Λεωφορεία από 80s!!!!

Και εγω θυμάμαι τα μπλέ και τα πράσινα λεωφορεία.Επίσης θυμάμαι οτι ήταν ψηλά τα σκαλοπάτια τους οι γιαγιάδες και οι παππουδες δεινοπαθούσαν να ανέβουν. Το κουμπί για να πατήσεις στάση ηταν πάνω απο την πόρτα και οι άνθρωποι που ήταν μικροκαμωμένοι δυσκολευόταν να το φτάσουν.Αλλά αυτό που θυμάμαι χαρακτηριστίκα ηταν ο πορτοκαλί κερματοδέκτης δίπλα στον οδηγό.Είχε γίνει τότε ενα ρεπορτάζ εκείνη την εποχή 3 στον αέρα νομίζω που έλεγαν οι οδηγοί οτι οταν σχόλαγαν και άνοιγαν τον κερματοδέκτη μόνο κέρματα δεν έβρισκαν μέσα. Έβρισκαν κουμπιά απο μπλούζες πουκάμισα κ.α.αντικείμενα που χωρούσαν και έκαναν θόρυβο.Η έριχναν κέρματα μικρότερης αξίας. Για να μην παρεξηγηθώ τους κερματοδέκτες μπορεί να τους άνοιγαν οι αρμοδιοι Οχι οι οδηγοί.Οσο για το λεωφορείο ikarus είχα δει ενα στην νίκαια όταν δούλευα στο νοσοκομείο νίκαιας πρίν ενα χρόνο.Βρίσκοταν μέσα σε ένα αλσάκι απέναντι απο το νοσοκομείο.Ευχαριστώ και εγω για τις αναμνήσεις....
 
Στην Πάτρα οι "φυσαρμόνικες" λεωφορεία, είναι όντως από 80΄ς . εγω τα αποκαλούσα "το τρενάκι του τρόμου".Με αυτά πήγαινα παν/μιο
 
Μπαίνω σὲ ἕνα ἀπὸ τὰ πιὸ καυτὰ θέματα τοῦ φόρουμ! Ἂν καὶ ἡ μεγάλη μου ἀγάπη εἶναι τὰ ἀκτοπλοϊκὰ πλοῖα, τὰ λεωφορεῖα καὶ τὰ φορτηγὰ ἦταν πάντα ἕνα ἀντικείμενο θαυμασμοῦ καὶ πόθου. Τί νὰ πρωτοθυμηθῶ; Ἔπαθα σὸκ ὅταν διάβασα στὶς 7 σελίδες τοῦ νήματος ὅτι ὑπάρχουν ἄνθρωποι ποὺ ἀναγνώριζαν τὰ λεωφορεῖα μὲ τὸν ἀριθμὸ κυκλοφορίας στὶς πινακίδες τους… Διότι ἕνας τέτοιος ἄνθρωπας ἤμουν κι ἐγώ.

Τὰ ἀγαπημένα μου λεωφορεῖα ἦταν τὰ Balkan Car. Οἱ λόγοι δύο: μοῦ ἄρεσε τὸ σχέδιο τους, εἰδικὰ τὸ παρμπρίζ τους, τὸ προφὶλ καὶ βέβαια ἡ ἐσωτερική τους διαρρύθμιση. Ἐπιπλέον, μὲ αὐτὰ κατέβαινα καὶ Ἀθήνα καὶ Πειραιά. Ὅταν ἀντικαταστάθηκαν ἀπὸ Icarus τὰ λεωφορεῖα τῆς γραμμῆς 218 στὶς ἀρχὲς τοῦ '90 χαλάστηκα. Τὰ Icarus βέβαια ἦταν σκυλιά ὀχήματα, ἀλλὰ φασαριόζικα. Στὸ μεταξὺ τὰ περισσότερα ἀστικὰ λεωφορεῖα τῶν Ἀθηνῶν ἦταν οὐγγρικά (Icarus). Ὁ ἀδερφός μου ποὺ τὰ γούσταρε (καὶ τὰ γουστάρει κάργα ἀκόμα) χάρηκε τότε. Τὰ κατοπινὰ χρόνια ἔγινε ἕνα μπουρδούκλωμα μὲ τὶς ΣΕΠ καὶ τὴν ἐπανασύσταση τοῦ κρατικοῦ φορέα. Ὅταν ξαναεῖδα τὰ Balkan –ἔστω συνυπάρχοντας μὲ Icarus καὶ Magirus Deutz– πάλι στὶς γραμμὲς τῆς γειτονιᾶς μου ἀνακουφίστηκα!

