Τα διάβασα όλα και γέλασα πολύ. Νομίζω δίκαια στο εξής όταν μιλάμε για τον Μάρλον Μπράντο θα τον αναφέρουμε ως "Μπράντο, ο φιλέλληνας".
Από οοοοολα αυτά το μόνο που σίγουρα ισχύει είναι οτι τα είχε με την Παπά. Κατά τα άλλα φαντασία μου πλανεύτρα είσαι η πιο μεγάλη ψεύτρα
Η ζωή της Ζωής
Άλλο ένα παράδειγμα ωραίας και παθιάρας κυρίας που εξ απαλών ονύχων ακόμη και όλως από σύμπτωση πάντα ερωτευόταν (ενίοτε μέχρι γάμου) πλούσιους ακόμη κι αν κάποιοι ήταν κακάσχημοι. Καημό το έχω μια από αυτές να ερωτευτεί δημοσίως και αποκλειστικά για όσο διάστημα κρατούσε η σχέση τον νεαρό νταγλαρά που της καθάριζε την πισίνα. Πώς και της ξέφυγε ο Μάρλον Μπράντο?
1. Στερν. Περίεργο. Ένα μοντέλο Ζωικής εφάνισης που είχε συμβόλαιο με 2 εταιρείες και αρκετές τηλεοπτικές διαφημίσεις θα έπρεπε να βγάζει αρκετά λεφτά ώστε να μη χρειάζεται να πακετάρει αγορές σε μαγαζί, που είναι περίπου ισοδύναμο με πλύσιμο πιάτων σε εστιατόριο. Γιατί πιστεύω την πακεταριστική της καριέρα περισσότερο από την μοντελική? Κι όταν έφυγε από τον γκανγκστερομνηστήρα πήγε σε γκανγκστεροσύζυγο. Out of the frying pan into the fire, που λένε κι εδώ.
2. Οι παπαράτσι των Καννώ, καίτοι πολύπειροι και μαθημένοι από τέτοια, ήταν τόσο μπουνταλάδες ώστε να άρκεσε μια ανθοδέσμη από τη Ροζίτα Σώκου για να ξεχάσουν κοτζάμ Λολό και να τρέχουν για τη Ζωή? Τότε ήταν που έκανε μια ελαφρώς ξετσίπωτη εμφάνιση που έχουμε δει σε φωτογραφίες εδώ? Ιστορικά οι σταρλετίτσες στις Κάννες επιδεικνύουν τα κάλλη τους μπας και τις προσέξει κανένας παπαράτσο και βγάλει φωτό τους. Γιατί η την Λολό "εξαφανίσασα" Ζωή χρειάστηκε να καταφύγει σε τέτοιες μεθόδους αφού μαθαίνουμε ότι οι φωτογράφοι τρέχανε να την πάρουν φωτογραφία?
3. Ξανθή αγαπημένη Παναγιά: "Ο Τόλης τη λάτρευε, έγραφε τραγούδια για κείνη, της έστελνε λουλούδια καθημερινά, της έκανε ακριβά δώρα, μια λευκή Jaguar στα γενέθλιά της κ.λπ." - ναύλωσε και τζετ μαθαίνουμε παρακάτω. Σταρ εκείνος, σταρ εκείνη. Λεφτάς εκείνος, λεφτού εκείνη. Γιατί ήταν μονόδρομος τα δώρα? Αυτή δεν του δώρισε τίποτε αξιόλογο? Άρα η σχέση της με τον Τ.Β. είχε όλα τα στοιχεία του πάθους και της υπερβολής μονόπαντα. Ο Τόλης ξόδευε, εκείνη μάζευε.
4. Λυκουρέζος: "παντρεύτηκε (μετά από σφοδρό έρωτα και εξάμηνο ειδύλλιο-αστραπή)". Αστραπή που κρατάει 6 μήνες?
Προσωπικά αν ήμουν στη θέση της και είχα τον κ. Νομικό μαζί μου στο αυτοκίνητο και με περίμενε για γάμο ο κ. Λυκουρέζος, θα είχα κι εγώ δεύτερες και τρίτες σκέψεις και τελικά θα έλεγα στον παπά ν' αλλάξει τον γαμπρό που περίμενε μ' αυτόν που ερχόταν μαζί μου στο αυτοκίνητο.
5. Όταν λέει ότι η Φρύνη είχε 95 κουστούμια, μήπως εννοεί 94? Διότι το 95ο, μαθαίνουμε, ήταν μη-κουστούμι. Σαν τα καινούργια ρούχα του αυτοκράτορα.
