Bambinella
Extra Galactic RetroEntity!
- Joined
- 18 Mαϊ 2010
- Μηνύματα
- 17.482
- Αντιδράσεις
- 31.001
Εγω γελαω πολυ με τον Βαγγελη και μου παει το χιουμορ του. Παντου ηταν πολυ καλος, αλλα νομιζω πως ως Μαρκος στον Ζηλιαρογατο, πραγματικα ελαμψε.
Το Κλωτσοσκουφι: Καλη ταινία αλλά όχι όμως την καλύτερη κομεντί εκείνης της εποχής. Το σενάριο είχε ενδιαφέρον αλλά από τη μέση και μετά επικεντρώθηκε στην κεντρική ρομαντική ιδέα. Η Βουγιουκλάκη φρέσκια και με μια πραγματική ζωηραδα ξεχωρίζει αφού βρίσκεται στην καλή περίοδο των ταινιών της, αντιθέτως ο Αλεξανδράκης δεν είναι σίγουρα κακός αλλά μου φάνηκε κάπως άχρωμος. Αντιθέτως ο Ληναίος είναι απολαυστικός ως τεμπέλης ανιψιός. Η Τασσώ Καββαδία με τη Μαρίκα Κρεβατά συνθέτουν ένα απολαυστικό δίδυμο. Γενικώς παρακολουθείται ευχάριστα χωρίς να έχει κάτι το ενδιαφέρον. 6/10Βαθμολογήστε τις ταινίες κι απο μένα:
1. Το Κλωτσοσκούφι
2. Οι Εχθροί
3. Ιστορία μιας Ζωής
4. Μαριχουάνα στοπ
5. Ένα βότσαλο στη Λίμνη
6. Ο Γυναικάς
Αυτο που λες μπορει να ισχυει στη ζωη, αλλα εγω ως θεατης θελω να δω αυτο που περιμενω να δω, δηλαδη ενα ρολο που να συμβαδιζει με την εμφανιση του ηθοποιου. Οπως ας πουμε περιμενω να δω τον Χρηστο Τσαγανεα σε ρολο αριστοκρατη και τον Νικο Τσουκα σε ρολο παιδιου του κουρεα και οχι το αντιστροφο.Για μένα η Κοντού πείθει λόγω ερμηνείας. Η εμφάνιση δε μετράει, μπορεί μια καλλονή να είναι θύμα και μια ασχημούτικη κακομοιρούλα να παίρνει το καπελάκι της και να φεύγει από τους Αντωνάκηδες.
Γιατί πιστεύεις ότι η Κοντού έκανε υπέρβαση με τον συγκεκριμένο ρόλο;1. Μιας Πεντάρας Νιάτα: Ωραία κωμωδία, πρωτότυπο σενάριο. Ξεχωρίζει ο Μιχαλόπουλος στο υπέροχο κείμενο που του δόθηκε. Πραγματικά κλέβει τη δόξα των πρωταγωνιστών, θηλυκών κι αρσενικών. 6
2. Οργή: Από τα πρώτα δείγματα της αχαλίνωτης φαντασίας του Νίκου Φώσκολου. Το έργο είναι γεμάτο υπερβολές. Η Λίλη, δεν είναι απλώς κακιά. Είναι και αψυχολόγητα κακιά. Απορώ και πως της μιλούσαν οι φίλοι της, το κορίτσι ήταν ξεκάθαρα για το Δαφνί. Η Τερέζα από την άλλη δεν ήταν απλώς καλή. Επίσης για το Δαφνί. Τι να πει κανείς όμως και για τον Πάντζα; Σαματι ήτανε καλά κι αυτός; Δεν ξέρω αν πρέπει ενδεχομένως να κάνω μια παρουσιάση της ταινίας, να σας εκθέσω το σκεπτικό μου. Το μόνο που αξίζει είναι η ερμηνεία του Καρούσου, που όπως κι αν το δεις ήταν επιβλητικός και ψαρωτικός αρχοντάνθρωπος. Ένα 3.
3. Η Σωφερίνα: Ότι αξίζει από την ταινία είναι μέχρι που χώνουν την Αλίκη στη στενή. Μετά γίνεται λίγο σούπα. Ειδικά προς το τέλος το τραβανε απ τα μαλλιά. Η ιστορία του Αλεξανδράκη με τη χήρα κατα τη γνώμη μου δε χρειαζόταν. Το ταίριασμα Αλεξανδράκη-Κωνσταντίνου μου άρεσε πάντα. Ο Κωνσταντίνου τσιγκλάει τον Αλεξανδράκη να βγάλει τον κωμικό εαυτό του κι ο Αλεξανδράκης τον βοηθάει με τους τόνους του να μένει μακριά από υπερβολές. Υπέροχη η Κοντού και πάλι, σε έναν ρόλο για τον οποίο ίσως έκανε και προσωπική υπέρβαση. Πάντα αναρωτιόμουν πως δέχτηκε να παίξει. Πολύ καλό και το ζευγάρι Γιαννακάς-Λαμπροπούλου. Εξαιρετική η μουσική του νεαρού τότε Λαβράνου. Θα βάλω 7.
