@akmakas & Arduinna Το έχω ξαναπεί και άλλες φορές. Πάρα πολλά από τα desktop προγράμματα των Windows που ΔΕΝ θα βρεις αντίστοιχα στο Linux υπάρχει τρόπος να τα κάνεις να τρέξουν. Εσύ akmakas συγκεκριμένα που έχεις κάποιες ιδιαίτερες απαιτήσεις από το πρόγραμμα σου (performance) ΔΕΝ θα σε καλύψει το wine/crossoffice. Δες όμως όλη την εικόνα. Πόσοι χρησιμοποιούν το 100% του υπολογιστή τους; Πόσοι χρησιμοποιούν τόσο εξειδικευμένα προγράμματα και τόσο στενά δεμένα με το λειτουργικό;
Λίγοι.
Στα παιχνίδια όμως είναι αλλιώς. Υπάρχουν και άλλες κατηγορίες προγραμμάτων π.χ cubase, pro tools αλλά το πιο κοινό πρόγραμμα που σκίζει τον υπολογιστή είναι τα σύγχρονα παιχνίδια. Αυτό το ήξερε η MS χρόνια χρόνια πριν όταν ξεκίνησε να φτιάχνει το WinG. Στο Linux δεν ρίξανε το βάρος στα παιχνίδια γιατί από τη φύση του (Unix) κοιτάζανε άλλα πράγματα. Να τρέχει σε ρολόγια, routers, μέσα σε videos, σε τηλεοράσεις στο Yahoo, Google, DD, να κάνει scaling, να τρέχει σε ότι επεξεργαστή υπάρχει αυτή την στιγμή στην αγορά (Cell!!!!) κ.α
Andruinna χαίρομαι που έχεις ενθουσιαστεί. Αν απολαμβάνεις αυτό που κάνεις έχουμε πολλά να πούμε και να μάθουμε εδώ. Υπομονή και μεράκι χρειάζεται.
Arduinna οι εταιρίες παιχνιδιών ρίχνουν εκκατομύρια δολλάρια σε έναν τίτλο και περιμένουν ως τα Χριστούγεννα να είναι στα ράφια. Για να γίνει αυτό πιέζουν (ναι το σκότωσα) τον κοσμο τους σε τρελα ωράρια και χρονοδιαγράμματα. Είναι από τις πιο δύσκολες δουλειές. Μέσα σε αυτό το χαμό το να κάνεις ένα port ένα παιχνίδι σε άλλο OS είναι σχεδόν αδύνατο.
1ο γιατί οι εταιρείες τώρα πια γράφουν σχεδόν αποκλειστικά με DX
2ο ο κώδικας των παιχνιδιών είναι από τους πιο κακογραμμένους (λόγω βασύνης)
3ο οι compilers της MS δεν είναι και τόσο συμβατοί με τους GNU. Γιατί άραγε;
4ο Το test που πρέπει να γίνει σε άλλο ένα port είναι χρονοβόρο
5ο Το target group (Linux) π.χ είναι πολύ μικρό για να αξίζει αυτή την επένδυση.
6ο Τα distributinos είναι πολλά. Σε πιο από όλα θα γίνει port?
7o Σκέψου το Help Desk της εταιρείας να ρωτάει τον Linux χρήστη που το έβαλε μόνο και μόνο γιατί το Linux είναι της μόδας τι έκδοση Suse έχει και αν έχει εγκαταστημένο το τάδε πακέτο
Λίγοι.
Στα παιχνίδια όμως είναι αλλιώς. Υπάρχουν και άλλες κατηγορίες προγραμμάτων π.χ cubase, pro tools αλλά το πιο κοινό πρόγραμμα που σκίζει τον υπολογιστή είναι τα σύγχρονα παιχνίδια. Αυτό το ήξερε η MS χρόνια χρόνια πριν όταν ξεκίνησε να φτιάχνει το WinG. Στο Linux δεν ρίξανε το βάρος στα παιχνίδια γιατί από τη φύση του (Unix) κοιτάζανε άλλα πράγματα. Να τρέχει σε ρολόγια, routers, μέσα σε videos, σε τηλεοράσεις στο Yahoo, Google, DD, να κάνει scaling, να τρέχει σε ότι επεξεργαστή υπάρχει αυτή την στιγμή στην αγορά (Cell!!!!) κ.α
Andruinna χαίρομαι που έχεις ενθουσιαστεί. Αν απολαμβάνεις αυτό που κάνεις έχουμε πολλά να πούμε και να μάθουμε εδώ. Υπομονή και μεράκι χρειάζεται.
Arduinna οι εταιρίες παιχνιδιών ρίχνουν εκκατομύρια δολλάρια σε έναν τίτλο και περιμένουν ως τα Χριστούγεννα να είναι στα ράφια. Για να γίνει αυτό πιέζουν (ναι το σκότωσα) τον κοσμο τους σε τρελα ωράρια και χρονοδιαγράμματα. Είναι από τις πιο δύσκολες δουλειές. Μέσα σε αυτό το χαμό το να κάνεις ένα port ένα παιχνίδι σε άλλο OS είναι σχεδόν αδύνατο.
1ο γιατί οι εταιρείες τώρα πια γράφουν σχεδόν αποκλειστικά με DX
2ο ο κώδικας των παιχνιδιών είναι από τους πιο κακογραμμένους (λόγω βασύνης)
3ο οι compilers της MS δεν είναι και τόσο συμβατοί με τους GNU. Γιατί άραγε;
4ο Το test που πρέπει να γίνει σε άλλο ένα port είναι χρονοβόρο
5ο Το target group (Linux) π.χ είναι πολύ μικρό για να αξίζει αυτή την επένδυση.
6ο Τα distributinos είναι πολλά. Σε πιο από όλα θα γίνει port?
7o Σκέψου το Help Desk της εταιρείας να ρωτάει τον Linux χρήστη που το έβαλε μόνο και μόνο γιατί το Linux είναι της μόδας τι έκδοση Suse έχει και αν έχει εγκαταστημένο το τάδε πακέτο
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: