Αλλοιώσεις σε ταινίες της Καραγιάννης-Καρατζόπουλος και της Δαμασκηνός-Μιχαηλίδης

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας ChristosM
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
To δυσάρεστο είναι ότι υπάρχουν αταίριαστες επεμβάσεις και σε άλλα έργα ασύγκριτα καλύτερα από τα προαναφερόμενα.

Είδα πριν καιρό το έργο "Θανασάκης ο πολιτευόμενος" και κάποια σημεία μου φάνηκαν διαφορετικά.

Π.χ. σε τμήμα της ταινίας είχαν αφαιρέσει την πρωτότυπη μουσική υπόκρουση και έβαλαν μουσική απο την "Αλίκη στο ναυτικό" - αν είναι δυνατόν....
 
V.I.Smirnov είπε:
To δυσάρεστο είναι ότι υπάρχουν αταίριαστες επεμβάσεις και σε άλλα έργα ασύγκριτα καλύτερα από τα προαναφερόμενα.
Είδα πριν καιρό το έργο "Θανασάκης ο πολιτευόμενος" και κάποια σημεία μου φάνηκαν διαφορετικά.

Π.χ. σε τμήμα της ταινίας είχαν αφαιρέσει την πρωτότυπη μουσική υπόκρουση και έβαλαν μουσική απο την "Αλίκη στο ναυτικό" - αν είναι δυνατόν....
το είχε αναφέρει κι άλλος , επίσης προβάλλουν σκηνές από μεταγενέστερες προεκλογικές συγκεντρώσεις.

Όσο για την μουσική πρέπει όσοι είναι στην Finos Film τώρα στην θέση της Τζέλλας που πέθανε πριν από λίγες μέρες να παρέμβουν.

Και στο Δημήτρη Μου, Δημήτρη Μου παίζει το Πατέρα Κάτσε Φρόνιμα που ήταν από την ομώνυμη ταινία.
 
Προχθές ο Τηλεθεατής μοίρασε για πρώτη φορά σε DVD την ταινία 'Πολυτεχνίτης Και Ερημοσπίτης'. Η κυρία Σολωμού το έκανε και πάλι το θαύμα της με τα ειδικά εφέ.Το πιο εξοργιστικό είναι τα εφέ στο τέλος της ταινίας,πραγματικά ντροπή.
 
james1980 είπε:
Προχθές ο Τηλεθεατής μοίρασε για πρώτη φορά σε DVD την ταινία 'Πολυτεχνίτης Και Ερημοσπίτης'. Η κυρία Σολωμού το έκανε και πάλι το θαύμα της με τα ειδικά εφέ.Το πιο εξοργιστικό είναι τα εφέ στο τέλος της ταινίας,πραγματικά ντροπή.
είπε πριν σταματήσει την παραμόρφωση των ταινιών να ρίξει κι μια καταστροφίτσα η γυναίκα. Αν ο Πάρις Βογιατζής συνεχίσει, την καραμπίνα μου και πάω για κυνηγητό!
 
Και επειδή μερικές απορίες πρέπει να λύσουν κάποιοι

σχετικά με την επεξεργασία των ταινιών της finos film , καλύτερη δουλειά κάνει η graal παρά η acculere και η Ήχος-Εικόνα που επεξεργάζεται τις ταινίες της Καραγιάννης-Καρατζόπουλος.
 
Κυκλοφόρησε σήμερα η Μαρία Πενταγιώτισσα από τον Τηλεθεατή σε....κατεστραμένη μορφή όπως πάντα!!! Άλλοι τίτλοι αρχής , έξτρα τίτλοι τέλους , σημερινά πλάνα και τα ίδια καραγκιοζιλίκια...
 
tonytony είπε:
Κυκλοφόρησε σήμερα η Μαρία Πενταγιώτισσα από τον Τηλεθεατή σε....κατεστραμένη μορφή όπως πάντα!!! Άλλοι τίτλοι αρχής , έξτρα τίτλοι τέλους , σημερινά πλάνα και τα ίδια καραγκιοζιλίκια...
τα ίδια Παντελή μου, τα ίδια Παντελάκη μου...

ως πότε θα καταστρέφουν τις ταινίες;, πρέπει να σταματήσει αυτό το αίσχος
 
Αυτή η κυρία θέλει ένα γερό χέρι ξύλο!!! Δεν είναι δυνατόν να βάζει στη Μαρία Πενταγιώτισσα σημερινές εικόνες και γράμματα στην ταινία του στυλ "5 μέρες μετά" και "6 μήνες μετά"! Το είδα ολόκληρο το μεσημέρι και έφριξα! Αλλά θα μου πεις αφού της το επιτρέπει η εταιρία τι να πούμε εμείς παραπάνω...
 
