Αrcade conversions σε Αmiga

Ενδιαφερουσα συζητηση :) με arcades εχω ασχοληθει μονο απο σποντα, αφου ηταν το λιγοτερο αγαπημενο μου ειδος. Γενικως εχω την εντυπωση οτι κατα κανονα τα παιχνιδια της Αμιγκα ηταν κατωτερα απο τα πρωτοτυπα arcades.

Θελω να ρωτησω εσας που ξερετε καλυτερα, ποια home κονσολα εχει κανει τα καλυτερα conversions

Δηλ. αμα βρω ενα ROM συγκεκριμενου παιχνιδιου που εχει βγει σε Sega, SNES, Amiga, και PC, ποιο θα λεγατε να διαλεξω "με κλειστα τα ματια"; Ξερω οτι δεν υπαρχει συγκεκριμενη απαντηση, αλλα λεω για ενα rule of thumb
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ξέρω πως αποκλείεται ενα conversion να είναι καλύτερο από το arcade, οπότε θα έλεγα ότι τα πιο κάτω μοιάζουν με τα πρωτότυπα κατά 90%. Μουσική, gameplay, όλα. Πάντα για αμίγκα μιλάμε, αλλωστε το θρεντ αναφέρεται σε αμίγκα :D .

Σίγουρα πάντως δε θα βρεις καλύτερο σε καμιά άλλη κονσόλα εκείνης της εποχής.

Rygar είπε:
Για μένα τα καλύτερα conversions είναι τα R-Type, Operation Wolf, Pacmania και Rainbow islands. Ειδικά τα 3 τελευταία είναι σχεδόν ίδια. Το Operation wolf παίζεται με το ποντίκι που προσομειώνει το Lightgun και είναι πολύ εθιστικό. Τα υπόλοιπα που αναφέρεις, δεν τα πολυθυμάμαι.
 
Δεν μπορείς να διαλέξεις με κλειστά μάτια, για πολλούς λόγους. Στην Amiga θα βρείς σίγουρα τα περισσότερα (αφού ήταν περισσότερα χρόνια στην ενεργή δράση) , τα καλύτερα ποικίλουν κατα περίπτωση. Π.χ τα Sega arcade ports συνήθως είναι καλύτερα στο MD, κάποια Capcom συνήθως είναι καλύτερα στο Snes, κάποια μεταγενέστερα παιχνίδια πάλι, έχουν πληρέστερες εκδόσεις στο PC, απο εκεί και έπειτα θέλει έρευνα και τεστάρισμα.

Με κλειστά μάτια διαλέγεις μόνο τα αυθεντικά arcade roms σε κάποιον emulator, εφόσον επιλέγεις την οδό του emulation ! Σε σπάνιες περιπτωσεις, κάποια conversions είναι καλύτερα και απο το αυθεντικό arcade, αλλα και αυτό καμια φορά είναι υποκειμενικό. Ας πούμε, το Silkworm στην Amiga θεωρώ ότι είναι καλύτερο απο το arcade, ή το Monaco GP στο Mega Drive έχει career mode (κάποια τυχαία παραδείγματα που μου έρχονται τώρα στο μυαλό)
 
Rakeesh είπε:
Θελω να ρωτησω εσας που ξερετε καλυτερα, ποια home κονσολα εχει κανει τα καλυτερα conversions

Δηλ. αμα βρω ενα ROM συγκεκριμενου παιχνιδιου που εχει βγει σε Sega, SNES, Amiga, και PC, ποιο θα λεγατε να διαλεξω "με κλειστα τα ματια"; Ξερω οτι δεν υπαρχει συγκεκριμενη απαντηση, αλλα λεω για ενα rule of thumb
Πιστεύω η all around επιλογή για τις καλύτερες μεταφορές από τη ηλεκτρονικά είναι το Sega megadrive, για τον απλό λόγο ότι η ίδια η sega έφτιαχνε ηλεκτρονικά και πολλές φορές είχε στενή συνεργασία και με άλλους γίγαντες των ηλεκτρονικών όπως capcom.
 
