Η Ψηφοφορία του αιώνα….

Συμφωνώ αγαπητέ μου..Πρόσφατα ήρθε μια φύλη της γυναίκας μου στο σπίτι και είδε τον Spectrum+ έξω και επάνω στο γραφείο μου...Η κοπέλα χάζεψε...Είπε...Αχ τι όμορφο πληκρολόγιο!!!(Άσχετη)Από που το πήρες θέλω και εγώ...Τι λέμε τώρα!Shock

αχαχαχαχαχαχαχαααχααχ με έστειλες τελείως φίλε
 
...By the way...Bruce Lee..


ZX Spectrum...



bruceleevr0.jpg


 


Commodore 64...



new1zu7.jpg


 


Τώρα αν εσείς διακρίνετε Bruce Lee Στον Commodore και όχι ένα κινούμενο κοφίνι,εγώ θα αλλάξω την υπογραφή με την υπογραφή του ΑΕΟΝ φτου φτου.......
 
Λοιπόν παιδιά, πρέπει να κάνουμε ένα retro meeting με μηχανήματα. Θα πέσουν κεφάλια! :tease:

Pooky ναί φίλε σε αντέγραψα! Πολύ πιασάρικο το FTW! :thumbup:
 
τιιιιι??? είναι καλύτερος ο spectrum από τον commodore 64 ?? ε δεν αντέχω άλω θα δώσω ένα τέλος....

xxfd.jpg
 
keeper7k είπε:
...παρών !! :D

Μισή ώρα έφαγα για να το διαβάσω όλο αυτό το πράγμα !! (το απόλαυσα όμως ;) )

Bρε αθεόφοβα πλάσματα, ορισμένοι δεν έχετε ούτε ιερό ούτε όσιο !! :D

Οι απόψεις μου είναι γνωστές από παλιά, αλλά και πάλι με μερικά πράγματα που διάβασα (και είδα), μου σηκώθηκαν τα μαλλιά της κεφαλής μου !! Είπαμε, καλός και "άγιος" πάνω απ' όλα ο Θείος (εξ' ού και το avatar), κλασσικά και ανεπανάληπτα (χμ!!) τα μηχανάκια του, παραδεχόμαστε και ότι κατά βάθος είναι υποκειμενικό το θέμα της αισθητικής των graphics, αλλά μερικές φορές βρε παιδί μου οι spectrumάδες σκάνε γάιδαρο !!

Τι να πρωτοκάνεις quote απο όλα αυτά τα posts.... τέλος πάντων, ας κάνω ένα στην τύχη:

Wally είπε:
Στα μαγκιoρικα παιχνιδια (βλεπε π.χ Ultimate) δεν εβλεπες clash
...ο λόγος που δεν έβλεπες το clashariσμα, ήταν:

α) Επειδή τα γραφικά στην κυρίως playing screen ήταν δίχρωμα (π.χ. στα διάφορα filmation παιχνίδια).

β) Στα 2D παιχνίδια, και πάλι τα sprites τα "περπατούσαν" σε μαύρο background για να τα γλυτώσουν απο την clashoκατάρα... :biglaugh:

Aν τώρα τα παραπάνω αποτελούν "μαγκιά", δεν το γνωρίζω. Εγώ θα το έλεγα κάπως αλλιώς, αλλά θα με "κόψει" η λογοκρισία... :diablotin:
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Nemo είπε:
Ας πω κι εγω αλλο ενα ,
Outrun στοv Spectrum :animrolleyes:
Δες το και στον C64 και έλα να ξανασυζητήσουμε ποιά version είναι το μεγαλύτερο ανέκδοτο! (βασικά και οι δύο αίσχος είναι) :)

Αν και ειδικά το OutRun είχε μια κατάρα: ήταν τόσο μπροστά από την εποχή του σαν arcade που ακόμα και η έκδοση της Amiga ήταν θλιβερή μπροστά του...το πρώτο ακριβές home port που έγινε ήταν κάπου 10 χρόνια αργότερα στο Saturn!
 
