Ξέρατε ότι....;

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Bambinella
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Σε μια ταινία ο Άρτεμις ματσας έπρεπε να βάλει την κουκούλα και να προδώσει πατριώτες στους Γερμανούς. Εκεί λοιπόν στην γειτονιά που τον πήγαν για το γυρισμα βγήκαν μικροί μεγάλοι, γεροντάκια που είχαν ζήσει τα γεγονότα και του φώναζαν πως κατάντησες έτσι φτου σου προδότη, καταδοτη, να μην σε βλέπουμε.
Όπως επίσης κι ο Δήμος Σταρένιος γινόταν δέκτης ανάλογων συμπεριφορών, να τον φτύνουν κι να τον χλευάζουν στο δρόμο, επειδή στις περισσότερες ταινίες υποδυόταν τον τοκογλύφο, το μαυραγορίτη, το δοσίλογο. Το είχε αναφέρει ο αείμνηστος Νίκος Ξανθόπουλος, με τον οποίο είχαν παίξει σε αρκετές ταινίες μαζί.
Εν τω μεταξύ ο Σταρένιος στη ζωή του είχε πάρει μερος στην αντίσταση κι μια φορά λιποθύμησε πάνω στη σκηνή από την πείνα. Μάλιστα του είχαν βγάλει το παρατσούκλι "ο άγιος του θεάτρου", γιατί σε αντίθεση με τους ρόλους του, ήταν ένας πολύ ευαίσθητος άνθρωπος κι βοηθουσε οικονομικά πολλούς άπορους ηθοποιούς.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Όπως επίσης κι ο Δήμος Σταρένιος δινόταν δέκτης ανάλογων συμπεριφορών, να τον φτύνουν κι να τον χλευάζουν στο δρόμο, επειδή στις περισσότερες ταινίες του υποδυόταν τον τοκογλύφο, το μαυραγορίτη, το δοσίλογο. Το είχε αναφέρει ο αείμνηστος Νίκος Ξανθόπουλος, με τον είχαν παίξει σε αρκετές ταινίες μαζί.
Εν τω μεταξύ ο Σταρένιος στη ζωή του είχε πάρει μερος στην αντίσταση κι μια φορά λιποθύμησε πάνω στη σκηνή από την πείνα. Μάλιστα του είχαν βγάλει το παρατσούκλι "ο άγιος του θεάτρου", γιατί σε αντίθεση με τους ρόλους του, ήταν ένας πολύ ευαίσθητος άνθρωπος κι βοηθουσε οικονομικά πολλούς άπορους ηθοποιούς.
Και ο ματσας βοήθησε πάρα πολύ ηθοποιούς που ξεπεσαν , ήταν εβραϊκής καταγωγής από τον πατέρα του από την μητέρα του μικρασιατικήςκαταγωγης, ίσως θεωρήθηκε Έλληνας για αυτό δεν τον πήραν και αυτόν και τα αδέρφια του σε στρατόπεδο συγκέντρωσης. Η μητέρα του πέθανε πολύ νέα και η αδερφή τους ουσιαστικά μεγάλωσε τα αγόρια. Και ο αδερφός του Νέστορας προκοψε
 
Η αλήθεια είναι πως και ο σταρενιος και ο ματσας άφησαν εποχή ως προδότες και μισανθρωποι, ακόμα και σήμερα για να δηλώσουμε έναν σπιούνο λέμε αρτεμις ματσας η λαδεμπορα λέμε τον σταρενιο. Έμειναν στο συλλογικό υποσυνείδητο ως μισανθρωποι για αυτό και έτρωγαν τόσες βρισιές την εποχή εκείνη
 
Η αλήθεια είναι πως και ο σταρενιος και ο ματσας άφησαν εποχή ως προδότες και μισανθρωποι, ακόμα και σήμερα για να δηλώσουμε έναν σπιούνο λέμε αρτεμις ματσας η λαδεμπορα λέμε τον σταρενιο. Έμειναν στο συλλογικό υποσυνείδητο ως μισανθρωποι για αυτό και έτρωγαν τόσες βρισιές την εποχή εκείνη
Συμφωνώ. Επίσης, για κάποιον/κάποιαν που κλαίει χρησιμοποιούμε συχνά τα ονόματα του Νίκου Ξανθόπουλου και τη Μάρθας Βούρτση.
 
