Γιατί δεν εργάζομαι σε τεχνική υποστήριξη!!!

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας pooky(1)
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Το θεϊκό που είχα διαβάσει κάποτε σε ένα περιοδικό για συνομιλία τεχνικού με πελάτισσα ( μοιάζει με ανέκδοτο για ξανθιές) :

  • Παίρνει η κοπέλα τηλέφωνο και λέει στον τεχνικό ότι χάλασε στο Pc της η θήκη του καφέ.
  • Δευτερόλεπτα σιγής και ξαναρωτάει ο τεχνικός του ΚΑΦΕ???????
  • Ναι λέει η κοπέλα αυτό που βγαίνει πατώντας ένα κουμπί και έχει μια τρύπα στην μέση για να βάζουμε το κυπελλάκι του καφέ έχει στραβώσει και δεν κλείνει.


Όπως καταλαβαίνεται μιλούσε για το Cd – Rom.
 
Δούλευα για 9 μήνες ως δεν-λέω-τι στην εταιρεία παραγωγής κινητών τηλεφώνων δεν-λέω-ποια, και μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι αυτοί οι διάλογοι που διαβάζετε σε emails που κυκλοφορούν δεν φτάνουν ούτε το 1% της αλωπεκίας που προκαλείται από τις κλήσεις που φτάνουν σε ένα helpdesk. Μπορώ να γράψω 12άτομη εγκυκλοπαίδεια μόνο με τις περιπτώσεις μιας εβδομάδας. Επειδή όμως ο κόσμος του Internet είναι μικρός (και κακός), αυτά δεν λέγονται δημόσια.
 
το μαγαζι του πατερα μου ειναι απεναντι απο ενα ικα ..μια μερα που καθομουν και επινα ενα καφε εκει ενας πελατης του ερχεται σκασμενος απο απεναντι παραμιλωντας για το οτι δεν ξερει ....

τι να κανει τον κομπιουτερ γιατι περιστραφηκε η οθονη ...αμεσως σαν καλος πολιτης του λεω οτι ξερω απο αυτα,παμε λοιπον σε ενα γραφειο του ικα οπου ειναι περιπου 10 ατομα ηλικιας 20-55 γυρω απο ενα υπολογιστη προσπαθωντας να γυρισουν τo desktop ειτε πατωντας ολα τα κουμπια ειτε βγαζοντας το mouse απο πισω.....????τελικα αφου ΚΑΤΑΦΕΡΑ χαχα να γυρισω την οθονη και αφου με κερασαν καφεδακι στον πατερα μου κανενας δεν ρωτησε τι πρεπει να κανει κανεις σε αυτη την περιπτωση...
 
Στην πρωτη μου δουλεια, στον υπολογιστη του γραφειου μου, ερχεται ενας.. μεσηλικας, και αρχιζει να μου κανει τον εξυπνο

- τι παλιο κομπιουτερ εχεις εδω? Εμας μας φεραν εναν, με ηχεια, με .. με.. με, ολα τα εχει. Μπαινουμε ιντερνετ, παιζουμε παιχνιδια, ακουμε μουσικη.

Εγω ειχα μαζευτει στην ακρη, επειδη φοβηθηκα τις τοοοοοοοοσες γνωσεις που ειχε, σε συγκριση με μενα (απο την σχολη, κατευθειαν στην δουλεια ημουν)

Και αφου λεει.. λεει, μου πεταει την ατακα. Το enter που ειναι? Και το εψαχνε απο την αριστερη μερια του πληκτρολογιου.

Ε. ηταν αρκετο!
 
Λορένα είπε:
Στην πρωτη μου δουλεια, στον υπολογιστη του γραφειου μου, ερχεται ενας.. μεσηλικας, και αρχιζει να μου κανει τον εξυπνο
- τι παλιο κομπιουτερ εχεις εδω? Εμας μας φεραν εναν, με ηχεια, με .. με.. με, ολα τα εχει. Μπαινουμε ιντερνετ, παιζουμε παιχνιδια, ακουμε μουσικη.