Μετὰ μᾶς ἄφησαν τὰ Balkan, τὰ Magirus καὶ στὸ τέλος τὰ Ἰκαράκια. Γούσταρα ἐπίσης καὶ τὰ Magirus Deutz, ἴσως ἐπειδὴ τὰ πούλμαντα ποὺ ἀγάπησα ἦταν αὐτῆς τῆς ἑταιρείας. Τί ταξείδια μὲ τὸν Ὀλυμπιακὸ σὲ Ὀλλανδίες, τί ἐκδρομὲς μὲ σχολεῖα κάναμε μὲ τὰ Deutz… Δυστυχῶς γιὰ μᾶς, τὰ ἀστικὰ Deutz δρομολογοῦνταν σὲ μακρυνὰ προάστεια καὶ δὴ βόρεια ὴ δυτικά. Θυμᾶμαι τὴν ἐπιτάχυνση καὶ τὸν ἦχο τῆς μηχανῆς τους ὅταν φορτώνανε ἀπὸ 2α σὲ 3η… Τααααακαααα-τααακααα-ταακαα-τακα-τάάάάν!!!!!!!! Αὐτὰ καὶ τὰ πράσινα στὸ γκάζι ἦταν φονιάδες καὶ ἀκατάλληλα γιὰ γερουσίες.

Εἶπα πράσινα… Ἔ ρὲ ἀναμνήσεις… Πράσινα 040 καμιὰ φορὰ γιὰ Πειραιὰ-Σύνταγμα ἢ ἀντίστροφα, 843 γιὰ Πειραιὰ-Πέραμα καὶ τούμπαλιν. Νὰ ἀνεβαίνουνε τὰ γερόντια τὰ σκαλιά, νὰ κλείνουν οἱ πόρτες, νὰ πατᾶ ὁ ὁδηγὸς τὸ γκάζι καὶ νὰ γινόμαστε ὅλοι χαλκομανία. Ὅ,τι καὶ νὰ γίνει, τὰ λεωφορεῖα στὶς γραμμὲς 040, 843 καὶ 857 θὰ τὰ λέμε πράσινα στὸν αἰώνα τὸν ἄπαντα. Μεγάλο ἔγκλημα ποὺ τὰ πράσινα τὰ πῆρε ἡ ΕΘΕΛ (Δενθέλ ΕΘΕΛ), τὰ πράσινα ἦταν τὰ λεωφορεῖα τοῦ Περαία μας ποὺ ἐξυπηρετοῦσαν Πέραμα, Κερατσίνι, Δραπετσώνα, Μοσχάτο, Καλλιθέα, Νέα Σμύρνη καὶ φυσικὰ τὸ Σύνταγμα. Λεωφορεῖα μὲ ἱστορία, χρῶμα, προσωπικότητα καὶ βέβαια γκάζι!