Προσωπικά τάσσομαι υπέρ της ψηφιοποίησης και του καθαρισμού της ταινίας ώστε να καταστεί απρόσβλητη στον χρόνο, αλλά σε καμία περίπτωση δεν δέχομαι οποιαδήποτε επέμβαση στο εικαστικό της τμήμα της, και εδώ συμπεριλαμβάνω τόσο τους τίτλους αρχής όσο και τους τίτλους τέλους. Βλέπετε θεωρώ ότι όλα τα τμήματα της είναι αναπόσπαστα μεταξύ τους και κουβαλούν το στίγμα μιας ολόκληρης εποχής, η αίσθηση της οποίας όχι απλά αλλοιώνεται μα χάνεται με τον βίαιο και αμφιβόλου αισθητικής εκ μοντερνισμό.

Μεταγράψτε την ταινία σε ψηφιακή μορφή, καθαρίστε τον ήχο και την εικόνα της αλλά προς θεού αφήστε την ως έχει σε όλα τα τμήματα της!

Υ.Γ.


Έχω παρατηρήσει ότι οι σκηνές σε ορισμένες επεξεργασμένες ταινίες είναι σαν να σκαλώνουν κάπου, σαν ο χρόνος των frame για μερικά δευτερόλεπτα να χαμηλώνει. Καθώς μεγάλωσα με τις ταινίες αυτές και γνωρίζω σχεδόν απέξω την αυθεντική τους μορφή – ροή όποτε βλέπω αυτές τις επεξεργασμένες εκδόσεις ορισμένες φορές ενοχλούμαι αφάνταστα από αυτό το «σκάλωμα» στην ροή της εικόνας (frames), δεν μπορώ να το εξηγήσω διαφορετικά, απλά το αναφέρω μήπως το έχει παρατηρήσει κανείς άλλος (θα έλεγα ότι το rendering τους ήταν προβληματικό ή το μηχάνημα που το έκανε σε κάποιες φάσεις έχανε ταχύτητα).
 
Nαι, xdir. Αυτο το "σκαλωμα" που λες το παρατηρησα κι εγω παρα πολλες φορες.

Νομιζω πως δε φταιει κανενα τεχνικο προβλημα, παρα μονο η ελλειψη στοιχειωδους παιδειας και καλαισθησιας οσων κανουν την επεξεργασια.

Εν ολιγοις, πιστευω πως ειναι εσκεμμενο.

Το κανουν σαν μια χαριτωμενη γι΄αυτους πινελια, οπως και οι αλλες που βαζουν οχι μονο στους τιτλους αρχης και τελους, αλλα και σε οποιοδηποτε σημειο της ταινιας εχουν "εμπνευση"....
 
Αν το κάνουν επίτηδες ως είδος εφφέ (νόμιζα πάντα ότι ήταν τεχνικό σφάλμα :D ) ειλικρινά τι να πω .. προσυπογράφω το "έλλειψη στοιχειωδους παιδειας και καλαισθησιας"!
 
Tις περισσοτερες φορες το σκαλωμα γινεται πανω σε προσωπα και πολυ λιγοτερες σε τοπια. Στο μυαλο τους βεβαια, γινεται παντα.

Ηθελα να' ξερα κανεις ποτε απο το κοντινο τους περιβαλλον δεν τους ειπε ποσο κακο κανουν αυτες οι...εικαστικες τους παρεμβασεις?
 
Παρακολουθησα προσφατα στο youtube την ταινια Ερωτικη Συμφωνια, με τη Τζενη Καρεζη και τον Κωστα Καζακο.

Αφου λοιπον εχουμε συρει τοσα ως τωρα στην τεχνικη επεξεργασια της κυριας Θεοδωρας Σολωμου, θα πρεπει να ειμαστε δικαιοι και να λεμε και τα καλα.

Η μονη παρεμβαση που ειδα σε ολοκληρο το εργο ηταν οτι μπηκαν τιτλοι τελους. Οι τιτλοι αρχης παρεμειναν ως ειχαν και πουθενα αλλου δεν ειδα τιποτα απο ολα αυτα τα ανεκδιηγητα αλλων ταινιων της εταιριας.

Το γεγονος αυτο με παραξενεψε, αλλα φυσικα με εξεπληξε ευχαριστα.

Το μονο που με βαζει σε σκεψεις ειναι πως η τεχνικη επεξεργασια εγινε το 2001 και υποψιαζομαι μηπως απλως η κυρια Σολωμου δεν ειχε ξεκινησει ακομη τις κακες παρεμβασεις της.

Κατα τα αλλα, θα μπορουσε ο ηχος και η εικονα της ταινιας να ηταν σε καλυτερη ποιοτητα.
 
Ηθελα να ξερα τι οφελος εχουν με το να τις καταστρεφουν:what:

Το βραβειο ομως το παιρνει το Δημητρη μου,Δημητρη μου :banghead:

μολις το ειδα ως ασυνειδητος επαθα υποταση θα συμφωνησω με ολους!!!!!!!

