Κι αν άλλαζε κάτι;

Όσο για τον ρόλο του Ζέππου ο Σπύρος Φωκάς νομίζω θα ήταν πολύ καλός. Επιπλέον θα ήθελα να δω τη Τζένη Καρέζη σε ρόλο σαν αυτό στον Εφιάλτη και επειδή ήταν πολύ καλή ηθοποιός πιστεύω θα της πήγαινε. Εναλλακτικά η Έλλη Φωτίου γιατί μπορούσε να παίξει τα πάντα.
 
Ταινια Εφιαλτης και αυτη τη φορα θα ηθελα να δω ποια αλλη ηθοποιο θα φανταζοσασταν πιο ευκολα στο ρολο της Αννας Μαργκο αντι για την εξαιρετικη Βουλα Χαριλαου.
Πρώτη επιλογή για το ρόλο ήταν η Βαλάκου η οποία τελικά αρνήθηκε. Θα μπορούσα να τη φανταστώ πάντως σε μια καλή ερμηνεία της Άννας. Από τις προτεινόμενες θα διάλεγα την Αναλυτή. Και η Μάρθα Βούρτση πιστεύω θα ήταν καλή, αν είναι να προτείνω κάποια. Πάντως η Χαριλάου ε-σκι-σε ως Άννα Μαργκό.
 
Θα βάλω κι εγώ ένα Κι αν άλλαζε κάτι... που με απασχολεί χρόνια και θα ήθελα την άποψη σας.
Ταινία Μια Ζωή την Έχουμε.
Ποια θα θέλατε στο ρόλο της Μπιμπί αν δεν την έπαιζε η Υβόν Σανσόν;;;

1. Μάρω Κοντού

2. Μιράντα Κουνελάκη

3. Τζένη Καρέζη

4. Άλλη
 
4. Μάγια Μελάγια
4. Ανίτα Έκμπεργκ (ντουμπλαρισμένη στη φωνή)
4. Ίλια Λιβυκού (παρομοίως)
 
Ένα απαραίτητο χαρακτηριστικό για το υποκατάστατο της Υβόν Σανσόν είναι ότι η ηθοποιός θα έπρεπε να έχει πλούσια τα ελέη και να είναι φλογερή στο ταμπεραμέντο για να ταιριάζει για μοιραία γυναίκα.

1640730455307.jpeg

Γι' αυτό πρότεινα αυτές που πρότεινα. Φυσικά και η Σιλβάνα Παμπανίνι, που δεν τη σκέφτηκα καν (κακώς), ήταν υπεραρκούντως ηφαιστειώδης και η Μαγκαλί Νοέλ (στο Dolce Vita, όχι στο Amarcord που είχε αδυνατίσει κι αριστοκρατέψει) κι η Συλβάνα Μάνγκανο (στο Riso Amaro, όχι στο Teorema που είχε αδυνατίσει κι αριστοκρατέψει).

Η Καρέζη είχε πολύ τιμίων αρχών γοητεία ακόμη και στις Λόλες και στα Φανάρια. Κοντού και Χρονοπούλου είχαν αρμονικές καμπύλες αλλά όχι αρκετά πληθωρικές. Η Σαπουντζάκη είχε κατάλληλη εμφάνιση αλλά όχι ύφος (χώρια η φωνή), και η Σπεράντζα Βρανά ήταν υπερβολική, και οι δυό τους ήταν μάλλον λαϊκαντζαρίες. Ίσως η Διαλυνά?
 
Τελευταία επεξεργασία:
Δεν θα μπορούσα να φανταστώ την Σπεράντζα Βρανά να δοκιμάζει την τριπλή σειρά πέρλες. Η Διαλυνά ναι. Αν υποθέσουμε ότι η Μπιμπί ήταν ένα σημερινό call girl για λίγους λεφτάδες, ίσως να ήταν κατάλληλη και η καλλονή Ειρήνη Παπά.
 
Στον Εφιαλτη θα ηθελα στη θεση της Βουλας Χαριλαου να δω την Ελλη Φωτιου. Η Βουλα ηταν θεσπεσια βεβαια, αλλα μιλαμε παντα για μια δευτερη επιλογη. Η Ελλη Φωτιου εχει αυτο το σκοτεινο και το κλειστο σε χαρακτηρα και βλεμμα και μια φωνη που παραπεμπει σε θριλερ. Ουουου....μπορει να ηταν και ισαξια της Χαριλαου! Και δεν αποκλειεται και καλυτερη!
Στο Μια ζωη την εχουμε θα διαλεξω αλλη και θα πω Σονια Ζωιδου. Η Σονια ειναι γυναικαρα, νταρντανα, πανεμορφη και φερνει και σε Ιταλιδα. Αν τη δειτε στο φιλμ Κοριτσια της Αθηνας, θα καταλαβετε ακριβως τι εννοω. Νομιζω πως θα ηταν μια ιδανικη Μπιμπη.
 