Rygar είπε:
Για μένα τα καλύτερα conversions είναι τα R-Type, Operation Wolf, Pacmania και Rainbow islands. Ειδικά τα 3 τελευταία είναι σχεδόν ίδια. Το Operation wolf παίζεται με το ποντίκι που προσομειώνει το Lightgun και είναι πολύ εθιστικό. Τα υπόλοιπα που αναφέρεις, δεν τα πολυθυμάμαι.
Είμαι σύμφωνος με τον φίλτατο Rygar, ειδικά για περιπτώσεις όπως εκείνη του Rainbow Islands, αλλά και του Pacmania (με την εντυπωσιακότατη full screen δράση :thumbup: ).

Other_Reality είπε:
Το Street Fighter II και το After Burner δεν με χάλασαν κιόλας. Μια χαρά τα έλιωσα και τα δύο, αξιοπρεπή θα τα έλεγα, σίγουρα όχι arcade perfect, αλλα μια χαρά playable, τουλάχιστον τότε όπως είπα τα ξεζούμισα κανονικότατα.
Other_R., ειδικά στην περίπτωση του Street Fighter II, αν και το έπαιξα "κατά κόρον" και εγώ, δυστυχώς με είχαν χαλάσει απίστευτα τα αργά controls (δυσκολευόμουνα αρκετά να βγάλω κάποιες special κινήσεις τη στιγμή που έπρεπε), ενώ και το μονόκουμπο pacman που είχα, απλά δεν απέδιδε τα αναμενόμενα σε αυτού του είδους το παιχνίδι.

Συν τοις άλλοις είχα και το βάλε-βγάλε της δισκέττας (είχε και τέσσερις το άτιμο), το οποίο με αποτελείωσε...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Το Street fighter 2 ειναι μια ιδιαζουσα περιπτωση στην Αμιγκα. Το παιχνιδι -εαν το δεις χωρις το ονομα- ειναι πολυ καλο. Δεν ειναι ομως SF2 !

Εχει πολυ μεγαλα sprites (πολυ μεγαλυτερα απο SNES/MD), εχει καλα γραφικα και κινηση οθονης, το animation πασχει καπως χωρις πολλα frames στις κινησεις, η μουσικη ειναι πολυ καλη, στα ηχητικα εφφε και συγκεκριμενα στις ομιλιες εχει γινει κατι που δεν νομιζω να εχει ξαναγινει, εχει ηχογραφηθει απευθειας το ιδιο το ηλεκτρονικο και εχει γινει ψηφιοποιηση του καταγεγραμμενου ηχου και ετσι εχει ΟΛΟΙΔΙΑ χροια με το coin-op αλλα δεν ειναι καθαρες οι ομιλιες.

Στο gameplay τωρα τα πραγματα κανουν την διαφορα: οπως ειπα δεν ειναι SF2, μπορει να υπαρχουν σχεδον ολες οι κινησεις του coin-op (υπαρχει και μια κινηση που δεν υπαρχει πουθενα αλλου), υποστηριζεται και joypad αλλα δεν εχει το gameplay του SF2 των ηλεκτρονικων ή των κονσολων γιατι το SF2 εχει σαν χαρακτηριστικο του gameplay το "timing" δηλαδη ποτε ακριβως θα εκτελεσεις μια επιθεση και στην Αμιγκα οποτε και να κανεις στο joystick την εναερια επιθεση, παντα γινεται σε συγκεκριμενο χρονο του αλματος, αρα δεν εχει σημασια ποτε την κανεις. Ετσι το gameplay ειναι μεν καλο, αλλα σε καμια περιπτωση δεν πιανει τις "αρχες" του SF2, καποιος που ξερει καλα οπως εγω το coin-op θα του φανει περιεργο. Αυτο αλλαξε και εγινε επιτελους SF στην εκδοση SuperStreetFighter2 για Α500 και βγηκε και σε Α1200. Επισης στην Α500 μπορουσες να το τερματισεις στο "πανδυσκολο" εαν ηξερες εναν συνδιασμο κτυπηματων που ζαλιζες συνεχεια τον αντιπαλο μεχρι να χασει. Μια φορα να σου ξεφευγε ομως, ετρωγες το ξυλο της χρονιας σου, εχανες χωρις ανασα. Οπως φαινεται το εχω λιωσει το συγκεκριμενο!

