Ξέρατε ότι....;

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Bambinella
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Και όταν παιζοταν η δυναστεία η Αλεξίς, τζοαν Κόλινς λάμβανε απίστευτο μίσος και γράμματα για τον χαρακτήρα της.
Καλα άλλο τα γράμματα κι άλλο εκει που περπατάς αμέριμνος, να τρως ξαφνικά σφαλιάρα κι να ακους: "σπιούνε! μαυραγορίτη! σου άξιζε!" :biglaugh:
 
Καλα άλλο τα γράμματα κι άλλο εκει που περπατάς αμέριμνος, να τρως ξαφνικά σφαλιάρα κι να ακους: "σπιούνε! μαυραγορίτη! σου άξιζε!" :biglaugh:
Το λιγότερο, είναι η σφαλιάρα του Αρτέμη ματσα hannelle στην αμερικη έχουν δολοφονήσει ηθοποιούς γιατί τους είχαν εξιδανικευση τόσο πολύ η τους είχαν ερωτευτεί τόσο πολυ που όταν στην σειρά άρχισαν να αποκτούν φλερτ, αγορι άρχισαν οι θαυμαστές να γίνονται σταλκερς και έφτασαν και σε φονο. Και μιλάμε στην σειρά τώρα απεκτησαν αγόρι όχι στην πραγματικότητα που φυσικά δικαίωμα είναι του καθενός
 
Τελευταία επεξεργασία:
Υπήρχαν και ταινίες με την μεμα σταθοπουλου που χάθηκαν δυστυχώς, η ίδια η μεμα το ειπε σε μια σπάνια συνέντευξη της. Δηλ.λυπαμαι πολύ, η μεμα ήταν ταλέντο και μαζί με τον Θάνο έκαναν αχτύπητο δίδυμο, κρίμα που δεν πρόσεξαν τις κοπιες
 
Σε μια ταινία ο Άρτεμις ματσας έπρεπε να βάλει την κουκούλα και να προδώσει πατριώτες στους Γερμανούς. Εκεί λοιπόν στην γειτονιά που τον πήγαν για το γυρισμα βγήκαν μικροί μεγάλοι, γεροντάκια που είχαν ζήσει τα γεγονότα και του φώναζαν πως κατάντησες έτσι φτου σου προδότη, καταδοτη, να μην σε βλέπουμε.
 
Η ηθοποιός που υποδύεται την Βιβή , την φιλενάδα του Περικλή Χριστοφορίδη στην ταινία Η Καφετζού (1956) είναι η Κλοντ Σαμπατου η δεύτερη σύζυγος του Αλέκου Αλεξανδράκη?
Αυτή κι αν είναι πληροφορία!

Ο Νικολινάκος που λέτε παραπάνω σταμάτησε το σινεμά γιατί διαφωνούσε με την αισθητική των ταινιών από τα μέσα της δεκαετίας του '60. Ακόμα και τα χρόνια που μεσουρανούσε δήλωνε πρώτα ζωγράφος. Έχει εικονογραφήσει εκατοντάδες βιβλία. Πέθανε από καρκίνο κι όχι από αλτσχάιμερ. Πολλά από τα αφισάκια των ταινιών της εποχής τα έχει φτιάξει ο ίδιος. Επίσης πριν γίνει ηθοποιός ασχολήθηκε με τη σκηνογραφία και κάπως έτσι έμπλεξε και με τα κινηματογραφικά πλατό.
Πήρε μέρος στην Εθνική Αντίσταση και ήταν επικηρυγμένος από τους Γερμανούς. Στο Μπλόκο της Κοκκινιάς τον έψαχναν, γλίτωσε γιατί ένα ηλικιωμένο ζευγάρι τον έκρυψε σε ένα πηγάδι όπου πέρασε όλο το βράδυ. Ανάμεσα στους ανθρώπους που τον έβγαλαν το πρωί ήταν και μια κοπέλα που ερωτεύτηκε, παντρεύτηκε κι απέκτησε μαζί της ένα γιο.
Οι θαυμάστριες του την εποχή εκείνη τον περίμεναν έξω από το ατελιέ του και είχε πάρα πολλές! Έχω γράψει εδώ μέσα (νομίζω στα Σκάνδαλα) την ιστορία με τον Νικολινάκο, τον Καραμανλή και τις θαυμάστριες που είχε δημοσιευθεί και στις εφημερίδες, ιστορία ενδεικτική του πάταγου που έκανε ο ηθοποιός.
Ο γιος του, Νίκος Νικολινάκος, έχει φτιάξει σελίδα με πολλές πληροφορίες και φαίνεται πως γενικά έχει ασχοληθεί ουσιαστικά και σε βάθος με τα έργα του πατέρα του. Απ ότι βλέπω έχει κυκλοφορήσει και βιβλίο.

