Μάλιστα. Δεδομένης της μυθιστορηματικής αυτοβιογραφίας της Διαλυνά στη Βικιπαίδεια διατηρώ αμφιβολίες για την ακρίβεια των σχετικών πληροφοριών τις οποίες είχε διοχετεύσει η ίδια η Ρ.Δ. στον τύπο της εποχής με τη συνέντευξη που έδωσε (προσέξτε οτι και η "Μηχανή του Χρόνου" δυσπιστεί - "Σύμφωνα με το μάλλον υπερβολικό ρεπορτάζ,"). Πρωτα πρώτα αυτος ο Μεξικανός γλύπτης πρέπει να ήταν διασημοτατότατος, για να μπορεί να διατάζει "Φέρτε μου 6000 καλλονές απ' όλο τον κόσμο να διαλέξω ποια θα με εμπνεύσει" κι αυτό να γίνεται πραγματικότητα λες και ήταν ο πρίγκηπας του παραμυθιού που έψαχνε γυναίκα (ο πρίγκηπας της σταχτοπούτας σίγουρα δεν είχε τόσες στα δικά του γαμοκαλλιστεία, και μιλάμε για παραμλυθι). Επίσης για την κόρη του Μίδα δεν δούλευε κατα παραγγελία, ήθελε από μόνος του να φτιάξει το άγαλμα (κι αναρωτιέμαι κι όλας γιατί το ήθελε. Πρόκειται για μια ασημαντη αρχαίας σελέμπριτι που δεν έχουμε κανέναν λόγο να πιστεύουμε ότι ήταν γκομενάρα για να δικαιολογεί τις 6000 καλλονές και το μόνο που είχε κάνει στη ζωή της ήταν να είναι κόρη ηλίθιου πατέρα). Διότι άμα δείτε μικρά αγγελία στις εφημερίδες "Ζητείται καλλονή των κατωτέρω διαστάσεων" λογικά θα καταλαβαίνατε ότι αυτός που την έβαλε ήταν πορνοπαραγωγός εκτός αν ήταν κάποιος πολύ διάσημος.
Το ότι εγώ δεν έχω ακούσει ποτέ μου για έναν γλύπτη Σαρλ ντε Τεμπλ εκ Μεξικού δεν σημαίνει τίποτε, είμαι ένας αμαθής μηχανικός που δεν ξέρω την τύφλα μου από τέχνη. Το πρόβλημα είναι ότι αυτόν τον υπερδιάσημο γλύπτη δεν μοιάζει να τον ξέρει ούτε το google. Έναν μόνο ξέρει με αυτό το όνομα, που ήταν γιος του παλιού αμερικανού ηθοποιού Tom Mix που δεν είχε καμία σχεση με Μεξικό (Thomas Hezikiah Mix was born January 6, 1880, in
Mix Run, Pennsylvania, approximately 62 miles (100 km) north of
State College). Σε μη βιογραφικό site (Artnet) πουλούνται κοσμήματα φτιαγμένα από έναν μεξικανό Charles de Temple (Mexican, 1929–2019) που ίσως είναι ο ίδιος ενώ όταν Γκουγκλάρω Charles de Temple sculptor βρίσκω μόνο αναφορές στο άγαλμα (που θα ήταν προτομή) της Μιδοκοράκλας και φωτογραφίες ενός μουσάτου με τη Ρίκα Διαλυνα. Δηλαδή αυτός ο γλύπτης ένα άγαλμα όλο κι όλο είχε στο portfolio του κι αυτό μόνο στα σχέδια? Και τα κείμενα που τις συνοδευουν είναι πανομοιότυπα δελτία τύπου μάλλον έχουν γραφτεί από την ίδια τη Διαλυνα. Χαρακτηριστικό είναι αυτό
Download this stock image: Jan. 21, 1966 - 21.1.66 Charles de Temple finds his Golden Princess - Sculptor Charles de Temple's world-wide search for the living face of Prinoess Medina, daughter of King Midas of Phrygia, ended recently in Greece. For eighteen months Charles de Temple has searched...
www.alamy.com
όπου διαβάζουμε "Born in Crete. Rica Diallina is 23, and renowned as being one of Greece's outstanding beauties, the is an actress of unusual talent who? after many films in her native land, starred opposite Vittorio Gasman in Romeo
Her latest film is ''Julietta and the Spirits'' for Frederico Fellini
Δεδομένου ότι η κα. Διαλυνά (ή ο δημοσχεσίτης που πρωτοέγραψε αυτή την ουρανομήκη υπερβολή) είναι ο μόνος άνθρωπος στον κόσμο που μοιάζει να πιστεύει ότι πρωταγωνιστούσε στην Ιουλιέττα των πνευμάτων του Φελλίνι και όχι ότι ήταν απλώς μια διακοσμητική αλλά βουβή κομπάρσα, δικαιούμαι να ισχυρίζομαι ότι η πηγή όλων αυτών των φοβερών υπερβολών του 1966 ήταν η κα Διαλυνά. Κάποιος παγκοσμίως άγνωστος γλύπτης (αληθινός ή γιαλαντζί ) που ΙΣΩΣ ήταν γιος του Τom Mix ("Charles de Temple, American Sculptor, son of the late cowboy movie star Tom Mix works in his London studio on a gold bust of Princess Medina, daughter of King Midas, who in mythology turned all he…") διαβάζω στην εισαγωγή μιας άλλης φωτό των δυο τους είπε ότι θα φτιάξει χρυσό άγαλμα, έβγαλαν μερικές αρχαιοελληνικές φωτογραφίες της (αν και ο Μίδας ήταν μυθικός βασιλιάς της Φρυγίας και δεν είχε ιδιαίτερες σχέσεις με Ελλάδα)
η κα. Διαλυνά έδωσε συνέντευξη σχετική σύμφωνα με την οποία είχε 5999 ανθυποψήφιες, οι ελληνικές φυλλάδες της εποχής κατάπιαν το παραμύθι αμάσητο και της έκαναν τη σχετική διαφήμιση, άγαλμα δεν έγινε ποτέ, και ο γλύπτης ίσως το το έριξε στο σχεδιασμό κοσμημάτων. Κι εμείς θαυμάζουμε 60 χρόνια μετά.