Quiz : ποια ειναι η κινηση που δεν υπαρχει πουθενα σε κανενα SF ?
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Mike, μην μας κρατάς σε αγωνία. :)

Θα εκπλαγώ πολύ αν μάθω ότι υπάρχει καμία κρυφή "special" κίνηση !! (έχει γούστο να κάνανε τον Ryu να πετάει τίποτα κεραυνούς σαν τον Δία... :D )
 
Συμφωνώ mike, για τα sprites την μουσική, τα εφέ, και φυσικά στον χειρισμό ! Επίσης, αν βάλει κανείς να παίξει την Amiga version, με τη δυσκολία στο max (5, αν δεν κάνω λάθος), το παιχνίδι πάει σφαίρα και δεν υπάρχουν slowdowns, όπως στο Snes. Ok για τα γραφικά, θα ήμουν τυφλός άμα έβλεπα πιο όμορφη την Amiga έκδοση από του Snes. Γενικά το street fighter με 6 κουμπιά δεν το παίζω ποτέ έτσι και αλλιώς, βαριά κλωτσιά-hakdoken-shoryuken και ελικοπτεράκι με Ken, μια ζωή έτσι παίζω. Δύο κουμπιά ! Και στην Amiga με βόλεψε γιατί όλα αυτά τα έκανα σφαίρα, και τα φχαριστιόμουν περισσότερο από το να πατάω κουμπιά, έχω ξαναπεί ότι το ταχύτατο στροβίλισμα του tomahawk για μένα είναι η απόλυτη αίσθηση χειρισμού, η τελοσπάντων εγώ την προτιμώ απο το να πατάω κουμπάκια στη σειρά.

Πες τώρα την κίνηση, γιατί έβαλα να παίξω και δεν καταλαβαίνω ποια λές (όχι την χαμηλή σκυφτοκλωτσιά τύπου IK+ φαντάζομαι)
 
Δεν θυμάμαι να υπήρχαν slowdowns στο SF2 του SNES ρε παιδιά...
 
Other_Reality είπε:
Γενικά το street fighter με 6 κουμπιά δεν το παίζω ποτέ έτσι και αλλιώς, βαριά κλωτσιά-hakdoken-shoryuken και ελικοπτεράκι με Ken, μια ζωή έτσι παίζω. Δύο κουμπιά ! Και στην Amiga με βόλεψε γιατί όλα αυτά τα έκανα σφαίρα, και τα φχαριστιόμουν περισσότερο από το να πατάω κουμπιά, έχω ξαναπεί ότι το ταχύτατο στροβίλισμα του tomahawk για μένα είναι η απόλυτη αίσθηση χειρισμού, η τελοσπάντων εγώ την προτιμώ απο το να πατάω κουμπάκια στη σειρά.
Πες τώρα την κίνηση, γιατί έβαλα να παίξω και δεν καταλαβαίνω ποια λές (όχι την χαμηλή σκυφτοκλωτσιά τύπου IK+ φαντάζομαι)

Καλα παιζεις με hakdoken-shoryuken και μπορεις να παιξεις ετσι σε Α500? δεν γινονται καθολου ευκολα αυτα στην Α500! Γενικα ειναι πιο δυσκολες οι περιστροφικες ειδικες και πολυ πιο ευκολες οι charge ειδικες οπως του GUILE. Εμεις στα πρωταθληματα ειχαμε κανονα μεχρι 3 fireball ανα 2 γυρους, οχι προ-τοποθετημενες λαβες και ιδια συνεχομενα κτυπηματα (εχει αυτο το θεμα στην Α500) και οχι ξυλο σε ζαλισμα.