 
Το λιγότερο, είναι η σφαλιάρα του Αρτέμη ματσα hannelle στην αμερικη έχουν δολοφονήσει ηθοποιούς γιατί τους είχαν εξιδανικευση τόσο πολύ η τους είχαν ερωτευτεί τόσο πολυ που όταν στην σειρά άρχισαν να αποκτούν φλερτ, αγορι άρχισαν οι θαυμαστές να γίνονται σταλκερς και έφτασαν και σε φονο. Και μιλάμε στην σειρά τώρα απεκτησαν αγόρι όχι στην πραγματικότητα που φυσικά δικαίωμα είναι του καθενός
Καλα αυτές είναι ακραίες καταστάσεις, οι άνθρωποι που φτάνουν σε τέτοιες συμπεριφορές είναι ψυχιατρικά άρρωστοι, δεν είναι νορμάλ..
 
Καλα αυτές είναι ακραίες καταστάσεις, οι άνθρωποι που φτάνουν σε τέτοιες συμπεριφορές είναι ψυχιατρικά άρρωστοι, δεν είναι νορμάλ..
Ναι καθόλου νορμάλ και ευτυχώς σπανίζουν αλλά και το να παίρνεις γράμματα με τόσο μίσος είναι τρομακτικό πάλι, δεν ξέρεις ποιος θα βαρέσει κανονι
 
Σε μια ταινία ο Άρτεμις ματσας έπρεπε να βάλει την κουκούλα και να προδώσει πατριώτες στους Γερμανούς. Εκεί λοιπόν στην γειτονιά που τον πήγαν για το γυρισμα βγήκαν μικροί μεγάλοι, γεροντάκια που είχαν ζήσει τα γεγονότα και του φώναζαν πως κατάντησες έτσι φτου σου προδότη, καταδοτη, να μην σε βλέπουμε.
Όπως επίσης κι ο Δήμος Σταρένιος γινόταν δέκτης ανάλογων συμπεριφορών, να τον φτύνουν κι να τον χλευάζουν στο δρόμο, επειδή στις περισσότερες ταινίες υποδυόταν τον τοκογλύφο, το μαυραγορίτη, το δοσίλογο. Το είχε αναφέρει ο αείμνηστος Νίκος Ξανθόπουλος, με τον οποίο είχαν παίξει σε αρκετές ταινίες μαζί.
Εν τω μεταξύ ο Σταρένιος στη ζωή του είχε πάρει μερος στην αντίσταση κι μια φορά λιποθύμησε πάνω στη σκηνή από την πείνα. Μάλιστα του είχαν βγάλει το παρατσούκλι "ο άγιος του θεάτρου", γιατί σε αντίθεση με τους ρόλους του, ήταν ένας πολύ ευαίσθητος άνθρωπος κι βοηθουσε οικονομικά πολλούς άπορους ηθοποιούς.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Όπως επίσης κι ο Δήμος Σταρένιος δινόταν δέκτης ανάλογων συμπεριφορών, να τον φτύνουν κι να τον χλευάζουν στο δρόμο, επειδή στις περισσότερες ταινίες του υποδυόταν τον τοκογλύφο, το μαυραγορίτη, το δοσίλογο. Το είχε αναφέρει ο αείμνηστος Νίκος Ξανθόπουλος, με τον είχαν παίξει σε αρκετές ταινίες μαζί.
Εν τω μεταξύ ο Σταρένιος στη ζωή του είχε πάρει μερος στην αντίσταση κι μια φορά λιποθύμησε πάνω στη σκηνή από την πείνα. Μάλιστα του είχαν βγάλει το παρατσούκλι "ο άγιος του θεάτρου", γιατί σε αντίθεση με τους ρόλους του, ήταν ένας πολύ ευαίσθητος άνθρωπος κι βοηθουσε οικονομικά πολλούς άπορους ηθοποιούς.
Και ο ματσας βοήθησε πάρα πολύ ηθοποιούς που ξεπεσαν , ήταν εβραϊκής καταγωγής από τον πατέρα του από την μητέρα του μικρασιατικήςκαταγωγης, ίσως θεωρήθηκε Έλληνας για αυτό δεν τον πήραν και αυτόν και τα αδέρφια του σε στρατόπεδο συγκέντρωσης. Η μητέρα του πέθανε πολύ νέα και η αδερφή τους ουσιαστικά μεγάλωσε τα αγόρια. Και ο αδερφός του Νέστορας προκοψε
 