Απο τα ρουχα μου επισης βγαινω οταν βλεπω οτι καθυστερουν την εικονα κ φαινεται σαν βλακεια!!!!!!!!!!Αυτο το κανουν συνηθως στα εργα το '50

Κ οι καινουργιοι τιτλοι τελους με τσατιζουν!!!!!
 
Παιδια συμφωνω και εγω!Εχουνε κανει τις ταινιες το λιγοτερο,ασε να μην πω!!!Δυστυχως ολες αυτες οι ταινιες βγηκανε και σε dvd!Οποτε δε βγαινει τιποτα,δεν υπαρχει κατι διαφορετικο!!Τροποι για δει κανεις αυτες τις ταινιες ''ατοφιες''ειναι η απο καμια παλια τηλεοπτικη εγγραφη η απο παλιες κασετες που κυκλοφορησανε αυτες οι ταινιες ,ειτε απο παλια στα videoclub η και ακομα απο τοτε που τις εβγαζε το ζαπινγκ,θυμαστε σε χαρτινο εξωφυλλο?Αλλα θα συμφωνησω με το ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΟΥ!!Το χα δει παλια το εργο ακομα και απο μια κασετα αν θυμαμαι καλα,και πριν κανα μηνα την κατεβασα ετσι επειδη ειχα χρονια να τη δω!!Ρε μολις ειδα τη σκηνη με την κοπελα την γυμνη ειπα ''ΟΠΑ ΟΠΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΕΔΩ!!!'' Οτι να ναι φιλοι μου!!!ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ!!!
 
... τα μαύρα χάλια τους λέω εγώ!

Σήμερα αγόρασα με τον Τηλεθεατή την σπανιότατη ταινία "Μια του κλέφτη" του 1960, του Δημ. Ιωαννόπουλου με τον Δημήτρη Χορν.

Και εδώ λοιπόν μία από τα ίδια: Οι αρχικοί τίτλοι και σκηνές έχουν αντικασταθεί από ηλεκτρονικούς τίτλους της κακιάς ώρας, ποιότητας 9πινου dot matrix εκτυπωτή της δεκαετίας 80, η μουσική υπόκρουση θυμίζει τις ταινίες του Κωνσταντάρα του 70 και το πλοιάριο που φαίνεται στα πλάνα πρέπει να από καμμιά ταινία του Καραγιάννη της δεκαετίας του 70. Και μάλιστα (πόσο γελοίοι μπορεί να είναι) και στο κουτάκι του DVD και στο ίδιο το DVD αναφέρεται ως χρονιά παραγωγής το 1969!! δηλ. 9 χρόνια μετά!!

Κρίμας για μια σπανιότατη ταινιάρα που και αυτή "βιάστηκε" παρά φύσει από τα τσακάλια της ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΑΡΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ.

Και μάλιστα για αυτή τη συμμετοχή του ο Χορν πήρε το βραβείο 1ου αντρικού ρόλου στο φεστιβάλ Θεσ/κης του 1960.
 
Η Λορενα ειχε ανοιξει θεμα για την ταινια αυτη.

http://www.retromaniax.gr/vb/showthread.php?t=14656

Το οτι αναφερουν ως ετος παραγωγης το 1969 δειχνει οτι οχι μονο ειναι κακοι επαγγελματιες, αλλα και ασχετοι ως προς την αισθητικη που επικρατουσε την εποχη εκεινη.

Ναι, η ταινια ειναι του 1969 και οι γυναικες φορανε γαντια και φουρω αντι για σουπερ μινι!
 
Ναι, κι εγώ που είχα πάρει πρόσφατα DVD από τον Τηλεθεατή, διαπίστωσα μετά λύπης μου ότι οι ταινίες δεν είναι οι αυθεντικές κινηματογραφικές, αλλά οι τηλεοπτικές "διασκευές"...
 
Θαύμα!!!! Κυκλοφόρησαν από το περιοδικό Τηλεθεατής σήμερα οι Γενναίοι του Βορρά και το 28η Οκτωβρίου ώρα 5.30 χωρίς καμία απολύτως αλλοίωση!!! Κρατήθηκαν οι αρχικοί τίτλοι και οι διάρκειες είναι κανονικές! Και η εικόνα φυσικά πεντακάθαρη. Και επίσης δεν αναφέρεται πια το όνομα της...ανεκδιήγητης κυρίας Σολωμού , παρά μόνο "τηλεοπτική έκδοση 2010-2011". Αφού κατέστρεψαν τόσες και τόσες ταινίες....έβαλαν επιτέλους μυαλό , πολύ αργά όμως...
 
Ναι, εβαλαν μυαλο εστω και αργα, καλυτερα απο το ποτε ομως. Αρα λοιπον οσες ταινιες θα ακολουθησουν θα ειναι "καθαρες". Μακαρι να ηταν και ολες οι προηγουμενες, αλλα κατι ειναι κι αυτο.
 
Πίσω
Μπλουζα