Την κινηση την εχω γραψει απειρες φορες εδω μεσα, ειναι αυτη που λεει ο other_reality.

Δεν μπορειτε να την εκτελεσετε ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ, μονο ο υπολογιστης μπορει να (σας) την κανει, και δεν υπαρχει σε ΚΑΜΙΑ αλλη εκδοση, σε καμια κονσολα ουτε στο coin-op.

Ας υποθεσουμε οτι παιζετε σε coin-op με τον RYU, αφου ειστε σκυμενοι, με το ΗΚ εκτελειτε μια σκουπα και ο αντιπαλος πεφτει, με το MK εκτελειτε μια πολυ μακρια κλωτσια με τεντομενο ποδι και το πελμα του ποδιου, με το LK εκτελειτε γρηγορες κοντινες κλωτσιτσες. Στον αερα τωρα με το MK/HK εκτελειτε την ιδια κινηση, μια δυνατη κλωστια με το ενα ποδι λυγισμενο, το αλλο τεντωμενο και το πελμα λυγισμενο προς τα επανω, αυτα τα ξερετε.

Στην αμιγκα η MK σε σκιμενη θεση γινεται με πισω+fire ειναι αυτη η κινηση με την πολυ μακρια κλωστια

Προβολή συνημμένου 99823

δειτε σε ηψηλη αναλυση εδω http://www.retromaniax.gr/vb/attachment.php?attachmentid=99817&d=1396106796 μολις την τραβηξα παιζοντας.

Τωρα στον αερα η HK/MK γινεται παλι με πισω+fire και ειναι αυτη η κινηση

Προβολή συνημμένου 99826

δειτε την εδω http://www.retromaniax.gr/vb/attachment.php?attachmentid=99818&d=1396106796

σε υψηλη αναλυση, προσεκτε τα χερια και το πελμα του ποδιου

και παμε στην κινηση που δεν υπαρχει, την κανει μονο ο υπολογιστης και δειτε την

Προβολή συνημμένου 99827

και εδω σε υψηλη αναλυση, http://www.retromaniax.gr/vb/attachment.php?attachmentid=99816&d=1396106756

προσεξτε το συγκεκριμενο frame ειναι απο το τελος του animation, η κινηση συνδιαζει την Νο2 και την Νο1 κινηση.

Προσεξτε οτι το ποδι ειναι τελειως τεντωμενο, το αεριστερο χερι ειναι λυγισμενο (ενω στην εναερια νο2 ειναι γροθια) και κοιταξτε προσεκτικα το δεξι χερι οπου φαινεται να στηριζεται στο εδαφος οπως στο animation της νο1 φωτο.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ για αυτο λεμε οτι η αμιγκα ειναι κορυφη :biglaugh:!!!!

DSC02146.jpg

DSC02145.jpg

DSC02144.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Απλό glitch/bug θα είναι. Η λάθος frame. To frame είναι σχεδιασμένο για κίνηση στο έδαφος, δες το χέρι του Ryu που ακουμπάει στο πάτωμα και καλά.

Δείχνει την προχειροδουλειά που έγινε. Και σε κάτι περίεργα bootlegs είχα δει κάτι παρόμοια τρελά. Αλλά και σε εκδόσεις τέτοιων fighters σε Game Boy, Master System κλπ βλέπεις παρόμοια άκυρα και μπερδεμένα frames. Τώρα αν αυτό το μετράς σαν "έξτρα κίνηση" εγώ πάω πάσο.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Kαι λεω,μονο εγω το ειχα προσεξει?

Ειχα φαει ωρες προσπαθωντας να κανω την κινηση αυτη,την εκανε η amiga με τον ken αφου εγω επαιζα παντα με τον ryu και δεν ειχα καταφερει τιποτα...
 
