Φοβερό αυτό το πουλί-φάντασμα στην μέση που αλλάζει χρώμα ανάλογα με το backgroundWally είπε:Για οσους βλεπουν μονο τα 2 τελευταια screenshots,να τους ενημερωσω οτι προκειται για το BombJack
Για πάμε μια γύρα κι αποδω.Maddog είπε:Επειδή διάβασα κάμποσα ανέκδοτα...
Αν διαβάσεις καλύτερα αυτό που γράφω θα δεις ότι λέμε ακριβώς το ίδιο πράγμα. Ήταν άθλια. O spectrum είχα byfar καλύτερη Basic και αυτό γιατί σχεδιάστηκε για να μπει στα σχολία στην Αγγλία. Τελευταία στιγμή την κοπάνησε αν θυμάμαι καλά ο μεσάζοντας που πήγε στο αντίπαλο Εγγλέζικο Δέος και πήραν τα σχολία τον BBC.Maddog είπε:Shock, μιλάς (κάπου 3-4 σελίδες πριν) για την BASIC του C64. Ποιά BASIC, για να κάνεις οτιδήποτε κατέφευγες σε POKES. Αν θυμάμαι καλά, ούτε το Border/Paper color δεν μπορούσες να αλλάξεις στον C64 χωρίς POKE.
Λάθος. Αν συγκρίνεις Mhz με Mhz έχασες. O ένας είναι Risc και ο άλλος Cisc. Σε κάποιες μαθηματικές πράξεις είναι λίγο πιο γρήγορος ο Z80 το οποίο το ανέφερα παραπάνω εξού και τα vector παιχνίδια στον Spectrum. Πάλι αυτό δε λέει και πολλά. Να θυμήσω Amiga με ST αυτός που είχε τον πιο αργό επεξεργαστή ήταν και στην ουσία πιο γρήγορος. Είναι η σχεδίαση τέτοια και θα σου εξηγήσω αμέσως γιατί. Ο επεξεργαστής στον Spectrum πέρνει σχεδόν όλο το Bus, Στον C64 αυτό μοιράζεται με το VIC, στην Amiga γίνεται χαμός θα στο περιγράψω άλλη φορά. Όταν μοιράζεσαι το Bus το παίρνει για κάποιους κύκλους ο ένας και για κάποιους κύκλους ο άλλους για την ακρίβεια αυτοί μιλάνε για raster lines. Όπως ξεκινάει το πολυβόλο στο CRT σου να πηγαίνει από αριστερά, δεξιά σε κάθε γραμμή, στον C64 μοιράζεται αυτός ο χρόνος στην δημιουργία sprites, στις υπόλοιπες λειτουργίες του VIC και στον επεξεργαστή. Στον Spectrum όλα αυτά τα κάνει ο Ζ80 οπότε μάντεψε που πάει η ταχύτητα που λες. Αν βάλεις και τα λιγότερα opcodes του 6502 καταλαβαίνεις γιατί δεν έχουν μεγάλη διαφορά στην ταχύτητα.Maddog είπε:Η CPU ήταν τραγικά πιο αργή και δεν υπάρχει η παραμικρή σύγκριση Z80 με 6502.
True. Αλλά όπως λες και εσύ βγήκαν οι turbo loaders μετά ήρθαν τα floppies και έκλεισε η ψαλίδα. Το κασσετόφωνο πάλι και τι έγινε που ήταν της Commodore?Maddog είπε:Τα loading times πριν εφευρεθούν οι turbo loaders επίσης. 300 baud κασετόφωνο (και μάλιστα σε υποχρέωνε να βάλεις αυτό το τερατούργημα). Ακόμα θυμάμαι τα περίπου 10 λεπτά που ήθελαν το 1984 να φορτώσουν τα παιχνίδια του C64. Ο Speccy φόρτωνε την ίδια εποχή στα 3 λεπτά περίπου από οποιοδήποτε κασετόφωνο.
Μα το είπαμε αυτό από την αρχή.Maddog είπε:Στα γραφικά υπήρχε σοβαρό πρόβλημα σε οτιδήποτε δεν ήταν sprite based. Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι όλα τα κλασσικά 3D isometric games βγήκαν σε Spectrum.
![]()
keeper7k δεν είσαι καθόλου καλός gamer.... λυπάμαι πραγματικά.....keeper7k είπε:Φοβερό αυτό το πουλί-φάντασμα στην μέση που αλλάζει χρώμα ανάλογα με το background...
Η πρώτη μου σκέψη για την πρώτη εικόνα πάντως, ήταν :
"Καλά, πότε βγήκε το Bomb Jack σε Game & Watch?"
LOL Μη μου πεις ότι δεν ήσουν και εσύ με το κατσαβιδάκι...Wally είπε:@shock το θυμασε το χωνι που εκανες εγχειρηση γαι να ρυθμισεις το αζιμουθιο?ε,εγω δεν το χρειαζομουν!![]()
Το παμε αυτό. Αλλά πόση πια μεγάλη διαφορά είχανε;Wally είπε:Συμφωνουμε βλεπω οτι στα διανυσματικα ο C64 τον ετρωγε.
Microdrives. Μάλιστα κάτι βροντερότερο από το LOL παρακαλώ. Ε όχι και τα microdrives στην κουβέντα. Από που να αρχίσουμε, Κόστος interface1 + microdrives + media? Χωρητικότητα, αξιοπιστία; Από που τα αγόραζες; Drive είχε ο specy ΠΟΛΥ αργότερα όταν είχε βγει το 1541-ΙΙ.Wally είπε:Microdrives ειχαμε πολυ πριν τα 1541 σας.Μετα ειχαμε και κανονικα diskdrives!