Εγω ειχα μαζευτει στην ακρη, επειδη φοβηθηκα τις τοοοοοοοοσες γνωσεις που ειχε, σε συγκριση με μενα (απο την σχολη, κατευθειαν στην δουλεια ημουν)

Και αφου λεει.. λεει, μου πεταει την ατακα. Το enter που ειναι? Και το εψαχνε απο την αριστερη μερια του πληκτρολογιου.

Ε. ηταν αρκετο!
Δεν ξέρω αν από συνήθεια ή από σαδισμό, όταν κάνω τεχνική υποστήριξη το έντερ τους το λέω "Return"#)
 
Τρελό θέμα άνοιξες pooky...

Επειδή για ένα διάστημα έκανα για έξτρα χαρτζηλίκι διάφορες δουλειές που με σύστηναν φίλοι μου σε γνωστούς τους (format - αναβαθμίσεις - εγκαταστάσεις λειτουργικού, συντήρηση κτλ) αυτό το θέμα με το τηλέφωνο δυστυχώς το είχα. Ενώ τους έπαιρνα και πολύ λίγα λεφτά σε σχέση με το τι θα έπρεπε... μάλλον θα νομίζανε πως με τα 20 - 30 ευρώ θα είχαν και 24ωρη τηλεφωνική υποστήριξη.

Έβγαινα για ένα καφέ με κάποιους γνωστούς - πρήξιμο και εκεί - πώς γίνεται αυτό? Πώς γίνεται το άλλο? Είχα φτάσει και με φίλους στο τσακ να τσακωθω επειδή με είχαν πρήξει. Έτσι το παράτησα (μιας και δεν έβγαζα και τίποτα ιδιαίτερο και είχα άλλο σαν κύριο επάγγελμα) και ηρέμησα.

Πάντως για να αναφέρω ένα αστείο και πολύ πρόσφατο παράδειγμα - ασχετοσύνης μεν - αλλά με θράσος κιόλας (δεν φτάνει που κάποιοι δεν ξέρουν γρι, ΑΠΑΙΤΟΥΝ κιόλας)...

Με παίρνει ένας γνωστός και μου λέει πως ένας φίλος του του είπε πως υπάρχει κάποιο "πρόγραμμα" που βλέπεις τσάμπα Nova... αθλητικούς αγώνες κτλ. Του απαντάω πως δεν ξέρω αλλά έχω ακούσει πως αυτά τα είχαν κάνει κάποιοι που έκλεβαν με κάποιο τρόπο και αποκωδικοποιούσαν το σήμα και το μεταδίδαν παράνομα, και τους πιάσανε κιόλας και πάνε για φυλακή.

Και μου απαντάει εντελώς αυθόρμητα και αυστηρά ... Ε τι σκ@τ.. ξέρεις τότε???

Συγγνώμη δηλαδή, δεν φτάνει που απάντησα στην κλήση του, είμαι και υποχρεωμένος να απαντάω (και να ξέρω εννοείται) ότι θέλει ότι και να είναι αυτό ακόμα και κάτι φανταστικό επειδή το άκουσε κάπου αυτός και τσάμπα... και να στη λένε κιόλας μιας και εσύ ΠΡΕΠΕΙ να ξέρεις τα πάντα επειδή ξέρεις τα βασικά του H/Y.

Για να δείτε και πώς μου "την είπε" μετά από κάτι μέρες (και να βάλετε τα γέλια), μια μέρα που άνοιξα το facebook, είδα πως μου πρότεινε μια σελίδα... και μαντέψτε τι τίτλο είχε...

"Δείτε Nova δωρεάν" - στείλτε αυτή τη σελίδα σε 20 φίλους σας και μόλις μας κάνουν Add θα βλέπετε τσάμπα Nova - ΔΟΥΛΕΥΕΙ 100% :P :P:P

Τα συμπεράσματα δικά σας...
 