Imgema είπε:
Απλό glitch/bug θα είναι. Η λάθος frame. To frame είναι σχεδιασμένο για κίνηση στο έδαφος, δες το χέρι του Ryu που ακουμπάει στο πάτωμα και καλά.
Δείχνει την προχειροδουλειά που έγινε. Και σε κάτι περίεργα bootlegs είχα δει κάτι παρόμοια τρελά. Αλλά και σε εκδόσεις τέτοιων fighters σε Game Boy, Master System κλπ βλέπεις παρόμοια άκυρα και μπερδεμένα frames. Τώρα αν αυτό το μετράς σαν "έξτρα κίνηση" εγώ πάω πάσο.
Kαι ομως δεν ειναι λαθος, το εχουν βαλει επιτηδες. Ουτε προχειροδουλεια, ουτε bug, ουτε μπερδεμενο frame. Θα ηταν κατι απο αυτα εαν ηταν μεσα ή καπου σε καποια απο τις υπαρχουσες κινησεις, αλλα ολες οι κινησεις που θα επρεπε να υπαρχουν (οπως στο αυθεντικο coin-op) υπαρχουν κανονικα, αυτη ειναι πραγματικα ΕΞΤΡΑ, δεν υποκαθιστα ουτε εχει σχεση με καμια αλλη. Την εχουν βαλει επιτηδες, δεν ξερω ακριβως τον λογο, φανταζομαι οτι δεν ειχαν προσβαση στον κωδικα του coin-op και υπεθεσαν οτι αυτη η κινηση υπηρχε.

Και παλι το συμπερασμα ειναι το ιδιο : only amiga makes it possible που ελεγε και το ρητο.
 
mike είπε:
Το Street fighter 2 ειναι μια ιδιαζουσα περιπτωση στην Αμιγκα. Το παιχνιδι -εαν το δεις χωρις το ονομα- ειναι πολυ καλο. Δεν ειναι ομως SF2 !Εχει πολυ μεγαλα sprites (πολυ μεγαλυτερα απο SNES/MD), εχει καλα γραφικα και κινηση οθονης, το animation πασχει καπως χωρις πολλα frames στις κινησεις

Μιλάμε γι αυτήν την έκδοση πάντα έτσι?



Να ξέρουν και όσοι δεν το έχουν δει για τι πράγμα μιλάμε. Να μην νομίζουν ότι μιλάμε για κάτι άλλο.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Δεν υπαρχει καποιος που να μην την ξερει, ολοι το εχουν λιωσει απειρες ωρες στην αμιγκα τους.

Το βιντεο που εχεις ανεβασει ειναι απο emulator, δεν ειναι απο Α500, καποιος που ξερει καλα την εκδοση το καταλαβαινει.

Καμια σχεση πως ηταν το παιχνιδι τοτε και ποσο το "βαθμολογουσαμε" εμεις οι gamers τοτε. Εαν δεν εχεις Α500 δεν μπορεις να το δεις και να κρινεις.

Και φυσικα σαν gameplay δεν εχει καμια σχεση με το SF2 των coin-op, του SNES ή του MD.

Καποιος ειδικος σε αμιγκα οπως εγω θα ελεγε αντικειμενικα οτι το παιχνιδι δεν ειναι καλη μεταφορα του αυθεντικου, εχει θεματα στο gameplay, εχει μεγαλα sprites, καλα και σωστα χρωματα, πολυ καθαρη μουσικη, ηχητικα εφφε με sampling που ειναι πιο κοντα στον αυθεντικο ηχο απο οποιαδηποτε αλλη εκδοση-γιατι ειναι ηχογραφημενο το ιδιο το coin-op, τα εφφε ομως δεν ειναι καθαρα, οπως θα τα ακουγες στο ηλεκτρονικαδικο με ηχους απο τους διπλανους να ριχνουν στεκιές στο μπιλιαρδο :) , το animation ειναι ληψο γιατι λειπουν καποια frames, οι κινησεις υπαρχουν σχεδον ολες, η ταχυτητα ειναι ικανοποιητικη, τα background ειναι φτωχα, γενικα τα γραφικα ειναι πιο απλα απο οτι θα μπορουσαν να ειναι.

