Ξέρατε ότι....;

Πολύ ωραίο το αφιέρωμα της μηχανής του χρόνου. Σχετικά με τη διαγραφή του από το κόμμα(ένα είναι το κόμμα, που έλεγε και ο μακαρίτης Χαρυ Κλυν). Αν τη δει κανείς στο καμίνι του εμφυλίου, δε μου κάνει εντύπωση καθόλου. Πάνω στο Γραμμο και στο Βίτσι ο ΔΣΕ δίνει τις τελευταίες του μάχες με μεγάλες απώλειες ενώ ένα κομματικό μέλος που δε συμμετέχει σε αυτές υποδύεται έναν ρόλο που υποτιμά τον αγώνα των συντρόφων του, ενώ εξισώνει θύτη και θύμα.

Η διαγραφή του αυτή δε νομίζω ότι επηρέασε τις σχέσεις του με τους υπόλοιπους, καθώς ήδη πρέπει να ήταν αποστασιοποιημένος από τα κομματικά δρώμενα. Ίσως ήταν το κερασάκι στην τούρτα.
 
Και ή Αννα Συνοδινου ανήκε στην δεξιά παράταξη μάλιστα ήταν και βουλευτής επί Κωνσταντινου Καραμανλη, νομίζω διετέλεσε και ευρωβουλευτης. Είναι αυτή που εισήγαγε και το μάθημα θεατρικής παιδείας στην μέση εκπαίδευση.
 
Η Άννα Συνοδινού πρωτοεκλέχτηκε βουλευτής Α' Αθηνών της Ν.Δ. επί Κων/νου Καραμανλή αλλά συνέχισε να εκλέγεται  και μετά την μετάβαση του Κ.Κ. στην Προεδρία - παραιτήθηκε από τη Βουλή και αποχώρησε από την πολιτική το 1990. Ευρωβουλευτής δεν υπήρξε ποτέ, υπηρέτησε όμως ως υφυπουργός κοινωνικών υπηρεσιών σε μία από τις κυβερνήσεις Καραμανλή. Δεδομένου όμως ότι δεν είχε θητεία στο υπουργείο παιδείας, δεν μπορεί να είναι αυτή που εισήγαγε το μάθημα που λες. Μπορεί βεβαίως να υποστήριξε την ιδέα, μπορεί ακόμη και να ήταν δική της, αλλά ούτε ως βουλευτής ούτε ως υφυπουργός σε άσχετο υπουργείο είχε την αρμοδιότητα και εξουσία να επηρεάσει το σχολικό πρόγραμμα.
 
Το θέατρο είναι από τα τελευταία καλλιτεχνικά αντικείμενα που εντάχθηκαν στο ελληνικό σχολείο. Ήταν το 1997 όταν οι πρώτοι θεατρολόγοι έκαναν την εμφάνισή τους σε γυμνάσια της χώρας χάρη στο πιλοτικό πρόγραμμα «Θεατρολόγοι στα Σχολεία», που οργάνωσε και πραγματοποίησε ο Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Θεατρολόγων με τη σύμπραξη της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς. Τελικά, το μάθημα της θεατρικής αγωγής συμπεριλήφθηκε από το 2002, χάρη σε ευρωπαϊκά κονδύλια, στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, αρχικά στη μεσημεριανή ζώνη των ολοήμερων δημοτικών και, από το 2010, στην πρωινή ζώνη των σχολείων ΕΑΕΠ*, όπου  διδάσκεται πλέον για μία ώρα την εβδομάδα σε κάθε τάξη. Πηγή
 
ετά την πτώση της δικτατορίας αφοσιώθηκε στην πολιτική. Εξελέγη με το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας στην Α' Αθηνών (19741977198119851989) και διετέλεσε υφυπουργός Κοινωνικών Υπηρεσιών στην κυβέρνηση του Κωνσταντίνου Καραμανλή (1977-1980). Κατά τη διάρκεια της πολιτικής της σταδιοδρομίας εισηγήθηκε νομοθετικές προτάσεις για την προστασία των γερόντων, της μητρότητας, των παιδιών και ατόμων με ειδικές ανάγκες. Στον καλλιτεχνικό τομέα εισήγαγε τα μαθήματα καλλιτεχνικής παιδείας στη Μέση Εκπαίδευση, πρότεινε την ένταξη των ηθοποιών στο ΙΚΑ και την ίδρυση της Κρατικής Σχολής Ορχηστικής Τέχνης. Το 1986 εξελέγη δημοτικός σύμβουλος Αθηναίων με τον συνδυασμό του Μιλτιάδη Έβερτ.

