Ξέρατε ότι....;

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Bambinella
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
.....Η ηθοποιός που υποδύεται την Βιβή , την φιλενάδα του Περικλή Χριστοφορίδη στην ταινία Η Καφετζού (1956) είναι η Κλοντ Σαμπατου η δεύτερη σύζυγος του Αλέκου Αλεξανδράκη? Η Σαμπατου η οποία ήταν μανεκεν και όχι επαγγελματίας ηθοποιός, προφανώς πήρε τον ρόλο εξαιτίας αυτής της σχέσης της με τον Αλέξανδρακη....

. IMG_20240905_191719.jpg
 
Με αφορμή το "Κλωτσοσκούφι" που προβάλλεται στην tv τώρα:
Ο ρόλος του Τζώρτζη Βέγγελη είχε προταθεί στο Δημήτρη Παπαμιχαήλ μετά την απόφαση του Φίνου να γυριστεί ξανά η ταινία, με νέο πρωταγωνιστή, μετά το Μιχάλη Νικολινάκο.
Ο Παπαμιχαήλ όμως αρνήθηκε επικαλούμενος θεατρικές υποχρεώσεις κι έτσι τελικά το ρόλο υποδύθηκε ο Αλέκος Αλεξανδράκης.

Εδώ που τα λέμε, δεν ξέρω κατά πόσο θα ταίριαζε ο ΔΠ στο ρόλο του εφοπλιστή. Ο Βέγγελης, σύμφωνα με το σενάριο, ήταν αρκετά μεγαλύτερος ηλικιακά από τη Μαιρούλα (εκείνος γύρω στα 40 κι εκείνη πιτσιρίκα).
Τον Αλέξανδράκη, τον είχαν βάψει με γκρίζους κροτάφους προκειμένου να φαίνεται η ηλικιακή διαφορά. Δεν ξέρω κατά πόσο θα πετύχαινε η "μεταμόρφωση" στον ΔΠ σε 40αρη, δεδομένου ότι με την Αλίκη ήταν σχεδόν συνομήλικοι...
 
Τελευταία επεξεργασία:
Με αφορμή το "Κλωτσοσκούφι" που προβάλλεται στην tv τώρα:
Ο ρόλος του Τζώρτζη Βέγγελη είχε προταθεί στο Δημήτρη Παπαμιχαήλ μετά την απόφαση του Φίνου να γυριστεί ξανά η ταινία, με νέο πρωταγωνιστή, μετά το Μιχάλη Νικολινάκο.
Ο Παπαμιχαήλ όμως αρνήθηκε επικαλούμενος θεατρικές υποχρεώσεις κι έτσι τελικά το ρόλο υποδύθηκε ο Αλέκος Αλεξανδράκης.

Εδώ που τα λέμε, δεν ξέρω κατά πόσο θα ταίριαζε ο ΔΠ στο ρόλο του εφοπλιστή. Ο Βέγγελης, σύμφωνα με το σενάριο, ήταν αρκετά μεγαλύτερος ηλικιακά από τη Μαιρούλα (εκείνος γύρω στα 40 κι εκείνη πιτσιρίκα).
Τον Αλέξανδράκη, τον είχαν βάψει με γκρίζους κροτάφους προκειμένου να φαίνεται η ηλικιακή διαφορά. Δεν ξέρω κατά πόσο θα πετύχαινε η "μεταμόρφωση" στον ΔΠ σε 40αρη, δεδομένου ότι με την Αλίκη ήταν σχεδόν συνομίληκοι...
Και στο Ξύλο βγήκε από τον παράδεισο και στα Χτυποκάρδια στο Θρανίο υποτίθεται έχουν ηλικιακή διαφορά αλλά στην πραγματικότητα έδεσαν πολύ καλύτερα από άλλες ταινίες που ήταν κοντά ηλικιακά.
 
Στο μεταξύ μιας και το ανέφερες γνωρίζουμε γιατί ο Νικολινάκος δεν συνέχισε η δεν έκανε την κινηματογραφική καριέρα που θα έπρεπε? Μετά τις αρχές του 60 η παρουσία του στον κινηματογράφο ήταν πολύ σποραδική
 
Και στο Ξύλο βγήκε από τον παράδεισο και στα Χτυποκάρδια στο Θρανίο υποτίθεται έχουν ηλικιακή διαφορά αλλά στην πραγματικότητα έδεσαν πολύ καλύτερα από άλλες ταινίες που ήταν κοντά ηλικιακά.