Κάποιος φίλος ρώτησε γιὰ τὴν τελευταία παρτίδα τῶν σοβιετικῶν τρόλλεϋ. Ἦταν τὸ 1991, Ἰούνιος. Εἶχα κατέβει στὸν Πειραιὰ γιὰ νὰ ἀνταμώσω τὴν μεγάλη μου ἀγάπη (μετὰ τὸν Θρύλο), τὸν πορτοκαλὴ Θρύλο· ὅσοι γνωρίζετε ἀπὸ ἐπιβατηγὰ/ὀχηματαγωγὰ τοῦ '80 τὸ γνωρίζετε σίγουρα, γιατὶ ἦταν βαπόρι-μύθος. Ἐκεῖ στὴν Ἀκτὴ Ξαβερίου (στὸ τέρμα τῶν πράσινων) ἀντίκρυσα τὸν βάπορα μὲ ἀλλαγμένα χρώματα, κάποιοι πολιτικάντηδες -ἐκμεταλλευόμενοι τὶς ἀλητεῖες τῶν προκατόχων τους- πουλήσανε τὸ βαπόρι «κοψοχρονιὰ» σὲ «ἡμέτερους». Μεγάλη ἱστορία, δὲν τὴν ἀκουμπάω. Τὸ πλοῖο ἄλλαξε σινιάλα (διακριτικὰ καὶ χρώματα) καὶ οἱ ἐργασίες ἐλαιοχρωματισμῶν ὁλοκληρώνονταν στὸν ντόκο τοῦ Ξαβερίου, ἐκεῖ ποὺ δένανε καὶ τὰ κρουαζιερόπλοια ἀπὸ τὸ ἐξωτερικό. Ἀπαγορευμένη ζώνη γιὰ ὅλους ἐμᾶς (ζώνη τελωνείου γάρ), παρόλα αὐτὰ τρύπωσα μὲ τὸ Motobecane μου (ἄλλο ρετρὸ ποδηλατάκι κι αὐτὸ) στὸν ντόκο (χύμα στὸ κύμα ἡ Ἑλλάδα καὶ στὶς ἀρχὲς τοῦ '90) καὶ εἶδα μαζὺ μὲ τὸν βάπορα, ἀλλαγμένο πρὸς τὸ χειρότερο, μιὰ παρτίδα ἀπὸ καμιὰ 30αριὰ троллей бус τοῦ κουτιοῦ. Αὐτὰ πρέπει νὰ ἦταν παραγγελιὰ Ἀντρέα, δε νομίζω ὁ Γκαργκαμὲλ νὰ ψώνιζε ποτὲ ἀπὸ «συντρόφους». Τὰ σοβιετικὰ τρόλλεϋ τὰ εἴχαμε γιὰ πολλὰ χρόνια στὴν γραμμὴ 10. Στὶς λεωφόρους τῶν ρωσικῶν καὶ οὐκρανικῶν πόλεων μὲ τὰ μεγάλα πλάτη, τὰ ἀτελείωτα μήκη καὶ τοὺς μικροὺς κυκλοφοριακοὺς φόρτους τὰ τρόλλεϋ αὐτὰ ἦταν καραμπίνα, ὅπως μοῦ εἶπε τὸ ἀδερφάκι μου ποὺ τὰ ταξείδεψε στὴν Οὐκρανία γιὰ ἕνα μήνα τὸ 1988. Στοὺς δρόμους τῆς Ἀθήνας καὶ ἐξαιρῶντας τὴν Λεωφόρο Συγγροῦ τὶς νύχτες, τὰ τρόλλεϋ τῶν «συντρόφων» ἦταν σωστὲς κουϊμπέκες. Κλάκ-κλάκ ἔκαναν ὅταν ἀλλάζανε ταχύτητα, φεύγαν οἱ κεραῖες, κολλοὺσαν στὰ φανάρια… Κι ὅμως, κι αὐτὰ τὰ θυμᾶμαι μὲ συμπάθεια. Ὅπως καὶ τὰ ἀγγλικὰ τὰ τριαξονικὰ… Ὅπως καὶ νὰ τὸ κάνουμε, ἕνα τραλλέϋμπους μὅλα του τὰ κουσούρια δὲν ρυπαίνει τὸ περιβάλλον. Στὰ τρόλλεϋ βέβαια τὰ σκηνικὰ ἀπείρου κάλλους συνέβαιναν συχνότερα ἀπ' ὅτι στὰ λεωφορεῖα, εἰδικὰ τοὺς καλοκαιρινοὺς μῆνες.