πηγη : wikipedia

τι εννοεί με την εισαγωγή μαθημάτων καλλιτεχνικής παιδείας;
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ναι, το διάβασα κι εγώ το άρθρο της Wikipedia. Αλλά από τη φύση της και τον τρόπο που γράφεται η Wiki δεν είναι πάντα αξιόπιστη, ιδιαίτερα η Ελληνική στη συγγραφή της οποίας συμμετέχουν λίγοι σχετικά οπότε εύκολα περνάν ανακρίβειες, ενώ πολύ συχνά τα άρθρα είναι απλά δελτία τύπου ή αντιγραφή στοιχείων από κάποια έκδοση άγνωστης αξιοπιστίας. Αμέσως-αμέσως παράδειγμα ανακρίβειας υπάρχει στο ίδιο άρθρο(*) το οποίο στο πλαίσιο δεξιά στα αξιώματα λέει "Ευρωβουλευτής" ενώ στο σώμα του άρθρου (και σωστά) δεν αναφέρεται τέτοιο αξίωμα, αφού η Α.Σ. δεν υπήρξε ποτέ Ευρωβουλευτής. Άλλωστε το άρθρο πάσχει από έλλειψη τεκμηρίωσης (" Το λήμμα δεν περιέχει πηγές ή αυτές που περιέχει δεν επαρκούν. Μπορείτε να βοηθήσετε προσθέτοντας την κατάλληλη τεκμηρίωση.")

Η Wikipedia λοιπόν γράφει όσα γράφει, αλλά η ένστασή μου παραμένει: Η Συνοδινού ποτέ δεν είχε αξίωμα που θα της επέτρεπε να εισαγάγει μάθημα στο πρόγραμμα Μέσης Εκπαίδευσης. Αμφιβάλλω αν η Βουλή νομοθετεί για τέτοιες λεπτομέρειες όπως είναι το ακριβές πρόγραμμα της Μ.Ε., αλλά ακόμη και σ' αυτήν την περίπτωση το πολύ-πολύ θα μπορούσε να είναι μία από τους εισηγητές του σχετικού νομοσχεδίου (κάτι που θα ήταν πολύ λογικό για μια ηθοποιό και μάλιστα του μεγέθους της Α.Σ.).  Άλλο εισήγηση, άλλο εισαγωγή. Ο Γ. Ράλλης, ας πούμε, εισήγαγε τη δημοτική στην εκπαίδευση διότι ήταν υπουργός παιδείας.

Αυτά που γράφει ο ARETARA δείχνουν ότι η εισαγωγή της θεατρικής παιδείας είναι πολύ μεταγενέστερη. Εγώ δυστυχώς είχα ξεμπερδέψει με σχολεία πριν ασχοληθεί με την πολιτική η Συνοδινού κι έτσι δεν έχω άμεση γνώση.

(*) Άσχετη απορία: Από πότε το "τριπλούν" έγινε άκλιτο? ("... παντρεύτηκε τον πρωταθλητή του τριπλούν και έμπορο ..."). Η γενική ενικού του ουδέτερου του επιθέτου "τριπλούς" είναι "του τριπλού" [εννοείται: "άλματος"]
 
Δεν θα έπρεπε όμως ή ,wikipedia να χει λάθος πληροφορίες  είναι δημόσιο μέσο και δημοφιλής εδώ διάβασα πως ήταν και ευρωβουλευτής !
 
Βγαίνουμε πολύυυ εκτός θέματος, αλλά ας σκεφτούμε πώς γράφεται η wikipedia... ουσιαστικά ο καθένας μπορεί να γράψει ό,τι θέλει, άσχετα αν είναι υπεύθυνη πληροφορία ή όχι. Αν τύχει να το διαβάσει ένα θέμα κάποιος σχετικός με το αντικείμενο και ανακαλύψει ένα λάθος και ενδιαφέρεται, θα μπει να το διορθώσει και η διόρθωση θα παραμείνει, αν δεν υπάρχουν άλλοι λόγοι να ξαναλλάξει (πολιτική, οικονομικά συμφέροντα, προκαταλήψεις κλπ κλπ). Έτσι ιδίως στην αγγλόφωνη wikipedia (λόγω μεγάλου αριθμού αναγνωστών) τα περισσότερα επιστημονικού ενδιαφέροντος άρθρα  είναι γενικά αξιόπιστα (εξαιρούνται τα ιατροφαρμακευτικά όπου υπάρχουν πολλά συμφέροντα). Από την άλλη σε ιστορικά ας πούμε θέματα γίνονταν φοβεροί καυγάδες από αντιμαχόμενες πλευρές οπότε νομίζω έχουν μπει κάποιοι έλεγχοι. Αλλά η Ελληνική έκδοση υστερεί πολύ από αξιοπιστία διότι την διαβάζουν λίγοι, γράφουν πολύ λιγότεροι, και ενδιαφέρονται να διορθώσουν λάθη (πράγμα που μπορεί να τους εμπλέξει σε διαμάχες) ακόμη λιγότεροι.