Ναι έδεναν πολυ σαν ζευγάρι. Όμως στο "Χτυποκάρδια στο θρανίο" ο ΔΠ δεν με έπειθε για 40ρης με τα "αλευρωμένα" μαλλιά. Έκανε μπαμ ότι ήταν "μεταμφιεσμένος". Γνώμη μου βέβαια.
Στο "Ξύλο βγήκε από τον παράδεισο" δεν ήταν τόσο μεγαλύτερος. Ο Φλώρας πρέπει να ηταν γύρω στα 25. Το λέει και ο Τσαγανέας Βεβαίως-Βεβαίως σε κάποια σκηνή: "είστε περίπου συνομήλικος των".
 
Στο μεταξύ μιας και το ανέφερες γνωρίζουμε γιατί ο Νικολινάκος δεν συνέχισε η δεν έκανε την κινηματογραφική καριέρα που θα έπρεπε? Μετά τις αρχές του 60 η παρουσία του στον κινηματογράφο ήταν πολύ σποραδική
Δεν έχω ακούσει κάποιο ιδιαίτερο λόγο που τον έκανε να αποσυρθεί σταδιακά. Έκανε ταινίες, γυρω στις 35 σύνολο. Αυτό που μου έχει κάνει εντύπωση είναι οτι ουδέποτε έπαιξε σε μεγαλη εταιρία. Με εξαίρεση το "Τελευταίο Ψέμα" κι το "Κλωτσοσκούφι" στη FF, ολες οι αλλες ταινίες του ήταν με μικρές ή άγνωστες εταιρίες παραγωγής, πολλές εξ'αυτών τύπου "Κίτσα Μπούλα Films" που λέει και η Bambinella. Εν τω μεταξύ ήταν κι ζωγράφος, είχε ατελιέ, όποτε ίσως προτίμησε και τη ζωγραφική...
 
Είχα ακούσει πάντως πως αυτή η αντικατάστασή του στο Κλωτσοσκούφι από τον Αλεξανδράκη (και ενώ μάλιστα είχε ήδη γυριστεί η ταινία με τον ίδιο) του στοίχισε πάρα πολύ. Και είναι και λογικό εδώ που τα λέμε....δεν ήταν και λίγο!!!! Δεν θέλει και πολύ μετά από ένα τέτοιο "χουνέρι" να υψώσεις τόνο φωνής και να τσακωθείς και στο τέλος να πεις εγώ δεν ξαναδουλεύω με FF. Από εκεί και μετά "το ένα μπορεί να φέρει και το άλλο"....Εξάλλου ήταν ούτως ή άλλως και αρκετά ανήσυχο πνεύμα, οπότε κάποια πράγματα όπως διαμορφώνονταν στον κινηματογράφο μπορεί και να μην του άρεσαν πια γενικότερα, οπότε εστίασε περισσότερο στη ζωγραφική.
Και είναι και τόσο όμορφο που οι απόγονοί του του έχουν φτιάξει σελίδα στο facebook στην οποία αναφέρεται όλο του το έργο τόσο στα εικαστικά όσο και στην υποκριτική.
Επί τη ευκαιρία, άλλες σελίδες αναφέρουν ότι γεννήθηκε το 1920 και άλλες το 1923. Επίσης έφυγε το 1994 σχετικά νέος, αλλά δεν θυμάμαι καθόλου από τί έφυγε. Θυμάται κάποιος?
 
Τελευταία επεξεργασία:
Επί τη ευκαιρία, άλλες σελίδες αναφέρουν ότι γεννήθηκε το 1920 και άλλες το 1923. Επίσης έφυγε το 1994 σχετικά νέος, αλλά δεν θυμάμαι καθόλου από τί έφυγε. Θυμάται κάποιος?

Αν θυμάμαι καλά είχε Αλτσχάιμερ.... Η Σεμίνα Διγενή του είχε κάνει ένα αφιέρωμα στην εκπομπή της λίγο καιρό μετά τον θάνατο του...
 
O Άρτεμις ματσας στην κατοχή ενώ έπασχε από αδενοπαθεια έπεισε τον αδερφό του να πουλήσουν το λιγο ψωμί που είχαν για να δουν θεατρική παράσταση, πολύ συγκινητηκο
 
O Άρτεμις ματσας στην κατοχή ενώ έπασχε από αδενοπαθεια έπεισε τον αδερφό του να πουλήσουν το λιγο ψωμί που είχαν για να δουν θεατρική παράσταση, πολύ συγκινητηκο

Στην μαυρη αγορα, φανταζομαι. :D:D
 
Όταν ο Ανέστης βλάχος έχασε το μάτι του αυτοί που πλήρωσαν τα έξοδα του νοσοκομείου και Τον πήραν σπίτι τους ήταν η Λαμπέτη και ο Χορν.
 