Συμφωνώ. Επίσης, για κάποιον/κάποιαν που κλαίει χρησιμοποιούμε συχνά τα ονόματα του Νίκου Ξανθόπουλου και τη Μάρθας Βούρτση.
Αυτο δείχνει κάτι για την ποιότητα του ταλέντου των παλιών ηθοποιων
 
Έγραψε και αυτός ιστορία ενώ ήταν ψυχούλα στην πραγματικότητα. Κυρίως κινήθηκε στον υπόκοσμο νομιζω
 

Συνημμένα

  • GXH8DxfX0AE_E_p.jpeg
    GXH8DxfX0AE_E_p.jpeg
    38,9 KB · Προβολές: 3
Συμφωνώ. Επίσης, για κάποιον/κάποιαν που κλαίει χρησιμοποιούμε συχνά τα ονόματα του Νίκου Ξανθόπουλου και τη Μάρθας Βούρτση.
Μόνο για κλάμα έχω ακούσει τη Βούρτση. Τον Ξανθόπουλο για αυτούς που το παίζουν χτυπημένοι απ τη μοίρα.
Και για κάποιον που πίνει πολύ το "Ορέστης Μακρής".
 
Μόνο για κλάμα έχω ακούσει τη Βούρτση. Τον Ξανθόπουλο για αυτούς που το παίζουν χτυπημένοι απ τη μοίρα.
Και για κάποιον που πίνει πολύ το "Ορέστης Μακρής".
Και τον Βασιλάκη καιλα
Ο μακρης δεν έπινε ούτε λεμοναδα
 
Σάμπως τη δεκαετία του '90 ήταν καλύτερα;;
Η Λουκία Παπαδάκη έχει αναφέρει πολλές φορές ότι, ως πανούργα Σάντρα την εποχή της Λάμψης, άκουγε τα βρισίδια της ζωής της από τους περαστικούς, πολλές φορές μέχρι κι κατάρες, τύπου "ψόφα σκύλα!", "να πεθάνεις!" κλπ.
Τον Τάσο Χαλκιά, πολλοί τον θεωρούσαν πραγματικό υδραυλικό κι του ζητούσαν να τους φτιάξει τα μερεμέτια.
Η αείμνηστη Άννα Παναγιωτοπούλου είχε πει αρκετες φορές πως, την εποχή του Ντόλτσε Βίτα, κυρίες μεγαλύτερης ηλικίας την έβριζαν στο δρόμο "φτου σου ξετσίπωτη, με το γαμπρό σου;; δεν ντρέπεσαι;". Και άλλα πολλά...
Απίστευτα πράγματα!!!
Η Κάτια Δανδουλάκη όταν υποδυόταν την Μάρμω Πανθέου είχε να αντιμετωπίσει τον κόσμο που την έβριζε όταν κυκλοφορούσε στο δρόμο, γιατί η Μάρμω απατούσε τον σύζυγό της με τον ανηψιό του. Το είχε πει σε μια συνέντευξή του ο Άγγελος Αντωνόπουλος, που έπαιζε τον απατημένο σύζυγο της Μάρμως.
Και η Μαρίνα Ψάλτη στην τελευταία συνέντευξη της στην τηλεόραση πριν 1-2 μήνες έλεγε ότι ταξιτζήδες, γκαρσόνια, πωλήτριες την αποκαλούσαν "κυρία Ελβίρα" όταν έπαιζε στην Λάμψη. Μάλιστα έλεγε ότι τότε οι ταξιτζήδες της χάριζαν τις κούρσες, γιατί "δεν γίνεται να πληρώσετε εσείς κυρία Ελβίρα μου".... εκτός από τα "άτυχα", υπάρχουν και τα "τυχερά" του επαγγέλματος.
 