Ιησούς!!!!!

Αυτό που θυμάμαι παραδειγματικά και ήταν το πρώτο βήμα να κόψω επαφή και πολλά - πολλά με θείους και κάθε λογής "οικογενειακό" φίλο ήταν το παρακάτω:

Με καλεί ένας θείος γιατί ήθελε υπολογιστή για τη ξαδέρφη. Να πάμε μαζί με τη ξαδέρφη να αγοράσει κουμπιουτέρι. Πάμε να το πάρουμε και αγοράζουμε έτοιμο μοντέλο γιατί όπως ο θείος υποστήριξε "αυτοί ξέρουν" .

Τα παίρνει ο χαζός ο Pooky τα φορτώνει στο αμάξάκι και πάει διαδρομή στο Περιστέρι εν μέσω καύσωνα. Τα στήνει όλα, ευτυχώς η ξαδέρφη ήξερε να τα λειτουργεί και γυρίζει πίσω.

Δεν προλαβαίνω να μπω στη πόρτα, η μητέρα μου σε φάση αλοφροσύνης με το τηλέφωνο στο χέρι "τρέξε - τρέξε ο θείος σου και είναι και θυμωμένος". Παίρνω το τηλέφωνο και αρχίζει ο θειός το στόλισμα με αγίους, εξαπτέρυγα και μανουάλια. ΜΙλάμε για χυδαίο βρίσιμο. "Απατεώνα, κλέφτη, μπουρτζόβλαχε, αλήτη" και όλα τα συναφή, "για πόσα κιλά **μπιπ** με περνάς, εγώ τα λεφτά τα βγάζω με τον ιδρώτα μου" και τα λοιπά.

Ηθικό δίδαγμα: Την επόμενη φορά που θα πάρετε για συγγενή σας ασύρματο πληκτρολόγιο και ποντίκι, να του εξηγήσετε ότι ΤΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ΔΕΝ ΤΑ ΣΟΥΦΡΩΣΑΤΕ.

Είχε προηγηθεί και επεισόδιο με ξάδερφο που δεν του τοποθετούσα το cd στο κάρο του. Αφού ήξερα από αυτά, εγώ ο άθλιος ο κακός. Συγκενείς τέλος.
 
Αυτό που έχω παρατηρήσει με τους αρχάριους χρήστες pc είναι πως θωρούν τον υπολογιστή κάτι σαν τηλεόραση άλλα λίγο πιο μπερδεμένο. Αν τους εμφανιστεί κάποιο πρόβλημα θολώνουν/σκαλώνουν/τρομάζουν γιατί δεν ξέρουν τι να κάνουν (επειδή η τηλεόραση δεν τους εμφανίζει προβλήματα)

Εμένα ένας γνωστός από την άλλη, επειδή είχε βαρεθεί να ρωτάει συνέχεια εμένα και έναν άλλο κάθε φορά που του εμφανιζόταν κάποιο πρόβλημα,(και να ανέχεται τα πειράγματα του άλλου αν το πρόβλημα του ήταν απλοϊκό) αποφάσισε να κάνει μαθήματα ecdl. Από τότε ότι πρόβλημα του εμφανίζεται ξέρει τι να κάνει για να το λύσει.

BTW Λορένα, όλα αυτά τα περιστατικά που αναφέρεις έχουν συμβεί στα Τρίκαλα?
 
Αφού γέλασα με την καρδιά μου με όσα διάβασα εδώ μέσα καιρός να πώ και τον δικό μου πόνο!

 


Για πολλά χρόνια εξυπηρετώ διάφορους φίλους σε ότι έχει σχέση με software και hardware. Ποτέ μου δεν πήρα λεφτά από κανέναν παρά τις ώρες που έφαγα για να τους κάνω εγκατάσταση λειτουργικού συστήματος, format, τοποθετήσεις διαφόρων ειδών hardware, επιλογή συστήματος σύμφωνα με τα χρήματα που διέθεταν κτλ (Έμ δε φτάνει που με αφήνουν να κάνω την τρέλα μου θα τους ξήλωνα κιόλας!) Και βέβαια ο βασικότερος λόγος είναι που δεν μου αρέσει να τους πιάνουν κορόιδα οι διάφοροι υπάλληλοι στα καταστήματα, πουλώντας τους όσα τους έμειναν στις αποθήκες! Ξέρω πως βγαίνουν τα λεφτά και είναι κρίμα να αγοράσουν κάτι που δεν έπρεπε. Παρόλα αυτά υπήρξαν και στιγμές που ενώ υπήρξα εξυπηρετικός, κόντεψα να βρω και τον μπελά μου!


 


Τελευταίο περιστατικό το εξής: Στο σπίτι έχω κάθε είδους hardware. Οπότε όποιος έχει ένα παλιότερο σύστημα μπορώ να του αντικαταστήσω κάτι που έπαθε βλάβη και δεν του παίρνω χρήματα όταν είναι φιλικό πρόσωπο παρά μόνο απλός γνωστός. Λοιπών, σε έναν συνάδελφο στη δουλειά που έχει υπολογιστή 5ετίας και τον χρησιμοποιεί για το internet, του χάλασε το τροφοδοτικό. Επειδή γνωρίζει πως ασχολούμαι με τους υπολογιστές με ρώτησε τι μπορώ να κάνω. Χωρίς ιδιαίτερη σκέψη, για να τον γλιτώσω από πολλά χρήματα σε αυτό το παλιό σύστημα που έχει, του πρότεινα να του δώσω ένα δικό μου 500Watt επώνυμης εταιρίας, δοκιμασμένο με μόλις 20 euro μαζί με την τοποθέτηση. Περιττό να πω πως μου έπρηξε τα !@#*& για το αν λειτουργεί, και αν είναι καλό κτλ! Πάς να εξυπηρετήσεις έναν άνθρωπο και δεν σου δείχνει καμία εμπιστοσύνη! Τελικά του είπα πως το έδωσα σε κάποιον άλλο και το θέμα έληξε εκεί.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Δεν εργάζομαι γιατί δεν έχω τις γνώσεις...
198.gif


Ξέρω να εγκαθιστώ και να χειρίζομαι προγράμματα στο Ναβούκο και τη Βαβέλ μου, να τους συνδέω/αποσυνδέω και να τους μεταφέρω όταν χρειάζεται,
electricf.gif
να βάζω πρόσθετες συσκευές αλλά μέχρι εκεί...

Αν χαλάσει κάτι,
1.gif
θα απευθυνθώ στον αρμόδιο (...Pooky
13.gif
) για μιά πρώτη γνώμη και μετά αν χρειάζεται στον τεχνικό και αν δεν, στον κάδο ανακύκλωσης... Αν ήμασταν όλοι γκουρού σε κάθε τι, πληθώρα επαγγελμάτων δε θα είχαν λόγο ύπαρξης...
352nmsp.gif


Το πιό γελοίο που μου έχει συμβεί είναι, όταν πήρα νευριασμένη στο service του πρώτου μου MP3 για να τους ενημερώσω πως αν και το φόρτιζα με τις ώρες δεν άνοιγε με τίποτα, και πως έπρεπε να μου το αντικαταστήσουν άμεσα αφού το είχα μόλις λίγες μέρες πριν αγοράσει, και τι πράγματα ήταν αυτά,
3550.gif
σα δε ντρέπονταν για τις μπακατέλες που πουλούσαν
t2.gif
... για να πάρω από τον υπάλληλο την αποστομωτική... ερώτηση: Ανοιχτό το φορτίζετε ή κλειστό;;;;
gen152.gif


Είχα συνηθίσει από το κινητό που το φόρτιζα μόνο κλειστό και νόμιζα πως ίσχυε το ίδιο...
2020.gif
 
Συνήθιζα να κάνω τον τεχνικό των υπολογιστών (αμισθί φυσικά) σε φίλους και φίλες που αντιμετώπιζαν από μικροπροβλήματα έως σεταρίσματα σε windows, εγκαταστάσεις hardware, λειτουργικών, κλπ.

Κι αν λοιπόν στην αρχή όλοι ήταν ευγενέστατοι (και μερικοί εξακολουθούν να είναι), με τα πολλά πολλά, οι απαιτήσεις άρχιζαν να ανεβαίνουν.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα φίλης όπου είχε προκαλέσει τέτοιο πρόβλημα στον υπολογιστή της, όπου έκανε κανένα μισάωρο να logαρει στα windows κι όταν τα κατάφερνε το PC της σερνόταν σαν τη χελώνα.

Πηγαίνοντας λοιπόν βραδιάτικα (μιας και όπως έλεγε επείγονταν) και κάνοντας αρχικά ένα scan disk κι έπειτα ένα clean up μπας και καθαρίσει μερικά από τα εκατομμύρια σκουπίδια που είχε μαζέψει, ο υπολογιστής της στο επόμενο startup αρνούταν να logαρει.

Οπότε έρχεται και η ώρα μου και ακούω τα εξής θεϊκά:

«Τι έπαθε τώρα; Τι έκανες; Μεθαύριο θα πρέπει να κάνω εργασία για τη σχολή. Δε φεύγεις από εδώ αν δεν το φτιάξεις».

....

....

....

Εξακολουθεί να είναι φίλη μου αλλά δεν με ξαναενόχλησε για θέματα υπολογιστών μετά από αυτά που της είπα.

Υ.Γ. Ο υπολογιστής logαρε κανονικά μετά από διάφορα bootfix στη Dos αλλά και κατάργηση μερικών από τα δεκάδες προγράμματα που είχε εγκαταστήσει να τρέχουν κατά το startup.
 
Juanita είπε:
Ξέρω να εγκαθιστώ και να χειρίζομαι προγράμματα στο Ναβούκο και τη Βαβέλ μου, να τους συνδέω/αποσυνδέω και να τους μεταφέρω όταν χρειάζεται,
electricf.gif
να βάζω πρόσθετες συσκευές αλλά μέχρι εκεί...
Αν ξεραν ολοι οι απλοι χρηστες τα μισα απ'αυτα δεν θα υπηρχε τετοιο thread εδω ουτε η τεχνικη υποστηριξη θα ηταν τοσο μισητη ασχολια για πολλους

teo214 είπε:
Όπως καταλαβαίνεται μιλούσε για το Cd – Rom.
Αυτο ειναι μαλλον αστικος μυθος. Κυκλοφορει τουλαχιστον 15 χρονια με διαφορες παραλλαγες. Οπως και το αλλο, που δηθεν παιρνει καποια τηλεφωνο επειδη σταματησε να λειτουργει ο υπολογιστης και στη συζητηση προκυπτει οτι εγινε διακοπη ρευματος

Εγω γενικως τη βρισκω παντως με αυτη τη δουλεια, παρα τα κουφα της. Εχω παθει ανοσια και τιποτε απο αυτα που διαβασα εδω δεν μου κανει εντυπωση. Δεν νευριαζω ποτε με την αγνοια των απλων χρηστων, εκτος αν συνοδευεται απο παραλογες απαιτησεις οπως αναφερθηκαν. Και παντοτε ειμαι προθυμος να δειξω κατι παραπανω σε οποιον ενδιαφερεται. Γενικως ο καθε χρηστης θελει κατα περιπτωση αντιμετωπιση.

Αρκετο καιρο πριν, οταν πρωτοξεκινησα, μου ετυχε μια περιπτωση .doc αρχειου που δεν ανοιγε. Πηγα μεχρι εκει και επιβεβαιωσα οτι ηταν corrupt. Ομως το προβλημα ηταν οτι δεν μπορουσα να εξηγησω το *γιατι*. Και δεν με αφηνε σε ησυχια. Ηθελε να μαθει τι ακριβως οδηγησε στο γεγονος να χαλασει το αρχειο και δεν δεχοταν το "δεν ξερω" ως ικανοποιητικη απαντηση. Φυσικα δεν μπορουσε να θυμηθει τιποτε ασυνηθιστο να ειχε συμβει, ουτε καποιοα διακοπη ρευματος οσο το δουλευε. Οποτε για να γλυτωσω καλω το συναδελφο να ερθει αμεσω κατω να της πει και αυτος τη γνωμη του.

Αμεσως εβγαλε πορισμα οτι φταιει ιος 8). Καμια σχεση βεβαια αλλα τι σημασια εχει? Εκανε manual update το antivirus, μεχρι να τελειωσει τις ελεγε και τα γνωστα σαχλα σχολια για τον Gates και τα Windows με τα προβληματα τους. Η χρηστης πανευτυχης που καποιος της εδωσε μια εξηγηση, μας αφησε να φυγουμε.

Ο συναδελφος δεν ηταν καθολου ασχετος. Αντιθετως ηξερε πολυ καλα τι εκανε, και εγω εκεινη τη μερα εμαθα παρα πολλα για το πως πρεπει να κανεις σωστη τεχνικη υποστηριξη και ποση αξια εχει η αληθεια γενικοτερα.

Παρτε και ενα flowchart σχετικο με το θεμα

tech_support_cheat_sheet.png
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Bspus είσαι μοναδική εξαίρεση.

Μπράβο νέε μου. Μήπως ο τύπος στο αρχικό βίντεο είναι ο χαμένος σου αδερφός;;; :) :D :D:D
 
Ρε με γονατίσατε σταματήστεεεεε!! :D :D
 
έχοντας δουλεψει 2 χρόνια στην HOL στο technical suport εχώ να πώ τα εξής:

Ο υπολόγιστής είναι τόσο έξυπνος οσο ο χρήστης του.

Read The Fucking Manual, δεν το βάλανε μεσα για προσσάναμα στο τζάκι.

95% of computer problems can be located between keyboard and chair.

Λατρέβω το remote help στα win7, χωρις να ανοίξεις ports σε routers κλπ εχεις ενα remote desktop!!!

Οπότε αντι να τρέχω με θείους και ξαδέρφια, του λεω να μου πούν τον κωδικό και τα φτιάχνω απο το σπίτι μου!

Και όχι, σεν φτιάχνω PC για χαρτζιλίκι (5-15?), ή θα σκάσουν την 50αρα η να βρούν άλλον. (για ένα περίεργο λόγο, τελικά σκάνε την 50αρα...)
 
Saulot είπε:
Και όχι,δεν φτιάχνω PC για χαρτζιλίκι (5-15?), ή θα σκάσουν την 50αρα η να βρούν άλλον. (για ένα περίεργο λόγο, τελικά σκάνε την 50αρα...)
Aυτό Γιώργο,εδώ που τα λέμε,είναι σχετικό.

π.χ αν εγώ πάω στο συνεργείο το αυτοκίνητο και για δουλειά 30' μου ζητήσει ο άλλος 50?,θα μου φανεί υπερβολικό!

Κατά την ίδια λογική,αν μου δώσει ο άλλος το PC,τίγκα στα spywares και σε μισή ώρα το καθαρίσω,δε γίνεται να του πω 50?... ;)
 
manos426f είπε:
Aυτό Γιώργο,εδώ που τα λέμε,είναι σχετικό.
π.χ αν εγώ πάω στο συνεργείο το αυτοκίνητο και για δουλειά 30' μου ζητήσει ο άλλος 50?,θα μου φανεί υπερβολικό!

