Η "Καραγιάννης-Καρατζόπουλος, όταν δημιουργήθηκε το 1966, μάζεψε πολλούς από τους ηθοποιούς που η FF δεν χρησιμοποιούσε πια στις ταινίες της. Ηλιόπουλος, Διανέλλος, Ξενίδης, Σταυρίδης, Κωνσταντάρας, Φωτόπουλος, Γκιωνάκης, Πλατής, Τσαγανέας, Ρίζος κλπ. Ηθοποιοί που έπαιξαν πολύ στις ασπρόμαυρες ταινίες της, 50s και early 60s, κι μετά για άγνωστους λόγους, απομακρύνθηκαν.Πάντως εντύπωση μου κάνει ότι ο Ντίνος Ηλιόπουλος ενώ έπαιξε σε αρκετές ταινίες του Δαλιανίδη κάποια στιγμή έφυγε από τις διανομές και μετά και από την εταιρεία
Ούτε αυτό για τον Χατζηχρήστο το γνώριζα!Η "Καραγιάννης-Καρατζόπουλος, όταν δημιουργήθηκε το 1966, μάζεψε πολλούς από τους ηθοποιούς που η FF δεν χρησιμοποιούσε πια στις ταινίες της. Ηλιόπουλος, Διανέλλος, Ξενίδης, Σταυρίδης, Κωνσταντάρας, Φωτόπουλος, Γκιωνάκης, Πλατής, Τσαγανέας, Ρίζος κλπ. Ηθοποιοί που έπαιξαν πολύ στις ασπρόμαυρες ταινίες της, 50s και early 60s, κι μετά για άγνωστους λόγους, απομακρύνθηκαν.
Μόνο ο Παπαγιαννόπουλος, από τους παλιούς, συνέχισε στη FF. Αλλά και άλλοι ηθοποιοί που δεν πήγαν στον Καραγιάννη όπως Μακρής, Βασιλειάδου, Χατζηχρήστος, Αυλωνίτης κλπ είχαν ήδη σταματήσει από τη FF νωρίς. Δεν ξέρω γιατί.
Ο Βουτσάς σε μια συνέντευξη του, είχε πει πως ένα απόγευμα στο γραφείο του Φίνου, τηλεφωνούσε συνεχώς ο Χατζηχρήστος. Ήθελε να ζητήσει από τον Φίνο να κάνουν μια ταινία. Κι ο Φίνος για να τον αποφύγει, είπε: "πέστε του ότι έφυγα για να μην τηλεφωνεί". Κι συνέχισε ο Βουτσάς στη συνέντευξη, λέγοντας: "Έπαθα σοκ! Δεν περίμενα να το κάνει αυτό ο Φίνος στο μεγάλο Χατζηχρήστο, που έκαναν τόσες επιτυχίες στα πρώτα χρόνια. Κι είπα στον εαυτό μου, αυτό δεν θα το επιτρέψω να το κάνει κι σε μένα στο μέλλον! να με θεωρήσει παρωχημένο! Κι έτσι έφυγα κι εγώ κι πήγα στον Καραγιάννη". Βέβαια ο Βουτσάς μετά απο καιρό επέστρεψε στη FF.
Η αλήθεια ειναι ότι έκανε λάθη και ο Φίνος, αλλά πιστεύω ότι επηρρεαζόταν πολύ και από την κλίκα που είχε στον κόρφο του...
Ούτε αυτό για τον Χατζηχρήστο το γνώριζα!
Έχεις πολλές γνώσεις μπραβοΗ "Καραγιάννης-Καρατζόπουλος, όταν δημιουργήθηκε το 1966, μάζεψε πολλούς από τους ηθοποιούς που η FF δεν χρησιμοποιούσε πια στις ταινίες της. Ηλιόπουλος, Διανέλλος, Ξενίδης, Σταυρίδης, Κωνσταντάρας, Φωτόπουλος, Γκιωνάκης, Πλατής, Τσαγανέας, Ρίζος κλπ. Ηθοποιοί που έπαιξαν πολύ στις ασπρόμαυρες ταινίες της, 50s και early 60s, κι μετά για άγνωστους λόγους, απομακρύνθηκαν.