Τέλος πάντων, θυμᾶμαι ὅλα τὰ λεωφορεῖα τοῦ '80 μὲ νοσταλγία. Λόγῳ ἐπαγγέλματος, ναί, παραδέχομαι ὅτι εἶχαν πολλὰ καὶ σοβαρὰ μειονεκτήματα. Ἡ κοινωνία ὅμως τότε ἦταν ἀρκετὰ πιὸ αὐθόρμητη καὶ ἀθώα καὶ δὲν τὰ λογάριαζε, δὲν τὴν ἀκουμποῦσαν. Θυμᾶμαι μοναδικὲς σκηνὲς μὲ τὰ λεωφορεῖα, ἄλλες χαρούμενες, ἄλλες δυσάρεστες. Θὰ μοῦ μείνει ἀπωθημένο ποὺ δὲν πάτησα τὰ κουμπάκια ἑνὸς Balkan Car γιὰ νὰ ἀνοίγουν οἱ πόρτες… ποὺ δὲν στριφογύρισα τὴν μανιβέλλα μὲ τὰ μπροστινὰ, πλευρικὰ καὶ πίσω πανῶ ποὺ ἀνέγραφαν τὸ ὄνομα καὶ τὸν ἀριθμὸ τῆς γραμμῆς; 608 ΑΘ - ΓΑΛΑΤΣΙ. 218 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΥΜΗΤΤΟΣ, 135 ΑΘΗΝΑ ΑΣΥΡΜΑΤΟΣ, ΥΙΝ 1478.

Καὶ ποῦ δὲ μᾶς πήγαιναν τὰ λεωφορεῖα τότε… Σχολεῖα, βόλτες, γιατροὺς, νοσοκομεῖα, γήπεδα, δουλειά, ἐξόδους. Τὸ τί γραφικὲς φιγοῦρες βλέπαμε ἐκεῖ μέσα πήγαινε νέφος… Μπεκρῆδες, λωλούς, ὑστερικούς, κυράτσες, χαριτωμένους… μιλᾶμε γιὰ ἀνεπανάληπτους τύπους καὶ ἐποχὲς νόστιμες. Σήμερα ἀκούω ἀπὸ πολλοὺς νὰ λένε «σὲ λεωφορεῖα δὲν μπαίνω, γιατὶ μπαίνουνε μετανάστες». Κυριλέψαμε. Ἀλλοτριωθήκαμε. Ἴσως καὶ γι' αὐτὸ πολλοὶ Δῆμοι νὰ σνόμπαραν τὰ πράσινα Volvo τοῦ Πειραιᾶ… Δὲς μᾶς χαρίζανε ἀπὸ ἕνα σὲ μᾶς ποὺ τὰ ἀγαπήσαμε;

Κλείνοντας, θὰ θυμήσω κάτι χαρούμενο γιὰ νὰ μὴν μελαγχολήσουμε. Τὴν ἐποχὴ ποὺ ὁ Γκαργκαμὲλ πῆγε νὰ ἰδιωτικοποιήσει τὰ ἀστικὰ λεωφορεῖα τῶν Αθηνῶν, οἱ ἀντιδράσεις ἀπὸ τοὺς ὁδηγοὺς ἦταν ἐντονότατες. Τὸ σύνθημα γιὰ τοὺς ΣΕΠίτες ἄφησε ἱστορία: Ὅσοι πάρουν λωφορεῖο θὰ τοὺς πάρουν μὲ φορεῖο!

Τὸν σεβασμὸ καὶ τὶς χαιρετοῦρες μου στὶς παληοσειρὲς καὶ στοὺς ρετρόπληκτους μὲ τὰ λεωφορεῖα. Μὲ ξενυχτήσατε ρὲ μάγκες καὶ μπράβο σας!
 
Χείμαρρος και απολαυστικότατο post!!!!
 
Ωραιο contrast.

Στα αριστερα το Scania λεωφορειο των 60s (Ακαδημια-Ιλιουπολις) και δεξια το συγχρονο.

33769_normal.jpg
33769_normal.jpg

πηγη (press.gr)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Αριστερά: SCANIA VABIS B7157 κατασκευής 1958. Κυκλοφορούσε στις αστικές γραμμές της πρωτεύουσας μέχρι το καλοκαίρι του 1981.