Κατά την ίδια λογική,αν μου δώσει ο άλλος το PC,τίγκα στα spywares και σε μισή ώρα το καθαρίσω,δε γίνεται να του πω 50?... ;)
Θα το πείς Μάνο, πιστεψε με.

Τελικά οσο πιο κρυψίνους είσαι τοσο δεν θα σ'εκμεταλευτούν, αλλιώς το καθάρισμα θα γίνει "μαθήματα PC προς αρχάριους (και πιθανότατα αχρηστους)"

Θα ξαναγιρίσουμε στις μυστικοπαθείς συντεχνίες σιγα σιγα, γιατι στην τελική αν ο τύπος θέλει ενα καθάρισμα απο spyware δεν χρεάζεται να του το κάνεις εσυ, μπορεί και οφείλει να το κάνει μόνος του, το να σου πληρώσει την βενζήνη για να το κάνεις εσυ δείχνει μόνο οτι βαριέται και δεν σε σέβεται καθόλου.

Μήν ξεχνάς οτι ο τεχνικός στην πραγματικότητα δεν πληρώνεται με την ώρα αλλα με το κομάτι, αν δεν σου αρέσει να δώσεις 50? για το αμάξι, εσυ θα μείνεις χωρις αμάξι.

Έτσι είναι και στους υπολογιστές.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Βεβαίως.

Τέτοια άτομα είναι απαράδεκτα. Δεν είπα να γίνουν εξπέρ και αύριο να στήνουν υδρόψυξη σε SLI μηχανήματα με δυο αντλίες παράλληλα, αλλά βρε αδερφέ, δώσε λίγο βάση ΠΩΣ κάνουν virus scan.

Τέτοια τυπάκια θεωρούν υποχρέωσή σου να τρέχεις ξωπίσω τους μαζεύοντας τις λαλακίες τους, ενώ από την άλλη σώνει και καλά υποτιμούν τη δουλειά σου και τις γνώσεις σου μπας και σου δώσουν λιγότερα.

Η υπερβολική τιμή, που ζητάς σαν χρέωση, είναι ένα όπλο να σε αφήσουν ήσυχο. Αν θέλω να αποφύγω κάποιον συγκενή (τη λέξη επίτηδες με "κάπα" από το -κενός σαν δεύτερο συνθετικό) θα του πω "θέλω μια 200άρα να έρθω". Θα μου τα δώσει; Εμένα δεν μου έτυχε ποτέ.

Τουλάχιστον θα εισπράξω το υποτιμητικό του σχόλιο, αλλά καλύτερα να μείνουμε στο σχόλιο, παρά να χάσω την ώρα μου, να μη βγάλω τίποτε και στο τέλος να με βρίσει και από πάνω.
 
manos426f είπε:
Aυτό Γιώργο,εδώ που τα λέμε,είναι σχετικό.
π.χ αν εγώ πάω στο συνεργείο το αυτοκίνητο και για δουλειά 30' μου ζητήσει ο άλλος 50?,θα μου φανεί υπερβολικό!

Κατά την ίδια λογική,αν μου δώσει ο άλλος το PC,τίγκα στα spywares και σε μισή ώρα το καθαρίσω,δε γίνεται να του πω 50?... ;)
Μπορείς και παράμπορεις! Της γνώσεις σου αγοράζει όχι τον χρόνο σου. :)

Όπως και εσύ αν πας σε συνεργείο (που σημαίνει ότι δεν ξέρεις τη συμβαίνει) και κάνει αυτός ένα κλικ, θα σου πάρει την 50άρα και θα πεις και ευχαριστώ γιατί για να φτάσει στο σημείο να κάνει αυτό το κλικ κ να τελειώνει θα πει ότι ΠΛΕΟΝ ξέρει τι κάνει και έχει επενδύσει χρόνο σε αυτό. :)
 
Πίσω
Μπλουζα