Μόνο ο Παπαγιαννόπουλος, από τους παλιούς, συνέχισε στη FF. Αλλά και άλλοι ηθοποιοί που δεν πήγαν στον Καραγιάννη όπως Μακρής, Βασιλειάδου, Χατζηχρήστος, Αυλωνίτης κλπ είχαν ήδη σταματήσει από τη FF νωρίς. Δεν ξέρω γιατί.
Ο Βουτσάς σε μια συνέντευξη του, είχε πει πως ένα απόγευμα στο γραφείο του Φίνου, τηλεφωνούσε συνεχώς ο Χατζηχρήστος. Ήθελε να ζητήσει από τον Φίνο να κάνουν μια ταινία. Κι ο Φίνος για να τον αποφύγει, είπε: "πέστε του ότι έφυγα για να μην τηλεφωνεί". Κι συνέχισε ο Βουτσάς στη συνέντευξη, λέγοντας: "Έπαθα σοκ! Δεν περίμενα να το κάνει αυτό ο Φίνος στο μεγάλο Χατζηχρήστο, που έκαναν τόσες επιτυχίες στα πρώτα χρόνια. Κι είπα στον εαυτό μου, αυτό δεν θα το επιτρέψω να το κάνει κι σε μένα στο μέλλον! να με θεωρήσει παρωχημένο! Κι έτσι έφυγα κι εγώ κι πήγα στον Καραγιάννη". Βέβαια ο Βουτσάς μετά απο καιρό επέστρεψε στη FF.
Η αλήθεια ειναι ότι έκανε λάθη και ο Φίνος, αλλά πιστεύω ότι επηρρεαζόταν πολύ και από την κλίκα που είχε στον κόρφο του...
Είναι ο Αλέκος ΣακελλαρίοςΠοιο είναι το παιδί της φωτο;
Δεν είναι θέμα γνώσεων, απλά μου άρεσε πολύ ο παλιός ελληνικός κινηματογράφος. Κι όταν κάτι σου αρέσει, το "σκαλίζεις", για να μαθαίνεις περισσότερα για αυτό. Αν δεν είχαμε αυτο το ενδιαφέρον για τον παλιο κινηματογράφο, δεν θα ήμασταν κι οι περισσότεροι εδω, να μιλάμε για αυτό.Έχεις πολλές γνώσεις μπραβο
Παιδιά, έχω την αίσθηση οτι ο Φίνος ήταν ένας καλοπροαίρετος άνθρωπος, αλλά ασχολιόταν περισσότερο με το τεχνικό κομμάτι των ταινιών του, παρά με το εμπορικό-παραγωγικό. Για αυτό κι τον ελεγαν "κατσαβιδάκια". Όλο με τις μηχανές του, τα εργαλεία του, να συναρμολογεί, να επισκευάζει, να διορθώνει κλπ. Περισσότερο στη FF, έκαναν κουμάντο οι συνεργάτες του παρά ο ίδιος που ήταν ιδιοκτήτης. Υπήρχαν άτομα που έλυναν και έδεναν μέσα στην εταιρία κι έκαναν ότι ήθελαν. Προφανώς ο Φίνος τους εμπιστευόταν γιατί με τις κινηματογραφικές επιτυχίες τους ανέδειξαν την FF. Όμως κάποιοι εξ αυτών, ε! όπως κι να το κάνουμε, ήταν κλίκα με ότι αυτό συνεπάγεται...Αναφέρει ότι υπήρχαν κλικες στην Φίνος φιλμ και σε μία παρεξήγηση με τον Φίνο
Δύσκολα όμως μπορώ να φανταστώ ότι θα την έπαιρναν να παίξει ένα κεντρικό ρόλο όπως ήταν αυτός της Τζένης στη συγκεκριμένη ταινία. Και ακόμα δυσκολότερα μπορώ να φανταστώ το να παίρνουν κοπέλα που είναι ανήλικη. Και ειδικά η Φινος Φιλμς που ήταν και ο,τι πιο επαγγελματικό είχαμε στον κινηματογράφο τότε. Επομένως και εγώ πιστεύω ότι θα ήταν 18 με 19 οπωσδήποτε η Ναθαναήλ στη συγκεκριμένη ταινία
Ίσως η μόνη εξαίρεση να ήταν η μιρκα τελικά που μεγάλωσε στα πλατό και ίσως στα 14 να ήταν στον κατηφορο.Οπως λεγαμε και λιγο πιο πανω, χωρις Δραματικη Σχολη και αδεια ασκησεως επαγγελματος δεν επαιζες πουθενα. Αρα ουτε 18 με 19 ηταν τοτε η Ναθαναηλ. Το λιγοτερο 21 γιατι δεν γινοταν αλλιως. Τα ειπαμε και τα ξαναειπαμε.
Οσες θελουν να δηλωνουν οτι ξεκινησαν τις ταινιες με την πιπιλα στο στομα μπορουν να το κανουν.
Σε τελικη αναλυση, μας κανουν και γελαμε. Δεν ειναι λιγο αυτο.
Και στο Ξύλο βγήκε από τον παράδεισο και στα Χτυποκάρδια στο Θρανίο υποτίθεται έχουν ηλικιακή διαφορά αλλά στην πραγματικότητα έδεσαν πολύ καλύτερα από άλλες ταινίες που ήταν κοντά ηλικιακά.Με αφορμή το "Κλωτσοσκούφι" που προβάλλεται στην tv τώρα:
Ο ρόλος του Τζώρτζη Βέγγελη είχε προταθεί στο Δημήτρη Παπαμιχαήλ μετά την απόφαση του Φίνου να γυριστεί ξανά η ταινία, με νέο πρωταγωνιστή, μετά το Μιχάλη Νικολινάκο.
Ο Παπαμιχαήλ όμως αρνήθηκε επικαλούμενος θεατρικές υποχρεώσεις κι έτσι τελικά το ρόλο υποδύθηκε ο Αλέκος Αλεξανδράκης.
Εδώ που τα λέμε, δεν ξέρω κατά πόσο θα ταίριαζε ο ΔΠ στο ρόλο του εφοπλιστή. Ο Βέγγελης, σύμφωνα με το σενάριο, ήταν αρκετά μεγαλύτερος ηλικιακά από τη Μαιρούλα (εκείνος γύρω στα 40 κι εκείνη πιτσιρίκα).
Τον Αλέξανδράκη, τον είχαν βάψει με γκρίζους κροτάφους προκειμένου να φαίνεται η ηλικιακή διαφορά. Δεν ξέρω κατά πόσο θα πετύχαινε η "μεταμόρφωση" στον ΔΠ σε 40αρη, δεδομένου ότι με την Αλίκη ήταν σχεδόν συνομίληκοι...
Και στο Ξύλο βγήκε από τον παράδεισο και στα Χτυποκάρδια στο Θρανίο υποτίθεται έχουν ηλικιακή διαφορά αλλά στην πραγματικότητα έδεσαν πολύ καλύτερα από άλλες ταινίες που ήταν κοντά ηλικιακά.
Δεν έχω ακούσει κάποιο ιδιαίτερο λόγο που τον έκανε να αποσυρθεί σταδιακά. Έκανε ταινίες, γυρω στις 35 σύνολο. Αυτό που μου έχει κάνει εντύπωση είναι οτι ουδέποτε έπαιξε σε μεγαλη εταιρία. Με εξαίρεση το "Τελευταίο Ψέμα" κι το "Κλωτσοσκούφι" στη FF, ολες οι αλλες ταινίες του ήταν με μικρές ή άγνωστες εταιρίες παραγωγής, πολλές εξ'αυτών τύπου "Κίτσα Μπούλα Films" που λέει και η Bambinella. Εν τω μεταξύ ήταν κι ζωγράφος, είχε ατελιέ, όποτε ίσως προτίμησε και τη ζωγραφική...Στο μεταξύ μιας και το ανέφερες γνωρίζουμε γιατί ο Νικολινάκος δεν συνέχισε η δεν έκανε την κινηματογραφική καριέρα που θα έπρεπε? Μετά τις αρχές του 60 η παρουσία του στον κινηματογράφο ήταν πολύ σποραδική