Στο Μια ζωη την εχουμε θα διαλεξω αλλη και θα πω Σονια Ζωιδου
:bow:

Δεν την είχα σκεφτεί. Όντως θα ήταν ιδανική!!!
Αλλά για μένα κι η Κουνελάκη θα ήταν καλή. Νομίζω θα έδινε εντελώς διαφορετική ερμηνεία απο αυτή της Σανσον. Και νομίζω πως θα ήταν σούπερ σέξι Μπιμπί με την καθοδήγηση του Τζαβέλα και θα έδενε και καλύτερα με το Χορν που δε μπορώ να τον βλέπω με τη Σανσόν. Τον έσωσε το υποκριτικό του ταλέντο. Κατά τα άλλα καθόλου καλό ταίριασμα. Τον καταπίνει η Σανσόν... πνίγεται στα κάλη της!!! (αν με καταλαβαίνετε!)
*Μπορεί βέβαια να ήταν κι αυτή η πρόθεση του σκηνοθέτη τώρα που το σκέφτομαι...
 
Στο Μια ζωη την εχουμε θα διαλεξω αλλη και θα πω Σονια Ζωιδου.
Δεν την ήξερα καθόλου, παρόλο που έχω δει κάποιες ταινίες της (όπως έμαθα όταν την γκούγκλισα). Και έχεις απόλυτο δίκιο! Δεν ξέρω τι έλεγε ως ηθοποιός, αλλά τα ταλέντα που χρειαζόταν ο ρόλος τα είχε και με το παραπάνω. Πολύ καλύτερη από αυτές που σκέφτηκα εγώ.
 
Ωραίο thread...λοιπόν στο 'Μία ζωη την έχουμε' η Μπιμπι ειναι μια μοιραία γυναίκα που γεννήθηκε το 1930 (σε μια σκηνή της ταινίας βλέπουν την ταυτότητα της που έχει πέσει κ τη μαζεύουν) και άρα είναι γύρω στα 28 με 30 (ή ταινία γυρίστηκε το 1958 αν θυμάμαι καλά). Νομίζω Διαλυνα, Καρέζη κ Ζωίδου ήταν- και προπάντων έδειχναν- κάπως πιτσιρίκες τοτε για το ρόλο. Η Ζωίδου οπωσδηποτε είναι πιο κοντά τοσο φυσιογνωμικα όσο κ σε στυλ, αλλά κ πάλι χμμμ...:rolleyes:
Προσωπικά - και εαν δεν μας πειράζει να αλλάξουμε χρώμα μαλλιών στη Μπιμπι κ να την κάνουμε ξανθιά:)- θα έβλεπα με πολύ καλό μάτι τη Μελίνα Μερκούρη. Εναλλακτικά και τη Μάγια Μελάγια
 
Τελευταία επεξεργασία:
Για τον "Εφιάλτη" που προαναφερθηκε θα ψήφιζα κ εγώ δαγκωτό Έλλη Φωτίου. Απεναντίας για τη λατρεμένη μου "Αναζήτησις" για κάποιο λόγο δεν μπορώ να σκεφτώ εύκολα καμία άλλη πλην της Ναθαναήλ. Η Έλενα Χρυσού στην ταινία έχει απίστευτο κυνισμο σε ό,τι κάνει και προσωπικά η Μπετυ Λιβανου που προαναφερθηκε δεν μου βγάζει κανένα κυνισμο στο στυλ της. Δύο γυναίκες ίσως θα μπορούσα- με κάποια δυσκολία ομολογουμένως :D - να φανταστώ αντί της Ναθαναήλ εκείνη την εποχή για το ρόλο της Χρυσου: την Ελένη Ανουσάκη η την Τούλα Γαλάνη (πανέμορφη κ αισθησιακή γυναίκα)
 
Τελευταία επεξεργασία:
Θα μπορούσατε να σκεφτείτε άλλους ηθοποιούς για το ζεύγος Κοκκοβικου
 
Ληναίος - Φωτίου. Ο Ληναίος μπορούσε εύκολα να παίξει τον στρυφνό χαρακτήρα και η Φωτίου αρχικά τη μισοκακόμοιρη και μετά τη δυναμική. Δεν λέω ότι θα ήταν "καλύτεροι" μια που οι ρόλοι αυτοί είναι άρρηκτα συνδεμένοι με Κοντού - Κωνσταντίνου, θα ήταν όμως πολύ καλοί.

(Μια μέρα μετά): Κανονικά θα έπρεπε να γράψω καινούργιο ποστ, αφού πέρασαν ώρες και ώρες από τα προηγούμενα, αλλά και οι αρχές και εξουσίες των διάφορων φόρουμ αποθαρρύνουν κάτι τέτοιο κι εγώ προσωπικά απεχθάνομαι να βλέπω διαδοχικά ποστ από το ίδιο μέλος, κι έτσι τροποποιώ αυτό.