Φιλε Billy με τον ορο μαγκιορικα εννοουσα ακριβως αυτο..δηλαδη οτι με τη χρηση λιγων χρωματων να εχεις ενα αισθητικα ομορφο αποτελεσμα,γρηγορη κινηση...

Παραδειγμα ειναι τα "3d" παιχνιδια της Ultimate που στον Speccy σκοτωναν,στον Amstrad ηταν τσιρκο (και αργοοοοο) και στον Commodore (λογω των limitations) ηταν Lego και πιο αργο απο κινεζικο βασανιστηριο
 
Billy...Το κοντέρ σταμάτησε με τον Amstrad να κερδίζει με 11 βαθμούς.......Ενίσταμαι!!!!

Άσε να πλακωθούμε τώρα εμείς εσύ πρέπει να είσαι ικανοποιημένος τώρα! :D
 
Wally η τεχνική αυτή ονομαζόταν "Filmation" αν δεν κάνω λάθος;
 
Yeap!

Η μηχανη γραφικων...

Filmation1 (Knight Lore - Alien 8 - Pentagram) flip-screen

Filmation2 (Nightshade - Gunfright ) animation

Αν σε ενδιαφερει η filamation1 μηχανη εδω υπαρχει ενα καλο Link και εδω editor-viewer
 
Wally είπε:
Φιλε Billy με τον ορο μαγκιορικα εννοουσα ακριβως αυτο..δηλαδη οτι με τη χρηση λιγων χρωματων να εχεις ενα αισθητικα ομορφο αποτελεσμα,γρηγορη κινηση...
Μα τι εννοείς "λίγων", αφού ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΧΡΩΜΑΤΑ
Wally είπε:
Παραδειγμα ειναι τα "3d" παιχνιδια της Ultimate που στον Speccy σκοτωναν,στον Amstrad ηταν τσιρκο (και αργοοοοο) και στον Commodore (λογω των limitations) ηταν Lego και πιο αργο απο κινεζικο βασανιστηριο
Τι συγκρίνεις τώρα. Ένα κακό port? Οι τύποι έκαναν ανάπτυξη στον spectrum και είχαν μια μηχανή έτοιμη στα άλλα home και απλά περνάγανε τα data των δωματίων και των blocks. Αφού σου απέδειξα ότι είχε high resolution ΜΕ χρώματα o C64, το ότι δεν το χρησιμοποίησαν σε αυτά τα ports είναι καθαρά θέμα προγραμματιστή και deadline.
 
Και επειδη ο φιλτατος Billy μιλησε παλι για το Holly Clash να θυμισω την μαγκια του Shock Megademo

However, a group of Polish demo coders known as ESI succeeded in 1992 in taking advantage of the 50Hz PAL refresh rate to produce a "raster effect" that made it appear as though more than two colours were displayed per character line
ΕDIT Υπαρχει και το "Rainbow processing" (changing the attribute values of the screen as they're drawn to the screen. ie, you draw the attributes in one colour then after the scanline has passed over them and output the values to the screen you change them to something else)
 
shock είπε:
Αφού σου απέδειξα ότι είχε high resolution ΜΕ χρώματα o C64, το ότι δεν το χρησιμοποίησαν σε αυτά τα ports είναι καθαρά θέμα προγραμματιστή και deadline.
Είσαι σίγουρος ότι δεν ήταν συνειδητές οι επιλογές των προγραμματιστών?

Να είναι αργό έως unplayable ένα παιχνίδι στην ανάλυση που περιγράφεις στον commodore64, είναι απίθανό?

Εδώ ήταν ήδη αργά τα 3D games στην απλή ανάλυση, πόσο μάλλον στην hires. Επίσης, τι διάλολο, μόνο οι προγραμματιστές σε commodore είχαν deadlines?
 
Όπως είχα γράψει και παραπάνω αυτά γίνονται από dedicated hardware στον C64. Στον Spectrum είναι αργά γιατί δεν έχει dedicated hardware για να ασχοληθεί με τα γραφικά.