Δεξιά: MERCEDES O405N κατασκευής 1994. Κυκλοφορεί μέχρι σήμερα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=306473&cid=4



Βόλτα στοβ¦ παρελθόν!

Πρώτη καταχώρηση: Κυριακή, 8 Μαΐου 2011, 18:34

Το Σαββάτο 14 Μαΐου στις 10.30π.μ. θα βγει ξανά στον παράδρομο της οδού Ακαδημίας το μουσειακό λεωφορείο «Scania vabis» της ΕΘΕΛ, κατασκευής και πρώτης κυκλοφορίας 1958.

Στις 11.00 π.μ. θα πραγματοποιηθεί ένα δρομολόγιο με ελεύθερη επιβίβαση.

Την εκδήλωση οργανώνει ο «Σύλλογος Μελέτης Ιστορίας Των Συγκοινωνιών».

361660.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ετοιμαστε τις DSLR...
 
Πω πω ρε με κάψατε!!!!!!
 
αν πάντως ποτέ βγάλουν πράσινο θα πάω με τον πατέρα να το δούμε αν και ξέρω ότι θα συγκινηθεί και δεν θέλω να στενοχωριέται...
 
Τα αστικα \της αθηνας δεν τα χρησιμιποιουσα πολυ καθως φοιτητης οταν ηρθα στην αθηνα το σπιτι μου ηταν κοντα στη σχολη.Εχω ομως πολλες αναμνησεις απο τα κτελ της εποχης! Σχεδον καθε σαββατοκυριακο στο χωριο.Πιο συνηθισμενο μοντελο το mercedes benz 0302.Aγαπημενο αυτοκινητο των οδηγων-ιδιοκτητων αλλα οχι δικο μου καθως ηταν πολυ αργο.Εγω προτιμουσα τα volvo και magirus-deutz. Tαξιδι καλοκαιρι με 35 και 40 βαθμους τα αυτοκινητα ηταν προσωμειωτης σαουνας! Αξεχαστες εμπειριες.
 
Καλησπέρα σας,

31 Μαρτίου 2011 και 1 Απριλίου 2001 είχα την ΤΙΜΗ να βρίσκομαι σε ΔΥΟ δρομολόγια του 843 με μουσειακό πράσινο (!!) το οποίο συντηρείται κανονικά από ιδιώτη (Χάρης Λαζαρόπουλος), από Πειραιά προς Πέραμα και το αντίστροφο (ενα απόγευμα και ένα πρωϊ)! Στιγμές που αξίζει να αναφερθώ:

-Ο κόσμος σχεδόν σε κάθε στάση σήκωνε το χέρι του για να σταματήσει. Μόλις περνάγαμε το κοίταγαν και γέλαγαν, κάποιοι χαιρετούσαν κιόλας!

-Ενας τυπάς πέρασε από δίπλα μας με το μηχανάκι κοιτώντας μας. Τον είδαμε 2 στάσεις πιο κάτω να έχει κατέβει από το μηχανάκι και να σηκώνει το χέρι, μετά ξαναπήρε το μηχανάκι και τον είδαμε στο Κερατσίνι να τραβάει βίντεο με το κινητό!

-Μας είχε πιάσει το φανάρι στη Δημοκρατίας και μία κυρία μας έλεγε για 1 λεπτό οτι έκαναν λάθος και τα αφαίρεσαν τα εν λόγω λεωφορεία! Ο κόσμος από πίσω ΔΕΝ κόρναρε διοτι πίστευε οτι είμασταν σε υπηρεσία!