Χμ... Πονηρός ο κ. Ρούσσος. Συμφωνούσε με την γυμνική εμφάνιση της ηρωίδας του η κα. Ρούσσου? Όπως ξέρουμε από τον "Ζηλιαρόγατο" η Καίτη Λαμπροπούλου ήταν πολύ ζηλιάρα.
6. Για το Playboy δεν πήρε δραχμή αλλά πληρώθηκε σε κότερα.
Αλλά σοβαρά ήταν νόμιμο να καβαλλήσει το αρχαίο λιοντάρι? Μπορεί ο καθένας να το κάνει?
Αν και για το συγκεκριμένο περιοδικό αντί για την οδό των λεόντων έπρεπε να είχαν διαλέξει άλλη οδό της Δήλου
Η ζωή της Ζωής
Άλλο ένα παράδειγμα ωραίας και παθιάρας κυρίας που εξ απαλών ονύχων ακόμη και όλως από σύμπτωση πάντα ερωτευόταν (ενίοτε μέχρι γάμου) πλούσιους ακόμη κι αν κάποιοι ήταν κακάσχημοι. Καημό το έχω μια από αυτές να ερωτευτεί δημοσίως και αποκλειστικά για όσο διάστημα κρατούσε η σχέση τον νεαρό νταγλαρά που της καθάριζε την πισίνα. Πώς και της ξέφυγε ο Μάρλον Μπράντο?
1. Στερν. Περίεργο. Ένα μοντέλο Ζωικής εφάνισης που είχε συμβόλαιο με 2 εταιρείες και αρκετές τηλεοπτικές διαφημίσεις θα έπρεπε να βγάζει αρκετά λεφτά ώστε να μη χρειάζεται να πακετάρει αγορές σε μαγαζί, που είναι περίπου ισοδύναμο με πλύσιμο πιάτων σε εστιατόριο. Γιατί πιστεύω την πακεταριστική της καριέρα περισσότερο από την μοντελική? Κι όταν έφυγε από τον γκανγκστερομνηστήρα πήγε σε γκανγκστεροσύζυγο. Out of the frying pan into the fire, που λένε κι εδώ.
2. Οι παπαράτσι των Καννώ, καίτοι πολύπειροι και μαθημένοι από τέτοια, ήταν τόσο μπουνταλάδες ώστε να άρκεσε μια ανθοδέσμη από τη Ροζίτα Σώκου για να ξεχάσουν κοτζάμ Λολό και να τρέχουν για τη Ζωή? Τότε ήταν που έκανε μια ελαφρώς ξετσίπωτη εμφάνιση που έχουμε δει σε φωτογραφίες εδώ? Ιστορικά οι σταρλετίτσες στις Κάννες επιδεικνύουν τα κάλλη τους μπας και τις προσέξει κανένας παπαράτσο και βγάλει φωτό τους. Γιατί η την Λολό "εξαφανίσασα" Ζωή χρειάστηκε να καταφύγει σε τέτοιες μεθόδους αφού μαθαίνουμε ότι οι φωτογράφοι τρέχανε να την πάρουν φωτογραφία?
3. Ξανθή αγαπημένη Παναγιά: "Ο Τόλης τη λάτρευε, έγραφε τραγούδια για κείνη, της έστελνε λουλούδια καθημερινά, της έκανε ακριβά δώρα, μια λευκή Jaguar στα γενέθλιά της κ.λπ." - ναύλωσε και τζετ μαθαίνουμε παρακάτω. Σταρ εκείνος, σταρ εκείνη. Λεφτάς εκείνος, λεφτού εκείνη. Γιατί ήταν μονόδρομος τα δώρα? Αυτή δεν του δώρισε τίποτε αξιόλογο? Άρα η σχέση της με τον Τ.Β. είχε όλα τα στοιχεία του πάθους και της υπερβολής μονόπαντα. Ο Τόλης ξόδευε, εκείνη μάζευε.
4. Λυκουρέζος: "παντρεύτηκε (μετά από σφοδρό έρωτα και εξάμηνο ειδύλλιο-αστραπή)". Αστραπή που κρατάει 6 μήνες?
Προσωπικά αν ήμουν στη θέση της και είχα τον κ. Νομικό μαζί μου στο αυτοκίνητο και με περίμενε για γάμο ο κ. Λυκουρέζος, θα είχα κι εγώ δεύτερες και τρίτες σκέψεις και τελικά θα έλεγα στον παπά ν' αλλάξει τον γαμπρό που περίμενε μ' αυτόν που ερχόταν μαζί μου στο αυτοκίνητο.