Σε αυτα που εγραψα δεν σηκωνω κουβεντα, δεν ειμαστε ολοι ειδικοι σε αμιγκα.

Και ειναι χειροτερο απο SNES και MD, κυριως λογω gameplay.

Αλλα τοτε ολοι ηταν ΥΠΕΡ-ευχαριστημενοι, το επαιζαν ωρες ατελειωτες, 10 φορες την ημερα το επαιζα εγω, ολοι οι γνωστοι το ιδιο. Με τα κριτηρια της εποχης ηταν μια χαρα, μην τα βλεπεις τωρα μετα απο 20 χρονια, εκεινη την εποχη δεν ειχαν ολοι ταυτοχρονα SNES, MD, 3DO και το ηλεκτρονικο σπιτι τους, για να κανουν συγκρισεις.

Να βγει ενας αμιγκας να με διαψευσει, οτι εκεινη την εποχη δεν του αρεσε το SF2. Και εμενα σημερα που το επαιξα, μου ξυνισε λιγο, αλλα τοτε ηταν αλλιως.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
δίκιο έχει το τρελοκομείο ο ....Μισέλ :p

Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου στο να υπενθυμίζω ότι πρέπει να κρίνουμε τα μηχανήματα με τα τότε δεδομένα -και ακόμα καλύτερα τα δικά μας- παρά να κάνουμε συγκρίσεις και εκτιμήσεις με τα σημερινά δεδομένα και την εμπειρία που έχουμε αποκτήσει όντας gamers τόσες δεκαετίες!
 
mike είπε:
Να βγει ενας αμιγκας να με διαψευσει, οτι εκεινη την εποχη δεν του αρεσε το SF2. Και εμενα σημερα που το επαιξα, μου ξυνισε λιγο, αλλα τοτε ηταν αλλιως.
Εγω το παιχνιδι το πρωτοειχα στην Αμιγκα, αλλα δεν καταλαβα που οφειλεται ολο αυτο το hype. Και μαλιστα οταν ειδα και την καλυτερη εκδοση για NES ξενερωσα παρα πολυ. Βεβαια δεν ημουν ιδιαιτερος φιλος των fighting οποτε μιλαω καπως σαν "εξωτερικος παρατηρητης" :)
 
Imgema είπε:
Δεν θυμάμαι να υπήρχαν slowdowns στο SF2 του SNES ρε παιδιά...
Εγώ πάντως το θυμάμαι χαρακτηριστικά (έχω λιώσει και αυτή την έκδοση άλλωστε, γι'αυτό είχα πάρει Snes) ! Φυσικά μιλάω σε κανονικό Snes, αλλα πιστεύω ότι γίνεται και σε emulator, αν είναι πιστός τουλάχιστον. Δεν θα παιδευτείς καθόλου να το δείς, δύο hadouken/projectiles τελοσπάντων ταυτόχρονα να υπάρχουν και βουαλά ! Επίσης, κάνε ένα hadoken και στο καπάκι ένα ελικοπτεράκι στον αντίπαλο που την έφαγε, και θα απολαύσεις ένα ωραίο slow motion και εκεί (ντάξει, μερικοί το βρίσκουν ...κινηματογραφικό)
 
Rakeesh είπε:
Εγω το παιχνιδι το πρωτοειχα στην Αμιγκα, αλλα δεν καταλαβα που οφειλεται ολο αυτο το hype. Και μαλιστα οταν ειδα και την καλυτερη εκδοση για NES ξενερωσα παρα πολυ. Βεβαια δεν ημουν ιδιαιτερος φιλος των fighting οποτε μιλαω καπως σαν "εξωτερικος παρατηρητης" :)
To παιχνιδι σαν παιχνιδι και μονο δεν ηταν τοσο καλο, εκεινη την εποχη τα εβρισκε σκουρα σε σχεση με το bobyblows που κυκλοφορησε ιδια χρονικη περιοδο.