-Μία γυναίκα στο τέρμα Περάματος συγκινήθηκε πολύ και δάκριζε. Αλλη μία ήρθε από τον Αγ. Γεώργιο (την εκκλησία πριν το τέρμα) με τα πόδια για να το βγάλει φωτογραφία!

http://www.hyperhosting.gr/gotoc-isdn/843/1.jpg 1.jpg

http://www.hyperhosting.gr/gotoc-isdn/843/2.jpg 2.jpg

http://www.hyperhosting.gr/gotoc-isdn/843/3.jpg 3.jpg

Εχω δεκάδες φωτογραφίες από την προετοιμασία του (πλύσιμο σε βενζινάδικο κλπ), αν υπάρχει ενδιαφέρον να ανεβάσω και άλλες. Στην 3η φωτο το κινητό έκανε βλακείες με τον φωτισμό και φαίνεται σαν παλιά φωτογραφία, δεν είναι όμως :)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
gvard είπε:
Καλησπέρα σας,
31 Μαρτίου 2011 και 1 Απριλίου 2001 είχα την ΤΙΜΗ να βρίσκομαι σε ΔΥΟ δρομολόγια του 843 με μουσειακό πράσινο (!!) το οποίο συντηρείται κανονικά από ιδιώτη (Χάρης Λαζαρόπουλος), από Πειραιά προς Πέραμα και το αντίστροφο (ενα απόγευμα και ένα πρωϊ)! Στιγμές που αξίζει να αναφερθώ:

-Ο κόσμος σχεδόν σε κάθε στάση σήκωνε το χέρι του για να σταματήσει. Μόλις περνάγαμε το κοίταγαν και γέλαγαν, κάποιοι χαιρετούσαν κιόλας!

-Ενας τυπάς πέρασε από δίπλα μας με το μηχανάκι κοιτώντας μας. Τον είδαμε 2 στάσεις πιο κάτω να έχει κατέβει από το μηχανάκι και να σηκώνει το χέρι, μετά ξαναπήρε το μηχανάκι και τον είδαμε στο Κερατσίνι να τραβάει βίντεο με το κινητό!

-Μας είχε πιάσει το φανάρι στη Δημοκρατίας και μία κυρία μας έλεγε για 1 λεπτό οτι έκαναν λάθος και τα αφαίρεσαν τα εν λόγω λεωφορεία! Ο κόσμος από πίσω ΔΕΝ κόρναρε διοτι πίστευε οτι είμασταν σε υπηρεσία!

-Μία γυναίκα στο τέρμα Περάματος συγκινήθηκε πολύ και δάκριζε. Αλλη μία ήρθε από τον Αγ. Γεώργιο (την εκκλησία πριν το τέρμα) με τα πόδια για να το βγάλει φωτογραφία!

http://www.hyperhosting.gr/gotoc-isdn/843/1.jpg

http://www.hyperhosting.gr/gotoc-isdn/843/2.jpg

http://www.hyperhosting.gr/gotoc-isdn/843/3.jpg

Εχω δεκάδες φωτογραφίες από την προετοιμασία του (πλύσιμο σε βενζινάδικο κλπ), αν υπάρχει ενδιαφέρον να ανεβάσω και άλλες. Στην 3η φωτο το κινητό έκανε βλακείες με τον φωτισμό και φαίνεται σαν παλιά φωτογραφία, δεν είναι όμως :)

Μπράβο στον άνθρωπο που το συντηρεί και απο ότι είδα το έχει σε τελεία κατάσταση παρα την ηλικία του λεωφορείου.

@gvard Φοβερή ρετροκατασταση να ξαναζείς ένα δρομολόγιο με το λεωφορείο εκείνης της εποχής!

(Βασικά μονο που είδα τις φωτογραφίες ξαναθυμήθηκα και ένιωσα σαν εκείνες τις εποχές που πήγαινα Λύκειο και έπαιρνα τέτοιο λεωφορείο για να φτάσω στο σχολειό)

ΠΡΟΤΑΣΗ: Παιδιά προτείνω στην επομένη ρετρό συνάντηση του φόρουμ να σκάσουμε μύτη στο σημείο του ραντεβού με αυτό το λεωφορείο (δρομολόγιο ΑΘΗΝΑ-RETROMANIAX PLACE) :D

(* αααα να μην ξεχασω......Περιμένουμε και άλλες φωτογραφίες gvard.... ;) )

(** Κάλο θα ήταν τις φωτογραφίες να τις ανεβάσεις στο δικό σου Άλμπουμ στο Προσωπικό σου προφίλ για να μην χαθούν)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ακριβως σε ενα λεωφορειο σαν και αυτο (μπορει να ηταν και το ιδιο!) ειχα μπει και εγω απο Περαμα ηταν νομιζω το 2002!