Η αλήθεια είναι πως και ο σταρενιος και ο ματσας άφησαν εποχή ως προδότες και μισανθρωποι, ακόμα και σήμερα για να δηλώσουμε έναν σπιούνο λέμε αρτεμις ματσας η λαδεμπορα λέμε τον σταρενιο. Έμειναν στο συλλογικό υποσυνείδητο ως μισανθρωποι για αυτό και έτρωγαν τόσες βρισιές την εποχή εκείνη
 
Η αλήθεια είναι πως και ο σταρενιος και ο ματσας άφησαν εποχή ως προδότες και μισανθρωποι, ακόμα και σήμερα για να δηλώσουμε έναν σπιούνο λέμε αρτεμις ματσας η λαδεμπορα λέμε τον σταρενιο. Έμειναν στο συλλογικό υποσυνείδητο ως μισανθρωποι για αυτό και έτρωγαν τόσες βρισιές την εποχή εκείνη
Συμφωνώ. Επίσης, για κάποιον/κάποιαν που κλαίει χρησιμοποιούμε συχνά τα ονόματα του Νίκου Ξανθόπουλου και τη Μάρθας Βούρτση.
 
Συμφωνώ. Επίσης, για κάποιον/κάποιαν που κλαίει χρησιμοποιούμε συχνά τα ονόματα του Νίκου Ξανθόπουλου και τη Μάρθας Βούρτση.
Αυτο δείχνει κάτι για την ποιότητα του ταλέντου των παλιών ηθοποιων
 
Έγραψε και αυτός ιστορία ενώ ήταν ψυχούλα στην πραγματικότητα. Κυρίως κινήθηκε στον υπόκοσμο νομιζω
 

Συνημμένα

  • GXH8DxfX0AE_E_p.jpeg
    GXH8DxfX0AE_E_p.jpeg
    38,9 KB · Προβολές: 3
Συμφωνώ. Επίσης, για κάποιον/κάποιαν που κλαίει χρησιμοποιούμε συχνά τα ονόματα του Νίκου Ξανθόπουλου και τη Μάρθας Βούρτση.
Μόνο για κλάμα έχω ακούσει τη Βούρτση. Τον Ξανθόπουλο για αυτούς που το παίζουν χτυπημένοι απ τη μοίρα.
Και για κάποιον που πίνει πολύ το "Ορέστης Μακρής".
 