Όταν βαριέμαι στο κάτεργο καμιά φορά πηγαίνω στην Βίκι και πατάω "τυχαίο λήμμα" και διαβάζω τι βγαίνει (παραλείποντας τα μισά σχεδόν άρθρα, τα οποία αναφέρονται σε κάποιον αστεροειδή - κάποιος πρέπει να έχει βάλει όλον τον κατάλογο αστεροειδών με ξεχωρισό λήμμα για τον καθένα τους και είναι πολλοί πανάθεμά τους). Κάνε το και θα διασκεδάσεις αφάνταστα με το τι βγαίνει καμιά φορά. Παλιότερα ήταν πολύ χειρότερα / διασκεδαστικότερα, κάποιος ας πούμε είχε γράψει εκατοντάδες ασύντακτα ανορθόγραφα άρθρα για πόλεις και χωριά, γεμάτα αντιφάσεις και παράλογους ισχυρισμούς. Ευτυχώς από τότε έχουν διορθωθεί πολλά, αλλά δεν παύουν πολλά να είναι δελτία τύπου ή βιογραφίες από τους ίδιους τους βιογραφούμενους που αυτοπαινεύονται ή ουσιαστικά διαφημίσεις κλπ κλπ.

Οπότε οτιδήποτε διαβάζει κανείς στη Wikipedia κάθε εθνικότητας πρέπει να το αντιμετωπίζει με δυσπιστία, ακόμη κι αν είναι σε θέμα που δεν είναι αμφιλεγόμενα, διότι πέρα από ηθελημένες ανακρίβειες έχει και αθέλητα λάθη.

Και πριν με δείρουν, και με το δίκιο τους, οι admin/mods διότι γράφω άσχετα, ας διατυπώσω μία ερώτηση στο στυλ του θέματος.

Ξέρατε ότι ... πολλά άρθρα της Βικιπαιδείας γράφουν άλλα αντ' άλλων? ?
 
Ή Μαρω Κοντού δήλωσε σε συνέντευξη της στον Γιωργο Λιαγκα πριν χρόνια πως σκηνοθέτης της Φίνος Φιλμ μεγάλος πια , της εκμυστηρεύτηκε πως ξανθιά πρωταγωνίστρια της Φίνος την έδιωξε απο την εταιρία και πήγε στον Καρατζοπουλο , δηλ. Μία από τις δύο ξανθές που ήταν κυρίαρχες στον Φίνο εκείνη την εποχή " είπε ή εγώ ή ή Κοντού" σε ποια πάει το μυαλό σας;
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ή Μαρω Κοντού δήλωσε σε συνέντευξη της στον Γιωργο Λιαγκα πριν χρόνια πως σκηνοθέτης της Φίνος Φιλμ μεγάλος πια , της εκμυστηρεύτηκε πως ξανθιά πρωταγωνίστρια της Φίνος την έδιωξε απο την εταιρία και πήγε στον Καρατζοπουλο , δηλ. Μία από τις δύο ξανθές που ήταν κυρίαρχες στον Φίνο εκείνη την εποχή " είπε ή εγώ ή ή Κοντού" σε ποια πάει το μυαλό σας;
Αν έγιναν έτσι τα πράγματα, γιατί σίγουροι δεν μπορούμε να είμαστε, δύο ήταν οι διάσημες ξανθιές του Φίνου: Αλίκη και Ζωή.

Ο νους μου πάει φυσικά στην πρώτη γιατί μόνο εκείνη είναι γνωστή για τέτοια  βεντετιλικια. Αλλά δεν αποκλείω και την άλλη γιατί ποτέ δεν ξέρεις....
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ναι ή ή Αλικη ή ή Ζωή είναι αυτό της είπε και ο Λιαγκας ! Ή Κοντού απάντησε πως δεν της είπε ποτέ ο σκηνοθέτης όσο και αν τον ρώτησε....
 
η βουγιουκλω ηταν ναι αυτη που το ειπε

οσο αναοφρα το αλλο θεμα καταρχην και συγνωμη παιδια μ ελεφαντα και αριαδνη,χρειαζομαστε τη γουικι να βουμε το βιογραφικο ενος σημαντικου πολιτικου στελεχους και ηθοποιου;

ελεφαντα μ φιλτατε η αννα  συνοδινου ασχοληθηκε με την πολιτικη μετα απο προταση και προτροπη του κωνσταντινου καραμανλη μετα ομως την μεταπολιτευση

και δεν ηταν ποτε ευρωβουλευτης ,ηταν ομως υποψηφια και αυτο υπαρχει αυτη η διασταση

αυτο που γνψριζω εγω ειναι οτι δεν εισηγηθηκε ποτε το μαθημα της θεατρολογιας αν και ηθοποιος ,ουτε και η μερκουρη ας πουμε  ενω θα μπορουσε καλλιστα