Θυμαμαι μαλιστα οτι επειδη δεν ειναι ιδιαιτερα αντικραδασμικο στην διαδρομη κουναγε πολυ και ειδικα στις λακουβες ! Αλλα δεν με χαλασε καθολου ηταν πολυ ωραια εμπειρια και μου θυμησε και εμενα κατι απο τα παλια!

Επισης ενα μελος πιο πανω στα αρχικα ποστ εχει δικιο για τα λεωφορεια στην Αιγινα ειναι οντως παλια ! :happyjump:
 
Αυτο το λεωφορειο πρεπει να ειχε περασει απο την Λεωφ.Δημοκρατιας στο κερατσινι πριν λιγο καιρο και το ειχα δει απο την καφετερια που ειχα κατσει. :)
 
χάρηκα για όσα είδα...άλλωστε έχω την τιμή να είμαι ο γιός εκείνου που έκανε το τελευταίο δρομολόγιο με πράσινο και μαλιστα να το έχω καταγράψει σε βίντεο! Θα τον ρωτήσω αν ξέρει τον Λαζαρόπουλο!
 
Στην Λ.Δημοκρατίας είμασταν 1/4 (απόγευμα) και 3/4 (πρωϊ προς μεσημεράκι), στο βραδυνό και ημερήσιο δρομολόγιο αντίστοιχα :) Οσο για το βίντεο πόσο εύκολο είναι να το ανεβάσεις σε ψηφιακή μορφή; Αν θες μπορούμε να συναντηθούμε να μου το δώσεις να το φτιάξω εγώ!

Υπ'όψιν, πρώτα ο Θεός, ο κ. Λαζαρόπουλος ετοιμάζει στις 31/12/2011 να κάνει επετειακό δρομολόγιο με δύο (ισως και τρία αν το τρίτο το έχει έτοιμο!) πράσινα λεωφορεία, στην επέτειο των 10 ετών από την κατάργηση τους από την ενεργό υπηρεσία! Ισως γίνει το δρομολόγιο 843 αλλά ισως γίνει και το 040 (πειραιάς-σύνταγμα) :)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
είναι οικογενειακά δεδομένα αυτά και δεν ξέρω αν θα θέλει ο πατέρας μου να τον βλέπουν να κλαίει από συγκίνηση στο διαδίκτυο
 
Δεκτό :)

Δείξε στον πατέρα σου τις παρακάτω φωτογραφίες και πεσμου αντίδραση!

1/4/2011: ΠΛΥΣΙΜΟ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΟ ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΠΕΡΑΜΑ

 




Σκονισμένο αναζητά το μπανάκι του!

01.jpg

Πίνακας δρομολογίων

02.jpg

Η μετώπη έτοιμη για το δρομολόγιο!

03.jpg

Στο βενζινάδικο για πλύσιμο. Ολοι το χάζευαν!

04.jpg

Ελα πίσω Γιώργο, οπως είσαι...

05.jpg

Μέσα στο πλυντήριο!

06.jpg

Αφου τελείωσε το εξωτερικό, σειρά έχει το εσωτερικό!

07.jpg

Ετοιμο για υπηρεσία, σαν να μην πέρασε μία ημέρα!

08.jpg

Η θέση του οδηγού!

09.jpg

Εξωτερικό πλύσιμο

10.jpg

Καθαρό εσωτερικό...

11.jpg

Η μηχανή δουλεύει...

12.jpg

Σύνολο 77 επιβαίνοντες! Πόσες φορές ήταν 90 κάτι στριμωγμένα μεσημέρια στον σταθμό του ηλεκτρικού στον Πειραιά...

13.jpg

Μη στηρίζεστε στις πόρτες!

14.jpg

Αριθμός κυκλοφορίας!

15.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα