμένος ο πήχης , αυτο παρατηρω
 
Aνεβηκε και άλλο επεισόδιο της σειράς αυτής και είναι τέλειο παιδιά( μπαμπι έχεις δίκιο οι Άγγλοι το έχουν στο αίμα τους το θριλερ)! Με δυο κοπέλες Αμερικανες που ταξιδεύουν στην Αγγλια και καταλήγουν σε ένα ξενοδοχείο, όμως την μία ουδείς την έχει δει ποτέ και σε όλο το επεισόδιο ψάχνεις, υπάρχει δεν υπάρχει.
 
Aνεβηκε και άλλο επεισόδιο της σειράς αυτής και είναι τέλειο παιδιά( μπαμπι έχεις δίκιο οι Άγγλοι το έχουν στο αίμα τους το θριλερ)! Με δυο κοπέλες Αμερικανες που ταξιδεύουν στην Αγγλια και καταλήγουν σε ένα ξενοδοχείο, όμως την μία ουδείς την έχει δει ποτέ και σε όλο το επεισόδιο ψάχνεις, υπάρχει δεν υπάρχει.
Η ιστορια του συγκεκριμενου επεισοδιου βασιζεται στο φιλμ του 1938, The lady vanishes, σε σκηνοθεσια Alfred Hitchcock.
Το 1950 γυριστηκε ταινια πανω στο ιδιο σεναριο με τιτλο So long at the fair, με πρωταγωνιστρια την Jean Simmons.
Το 1955 βγηκε επεισοδιο της σειρας Alfred Hitchcock presents με τιτλο Into thin air, και την κορη του Hitchcock, Patricia, να πρωταγωνιστει.
Τη δεκαετια του '50 ο Γιαννης Μαρης εγραψε το βιβλιο Περιπτωσις Χ που ειναι ανεπαισθητα υπερ-καρα-κατα-κλεμμενο απο ολα τα παραπανω και ιδιως απο το So long at the fair.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Το τέλος είναι ανεπανάληπτο και απρόσμενο, διόλου δεν περίμενα την εξέλιξη αυτή μα διόλου, μεγάλη ανατροπη
 
Aνεβηκε ένα επεισόδιο και τι επεισόδιο από την σειρά θρίλερ με ένα γιατρό που κατοικεί μόνος σε ένα σπίτι σκοτεινο , φοβιστικο. Έρχεται λοιπόν ο ανηψιός του να τον επισκέπτει με την σύζυγο του γιατί είναι αφραγκοι, μόνο που ο θείος που μοιάζει με πτώμα τους βάζει έναν περίεργο ορο για να μείνουν. Ανατριχιλαααα
 