αυτος που το πρωτοεισηγηθηκε και υπαρχει σε κειμενα του,ειναι ο ευαγγελος παπανουτσος,και θεατρολογος οντας ο ιδιος ,αλλα ηταν πολυ προωρο ακομη

μετεπειτα βεβαια εντσερνηστηκαν την ιδεα του και αλλοι μη συμπριλαμβαομενης της συνοδινου δυστυχως
 
Και επειδη πρεπει να μιλαμε με στοιχεια και πηγες ιδου το αποσπασμα, elsint 17 εισαι σιγουρος οτι ηταν η Αλικη; και μετα την συγχωρεσε η Μαρω διοτι η Αλικη εκανε σχεση και με τον πρωτο της συζυγο προτου τελειωσει ακομα ο γαμος της μετα η Μαρω της τα συγχωρησε ολα στην σωφερινα οπου συνεργαστηκανε

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
με απολυτη ακριβεια μονο οι 2 που ηταν στην συνομιλια μπορουν να το πουν αριαδνη μου

εγω αυτο γνωριζω και εχω ακουσει απο συναδερφους και γενικα στο χωρο

μια μικρη επιφυλαξη μπορουμε να εχουμε

δεν σημαινει οτι της το συχωρεσε,ηταν ηθοποιος και επαιξε σε μια μεγαλη τανια που επαιζαν πολλοι πρωταγωνιστες και ηταν του ρουσου και ειχε τον δευτερο γυναικειο ρολο,δηλαδη να το εκανε με αμιγως καλλιτεχνικα κριτηρια
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Οσο επαγγελματίας και να σαι δεν είναι λίγα και αυτά που της έκανε , την πέταξε από την Φίνος Φιλμ πρώτα από όλα. 
 
Πάντως αν το σκεφτεί κανείς, η Βουγιουκλάκη μπορεί να είχε τις απαιτήσεις και τα χαϊλίκια της και ίσως γι'αυτό να είναι και η πρώτη ύποπτη, αλλά η Λάσκαρη θα είχε πολύ περισσότερο όφελος να μην έχει αντίπαλο την Κοντού στην ίδια εταιρεία. Η Κοντού έφερνε περισσότερο σ' εκείνη. Ψηλή, λεπτή, με ωραίες αναλογίες και λεπτό πρόσωπο... Η Βουγιουκλάκη είχε τελείως άλλο στυλ... Δεν έμοιαζε καθόλου, μα καθόλου με την Κοντού. Ούτε στο πρόσωπο, ούτε  στο σωματότυπο. Και καθόλου στον τρόπο παιξίματος, στην ηθοποιία. 
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ή Βουγιουκλακη δεν ήθελε ούτε την Ναθαναηλ στον φίνο που και δω δεν είχε καμία σχέση εμφανισιακά μαζί της.
 
Ή Βουγιουκλακη δεν ήθελε ούτε την Ναθαναηλ στον φίνο που και δω δεν είχε καμία σχέση εμφανισιακά μαζί της.
Και γενικώς η Βουγιουκλάκη ήταν τόσο ανασφαλές άτομο, που θα ήταν απόλυτα ευχαριστημένη αν ήταν η μοναδική γυναίκα πάνω στη γη.
 
Και γενικώς η Βουγιουκλάκη ήταν τόσο ανασφαλές άτομο, που θα ήταν απόλυτα ευχαριστημένη αν ήταν η μοναδική γυναίκα πάνω στη γη.
Ανασφάλεια ή/και κατάθλιψη και μία εσωτερική καταπίεση που προσπαθούσε να καλύψει πίσω από το γελαστό προσωπείο. Αυτό "διαβάζω" από την ακόλουθη συνέντευξη που αποκαλύπτει κάποιες πλευρές της προσωπικότητας της Αλίκης που μάλλον δεν φωτίστηκαν επαρκώς.

 
Για άλλη μια φορά ακούω και σε αυτό το βίντεο μια σειρά από ψέματα που μόνο αηδία με κάνουν να αισθάνομαι.

"Ξεκίνησα 16 χρόνων, ήμουν διάσημη στα 17 και η κατάρα της διασημότητας δεν με άφηνε να βγω έξω με ένα αγόρι χωρίς να με αναγνωρίζουν...."

Το έγραψα στο φόρουμ πριν από δύο τρεις μέρες και θα το ξαναπώ κι εδώ: Δεν πιστεύω τίποτα από τη Βουγιουκλάκη. Τη θεωρώ ψεύτικη από την κορυφή ως τα νυχια. Ψεύτικη, παθολογικά ανασφαλή και εγωπαθη. Λυπάμαι όσους έζησαν δίπλα της.
 
Πίσω
Μπλουζα