5. Όταν λέει ότι η Φρύνη είχε 95 κουστούμια, μήπως εννοεί 94? Διότι το 95ο, μαθαίνουμε, ήταν μη-κουστούμι. Σαν τα καινούργια ρούχα του αυτοκράτορα.
Χμ... Πονηρός ο κ. Ρούσσος. Συμφωνούσε με την γυμνική εμφάνιση της ηρωίδας του η κα. Ρούσσου? Όπως ξέρουμε από τον "Ζηλιαρόγατο" η Καίτη Λαμπροπούλου ήταν πολύ ζηλιάρα.
6. Για το Playboy δεν πήρε δραχμή αλλά πληρώθηκε σε κότερα.
Αλλά σοβαρά ήταν νόμιμο να καβαλλήσει το αρχαίο λιοντάρι? Μπορεί ο καθένας να το κάνει?
Αν και για το συγκεκριμένο περιοδικό αντί για την οδό των λεόντων έπρεπε να είχαν διαλέξει άλλη οδό της Δήλου
Σε ένα συμφωνώ απόλυτα μαζί σου πως αν είχα τον Νομικό στο αυτοκίνητο θα έφευγα μαζί του( πως κάνει η Νάταλι Πόρτμαν σε κάτι διαφημίσεις της Ντιόρ που αφήνει τον γαμπρό συξυλο και αυτή την κοπαναει με άλλον)! Επίσης συμφωνώ και αλλού αν έχεις πλούσιο , μεγάλο και άσχημο άνδρα εννοείται πας με το pool boy
Γι' αυτό διευκρίνισα: Δημόσια και αποκλειστικά. Μετά το διαζύγιο από τον πλούσιο κλπ άνδρα να τα φτιάξει με το pool boy και να είναι το αποκλειστικό της αμόρε για καιρό.
Γι' αυτό διευκρίνισα: Δημόσια και αποκλειστικά. Μετά το διαζύγιο από τον πλούσιο κλπ άνδρα να τα φτιάξει με το pool boy και να είναι το αποκλειστικό της αμόρε για καιρό.
Ειχαν δίκιο δηλ.κατι ρετρό σοφτ ερωτικές ταινίες που όλη την δουλειά την έκανε το pool boy καθως ο μεγάλος σε ηλικία και πλούσιος σύζυγος έφευγε από την επαυλη
Θυμάμαι πολύ καλά το σκάνδαλο και την απαράδεκτα επιεική απόφαση του δικαστηρίου. Προφανώς αν δεν ήταν ο Γκιωνάκης (αλλά π.χ. ο Κοεμτζής) κι αν δεν είχε τον Λυκουρέζο για δικηγόρο η καταδίκη θα ήταν πολύ αυστηρότερη και δεν θα του αναγνωρίζονταν ελαφρυντικά. Έφταιγε και η "αθωωτική" κατάθεση της κ. Κοζανιτά, η οποία απ' όσο θυμάμαι άλλα έλεγε στην αρχή, δεν ξέρω τι μεσολάβησε και είπε αυτά στη δίκη (εικασίες έγιναν πολλές, για πιέσεις, $$ και τέτοια, αλλά παρέμειναν εικασίες). Ωστόσο βρίσμω λάθος τον τίτλο του δημοσιεύματος "απόπειρα δολοφονίας", αφού το δικαστήριο αποφάσισε με τον τρόπο και για τους λόγους που αποφάσισε ότι δεν ήταν. Ας έγραφε "η πιθανή απόπειρα δολοφονίας" αν δεν είχε πειστεί από την απόφαση, όπως δεν πείστηκε ο περισσότερος κόσμος. Άλλωστε στο κείμενο δεν γράφει κάτι που να δικαιολογεί τον τίτλο, αφού απλώς περιγράφει τα γεγονότα και την απόφαση του δικαστηρίου την οποία δεν αμφισβητεί..
Δεν έχω ακούσει κανέναν νομίζω να μιλάει με όμορφα λόγια για το Γκιωνάκη. Ιδιαίτερα θυμάμαι μια συνέντευξη της Κοντού που είπε πως τον αντιπαθούσε. Και γενικά η Κοντού είναι συνήθως υπερ ευγενική στις δηλώσεις της.
Μεγάλη πίστη πάντως στις υποκριτικές του ικανότητες πρέπει να είχε ο Σακελάριος.