Αλλα οι περισσοτεροι ηταν ευχαριστημενοι που επαιζαν SF2 στο σπιτι τους, γιατι ειχε βγει μια προπαγανδα "να παρετε SNES, μονο αυτο μπορει και μονο εκει θα το παιζετε" ακομα και οι τηλεοπτικες διαφημισεις του μηχανηματος ΣΝΕΣ ηταν βασισμενες πανω στο SF2. Εγω για αυτο πηρα SNES παντως, αλλα θυμαμαι οτι στην αμιγκα ειχε πολυ μεγαλη επιτυχια, ηταν πρωτο σε πωλησεις εκεινα τα Χριστουγεννα και ολοι πανιγυριζαν που ειχαν επιτελους το coin-op σπιτι τους (ασχετα οτι δεν ηταν καλη μεταφορα).
 
spyros_s είπε:
δίκιο έχει το τρελοκομείο ο ....Μισέλ :p Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου στο να υπενθυμίζω ότι πρέπει να κρίνουμε τα μηχανήματα με τα τότε δεδομένα -και ακόμα καλύτερα τα δικά μας- παρά να κάνουμε συγκρίσεις και εκτιμήσεις με τα σημερινά δεδομένα και την εμπειρία που έχουμε αποκτήσει όντας gamers τόσες δεκαετίες!
Ποια σημερινά δεδομένα? Πιστεύεις ότι όποιος έπαιξε μια έκδοση του SF2 της προκοπής στις κονσόλες (ή έστω στο arcade) θα του άρεσε αυτό το πράγμα? Πάντα μιλάμε για την εποχή που βγήκε το SF2.
Για να καταλάβω δηλαδή... θεωρούν όλοι οι Amiga users αυτό το παιχνίδι καλό? Δεν μπορεί να ήταν τα standards του υπολογιστή τόσο χαμηλά!

Other_Reality είπε:
Εγώ πάντως το θυμάμαι χαρακτηριστικά (έχω λιώσει και αυτή την έκδοση άλλωστε, γι'αυτό είχα πάρει Snes)
Δεν ξέρω ίσως έχεις δίκιο μιας κι εγώ είχα παίξει το SF2 Turbo στο SNES.

mike είπε:
γιατι ειχε βγει μια προπαγανδα "να παρετε SNES, μονο αυτο μπορει και μονο εκει θα το παιζετε ακομα και οι τηλεοπτικες διαφημισεις του μηχανηματος ΣΝΕΣ ηταν βασισμενες πανω στο SF2.
Ποια προπαγάνδα? Το SNES είχε μία σωστή μεταφορά του πετυχημένου ηλεκτρονικού και καλά κάνανε και το διαφημίζανε. Φαντάζεσαι να διαφημίζανε την Amiga έκδοση αντί για την SNES και μετά όποιος το αγόραζε να αντίκριζε αυτό το... πράγμα?

mike είπε:
ολοι πανιγυριζαν που ειχαν επιτελους το coin-op σπιτι τους (ασχετα οτι δεν ηταν καλη μεταφορα).
Το SF2 βγήκε σε πολλά συστήματα, ακόμα και σε κάποια που δεν το σήκωναν όπως Game Boy, Spectrum και ένα σωρό άλλα. Δεν θυμάμαι να πανηγύριζε κανείς για αυτό επειδή είχαν το "ηλεκτρονικό στο σπίτι τους". Μόνο το όνομα μετράει δηλαδή? Στην Amiga θα έπρεπε να είναι ακόμα ποιο απογοητευτικό αν σκεφτούμε ότι είχε την δυνατότητα σαν μηχάνημα να υποστηρίξει μια καλή έκδοση. Εκτός από τον χειρισμό φυσικά.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα