Always Somewhere
Retro PaTRi@RcH
- Joined
- 9 Νοέ 2019
- Μηνύματα
- 4.386
- Αντιδράσεις
- 10.695
Βαγγέλης Παπαθανασίου. Μουσικά θέματα για την ταινία "5000 Ψέματα" (1966)Ξέρατε ότι ο Βαγγέλης Παπαθανασίου...
Προβολή συνημμένου 242526
-------------
Γνωρίζατε ότι ο Βαγγέλης Παπαθανασίου συνεργάστηκε και με την Φίνος Φιλμ το 1966, συνθέτοντας τη μουσική για την ταινία «Πέντε Χιλιάδες Ψέμματα» του Γιώργου Κωνσταντίνου.
Στο εργο Μερικοί το προτιμούν κρύο ο Λάκης Παυλίδης δανείζει τη φωνή του στον Βαγγέλη Βουλγαρίδη στο τραγούδι < Η πρώτη μας νύχτα >.
Πρέπει να σημειωθεί πως ο Φίνος αρχικά δεν ήθελα την Βλαχοπούλου γιατι αν και πρώτο όνομα στις επιθεωρήσεις και στα νυχτερινά κέντρα δεν τα είχε καταφέρει μέχρι τότε και τόσο καλά σε δύο ταινίες που είχε γυρίσει και μόνο η επιμονή του Δαλιανίδη την επέβαλε. Κι απο αυτη τη ταινία ξεκινάει η καριέρα της.
Είναι το μοναδικό μιούζικαλ στο οποίο η Μάρθα Καραγιάννη, αν και ήταν η μόνη που ήξερε χορό δεν χορεύει μιας και τον ρόλο αυτό αρχικά ήταν να τον παίξουν δυο άλλες πρωταγωνίστριές , πρώτα η Φόνσου και έπειτα η Λάζου. Με αυτή την ταινία η Μάρθα καθιερώθηκε στον κινηματογράφο και ειδικά στα μιούζικαλ, ως χορεύτρια απο το < Κάτι να καίει > και μετά, και ωςς κωμικός απο τις < Θαλασσιές τις χάντρες >.
Στην ταινία Κάτι να καίει όπου είναι η μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του Γιάννη Δαλιανίδη , κάνει τη πρώτη της εμφάνιση μόλις 16 χρονών η Έλενα Ναθαναήλ, την οποία εχει δεί ο Δαλιανίδης στα γυρίσματα μιας άλλης ταινίας ως επισκέπτρια.
Στο τραγούδι Αυτη τη νύχτα το ζευγάρι Ναθαναήλ - Νέγκας ντουμπλάρουν η Νέλλη Μάνου και ο Αλέκος Ζαχαράκος.
Στην ταινία <Ορατότης Μηδέν> ένα απο τα σημαντικά στοιχεία της ταινίας αυτής είναι ότι ξεπήδησε ένα μεγάλο αστέρι του ελληνικού λαϊκού τραγουδιού ο Στράτος Διονυσίου - τραγουδούσε ήδη μια δεκαετία σε μικρά λαϊκά μαγαζιά , χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία και ήταν ο Μίμης Πλέσσας που πρόσεξε τη φωνή του και του έδωσε τη μεγάλη ευκαιρία να τραγουδήσει το Βρέχει φωτιά στη στράτα μου σε στίχους Λευτέρη Παπαδόπουλου - και μάλιστα χωρίς καν να εμφανίζεται ο ίδιος παρα μόνο η φωνή του απο ένα πικ απ.
Οι σκηνές στη θάλασσα και όλες τις επικίνδυνες σκηνές της γύρισε ο ίδιος ο Κούρκουλος χωρίς να τον αντικαταστήσει κανείς.
Στο έργο Κοινωνία ώρα μηδέν ο Κούρκουλος έχει θέσει ως όρο να έχει την Μαίρη Χρονοπούλου ως παρτενέρ και μάλιστα σε κάποιο γύρισμα της έκανε μια φάρσα, σε μια ερωτική σκηνή της σκίζει τη μπλούζα με αποτέλεσμα να φανεί το στήθος της, εκείνη να πάθει πανικό και φυσικά όλο το συνεργείο να ξεσπάσει σε γέλια.
Υπήρχε μόνιμος μακιγιέρ στη Φίνος Φίλμ , ο Νίκος Ξεπαπαδάκου ο οποίος με τα σχεδόν πρωτόγονα μέσα του μακιγιάζ τότε στη Ελλάδα εφτιαξε τα καμένα απο τη συντριβή του αεροπλάνου θύματα.