*Η δική μου αγαπημένη σκηνή του έργου είναι όταν πηγαίνει το ζευγάρι στο κέντρο και προσπαθεί η Αλίκη να δώσει εξηγήσεις για το αυτοκίνητο. Απ τον Αυλωνίτη ξεχώριζα πάντα το "Μου λέει η μανταμ είναι μαντάμ, του λέω ναι"
4. Μια του Κλέφτη: Υπέροχη κωμωδία. Τελευταία που την ξαναείδα σκεφτόμουν πως αν ήταν άλλη αντι της Αναλυτή να ήταν καλύτερη. Την ξεχωρίζω επίσης γιατί μου ήρθε σα δώρο εξ ουρανού. Δεν την είχα καν ακουστά και μια μέρα πριν κάμποσα χρόνια την πέτυχα στο διαδίκτυο! Ωραία δε θα ήταν να συνέβαινε συχνά αυτό; Όλοι είναι καλοί, και οι δεύτεροι ρόλοι, το μόνο που λίγο με ενόχλησε και δεν ξέρω γιατί ήταν ο Παπαγιαννόπουλος. Δεν του ταίριαζε ο ρόλος; Μπα, δε νομίζω. Μάλλον εμένα μου κακοφάνηκε που τον είδα σε τέτοιον ρόλο, δεν ήθελα. Σκεφτείτε πόσο καλύτερα θα ήταν να έπαιζε το Μπρούντζο ο Μηνάς ο Χρηστίδης, που τελοσπάντων είχε κι εξοικείωση, και θα τον βλέπαμε και σε κωμωδία. Ο Χορν πάντοτε γοητευτικός, πάντα με άνεση, σε έναν ρόλο που δεν πρέπει να τον δυσκόλεψε καθόλου. Οι κουμκανατζούδες λατρεία. 9
5. Η Γυνή να Φοβήται τον Άνδρα: Ταινιάρα. Κειμενο, σκηνοθεσία, ηθοποιοί.... Τι το θελες τ αρνί Μιχαλάκη μου;;; αχου τι το θελες το μαγκούφι τ αρνί; 10
6. Ο Γρουσούζης: Θα έβαζα 10 και σ αυτήν αλλά δε θα βάλω, διότι ναι μεν η ταινία είναι αριστούργημα από κάθε άποψη, πλην όμως θα ήθελα ο Τζαβέλας να κάνει μια ακόμη υπέρβαση και τελικά η Σκούρα, αφού τα συζήτησε με τον εραστή (και μη χειρότερα) να τον έστελνε από κει που παν κι οι άλλοι και να έμενε με τον Αγαθοκλή. Για μένα αυτή θα ήταν η πληρωμή για την καλοσύνη του να ψάξει να βρει το λεγάμενο. Διότι τώρα τι μας λέει ο Τζαβέλας; Πως ο καλός καλό δεν έχει. Ενώ αν η Σκούρα αφού τα έλεγε με τον λιμοκοντόρο του έλεγε " κοιτα να δεις, τώρα μπλέξανε τα πραγματα. Τράβα για κατα κει που κίνησες κι εγώ θα μείνω με τον Αγαθοκλέα που με γουστάρει κιόλας ως άντρας κι όχι ως κολοκύθια με τη ρίγανη" θα το έπαιρνε το 10 με τόνο. Τώρα 9.
Λόγω της ιστορίας της Αλίκης με τον άνδρα της λιγότερο από δύο χρόνια πριν τα γυρίσματα.Γιατί πιστεύεις ότι η Κοντού έκανε υπέρβαση με τον συγκεκριμένο ρόλο;
ΑΚΟΥΣ ΕΚΕΙ ΒΙΤΡΙΟΛΙ ΣΤΟ ΝΙΚΟ!!!!Οριστε; Πως ειπατε; Ακουσα καλα; Ετσι κανετε εσεις αμα δεν σας θελει ενας αντρας; Και δεν σας μαζεψανε; Τι το περασατε το βιτριολι, μαντεμουαζελ; Κολωνια λεβαντα;