Η Κάτια Δανδουλάκη όταν υποδυόταν την Μάρμω Πανθέου είχε να αντιμετωπίσει τον κόσμο που την έβριζε όταν κυκλοφορούσε στο δρόμο, γιατί η Μάρμω απατούσε τον σύζυγό της με τον ανηψιό του. Το είχε πει σε μια συνέντευξή του ο Άγγελος Αντωνόπουλος, που έπαιζε τον απατημένο σύζυγο της Μάρμως.
Και η Μαρίνα Ψάλτη στην τελευταία συνέντευξη της στην τηλεόραση πριν 1-2 μήνες έλεγε ότι ταξιτζήδες, γκαρσόνια, πωλήτριες την αποκαλούσαν "κυρία Ελβίρα" όταν έπαιζε στην Λάμψη. Μάλιστα έλεγε ότι τότε οι ταξιτζήδες της χάριζαν τις κούρσες, γιατί "δεν γίνεται να πληρώσετε εσείς κυρία Ελβίρα μου".... εκτός από τα "άτυχα", υπάρχουν και τα "τυχερά" του επαγγέλματος.
Tι ψυχολογικο φαινόμενο είναι αυτο;
 
Tι ψυχολογικο φαινόμενο είναι αυτο;
Νομίζω πως ο κόσμος δεν ήταν εξοικειωμένος με την οθόνη. Τον ηθοποιό επίσης τον έβλεπες να παίζει έναν ρόλο και άντε να διάβαζες και καμία συνέντευξη. Τώρα ξέρουμε και τι βρακί φοράνε.
Ακόμα και τη δεκαετία του '90 δεν ήταν αυτονόητο πως κάθε σπίτι είχε τηλεόραση κι έπειτα ήταν οι αρχές της ιδιωτικής. Και σήμερα πιστεύω πως μερικοί ηθοποιοί ταυτίζονται με τους ρόλους αλλά από μικρό αριθμό τηλεθεατών και για πολύ μικρότερο διάστημα, αφού επανεμφανίζονται σε άλλους ρόλους. Η πλειοψηφία των ηθοποιών πλέον δεν τυποποιείται.
 
Νομίζω πως ο κόσμος δεν ήταν εξοικειωμένος με την οθόνη. Τον ηθοποιό επίσης τον έβλεπες να παίζει έναν ρόλο και άντε να διάβαζες και καμία συνέντευξη. Τώρα ξέρουμε και τι βρακί φοράνε.
Ακόμα και τη δεκαετία του '90 δεν ήταν αυτονόητο πως κάθε σπίτι είχε τηλεόραση κι έπειτα ήταν οι αρχές της ιδιωτικής. Και σήμερα πιστεύω πως μερικοί ηθοποιοί ταυτίζονται με τους ρόλους αλλά από μικρό αριθμό τηλεθεατών και για πολύ μικρότερο διάστημα, αφού επανεμφανίζονται σε άλλους ρόλους. Η πλειοψηφία των ηθοποιών πλέον δεν τυποποιείται.
Νομίζω το περιεγραψες άριστα το φαινόμενο δεν υπήρχαν και τα σοσιαλ που πλέον ο ηθοποιός είναι προσβασιμος
 
Η Κάτια Δανδουλάκη όταν υποδυόταν την Μάρμω Πανθέου είχε να αντιμετωπίσει τον κόσμο που την έβριζε όταν κυκλοφορούσε στο δρόμο, γιατί η Μάρμω απατούσε τον σύζυγό της με τον ανηψιό του. Το είχε πει σε μια συνέντευξή του ο Άγγελος Αντωνόπουλος, που έπαιζε τον απατημένο σύζυγο της Μάρμως.
Και η Μαρίνα Ψάλτη στην τελευταία συνέντευξη της στην τηλεόραση πριν 1-2 μήνες έλεγε ότι ταξιτζήδες, γκαρσόνια, πωλήτριες την αποκαλούσαν "κυρία Ελβίρα" όταν έπαιζε στην Λάμψη. Μάλιστα έλεγε ότι τότε οι ταξιτζήδες της χάριζαν τις κούρσες, γιατί "δεν γίνεται να πληρώσετε εσείς κυρία Ελβίρα μου".... εκτός από τα "άτυχα", υπάρχουν και τα "τυχερά" του επαγγέλματος.
Tι ψυχολογικο φαινόμενο είναι αυτο;
Ο Γιώργος Βασιλείου που υποδυόταν για χρόνια τον ταξίαρχο Θεοχάρη στο Καλημέρα Ζωή, όταν ήταν βουλευτής ΝΔ, ήταν καλεσμένος μια φορά σε μια εκδήλωση της ΕΛ.ΑΣ. Ή στη ΓΑΔΑ ή στο Υπουργείο Δημόσιας Τάξης (σ.σ. δεν θυμάμαι ακριβώς που, πάντως σε σχέση με την αστυνομία). Κάποιοι πιτσιρικάδες αστυνομικοί, βλέποντας τον, είχαν ψαρώσει κανονικά κι τον χαιρετούσαν όπως χαιρετούν τους ανώτερους αξιωματικούς, νομίζοντας ότι πράγματι ήταν αστυνομικός. :armed::grflag:
Γενικά ο Βασιλείου ως Θεοχάρης είχε πολλά ευτράπελα. Μια άλλη φορά λεει, όπως περνούσε, γινόταν στο δρόμο καυγάς κι είχαν μαζευτεί περίοικοι. Παρότι δεν φορούσε τη στολή του ρόλου, τον αναγνώρισαν κι νομίζοντας ότι είναι αληθινός αστυνομικός, του ζητούσαν να παρέμβει κι να τους πάρει στο γραφείο του στο τμήμα, για μηνύσεις!!!
Τα έχει πει ο ίδιος! :biglaugh: :biglaugh:
 
Τελευταία επεξεργασία:
βλέποντας τον, είχαν ψαρώσει κανονικά κι τον χαιρετούσαν όπως χαιρετούν τους ανώτερους αξιωματικούς, νομίζοντας ότι πράγματι ήταν αστυνομικός. :armed::grflag:
Κάτι πάντως δείχνει αυτό για το μυαλό των τότε νεαρών αστυνομικών:biglaugh:, αλλά ας μη γίνω πολύ κακός και αφοριστικός. Προτιμώ να νοιώθω ότι κοιμάμαι ασφαλής:worship:
Πάντως για να είμαι ειλικρινής, το συμβάν μου φαίνεται λίγο τραβηγμένο και στα όρια του αστικού μύθου
 
Κάτι πάντως δείχνει αυτό για το μυαλό των τότε νεαρών αστυνομικών:biglaugh:, αλλά ας μη γίνω πολύ κακός και αφοριστικός. Προτιμώ να νοιώθω ότι κοιμάμαι ασφαλής:worship:
Πάντως για να είμαι ειλικρινής, το συμβάν μου φαίνεται λίγο τραβηγμένο και στα όρια του αστικού μύθου
Μπορει να μην έβλεπαν Καλημέρα Ζωή... :biglaugh:
Αν κι εγώ πιστεύω ότι μάλλον τον χαιρετούσαν "επίσημα" λόγω της τοτε ιδιότητας του ως βουλευτής...εκτός κι έσκασε μύτη με τη στολή!!! :cool:
 
H Κάτια όταν έπαιζε την μαρμω άκουγε πολλά άσχημα πράγματα πάντως είναι αλήθεια ως μοιχαλιδα , σκεφτείτε δηλ.τι πέρναγε ένα διάστημα
 
O ανεστης βλαχος και η τασσω Καββαδία να αντιμετώπισανποτε ευτραπελα;
 
Ξερατε οτι η ταινια "Αμφιβολιες" με την Βιβετα Τσιουνη και τον Νικο Κουρκουλο προερχεται απο το βιβλιο του Γιαννη Μαρη "Το κοκκινο βαζο";
Πρωτοδημοσιευτηκε σε συνεχειες στην Απογευματινη το 1956 και τοτε ειχε τον τιτλο "Τα μεσανυχτα θα πεθανεις, αγαπη μου".
 
Ξερατε οτι η ταινια "Αμφιβολιες" με την Βιβετα Τσιουνη και τον Νικο Κουρκουλο προερχεται απο το βιβλιο του Γιαννη Μαρη "Το κοκκινο βαζο";
Πρωτοδημοσιευτηκε σε συνεχειες στην Απογευματινη το 1956 και τοτε ειχε τον τιτλο "Τα μεσανυχτα θα πεθανεις, αγαπη μου".
Και νομίζω βέβαια απ' ότι έχω διαβάσει ότι η πλοκή της ταινίας διαφέρει από του βιβλίου αρκετά
 
Πίσω
Μπλουζα