Καλα άλλο τα γράμματα κι άλλο εκει που περπατάς αμέριμνος, να τρως ξαφνικά σφαλιάρα κι να ακους: "σπιούνε! μαυραγορίτη! σου άξιζε!"Και όταν παιζοταν η δυναστεία η Αλεξίς, τζοαν Κόλινς λάμβανε απίστευτο μίσος και γράμματα για τον χαρακτήρα της.
Καλα άλλο τα γράμματα κι άλλο εκει που περπατάς αμέριμνος, να τρως ξαφνικά σφαλιάρα κι να ακους: "σπιούνε! μαυραγορίτη! σου άξιζε!"Και όταν παιζοταν η δυναστεία η Αλεξίς, τζοαν Κόλινς λάμβανε απίστευτο μίσος και γράμματα για τον χαρακτήρα της.
Το λιγότερο, είναι η σφαλιάρα του Αρτέμη ματσα hannelle στην αμερικη έχουν δολοφονήσει ηθοποιούς γιατί τους είχαν εξιδανικευση τόσο πολύ η τους είχαν ερωτευτεί τόσο πολυ που όταν στην σειρά άρχισαν να αποκτούν φλερτ, αγορι άρχισαν οι θαυμαστές να γίνονται σταλκερς και έφτασαν και σε φονο. Και μιλάμε στην σειρά τώρα απεκτησαν αγόρι όχι στην πραγματικότητα που φυσικά δικαίωμα είναι του καθενόςΚαλα άλλο τα γράμματα κι άλλο εκει που περπατάς αμέριμνος, να τρως ξαφνικά σφαλιάρα κι να ακους: "σπιούνε! μαυραγορίτη! σου άξιζε!"
Αυτή κι αν είναι πληροφορία!Η ηθοποιός που υποδύεται την Βιβή , την φιλενάδα του Περικλή Χριστοφορίδη στην ταινία Η Καφετζού (1956) είναι η Κλοντ Σαμπατου η δεύτερη σύζυγος του Αλέκου Αλεξανδράκη?
Καλα αυτές είναι ακραίες καταστάσεις, οι άνθρωποι που φτάνουν σε τέτοιες συμπεριφορές είναι ψυχιατρικά άρρωστοι, δεν είναι νορμάλ..Το λιγότερο, είναι η σφαλιάρα του Αρτέμη ματσα hannelle στην αμερικη έχουν δολοφονήσει ηθοποιούς γιατί τους είχαν εξιδανικευση τόσο πολύ η τους είχαν ερωτευτεί τόσο πολυ που όταν στην σειρά άρχισαν να αποκτούν φλερτ, αγορι άρχισαν οι θαυμαστές να γίνονται σταλκερς και έφτασαν και σε φονο. Και μιλάμε στην σειρά τώρα απεκτησαν αγόρι όχι στην πραγματικότητα που φυσικά δικαίωμα είναι του καθενός
Ναι καθόλου νορμάλ και ευτυχώς σπανίζουν αλλά και το να παίρνεις γράμματα με τόσο μίσος είναι τρομακτικό πάλι, δεν ξέρεις ποιος θα βαρέσει κανονιΚαλα αυτές είναι ακραίες καταστάσεις, οι άνθρωποι που φτάνουν σε τέτοιες συμπεριφορές είναι ψυχιατρικά άρρωστοι, δεν είναι νορμάλ..
Όπως επίσης κι ο Δήμος Σταρένιος γινόταν δέκτης ανάλογων συμπεριφορών, να τον φτύνουν κι να τον χλευάζουν στο δρόμο, επειδή στις περισσότερες ταινίες υποδυόταν τον τοκογλύφο, το μαυραγορίτη, το δοσίλογο. Το είχε αναφέρει ο αείμνηστος Νίκος Ξανθόπουλος, με τον οποίο είχαν παίξει σε αρκετές ταινίες μαζί.Σε μια ταινία ο Άρτεμις ματσας έπρεπε να βάλει την κουκούλα και να προδώσει πατριώτες στους Γερμανούς. Εκεί λοιπόν στην γειτονιά που τον πήγαν για το γυρισμα βγήκαν μικροί μεγάλοι, γεροντάκια που είχαν ζήσει τα γεγονότα και του φώναζαν πως κατάντησες έτσι φτου σου προδότη, καταδοτη, να μην σε βλέπουμε.
Και ο ματσας βοήθησε πάρα πολύ ηθοποιούς που ξεπεσαν , ήταν εβραϊκής καταγωγής από τον πατέρα του από την μητέρα του μικρασιατικήςκαταγωγης, ίσως θεωρήθηκε Έλληνας για αυτό δεν τον πήραν και αυτόν και τα αδέρφια του σε στρατόπεδο συγκέντρωσης. Η μητέρα του πέθανε πολύ νέα και η αδερφή τους ουσιαστικά μεγάλωσε τα αγόρια. Και ο αδερφός του Νέστορας προκοψεΌπως επίσης κι ο Δήμος Σταρένιος δινόταν δέκτης ανάλογων συμπεριφορών, να τον φτύνουν κι να τον χλευάζουν στο δρόμο, επειδή στις περισσότερες ταινίες του υποδυόταν τον τοκογλύφο, το μαυραγορίτη, το δοσίλογο. Το είχε αναφέρει ο αείμνηστος Νίκος Ξανθόπουλος, με τον είχαν παίξει σε αρκετές ταινίες μαζί.
Εν τω μεταξύ ο Σταρένιος στη ζωή του είχε πάρει μερος στην αντίσταση κι μια φορά λιποθύμησε πάνω στη σκηνή από την πείνα. Μάλιστα του είχαν βγάλει το παρατσούκλι "ο άγιος του θεάτρου", γιατί σε αντίθεση με τους ρόλους του, ήταν ένας πολύ ευαίσθητος άνθρωπος κι βοηθουσε οικονομικά πολλούς άπορους ηθοποιούς.
Συμφωνώ. Επίσης, για κάποιον/κάποιαν που κλαίει χρησιμοποιούμε συχνά τα ονόματα του Νίκου Ξανθόπουλου και τη Μάρθας Βούρτση.Η αλήθεια είναι πως και ο σταρενιος και ο ματσας άφησαν εποχή ως προδότες και μισανθρωποι, ακόμα και σήμερα για να δηλώσουμε έναν σπιούνο λέμε αρτεμις ματσας η λαδεμπορα λέμε τον σταρενιο. Έμειναν στο συλλογικό υποσυνείδητο ως μισανθρωποι για αυτό και έτρωγαν τόσες βρισιές την εποχή εκείνη
Αυτο δείχνει κάτι για την ποιότητα του ταλέντου των παλιών ηθοποιωνΣυμφωνώ. Επίσης, για κάποιον/κάποιαν που κλαίει χρησιμοποιούμε συχνά τα ονόματα του Νίκου Ξανθόπουλου και τη Μάρθας Βούρτση.
Μόνο για κλάμα έχω ακούσει τη Βούρτση. Τον Ξανθόπουλο για αυτούς που το παίζουν χτυπημένοι απ τη μοίρα.Συμφωνώ. Επίσης, για κάποιον/κάποιαν που κλαίει χρησιμοποιούμε συχνά τα ονόματα του Νίκου Ξανθόπουλου και τη Μάρθας Βούρτση.
Και τον Βασιλάκη καιλαΜόνο για κλάμα έχω ακούσει τη Βούρτση. Τον Ξανθόπουλο για αυτούς που το παίζουν χτυπημένοι απ τη μοίρα.
Και για κάποιον που πίνει πολύ το "Ορέστης Μακρής".
Η Κάτια Δανδουλάκη όταν υποδυόταν την Μάρμω Πανθέου είχε να αντιμετωπίσει τον κόσμο που την έβριζε όταν κυκλοφορούσε στο δρόμο, γιατί η Μάρμω απατούσε τον σύζυγό της με τον ανηψιό του. Το είχε πει σε μια συνέντευξή του ο Άγγελος Αντωνόπουλος, που έπαιζε τον απατημένο σύζυγο της Μάρμως.Σάμπως τη δεκαετία του '90 ήταν καλύτερα;;
Η Λουκία Παπαδάκη έχει αναφέρει πολλές φορές ότι, ως πανούργα Σάντρα την εποχή της Λάμψης, άκουγε τα βρισίδια της ζωής της από τους περαστικούς, πολλές φορές μέχρι κι κατάρες, τύπου "ψόφα σκύλα!", "να πεθάνεις!" κλπ.
Τον Τάσο Χαλκιά, πολλοί τον θεωρούσαν πραγματικό υδραυλικό κι του ζητούσαν να τους φτιάξει τα μερεμέτια.
Η αείμνηστη Άννα Παναγιωτοπούλου είχε πει αρκετες φορές πως, την εποχή του Ντόλτσε Βίτα, κυρίες μεγαλύτερης ηλικίας την έβριζαν στο δρόμο "φτου σου ξετσίπωτη, με το γαμπρό σου;; δεν ντρέπεσαι;". Και άλλα πολλά...
Απίστευτα πράγματα!!!