Μάλιστα η Νέλλη Μάνου ήταν σύζυγος του Άλκη Στέα και είχαν αποκτήσει μαζί ένα γιο.Αλλά στο δίσκο με το soundtrack της ταινίας, λόγω προβλημάτων με την εταιρεία της Κανελλίδου, το τραγούδι το ερμήνευε η Νέλλη Μάνου χωρίς να εξηγείται πουθενά η αλλαγή. Το αστείο είναι ότι η φωνή της Κανελλίδου στο Crazy Girl δεν μοιάζει καθόλου με τη βραχνή αισθησιακή φωνή που έχουμε συνηθίσει, μοιάζει μάλιστα πολύ με της Μάνου (ίσως γι' αυτό διάλεξαν τη Μάνου για το δίσκο). Οπότε στα τωρινά χρόνια, που η Μάνου είναι ξεχασμένη, διάβασα μέχρι ότι ήταν ανύπαρκτη και το όνομα αυτό ήταν ψευδώνυμο της Κανελλίδου!
Ούτε που θα πήγαινε το μυαλό μου! Μπράβο g1973tony!Βαγγέλης Παπαθανασίου. Μουσικά θέματα για την ταινία "5000 Ψέματα" (1966)
Ευχαριστώ αν και πρώτος ο @Always Somewhere παρέθεσε σχετική ανάρτηση της Finos Films.Ούτε που θα πήγαινε το μυαλό μου! Μπράβο g1973tony!
Ακριβέστατη η μετάφραση. Και εγώ ενοχλήθηκα με τους απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς για την χώρα μας και τις Ελληνίδες. Λαμβανομένου δε υπόψη ότι το σχετικό άρθρο πρέπει να γράφτηκε το 1964,συμφωνα με την ηλικία της Έλενας που γεννήθηκε το 1947, θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Bajar στο ότι εκείνα τα χρόνια και ειδικά στην νότιο Ιταλία οι παραδόσεις ήταν πολύ πιο αυστηρές και η φτώχεια και η ανεργία κάλπαζαν.Ο τίτλος λέει "μετά από 3194 χρόνια από τον Τρωικό πόλεμο ανακαλύψαμε στην Ελλάδα την Ωραία Ελένη".
Έτσι ακριβώς! Την επαινούν για την ομορφιά της και το παράστημά της αλλά ταυτόχρονα το άρθρο κάνει μια όχι και τόσο κολακευτική ανθρωπολογική προσέγγιση στον υπόλοιπο νεαρό γυναικείο πληθυσμό της χώρας μας, ο οποίος στην ηλικία της Έλενας μένει μέσα στο σπίτι κεντώντας την προίκα του και απλώς ονειρεύεται έναν καλό γάμο. Στην πραγματικότητα η πρόθεση του αρθρογράφου είναι να δείξει πόσο διαφορετική είναι η Έλενα που πάει σχολείο (στο άρθρο λέει ότι είναι 17 χρόνων) και ταυτόχρονα παίζει σε ταινίες και πληρώνεται από αυτές, ενώ οι συμμαθήτριές της τη ζηλεύουν τόσο για τη δουλειά που κάνει όσο και για το ότι οι άντρες χαζεύουν στο πέρασμά της από τους δρόμους της Αθήνας και της σφυρίζουν.
Προσωπικά στο άρθρο με ενόχλησαν φράσεις του τύπου "η Ελλάδα είναι μια χώρα φτωχή και προσκολλημένη στις παραδόσεις της: μια ακηλίδωτη φήμη σε συνδυασμό με μια αξιοπρεπή προίκα αποτελούν σίγουρη εγγύηση για έναν ευτυχισμένο γάμο. Και η νύφη δε χρειάζεται να είναι ιδιαίτερα όμορφη, αρκεί να είναι αγνή και να έχει συμπεριφορά που δεν προκαλεί τα κουτσομπολιά. Αλλά η Έλενα δε φοβάται μη μείνει γεροντοκόρη γιατί το σινεμά της βρήκε λύση καλύτερη από ένα γάμο" .
Κανονικά δεν θα έπρεπε να ενοχλούμαι, έτσι ήταν η κοινωνία τότε. Αλλά μη μας το τρίβουν και οι γείτονες στη μούρη. Δεν ήταν και τόσο διαφορετικοί από εμάς εκείνη την εποχή.
Τα σχόλια δικά σας.