Όσον αφορά τους προγραμματιστές και τα dead lines είναι απλά τα πράγματα. Το hardware υπάρχει και έχει κάποιες δυνατότητες. Αν δεν τις χρησιμοποιήσεις είναι γιατί θέλεις να κάνεις εύκολο και γρήγορο port (δες από ST σε Amiga) ή γιατί δεν μπορείς.

Θυμήσου το Shadow of the Beast της Amiga πόσο "ωραίο" port έγινε στα άλλα home. Αν αυτοί που το σχεδίασαν ήξεραν καλύτερα και από την παλάμη τους την Amiga και την ξεζούμησαν που είναι το παράλογο λόγω πίεσης της Psygnosis το port στον ST να είναι πατάτα?

Πάλι ξεφεύγουμε από τα καθαρά τεχνικό κομμάτι. Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορείτε μετά από τόσα συγκριτικά screenshots, μετά από τα τεχνικά στοιχεία, να επιμένετε. :confused:
 
Γιατί υπάρχουν άλλα τόσα screenshots που δείχνουν το αντίθετο.

Το οτι ο commodore έχει dedicated hardware δεν πάει να πεί ότι μπορεί να σηκώσει τα πάντα.... εξού και αυτό που είπα. Αυτό πάει στα hires παιχνίδια που λές. To ότι ο αριθμός του ήταν ελάχιστος φανερώνει αυτό που λέω, ότι δεν χρησιμοποιούσαν την hires γιατί πιθανότατα να ήταν αργή.
 
Wally είπε:
Και επειδη ο φιλτατος Billy μιλησε παλι για το Holly Clash να θυμισω την μαγκια του Shock Megademo


ΕDIT Υπαρχει και το "Rainbow processing" (changing the attribute values of the screen as they're drawn to the screen. ie, you draw the attributes in one colour then after the scanline has passed over them and output the values to the screen you change them to something else)
Βρε απατεώνα Wally λέγεται rainbow processing διότι ακριβώς πρέπει να τελειώσει το drawing της scanline και ΜΕΤΑ να αλλάξεις το χρώμα στην επόμενη γραμμή. Κοινώς ΔΕΝ μπορείς να το χρησιμοποιήσεις αυτό το κόλπο στα παιχνίδια!!

Στο Demo φαινεται ξεκάθαρα αυτό.
 
gtsamour είπε:
Γιατί υπάρχουν άλλα τόσα screenshots που δείχνουν το αντίθετο
Εδώ είμαστε και μπορούν να δουν όλοι και να κρίνουν τα screenshots που θα ανεβάσεις.

Μπορούμε να βάλουμε και poll αν θέλεις:biglaugh:

Το οτι ο commodore έχει dedicated hardware δεν πάει να πεί ότι μπορεί να σηκώσει τα πάντα.... εξού και αυτό που είπα
Για αυτό σου έστειλα links και ονόμασα παιχνίδια (μάλλον ο wally το έκανε αυτό) που δείχνουν ότι μπορεί να σηκώσει πολύ περισσότερα από το Spectrum. Σίγουρα δεν είναι Amiga αλλά εδώ μιλάμε για σύγκριση με Spectrum φορ γκοντσ σεικ!
 
Μπορώ να κάθομαι να ανεβάζω screenshots που το port στο spectrum να είναι καλύτερο απο του C64, όπως μπορείς και εσύ να κάνεις το αντίστροφο.

Ήδη έχουν ανέβει αρκετά screenshots που στο spectrum το παιχνίδι είναι καλύτερο. Πιστεύεις ότι ήταν τα μόνα?

Το τι μπορεί να σηκώσει και πως παίζει (αργά-γρήγορα), δε φαίνεται απο τα screenshots στα links που έδωσες, εκτός αν είχε κανένα βιντεάκι και μου διέφυγε
 
Πίσω
Μπλουζα