The next scream you hear. Η δικηγορος Τζενιφερ περναει λιγες μερες στο σπιτι της μητερας της στην εξοχη και ενα μεσημερι λαμβανει ενα τηλεφωνημα απο εναν αγνωστο αντρα ο οποιος αυτοαποκαλειται "φιλος". Ο αντρας αυτος της λεει πως ο συζυγος της την απατα και πως αν τρεξει εκεινη τη στιγμη σπιτι της θα τον πιασει με την ερωμενη του. Η Τζενιφερ αναστατωμενη ακολουθει τη συμβουλη του "φιλου", αλλα οταν φθανει σπιτι δεν υπαρχει κανεις. Υστερα απο λιγο η ατυχη γυναικα βρισκει τον θανατο δια στραγγαλισμου απο καποιον που δεν βλεπουμε το προσωπο του.
Αργοτερα παρακολουθουμε τον αντρα της Τζενιφερ, τον γοητευτικο Μπερναρντ, να βρισκεται το ιδιο βραδυ σε μια δεξιωση της εταιριας του αναμεσα σε πολλους συνεργατες, φιλους και εχθρους. Ενω ετοιμαζεται να αποχωρησει, εντελως αναπαντεχα, μια ομορφη ξανθια γυναικα τον αγκαλιαζει και τον φιλα αποκαλωντας τον "αγαπη μου". Ο Μπερναρντ σοκαρισμενος δηλωνει σε ολους τους παρευρισκομενους πως αυτη τη γυναικα τη βλεπει πρωτη φορα στη ζωη του, αλλα δεν φαινεται να γινεται πιστευτος.
Πηγαινει σπιτι του κουρασμενος και κατευθειαν για υπνο. Στο κομοδινο διπλα στο κρεβατι του βρισκει μια καραφα ουισκι και ενα σημειωμα απο την γυναικα του που γραφει "Τωρα μπορεις να πιεις ενα". Πραγματι, πινει ενα ποτηρι και κοιμαται αμεσως χωρις καν να ξεντυθει.
Την αλλη μερα το πρωι δυο αστυνομικοι του χτυπουν την πορτα και τον ξυπνουν. Ειναι και οι δυο εκπληκτοι που τον βλεπουν με τα ρουχα της προηγουμενης νυχτας οταν ο Μπερναρντ τους δηλωνει πως μολις ξυπνησε. Του λενε πως ελαβαν ενα ανωνυμο τηλεφωνημα που τους πληροφορουσε πως ο Μπερναρντ δολοφονησε τη γυναικα του. Κανουν μια μικρη ερευνα στο σπιτι και οταν μπαινουν στο σαλονι το βρισκουν ανω - κατω μαζι με ενα ποτηρι σαμπανιας με ιχνη απο κραγιον πανω του. Οσο κι αν πιεζουν τον Μπερναρντ να παραδεχτει πως ειχε γυναικεια συντροφια το προηγουμενο βραδυ, εκεινος δηλωνει πως κατι τετοιο δεν συνεβη.
Τον ρωτουν για το αμαξι του και εκεινος τους λεει πως δεν το εχει γιατι το προηγουμενο βραδυ γυριζοντας απο τη δεξιωση το ανταλλαξε με εναν αντρα που ειχε ενα αμαξι ιδιο με το δικο του. Φυσικα οι αστυνομικοι παραξενευονται πολυ, αλλα ο Μπερναρντ τους εξηγει οτι λογω του βροχερου καιρου ενας κορμος ειχε κλεισει τον δρομο με αποτελεσμα να μην μπορει ο Μπερναρντ να συνεχισει την πορεια του. Ο οδηγος ενος αλλου αυτοκινητου που ερχοταν απο το αντιθετο ρευμα και που ηθελε κι αυτος να περασει, προτεινε στον Μπερναρντ να ανταλλαξουν οχηματα μεχρι την αλλη μερα ετσι ωστε ο καθενας να παει στον προορισμο του. Οι αστυνομικοι δεν πιστευουν την ιστορια και μολις καθαριζουν τη λασπη απο τις πινακιδες του αυτοκινητου διαπιστωνουν πως ανηκει στον Μπερναρντ και μαλιστα το πορτ μπαγκαζ περιλαμβανει και το πτωμα της συζυγου του.
Για να πω την αληθεια, το εν λογω επεισοδιο το ειδα επειδη επαιζε ο λατρεμενος μου ηθοποιος Ριτσαρντ Τοντ. Δεν ειχε βεβαια τον πρωταγωνιστικο ρολο, αλλα υποδυθηκε ενα χαρακτηρα - κλειδι για την εξελιξη της ιστοριας. Μαλιστα, ηταν η πρωτη φορα που ειδα τον Ριτσαρντ σε τοσο προχωρημενη ηλικια καθως τον ειχα συνηθισει πολυ νεωτερο σε ολες τις ασπρομαυρες ταινιες του.
Παρ' ολα αυτα, παρεμενε παντα γοητευτικος και παντα υπεροχος.
Το συγκεκριμενο επεισοδιο το ευχαριστηθηκα παρα πολυ γιατι ηταν γεματο καταιγιστικες εξελιξεις και ανατροπες, αλλα απο ενα σημειο και μετα, προτου ακομα φθασει στη μεση, ηξερα ποιος ηταν ο ενοχος και πως εγιναν ολα. Δεν ειναι ιδιαιτερα δυσκολο κατι τετοιο, αν εχεις δει πολλες σειρες και ταινιες μυστηριου και αν δινεις σημασια σε, κατα τα φαινομενα, ασημαντες λεπτομερειες.
Ενα επεισοδιο με φιναλε απιστευτα θεαματικο γεματο ξιφομαχιες και....καρατε!
Μου χαρισε μια υπεροχη ωρα.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πίσω
Μπλουζα