Αξιολογότατο scrolling στον CPC

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Ace
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
...ουφ, θα με σκάσεις !! :D Πάω να παίξω λίγο Skweek (που είναι και ευχάριστο παιχνιδάκι) για να "ανέβω" λίγο, και αν χρειαστεί θα επανέλθω !!
 
Με μία μικρή έρευνα στο Youtube προσπάθησα να προσδιορίσω την

"αδιορατη αύξηση ταχύτητας" and how it affects the gameplay.

Έχουμε και λέμε λοιπόν

Cobra

ZX:http://www.youtube.com/watch?v=Ccq31W17vfQ

CPC: http://www.youtube.com/watch?v=R3eJVhtCA7o

BATMAN da Movie

ZX:http://www.youtube.com/watch?v=bWW71Rfg6ps

CPC:

CPC:http://www.youtube.com/watch?v=VwvevInhipQ

Rainbow Islands

ZX:http://www.youtube.com/watch?v=bHsnpcwEDqQ

CPC:http://www.youtube.com/watch?v=nYyIdfAA2Xw

:cool:
 
and the winner is .... amstrad cpc :)

Anestis many thanks to you!!!

Σίγουρα τα χρώματα προσθέτουν σημαντικά στο γενικό σύνολο, η αλήθεια είναι αυτή..

:icon_cry: Αλλά δεν μπορώ να ξεχάσω ότι μεγάλο μέρος των παιχνιδιών στον amstrad ήταν κακά rip offs, γραμμένα στο πόδι κυριολεκτικά απο spectrum versions !! Ακόμη και ολόκληρα levels & ήχοι έλειπαν..

Ο λόγος ήταν ότι το cpc είχε πολύ μικρότερες πωλήσεις σε original games (ισως και λόγω ακριβής δισκέτας 3" :mad:), οπότε οι περισσότερες εταιρίες δεν κάνανε σωστή δουλειά και δεν αφιερώναν ανάλογο χρόνο απο μεριάς των προγραμματιστών για optimization...

Παρόλαυτα, Wally

όταν μιλάς για 99% των παιχνιδιών ότι ηταν γραμμένα για cpc & speccy, μάλλον ξεχνάς τις πολλές Γαλλικές και Ισπανικές (και όχι μόνο..) παραγωγές που ήταν σχεδόν αποκλειστικά για ένα μηχάνημα 8 bit και μόνο: τον Amstrad
 
Winner δεν υπάρχει....




fgbrain είπε:
Παρόλαυτα, Wally

όταν μιλάς για 99% των παιχνιδιών ότι ηταν γραμμένα για cpc & speccy, μάλλον ξεχνάς τις πολλές Γαλλικές και Ισπανικές (και όχι μόνο..) παραγωγές που ήταν σχεδόν αποκλειστικά για ένα μηχάνημα 8 bit και μόνο: τον Amstrad
Ναι, αυτό που είπε ο φίλος gfbrain είναι πολύ σωστό αφού αναγνωρίζω πολλούς δυνατούς Γαλλικούς τίτλους που γράφηκαν αποκλειστικά για τους CPC.

Αυτό που θα ήθελα να συμπληρώσω (χωρίς να χρίζω κάποιον νικητή αφού δεν θα ήμουν αμερόληπτος και δεν υπάρχει λόγος να το κάνω) είναι το ότι τα 6912 bytes του display file του Spectrum δείχνουν πιο ζυγισμένα με τις ικανότητες και τον χρονισμό του Z80 με αποτέλεσμα το framerate σε κάποιες ρουτίνες είτε για scrolling είτε για τα sprites να είναι αρκετά εμφανές ότι είναι μεγαλύτερο.

fgbrain είπε:
:icon_cry: Αλλά δεν μπορώ να ξεχάσω ότι μεγάλο μέρος των παιχνιδιών στον amstrad ήταν κακά rip offs, γραμμένα στο πόδι κυριολεκτικά απο spectrum versions !! Ακόμη και ολόκληρα levels & ήχοι έλειπαν..
και ξανά ρωτάω που είναι το AY TUNE του Super WonderBoy in Monsterland στην έκδοση του Spectrum. Αφού υπάρχει στην έκδοση του Amstrad η οποία αποτελεί port από Spectrum... ε; που είναι το tune; που; οέο :animeek:
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Εγώ πάντως από τα βίντεο που είδα δεν είδα κανένα του cpc να μοιάζει με port από spectrum και παρόλαυτά κάποια ήταν πάναργα σε επίπεδο που το gameplay ήταν για κλάματα.