Μόνο για κλάμα έχω ακούσει τη Βούρτση. Τον Ξανθόπουλο για αυτούς που το παίζουν χτυπημένοι απ τη μοίρα.
Και για κάποιον που πίνει πολύ το "Ορέστης Μακρής".
Και τον Βασιλάκη καιλα
Ο μακρης δεν έπινε ούτε λεμοναδα
 
Σάμπως τη δεκαετία του '90 ήταν καλύτερα;;
Η Λουκία Παπαδάκη έχει αναφέρει πολλές φορές ότι, ως πανούργα Σάντρα την εποχή της Λάμψης, άκουγε τα βρισίδια της ζωής της από τους περαστικούς, πολλές φορές μέχρι κι κατάρες, τύπου "ψόφα σκύλα!", "να πεθάνεις!" κλπ.
Τον Τάσο Χαλκιά, πολλοί τον θεωρούσαν πραγματικό υδραυλικό κι του ζητούσαν να τους φτιάξει τα μερεμέτια.
Η αείμνηστη Άννα Παναγιωτοπούλου είχε πει αρκετες φορές πως, την εποχή του Ντόλτσε Βίτα, κυρίες μεγαλύτερης ηλικίας την έβριζαν στο δρόμο "φτου σου ξετσίπωτη, με το γαμπρό σου;; δεν ντρέπεσαι;". Και άλλα πολλά...
Απίστευτα πράγματα!!!
Η Κάτια Δανδουλάκη όταν υποδυόταν την Μάρμω Πανθέου είχε να αντιμετωπίσει τον κόσμο που την έβριζε όταν κυκλοφορούσε στο δρόμο, γιατί η Μάρμω απατούσε τον σύζυγό της με τον ανηψιό του. Το είχε πει σε μια συνέντευξή του ο Άγγελος Αντωνόπουλος, που έπαιζε τον απατημένο σύζυγο της Μάρμως.
Και η Μαρίνα Ψάλτη στην τελευταία συνέντευξη της στην τηλεόραση πριν 1-2 μήνες έλεγε ότι ταξιτζήδες, γκαρσόνια, πωλήτριες την αποκαλούσαν "κυρία Ελβίρα" όταν έπαιζε στην Λάμψη. Μάλιστα έλεγε ότι τότε οι ταξιτζήδες της χάριζαν τις κούρσες, γιατί "δεν γίνεται να πληρώσετε εσείς κυρία Ελβίρα μου".... εκτός από τα "άτυχα", υπάρχουν και τα "τυχερά" του επαγγέλματος.
 
Η Κάτια Δανδουλάκη όταν υποδυόταν την Μάρμω Πανθέου είχε να αντιμετωπίσει τον κόσμο που την έβριζε όταν κυκλοφορούσε στο δρόμο, γιατί η Μάρμω απατούσε τον σύζυγό της με τον ανηψιό του. Το είχε πει σε μια συνέντευξή του ο Άγγελος Αντωνόπουλος, που έπαιζε τον απατημένο σύζυγο της Μάρμως.
Και η Μαρίνα Ψάλτη στην τελευταία συνέντευξη της στην τηλεόραση πριν 1-2 μήνες έλεγε ότι ταξιτζήδες, γκαρσόνια, πωλήτριες την αποκαλούσαν "κυρία Ελβίρα" όταν έπαιζε στην Λάμψη. Μάλιστα έλεγε ότι τότε οι ταξιτζήδες της χάριζαν τις κούρσες, γιατί "δεν γίνεται να πληρώσετε εσείς κυρία Ελβίρα μου".... εκτός από τα "άτυχα", υπάρχουν και τα "τυχερά" του επαγγέλματος.
Tι ψυχολογικο φαινόμενο είναι αυτο;
 
Tι ψυχολογικο φαινόμενο είναι αυτο;
Νομίζω πως ο κόσμος δεν ήταν εξοικειωμένος με την οθόνη. Τον ηθοποιό επίσης τον έβλεπες να παίζει έναν ρόλο και άντε να διάβαζες και καμία συνέντευξη. Τώρα ξέρουμε και τι βρακί φοράνε.
Ακόμα και τη δεκαετία του '90 δεν ήταν αυτονόητο πως κάθε σπίτι είχε τηλεόραση κι έπειτα ήταν οι αρχές της ιδιωτικής. Και σήμερα πιστεύω πως μερικοί ηθοποιοί ταυτίζονται με τους ρόλους αλλά από μικρό αριθμό τηλεθεατών και για πολύ μικρότερο διάστημα, αφού επανεμφανίζονται σε άλλους ρόλους. Η πλειοψηφία των ηθοποιών πλέον δεν τυποποιείται.
 
Νομίζω πως ο κόσμος δεν ήταν εξοικειωμένος με την οθόνη. Τον ηθοποιό επίσης τον έβλεπες να παίζει έναν ρόλο και άντε να διάβαζες και καμία συνέντευξη. Τώρα ξέρουμε και τι βρακί φοράνε.
Ακόμα και τη δεκαετία του '90 δεν ήταν αυτονόητο πως κάθε σπίτι είχε τηλεόραση κι έπειτα ήταν οι αρχές της ιδιωτικής. Και σήμερα πιστεύω πως μερικοί ηθοποιοί ταυτίζονται με τους ρόλους αλλά από μικρό αριθμό τηλεθεατών και για πολύ μικρότερο διάστημα, αφού επανεμφανίζονται σε άλλους ρόλους. Η πλειοψηφία των ηθοποιών πλέον δεν τυποποιείται.
Νομίζω το περιεγραψες άριστα το φαινόμενο δεν υπήρχαν και τα σοσιαλ που πλέον ο ηθοποιός είναι προσβασιμος
 
Η Κάτια Δανδουλάκη όταν υποδυόταν την Μάρμω Πανθέου είχε να αντιμετωπίσει τον κόσμο που την έβριζε όταν κυκλοφορούσε στο δρόμο, γιατί η Μάρμω απατούσε τον σύζυγό της με τον ανηψιό του. Το είχε πει σε μια συνέντευξή του ο Άγγελος Αντωνόπουλος, που έπαιζε τον απατημένο σύζυγο της Μάρμως.
Και η Μαρίνα Ψάλτη στην τελευταία συνέντευξη της στην τηλεόραση πριν 1-2 μήνες έλεγε ότι ταξιτζήδες, γκαρσόνια, πωλήτριες την αποκαλούσαν "κυρία Ελβίρα" όταν έπαιζε στην Λάμψη. Μάλιστα έλεγε ότι τότε οι ταξιτζήδες της χάριζαν τις κούρσες, γιατί "δεν γίνεται να πληρώσετε εσείς κυρία Ελβίρα μου".... εκτός από τα "άτυχα", υπάρχουν και τα "τυχερά" του επαγγέλματος.
Tι ψυχολογικο φαινόμενο είναι αυτο;
Ο Γιώργος Βασιλείου που υποδυόταν για χρόνια τον ταξίαρχο Θεοχάρη στο Καλημέρα Ζωή, όταν ήταν βουλευτής ΝΔ, ήταν καλεσμένος μια φορά σε μια εκδήλωση της ΕΛ.ΑΣ. Ή στη ΓΑΔΑ ή στο Υπουργείο Δημόσιας Τάξης (σ.σ. δεν θυμάμαι ακριβώς που, πάντως σε σχέση με την αστυνομία). Κάποιοι πιτσιρικάδες αστυνομικοί, βλέποντας τον, είχαν ψαρώσει κανονικά κι τον χαιρετούσαν όπως χαιρετούν τους ανώτερους αξιωματικούς, νομίζοντας ότι πράγματι ήταν αστυνομικός. :armed::grflag:
Γενικά ο Βασιλείου ως Θεοχάρης είχε πολλά ευτράπελα. Μια άλλη φορά λεει, όπως περνούσε, γινόταν στο δρόμο καυγάς κι είχαν μαζευτεί περίοικοι. Παρότι δεν φορούσε τη στολή του ρόλου, τον αναγνώρισαν κι νομίζοντας ότι είναι αληθινός αστυνομικός, του ζητούσαν να παρέμβει κι να τους πάρει στο γραφείο του στο τμήμα, για μηνύσεις!!!
Τα έχει πει ο ίδιος! :biglaugh: :biglaugh:
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πίσω
Μπλουζα