Είχε και συνέχεια, που για κάποιο λόγο δεν την βλέπω. Μάλλον θα έκανα edit στο αρχικό και δεν πάτησα το σωστό κουμπάκι μετά. Έχει ξανασυμβεί.

Έλεγα λοιπόν ότι και ο Λογοθετίδης με τη Μαίρη Λαλοπούλου, με τους χαρακτήρες του "Ένα βότσαλο στη λίμνη", θα μπορούσαν να έπαιζαν το ζεύγος. Άλλωστε και τα δύο ήταν σε σκηνοθεσία Τζαβέλλα. Βέβαια το να "την έχει αστεφάνωτη" ήταν πολύ μεγαλύτερο σκάνδαλο στην εποχή του βότσαλου, αλλά λέμε για ηθοποιούς, όχι εποχές. Επίσης και Λογοθετίδης-Λιβυκού, συνδυάζοντας χαρακτήρες από διάφορα έργα τους.

Και για να κάνουμε και λίγη πλάκα, αλλά δεν είναι τόσο απίθανο, και ο Ρίζος με τη Στυλιανοπούλου. Σκέφτομαι διάφορα έργα που ο Ρϊζος έκανε το σκληρό αντράκι κι η Στυλιανοπούλου ήταν χαλί να την πατήσει, αλλά κάτι γινόταν και οι σκλάβοι ξυπνούσαν και οι ρόλοι αντιστρέφονταν. Δεν είναι δύσκολο να φανταστούμε τον Ρίζο να παραμένει σκληρό αντράκι, να χωρίζουν, και να ξαναβρίσκονται μετά από χρόνια.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πάρα πολύ ωραία σκέψη Ρίζος Στυλιανοπούλου. Και ναι, πιστεύω μπορεί να έδιναν εξίσου καλό αποτέλεσμα.
Ένας άλλος ηθοποιός που νομίζω θα ήταν καλός Κοκοβίκος είναι ο Βασίλης Κανάκης. Και θα γίνω ίσως μονότονη αλλά θα πω πάλι τη Μάρθα Βούρτση για κυρία Κοκοβίκου.
 
Τον Κανάκη πρέπει να τον έχω δει πολλές φορές σε παραστάσεις του Εθνικού, αλλά από το επάνω διάζωμα του Ηρωδείου (που μας έστελναν τα φοιτητικα εισιτήρια) άντε να ξεχωρίσεις φάτσα για να πω "τον ξέρω".

Η Βούρτση θα ήταν καλή, αλλά με ποιον? Όχι βέβαια (μπρρρρ) με τον Ξανθόπουλο. Ο Τίτος Βανδής δεν θα ταίριαζε, δεν τον φαντάζομαι να παίρνει το καπελάκι του και να φεύγει. Μάλλον θα της έριχνε μερικές σφαλιάρες της κυρίας Κοκοβίκου να της δείξει ότι τα πράγματα δεν άλλαξαν.
 
Για το "Μια ζωή την έχουμε" θα έβλεπα στον ρόλο της Μπιμπί την Ειρήνη Παπά ή την Τζένη Καρέζη. Και η Σόνια Ζωίδου ταίριαζε φυσιογνωμικά, αλλά δεν είχε το εκτόπισμα της σταρ.
Για τον ρόλο της Άννας Μαργκό στον "Εφιάλτη" θα μπορούσα να σκεφτώ την Έλλη Λαμπέτη, την Αντιγόνη Βαλάκου ή την Γκέλυ Μαυροπούλου.
Για το ζεύγος Κοκοβίκου πραγματικά δεν μπορώ να σκεφτώ άλλους από τον Γιώργο Κωνσταντίνου και τη Μάρω Κοντού. Το "Η δε γυνή να φοβήται τον άντρα" ήταν η χρυσή στιγμή της κινηματογραφικής τους καριέρας.
 
Και επιπλέον ας μην ξεχνάμε ότι κάποιοι ρόλοι ουσιαστικά "γράφονται" εξαρχής για συγκεκριμένους ηθοποιούς. Θεωρώ ότι τόοο ο Αντωνάκης και η Ελενίτσα στο "Η δε γυνή....", όσο και η Μπιμπί στο "Μια ζωή την έχουμε", γράφτηκαν για τους συγκεκριμένους ηθοποιούς που τους ερμήνευσαν. Σε Επιπλέον, σε πολλές περιπτώσεις, ακόμα κι αν προυπάρχει κάποιο έστω draft σεναρίου, πολλές φορές γίνονται τροποποιήσεις προκειμένου ο ρόλος να "κουμπώσει" καλύτερα πάνω σε ένα συγκεκριμένο ηθοποιό. Και αυτό εννοείται δεν συμβαίνει μόνο στον κινηματογράφο, αλλά- ακόμα ίσως συχνότερα- σε τηλεοπτικά σενάρια.
 
Πίσω
Μπλουζα