O Άρτεμις ματσας στην κατοχή ενώ έπασχε από αδενοπαθεια έπεισε τον αδερφό του να πουλήσουν το λιγο ψωμί που είχαν για να δουν θεατρική παράσταση, πολύ συγκινητηκο
Καλά μπαμπι το εντελώς αντίθετο από ότι παρουσιάζεται ως συνεργάτης των Γερμανών, οι Γερμανοί νομίζω είχαν σκοτώσει τον πατερα του.

Ένας προδότης κατέδωσε τον πατέρα του στους Γερμανούς. Τον συνέλαβαν κι τον έστειλαν σε στρατόπεδο συγκεντρώσεως όπου φυσικά εκτελέστηκε. Τα δυο παιδιά, ο Αρτέμης κι ο αδερφός του ο Νέστορας, έμειναν ολομόναχα καθώς είχε πεθάνει και η μητέρα τους. Για να ζήσουν πουλούσαν τσιγάρα. Κι όμως κατάφεραν κι να επιβιώσουν και να σπουδάσουν.
Δεν βρέθηκε ποτέ έστω κι ένας ηθοποιός ή σκηνοθέτης, να πει κάτι αρνητικό για τον Αρτέμη Μάτσα. Όλοι μιλούσαν με τα καλύτερα λογια, πως ήταν ένας τρομερά ευαίσθητος άνθρωπος, ευσυγκίνητος, με ήθος κι ευγένια ψυχής και καρδιάς και με σεβασμό στον συνάνθρωπο. Χαμηλών τόνων, ταπεινός, πράος κι πολύ μορφωμενος. Καμία σχέση με τους ήρωες που υποδυόταν.
Ο ίδιος είχε πει οτι ήθελε να υποδύεται τον προδότη, όχι από μίσος (επειδή ένας σπιούνος κατέδωσε τον πατέρα του), αλλά για να υπενθυμίζει στον κόσμο, να μην ξεχνάει, τι ήταν αυτοί οι άνθρωποι κι πόσο έβλαψαν με τις πράξεις τους. Είχε πει ένα πολύ ωραίο: "Στη ζωή μου δεν μπορώ να κόψω ούτε ενα λουλούδι. Κι στο σινεμά έχω "σκοτώσει" δεκάδες ανθρώπους ως σπιούνος".
 
Τελευταία επεξεργασία:
Ένας προδότης κατέδωσε τον πατέρα του στους Γερμανούς. Τον συνέλαβαν κι τον έστειλαν σε στρατόπεδο συγκεντρώσεως όπου φυσικά εκτελέστηκε. Τα δυο παιδιά, ο Αρτέμης κι ο αδερφός του ο Νέστορας, έμειναν ολομόναχα καθώς είχε πεθάνει και η μητέρα τους. Για να ζήσουν πουλούσαν τσιγάρα. Κι όμως κατάφεραν κι να επιβιώσουν και να σπουδάσουν.
Δεν βρέθηκε ποτέ έστω κι ένας ηθοποιός ή σκηνοθέτης, να πει κάτι αρνητικό για τον Αρτέμη Μάτσα. Όλοι μιλούσαν με τα καλύτερα λογια, πως ήταν ένας τρομερά ευαίσθητος άνθρωπος, ευσυγκίνητος, με ήθος κι ευγένια ψυχής και καρδιάς και με σεβασμό στον συνάνθρωπο. Χαμηλών τόνων, ταπεινός, πράος κι πολύ μορφωμενος. Καμία σχέση με τους ήρωες που υποδυόταν.
Ο ίδιος είχε πει οτι ήθελε να υποδύεται τον προδότη, όχι από μίσος (επειδή ένας σπιούνος κατέδωσε τον πατέρα του), αλλά για να υπενθυμίζει στον κόσμο, να μην ξεχνάει, τι ήταν αυτοί οι άνθρωποι κι πόσο έβλαψαν με τις πράξεις τους. Είχε πει ένα πολύ ωραίο: "Στη ζωή μου δεν μπορώ να κόψω ούτε ενα λουλούδι. Κι στο σινεμά έχω "σκοτώσει" δεκάδες ανθρώπους ως σπιούνος".
Ναι έτσι ακριβώς τον έλεγαν ο κακος με την χρυσή καρδιά. Επίσης έφαγε δύο φορές ξύλο στον δρόμο λόγω των ρόλων του.
 
Ναι έτσι ακριβώς τον έλεγαν ο κακος με την χρυσή καρδιά. Επίσης έφαγε δύο φορές ξύλο στον δρόμο λόγω των ρόλων του.
Έμενε στη Κυψέλη και κάθε φορά λέει που περνούσε από τη Φωκίωνος Νέγρη για να πάει σπίτι του, του φώναζαν στο δρόμο: "Πρόδότη! Σπιούνε! Φτου σου!".
Ο Αρτέμης Μάτσας και ο Σπύρος Καλογήρου. Οι δυο κακοί με την χρυσή καρδιά.
 
Έμενε στη Κυψέλη και κάθε φορά λέει που περνούσε από τη Φωκίωνος Νέγρη για να πάει σπίτι του, του φώναζαν στο δρόμο: "Πρόδότη! Σπιούνε! Φτου σου!".
Ο Αρτέμης Μάτσας και ο Σπύρος Καλογήρου. Οι δυο κακοί με την χρυσή καρδιά.
Μια άγνωστη γυναίκα τον χαστούκισε μια φορά γιατί ήταν συνεργάτης των Γερμανών κατά την γνώμη της και έπρεπε να τιμωρηθει αυτό θα πει ταλέντο.
 
Μια άγνωστη γυναίκα τον χαστούκισε μια φορά γιατί ήταν συνεργάτης των Γερμανών κατά την γνώμη της και έπρεπε να τιμωρηθει αυτό θα πει ταλέντο.

Bλεπουμε επισης και τι μυαλα κουβαλουσε ο κοσμος το '60. Εδω εστελναν δεματα με τροφιμα στον Ξανθοπουλο γιατι πιστευαν πως πεινουσε.
 
Bλεπουμε επισης και τι μυαλα κουβαλουσε ο κοσμος το '60. Εδω εστελναν δεματα με τροφιμα στον Ξανθοπουλο γιατι πιστευαν πως πεινουσε.
Σάμπως τη δεκαετία του '90 ήταν καλύτερα;;
Η Λουκία Παπαδάκη έχει αναφέρει πολλές φορές ότι, ως πανούργα Σάντρα την εποχή της Λάμψης, άκουγε τα βρισίδια της ζωής της από τους περαστικούς, πολλές φορές μέχρι κι κατάρες, τύπου "ψόφα σκύλα!", "να πεθάνεις!" κλπ.
Τον Τάσο Χαλκιά, πολλοί τον θεωρούσαν πραγματικό υδραυλικό κι του ζητούσαν να τους φτιάξει τα μερεμέτια.
Η αείμνηστη Άννα Παναγιωτοπούλου είχε πει αρκετες φορές πως, την εποχή του Ντόλτσε Βίτα, κυρίες μεγαλύτερης ηλικίας την έβριζαν στο δρόμο "φτου σου ξετσίπωτη, με το γαμπρό σου;; δεν ντρέπεσαι;". Και άλλα πολλά...
Απίστευτα πράγματα!!!
 
Σάμπως τη δεκαετία του '90 ήταν καλύτερα;;
Η Λουκία Παπαδάκη έχει αναφέρει πολλές φορές ότι, ως πανούργα Σάντρα την εποχή της Λάμψης, άκουγε τα βρισίδια της ζωής της από τους περαστικούς, πολλές φορές μέχρι κι κατάρες, τύπου "ψόφα σκύλα!", "να πεθάνεις!" κλπ.
Τον Τάσο Χαλκιά, πολλοί τον θεωρούσαν πραγματικό υδραυλικό κι του ζητούσαν να τους φτιάξει τα μερεμέτια.
Η αείμνηστη Άννα Παναγιωτοπούλου είχε πει αρκετες φορές πως, την εποχή του Ντόλτσε Βίτα, κυρίες μεγαλύτερης ηλικίας την έβριζαν στο δρόμο "φτου σου ξετσίπωτη, με το γαμπρό σου;; δεν ντρέπεσαι;". Και άλλα πολλά...
Απίστευτα πράγματα!!!
Και όταν παιζοταν η δυναστεία η Αλεξίς, τζοαν Κόλινς λάμβανε απίστευτο μίσος και γράμματα για τον χαρακτήρα της.
 
Aκομα και στο μπεβερλι χιλς, τότε που μεσορανουσε την κελί, τζενι γκαρθ την σταματούσαν και της ελεγαν γιατί τολμησε και μπήκε ανάμεσα στην Μπρέντα και στον Ντίλαν κατά κόσμο ντοχερτι και περρυ. Αυτό δείχνει πόσο δικά μας θεωρούμε τα πρόσωπα της τηλεόρασης , δεν είναι ελληνικό φαινόμενο μόνο.
 
Πίσω
Μπλουζα