Tι ψυχολογικο φαινόμενο είναι αυτο;Η Κάτια Δανδουλάκη όταν υποδυόταν την Μάρμω Πανθέου είχε να αντιμετωπίσει τον κόσμο που την έβριζε όταν κυκλοφορούσε στο δρόμο, γιατί η Μάρμω απατούσε τον σύζυγό της με τον ανηψιό του. Το είχε πει σε μια συνέντευξή του ο Άγγελος Αντωνόπουλος, που έπαιζε τον απατημένο σύζυγο της Μάρμως.
Και η Μαρίνα Ψάλτη στην τελευταία συνέντευξη της στην τηλεόραση πριν 1-2 μήνες έλεγε ότι ταξιτζήδες, γκαρσόνια, πωλήτριες την αποκαλούσαν "κυρία Ελβίρα" όταν έπαιζε στην Λάμψη. Μάλιστα έλεγε ότι τότε οι ταξιτζήδες της χάριζαν τις κούρσες, γιατί "δεν γίνεται να πληρώσετε εσείς κυρία Ελβίρα μου".... εκτός από τα "άτυχα", υπάρχουν και τα "τυχερά" του επαγγέλματος.
Νομίζω πως ο κόσμος δεν ήταν εξοικειωμένος με την οθόνη. Τον ηθοποιό επίσης τον έβλεπες να παίζει έναν ρόλο και άντε να διάβαζες και καμία συνέντευξη. Τώρα ξέρουμε και τι βρακί φοράνε.Tι ψυχολογικο φαινόμενο είναι αυτο;
Νομίζω το περιεγραψες άριστα το φαινόμενο δεν υπήρχαν και τα σοσιαλ που πλέον ο ηθοποιός είναι προσβασιμοςΝομίζω πως ο κόσμος δεν ήταν εξοικειωμένος με την οθόνη. Τον ηθοποιό επίσης τον έβλεπες να παίζει έναν ρόλο και άντε να διάβαζες και καμία συνέντευξη. Τώρα ξέρουμε και τι βρακί φοράνε.
Ακόμα και τη δεκαετία του '90 δεν ήταν αυτονόητο πως κάθε σπίτι είχε τηλεόραση κι έπειτα ήταν οι αρχές της ιδιωτικής. Και σήμερα πιστεύω πως μερικοί ηθοποιοί ταυτίζονται με τους ρόλους αλλά από μικρό αριθμό τηλεθεατών και για πολύ μικρότερο διάστημα, αφού επανεμφανίζονται σε άλλους ρόλους. Η πλειοψηφία των ηθοποιών πλέον δεν τυποποιείται.
Η Κάτια Δανδουλάκη όταν υποδυόταν την Μάρμω Πανθέου είχε να αντιμετωπίσει τον κόσμο που την έβριζε όταν κυκλοφορούσε στο δρόμο, γιατί η Μάρμω απατούσε τον σύζυγό της με τον ανηψιό του. Το είχε πει σε μια συνέντευξή του ο Άγγελος Αντωνόπουλος, που έπαιζε τον απατημένο σύζυγο της Μάρμως.
Και η Μαρίνα Ψάλτη στην τελευταία συνέντευξη της στην τηλεόραση πριν 1-2 μήνες έλεγε ότι ταξιτζήδες, γκαρσόνια, πωλήτριες την αποκαλούσαν "κυρία Ελβίρα" όταν έπαιζε στην Λάμψη. Μάλιστα έλεγε ότι τότε οι ταξιτζήδες της χάριζαν τις κούρσες, γιατί "δεν γίνεται να πληρώσετε εσείς κυρία Ελβίρα μου".... εκτός από τα "άτυχα", υπάρχουν και τα "τυχερά" του επαγγέλματος.
Ο Γιώργος Βασιλείου που υποδυόταν για χρόνια τον ταξίαρχο Θεοχάρη στο Καλημέρα Ζωή, όταν ήταν βουλευτής ΝΔ, ήταν καλεσμένος μια φορά σε μια εκδήλωση της ΕΛ.ΑΣ. Ή στη ΓΑΔΑ ή στο Υπουργείο Δημόσιας Τάξης (σ.σ. δεν θυμάμαι ακριβώς που, πάντως σε σχέση με την αστυνομία). Κάποιοι πιτσιρικάδες αστυνομικοί, βλέποντας τον, είχαν ψαρώσει κανονικά κι τον χαιρετούσαν όπως χαιρετούν τους ανώτερους αξιωματικούς, νομίζοντας ότι πράγματι ήταν αστυνομικός.Tι ψυχολογικο φαινόμενο είναι αυτο;