(επίσης του πότε είναι το άρθρο; το 1250 πΧ περίπου δεν έγινε ο Τρωικός πόλεμος; κάπου δεν μου βγαίνουν τα νούμερα)
Ευχαριστώ αν και πρώτος ο @Always Somewhere παρέθεσε σχετική ανάρτηση της Finos Films.
Έχεις δίκιο, δεν το είχα προσέξει. Μπράβο τότε και στον Always Somewhere, για να είμαι δίκαιη!Ευχαριστώ αν και πρώτος ο @Always Somewhere παρέθεσε σχετική ανάρτηση της Finos Films.
Μπράβο και σε ευχαριστώ Always Somewhere,για την ενημέρωση. Πραγματικά έμεινα έκπληκτη!Ξέρατε ότι ο Βαγγέλης Παπαθανασίου...
Προβολή συνημμένου 242526
-------------
Γνωρίζατε ότι ο Βαγγέλης Παπαθανασίου συνεργάστηκε και με την Φίνος Φιλμ το 1966, συνθέτοντας τη μουσική για την ταινία «Πέντε Χιλιάδες Ψέμματα» του Γιώργου Κωνσταντίνου.
Ναι ο γλυκούλης μου! Τον έφαγε η τιμιότητα, η τελειομανία και ο ρομαντισμός!Ο Βεγγος ειχε ανοίξει δική του εταιρία παραγωγής και είχε χρεοκοπήσει άσχημα οπότε αυτό του ήρθε ως θείο δωρο
Μη σου πω ότι άργησε κιόλας!Πολύ ευκολα ξεχασε η Μαρω...
Συμφωνώ απόλυτα.σιγα τον "ομορφο" αντρα που ηταν ο Ντιντης και σφαζοντουσαν για χαρη του 2 σταρ οπως η Βουγιουκλακη κι η Κοντου...
Αν το δεις με την ψυχρή λογική, γιατί θα πρέπει να ρίξουμε τα βάρη μόνο στην Αλίκη ή στην οποιαδήποτε άλλη γυναίκα. Αυτός τι ήταν; Το ανήλικο που το παρέσυραν; Ο τύπος πρέπει να ήταν τόσο ανασφαλής, που αν δεν ήταν η Αλίκη θα ήταν κάποια άλλη. Τώρα τι του βρήκε και πήγε μαζί του απορίας άξιο. Ίσως το ότι η Μάρω ήταν η σύζυγός του, να την εξιτάρισε. Επομένως η Μάρω απαλλάχθηκε και συμπεριφέρθηκε σαν σωστή επαγγελματίας. Άλλοι θα έπρεπε να έχουν το πρόβλημα, αλλά στους κύκλους αυτούς υπάρχει και η διαφημιστική προβολή.εγω δεν θα μπορουσα να το κάνω με τιποτα, θα φθειρομουν ψυχικα
Ε! όχι και να μαλλιοτραβηχτώ! Ούτε καν τον διεκδικώ. Αποχωρώ αξιοπρεπώς ,γιατί δεν γίνεται ένας έντιμος και καθαρός άνθρωπος, να παίζει σε διπλό, τριπλό κλπ ταμπλό. Διαφορετικά προς τι η διεκδίκηση, αφού εξ αρχής ο ίδιος θα είχε επιλέξει μια από όλες.ε, καλα δεν μου κάνει εντυπωση καμια το΄χω δει και στην πραγματική ζωή να μαλλιοτραβιούνται δυο πολύ όμορφες γυναικες για όχι και τοσο εμφανισημο άνδρα ! για γυναικα δεν το΄χω δει αλλά για ανδρα ναι, η ομορφια είναι καθαρα υποκειμενική στον ανδρα και παιζουν ρολο και αλλοι παραμετροι το γοητρο, η κοινωνικη θέση, η γοητεια κτλ! μπορει να είναι πολύ γοητευτικός κάποιος και όχι τοσο ωραιος, να 'χει τυπο
Μη το γενικεύεις, γιατί εχω δεί γυναίκες να πέφτουν στα πατώματα για κάτι μορφονιούς, που δεν αξίζουν μία, αρκεί να τους έχουν δίπλα τους και να τις κυκλοφορούν.Εσεις οι αντρες δινετε πολυ μεγαλη σημασια στο να εχετε διπλα σας μια ωραια γυναικα. Εμεις οι γυναικες, αντιθετα, δεν ενδιαφερομαστε για την ομορφια του αντρα, αλλα για τη γοητεια του και υπαρχουν γοητευτικοι αντρες που δεν ειναι ωραιοι ουτε κατα διανοια.