Καλά τα χρώματα αλλά όταν υπάρχει scrolling στη μέση, από τα χρώματα προτιμώ το ομαλό scrolling και κατ'επέκταση το gameplay.

Καλύτερο το barbarian στο cpc που το μόνο που κινούνταν ήταν οι χαρακτήρες αλλά πχ αλλά το cobra το g&g και το batman να μην το σχολιάσουμε καλύτερα...

Το chase HQ ήταν από τις λίγες εξαιρέσεις και ένα από τα καλύτερα (ή το καλύτερο) παιχνίδι στον cpc.

Πάντως από τα παραπάνω βίντεος, μόνο ανώτερος δεν αποδεικνύεται ο cpc (για μένα)...
 
gtsamour είπε:
Εγώ πάντως από τα βίντεο που είδα δεν είδα κανένα του cpc να μοιάζει με port από spectrum και παρόλαυτά κάποια ήταν πάναργα σε επίπεδο που το gameplay ήταν για κλάματα.Καλά τα χρώματα αλλά όταν υπάρχει scrolling στη μέση, από τα χρώματα προτιμώ το ομαλό scrolling και κατ'επέκταση το gameplay.

Καλύτερο το barbarian στο cpc που το μόνο που κινούνταν ήταν οι χαρακτήρες αλλά πχ αλλά το cobra το g&g και το batman να μην το σχολιάσουμε καλύτερα...

Το chase HQ ήταν από τις λίγες εξαιρέσεις και ένα από τα καλύτερα (ή το καλύτερο) παιχνίδι στον cpc.
Τότε ίσως χρειάζεσαι κάποιον οφθαλμίατρο....:biglaugh: R-Type - Hint
 
Σιγά το αριστούργημα ρε παιδιά. Τα άλλα τα χάλια εσύ δεν τα είδες? βγάλε τα γυαλιά ηλίου καλύτερα. Για κοίτα λιγο πιο κάτω στο rtype που λές στο cpc όταν αρχίζουν τα πολλά γραφικά που πρέπει να κάνει scrolling και αρχίζει να κωλοσέρνεται.
 
gtsamour είπε:
Σιγά το αριστούργημα ρε παιδιά. Τα άλλα τα χάλια εσύ δεν τα είδες? βγάλε τα γυαλιά ηλίου καλύτερα
http://www.worldofspectrum.org/bestgames.html

No comments

gtsamour είπε:
Σιγά το αριστούργημα ρε παιδιά. Τα άλλα τα χάλια εσύ δεν τα είδες? βγάλε τα γυαλιά ηλίου καλύτερα
Εγώ έβαλα τα links υπάρχει περίπτωση να μην τα είδα....:biglaugh:

Τα γυαλιά ηλίου τα κρατάω κόβουν το flickering από την 1084s
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
gtsamour είπε:
Εννοείς ότι ήταν port?
Σου φαίνεται εσένα λογικό ... άνθρωπος που θα είχε φτιάξει τα γραφικά αυτά

on a CPC να επέλεγε να τα χρωματίσει ακριβώς σαν είχε τον περιορισμό των 8x8.

Φυσικά και είναι port.
 
Sorry νόμιζα αρχικά ότι υποστίριζες ότι ήταν πιο ομαλό στον cpc και έπαθα...

Αν και ο χρωματισμός θα μπορούσε να είναι επιλογή του προγραμματιστή αν πχ δεν μπορούσε να σηκώσει το scrolling και τα χρώματα και τα πολλά sprites.

Έψαξα για βιντεο από cpc του παιχνιδιου που να φαίνεται το παρακάτω με τα περισσότερα graphics αλλά δε βρήκα. Μπορεί και να είναι και port δε λέω...
 
gtsamour είπε:
Sorry νόμιζα αρχικά ότι υποστίριζες ότι ήταν πιο ομαλό στον cpc και έπαθα...
Nope:)

απλά δεν θέλω να φωνάξω μέσα στο φόρουμ.

SPECTRUM RULEZZZZZZZZZZ RE

P.S. Φεύγω... flames ahead
 
Είπα και εγώ... στραβώθηκα τόσο...
 
gtsamour είπε:
Sorry νόμιζα αρχικά ότι υποστίριζες ότι ήταν πιο ομαλό στον cpc και έπαθα...Αν και ο χρωματισμός θα μπορούσε να είναι επιλογή του προγραμματιστή αν πχ δεν μπορούσε να σηκώσει το scrolling και τα χρώματα και τα πολλά sprites.
Δεν ισχύει αυτό που λες γιατί ακόμα και αν επέλεγε να χρωματίσει 8χ8 (μεγάλος καραγκίοζης θα ήταν) και πάλι τον ίδιο όγκο δεδομένων θα χρειαζόταν να μεταφέρει αφού το 1 colour per pixel ισχύει για το display file του CPC.
 
ΟΚ πάω πάσο, τώρα που το ξαναβλέπω είναι όντως port. Με μπέρδεψε η διαφορά μεγέθους στα βίντεο.
 
Εχουμε γελιο καμια φορα στο GRM :biglaugh:....μαζευτηκαν τωρα 2 ΖΧακηδες στο forum του CPC και συγκρινουν/σχολιαζουν τα παιχνιδια του CPC :diablotin: - ποια ηταν ports - ποιο ειναι ισως το καλυτερο....Gtsamour η δηλωση σου για το Chase HQ θα μεινει ιστορικη :biglaugh:

(Gawd help us please!!)
 
Γιατουί??? Αφού είναι καλύτερο το chase HQ στον cpc να μην το πούμε? :D
 
Xαίρομαι που με το test του Anestis, φάνηκε ότι παιχνίδια όπως το Barbarian & το Chase HQ έχουν πανομοιότυπη ταχύτητα με τον Spectrum - πράγμα που παραδέχτηκε και ο gtsamour (ειδικά το συγκριτικό βιντεάκι του Chase που στο τέλος ανακυρήσσει νικητή τον amstrad, είναι όλα τα λεφτά).

Για τα υπόλοιπα games, δεν έχω παρά να επαναλάβω αυτό που έλεγα πρoηγουμένως. Ναι, υπάρχει μία αμελητέα καθυστέρηση στην ταχύτητα, αλλά επ' ουδενί δεν επηρεάζει το gameplay σε σημείο που να μπορεί κάποιος να ισχυριστεί ότι δεν μπορεί να παίξει αξιοπρεπώς.

Οσο για τα γραφικά, ας μην τα ξαναλέμε. Κρίμα μόνο που σε μερικά καραμπινάτα ports (όπως το R-Type), έδειξαν τόση προχειρότητα με τα χρώματα. Αν σε αυτό (και σε πολλά άλλα ports) είχε αφιερωθεί -λίγο- παραπάνω χρόνος ώστε να δοθεί η απαραίτητη προσοχή για να μπορέσουν να αξιοποιηθούν οι γραφικές δυνατότητες του amstrad, θα είχαμε παιχνίδια-διαμάντια όπως το Head over Heels - όπου o amstrad διαθέτει μακράν την καλύτερη οκτάμπιτη έκδοση, αφού μην έχοντας να φοβηθεί το οπαιασδήποτε μορφής clash, καταφέρνει με 4 μόλις χρώματα (άψογα συνδυασμένα και διαφορετικά σε κάθε οθόνη) να δείχνει απείρως καλύτερος απο τον ανταγωνισμό.

...λοιπόν Wally, πότε με το καλό θα πάρεις amstrad ? :biglaugh:
 
Kιτρινη καρτα σε Anestis,gtsamour που εδωσαν πατημα στους "αντιπαλους" να "γυρισουν" απο το πουθενα μια τελειωμενη μαχη!!

Kυριοι οι ταχυτητα και το jerkiness δεν κρινονται απο youtube-encoded-videos!! ;)
 
Πίσω
Μπλουζα