Οι Πανθέοι (1977 ΕΡΤ)

Και ναι και όχι. Η Μάγισσα είναι συνταγή games of thrones και νετφλιξ στην ελληνική του λάιτ εκδοχή αλλά είναι, δεν έχει τα χαρακτηριστικά της κλασσικής ελληνικής σειράς όπως την ξέραμε μεχρι τώρα και ισως αρχισει να κυριαρχη σαν θεματικη τα επόμενα χρόνια εφοσον κανει επιτυχία. Πιο συντηρητική δεν ξέρω γιατι δες το τρέιλερ πχ το προξενιό της ιουλιας . Οι πανθεοι για αυτό έκαναν επιτυχία το 77 γιατί για τότε δήλωναν το απαγορευμένο που σήμερα δεν συγκινει και κανεναν.
Όντως είναι αρκετά πρωτότυπο σήριαλ η Μάγισσα (και βασίζεται μάλιστα σε πρωτότυπο σενάριο όχι σε κάποιο βιβλίο) και με ωραίες ιδέες παρόλο που το πρώτο επεισόδιο που είδα δεν με πολύ ενθουσιασε όπως ανέφερα πριν.
 
Όντως είναι αρκετά πρωτότυπο σήριαλ η Μάγισσα (και βασίζεται μάλιστα σε πρωτότυπο σενάριο όχι σε κάποιο βιβλίο) και με ωραίες ιδέες παρόλο που το πρώτο επεισόδιο που είδα δεν με πολύ ενθουσιασε όπως ανέφερα πριν.
Γίνεται καλύτερο γιατί αρχίζει το μυστήριο παρακάτω
 
Όντως είναι αρκετά πρωτότυπο σήριαλ η Μάγισσα (και βασίζεται μάλιστα σε πρωτότυπο σενάριο όχι σε κάποιο βιβλίο) και με ωραίες ιδέες παρόλο που το πρώτο επεισόδιο που είδα δεν με πολύ ενθουσιασε όπως ανέφερα πριν.
Σου προτείνω να δείς τη Μάγισσα. Κρατά το ενδιαφέρον και το μυστήριο αμείωτο. Απόψε θα δώ το τέταρτο.
 
Λοιπόν φίλε μου έχεις δίκιο και σε αυτό για τις Τολμηρές Ιστορίες για αυτό το ανέφερα και μπράβο που ανέφερες (με πρόλαβες ήθελα να το γράψω) και τους Χρηματιστές το 1994 από το Μέγκα, την είχα ξαναδεί τη σειρά σε επανάληψη το 2018 λίγο πριν κλείσει το παλιό Μέγκα είχε παίξει αρκετές σε επανάληψη) έχει πολλές ερωτικές σκηνές μέσα με τη Νάντια Δεληγιάννη κα.
Παιδιά αν δείτε την κλικα του νετφλιξ θα δείτε τι εννοώ πως έχουν αλλάξει οι ερωτικες σκηνες , το ίδιο θα αρχίσει να γίνεται και δω σιγά σιγά. Εγώ από την αρχή κατάλαβα ότι οι πανθεοι είναι πολύ συμβατικοι σήμερα για να κάνουν επιτυχία. Πιστεύω ότι το ναυάγιο μπορεί να γίνει success story γιατί είναι πάλι πρωτότυπο. Τα σήριαλ του 90' δεν θα είχαν επιτυχία σήμερα μην κοιτάτε εμείς που εχουμε κόλλημα .
 
Γύρω στο 2019 είχα διαβάσει ένα άρθρο κάποιου τηλεκριτικού που στοιχήματιζε ότι αν βγουν στην σημερινή τηλεόραση ελληνικές σειρές εποχής θα πιάσουν πάτο. Που να φανταζόταν ο συγκεκριμένος ότι οι πιο πολλές επιτυχημένες ελληνικές σειρές των τελευταίων 3 χρόνων θα ήταν εποχής.
 
Παιδιά αν δείτε την κλικα του νετφλιξ θα δείτε τι εννοώ πως έχουν αλλάξει οι ερωτικες σκηνες , το ίδιο θα αρχίσει να γίνεται και δω σιγά σιγά. Εγώ από την αρχή κατάλαβα ότι οι πανθεοι είναι πολύ συμβατικοι σήμερα για να κάνουν επιτυχία. Πιστεύω ότι το ναυάγιο μπορεί να γίνει success story γιατί είναι πάλι πρωτότυπο. Τα σήριαλ του 90' δεν θα είχαν επιτυχία σήμερα μην κοιτάτε εμείς που εχουμε κόλλημα .
Η κάθε σειρά που παράγεται εκφράζει κατά ένα τρόπο και την εποχή που αυτή γίνεται, άσχετα αν διαδραματίζεται σεναριακά σε προγενέστερα χρόνια. Δεν είμαι γενικώς υπέρ των ριμέικ ούτε στις σειρές ούτε στα φίλμ. Σπάνια πολύ σπάνια ένα ριμέικ να είναι καλύτερο από το πρωτότυπο! Μετρημένα στα δάχτυλα έχει συμβεί. Για αυτό ότι φτιάχνεται δεν πρέπει να σβήνεται σε καμιά περίπτωση όπως συνέβαινε τότε.
 
Από τηλεοπτικές σειρές ελληνικές οι Φρουροί της Αχαϊας σίγουρα είναι πολύ καλύτερες από την πρώτη κομμένη σειρά του 1981, αλλά εκφράζω μεγάλες αμφιβολίες για τον Κίτρινο Φάκελο του ΑΝΤ1 το 1991. Πιστεύω ο αρχικός κομμένος κι αυτός Κίτρινος Φάκελος του 1981 ήτανε ανώτερος από κάποιες σκηνές που έχω δεί.
 
Από τηλεοπτικές σειρές ελληνικές οι Φρουροί της Αχαϊας σίγουρα είναι πολύ καλύτερες από την πρώτη κομμένη σειρά του 1981, αλλά εκφράζω μεγάλες αμφιβολίες για τον Κίτρινο Φάκελο του ΑΝΤ1 το 1991. Πιστεύω ο αρχικός κομμένος κι αυτός Κίτρινος Φάκελος του 1981 ήτανε ανώτερος από κάποιες σκηνές που έχω δεί.
Με Αντωνίου και Τσακίρογλου εννοείς;
 
Γύρω στο 2019 είχα διαβάσει ένα άρθρο κάποιου τηλεκριτικού που στοιχήματιζε ότι αν βγουν στην σημερινή τηλεόραση ελληνικές σειρές εποχής θα πιάσουν πάτο. Που να φανταζόταν ο συγκεκριμένος ότι οι πιο πολλές επιτυχημένες ελληνικές σειρές των τελευταίων 3 χρόνων θα ήταν εποχής.
Να ναι εποχής αλλά να έχει μέσα και μυστήριο, μην είναι η συμβατική πια σειρα εποχης νομίζω ότι η εξαφάνιση του Τζων αυλακιωτη θα έκανε καλά νούμερα και σήμερα. Γενικά θέλει μυστήριο για να προχωρησει.
 
Εγώ που είμαι της γενιάς του Λόγω Τιμής του 1996 και είχε σημείωσει μεγάλη επιτυχία και το ξαναβλέπω συνέχεια, περιμέναμε πως και πως τη συνεχεία του, το 2021 και δεν πήγε καθόλου καλά και έκλεισε γρήγορα και άδοξα και ας έπαιζαν οι περισσότεροι παλιοί ηθοποιοί. Σαν να τρώς ξαναζεσταμένο φαγητό.
 
Με Αντωνίου και Τσακίρογλου εννοείς;
Με Αντωνίου, Τσακίρογλου και Ξένια Καλογεροπούλου. Την παρέδωσαν τη σειρά αρκετά επεισόδια και είναι κάπου χωμένα στα υπόγεια της ΕΡΤ! Πολύ καλογυρισμένη σαν φιλμ νουάρ.

Να ναι εποχής αλλά να έχει μέσα και μυστήριο, μην είναι η συμβατική πια σειρα εποχης νομίζω ότι η εξαφάνιση του Τζων αυλακιωτη θα έκανε καλά νούμερα και σήμερα. Γενικά θέλει μυστήριο για να προχωρησει.
Μην μου πειράξει κανείς τον Τζων Αυλακιώτη δεν θέλω κανένα ριμέικ! Να την αφήσουν όπως έχει! Είχε σημείωσει μεγάλη επιτυχία με ωραία μουσική, σκηνικά, ηθοποιοί όλα. Κάθε χρόνο τη βλέπω σε επανάληψη και πραγματικά από τις λίγες που δεν βαριέμαι, την παρακολουθώ με το ίδιο ενδιαφέρον!
 
Με Αντωνίου, Τσακίρογλου και Ξένια Καλογεροπούλου. Την παρέδωσαν τη σειρά αρκετά επεισόδια και είναι κάπου χωμένα στα υπόγεια της ΕΡΤ! Πολύ καλογυρισμένη σαν φιλμ νουάρ.
Πάντα απορούσα με τον Κίτρινο Φάκελο (βιβλίο και σειρά) γιατί δεν τον θεωρούσαν μυστηρίου. Την σειρά κοινωνική την χαρακτηρίζουν όπως και το βιβλίο
 
Παιδιά αν δείτε την κλικα του νετφλιξ θα δείτε τι εννοώ πως έχουν αλλάξει οι ερωτικες σκηνες , το ίδιο θα αρχίσει να γίνεται και δω σιγά σιγά. Εγώ από την αρχή κατάλαβα ότι οι πανθεοι είναι πολύ συμβατικοι σήμερα για να κάνουν επιτυχία. Πιστεύω ότι το ναυάγιο μπορεί να γίνει success story γιατί είναι πάλι πρωτότυπο. Τα σήριαλ του 90' δεν θα είχαν επιτυχία σήμερα μην κοιτάτε εμείς που εχουμε κόλλημα .
Το Ναύαγιο θα έχει κι αυτό μεγάλη επιτυχία, θα είναι αξιόλογη σειρά του επιπέδου της Μάγισσας και το περιμένω με ανυπομονησία!
 
Με Αντωνίου, Τσακίρογλου και Ξένια Καλογεροπούλου. Την παρέδωσαν τη σειρά αρκετά επεισόδια και είναι κάπου χωμένα στα υπόγεια της ΕΡΤ! Πολύ καλογυρισμένη σαν φιλμ νουάρ.


Μην μου πειράξει κανείς τον Τζων Αυλακιώτη δεν θέλω κανένα ριμέικ! Να την αφήσουν όπως έχει! Είχε σημείωσει μεγάλη επιτυχία με ωραία μουσική, σκηνικά, ηθοποιοί όλα. Κάθε χρόνο τη βλέπω σε επανάληψη και πραγματικά από τις λίγες που δεν βαριέμαι, την παρακολουθώ με το ίδιο ενδιαφέρον!
Εννοείται ποτέ ριμέικ ο αυλακιωτης εννοω ότι σειρές μυστήριου του 80 αν τις έβαζαν σήμερα θα έκαναν καλύτερη ακροαματικοτητα από σειρές του 90' στο σύγχρονο κοινό .
 
Το Ναύαγιο θα έχει κι αυτό μεγάλη επιτυχία, θα είναι αξιόλογη σειρά του επιπέδου της Μάγισσας και το περιμένω με ανυπομονησία!
Ναι πιστεύω ότι θα προχωρήσει , να δούμε το προξενιό της ιουλιας τι θα κανει; θέλει πρωτότυπο σενάριο, ανατροπές και μυστήριο μια σύγχρονη σειρά για να προχωρησει
 
Παιδια, η ελληνικη τηλεοραση δεν αλλαξε απο τη δεκαετια του '90, αλλα απο τις αρχες της δκεαετιας του '80 με την αρτι αφιχθεισα κυβερνηση της Αλλαγης (ονομα και πραγμα σε κατι τετοια).
Η αρχη εγινε το 1983 με τη σειρα Οικογενεια Ζαρντη. Εκει για πρωτη φορα ειδαμε γυμνο γυναικειο στηθος σε ελληνικη σειρα. Ο Νικος Τζογιας με μια αποτομη κινηση ανοιξε ο ιδιος με τα χερακια του το φορεμα της Μαριας Σπαντιδακη με αποτελεσμα να αποκαλυφθουν τα αποκρυφα. Να θυμισω πως η Μαρια Σπαντιδακη ηταν η Σταρ Ελλας του 1977 που το 1978 διαδηλωνε μαζι με τις φεμινιστριες εναντιον του θεσμου των καλλιστειων. Τεραστιο σοκ για ολους μας η τηλεοπτικη σκηνη, και για εμενα που τοτε ημουν παιδι κι εβλεπα τη σειρα. Να μην σας πω τι διαβασα την αλλη μερα στην εφημεριδα που επαιρνε ο πατερας μου, καταλαβαινετε...
Αλλα το κακο ειχε γινει και η κατρακυλα ξεκινησε. Γιατι η κατρακυλα ετσι ειναι. Αν αρχισει, αντε να τη σταματησεις. Δε φταιει αυτη. Ο ατιμος ο νομος της βαρυτητας φταιει. Απο εκει και περα θυμαμαι πως εβλεπα συχνα πλεον και γυμνο και τολμηρες ερωτικες σκηνες. Χωρια οι βωμολοχιες. Δε θα ξεχασω μια φορα γυρω στο 1987 - '88 που χαζευα μια σειρα και ξαφνικα ειδα την Τατιανα Παπαμοσχου να σηκωνεται γυμνοστηθη απο το κρεβατι. Η σκηνη κρατησε καμποση ωρα και η σειρα παιζοταν απογευμα. Δε διαβασα ομως την αλλη μερα τιποτα σχετικο στις εφημεριδες οπως με την Οικογενεια Ζαρντη τεσσερα - πεντε χρονια πρωτυτερα. Ειχαμε συνηθισει πλεον βλεπετε και δε μας εκανε εντυπωση. Η κακη αρχη που λεγαμε πιο πανω.
Και βεβαια περαν του γυμνου, του σεξ και της βωμολοχιας η κυβερνηση εκεινη εφερε νεα ηθη με τις ηρωιδες των ελληνικων σειρων σε ρολους καθε αλλο παρα παραδοσιακους. Νεα οικογενειακα προτυπα αρχισαν να εμφανιζονται και αυτα που ξεραμε επρεπε να τα ξεχασουμε. Δε θα σχολιασω αν ειμαι συμφωνη με αυτο το τελευταιο περι οικογενειας γιατι θα επεκταθω παρα πολυ και δεν το θελω. Το μονο που θα πω ειναι πως το να χειραγωγησεις το ανθρωπινο ειδος ειναι πολυ πιο ευκολη υποθεση απο ο,τι νομιζουμε.
 
Παιδια, η ελληνικη τηλεοραση δεν αλλαξε απο τη δεκαετια του '90, αλλα απο τις αρχες της δκεαετιας του '80 με την αρτι αφιχθεισα κυβερνηση της Αλλαγης (ονομα και πραγμα σε κατι τετοια).
Η αρχη εγινε το 1983 με τη σειρα Οικογενεια Ζαρντη. Εκει για πρωτη φορα ειδαμε γυμνο γυναικειο στηθος σε ελληνικη σειρα. Ο Νικος Τζογιας με μια αποτομη κινηση ανοιξε ο ιδιος με τα χερακια του το φορεμα της Μαριας Σπαντιδακη με αποτελεσμα να αποκαλυφθουν τα αποκρυφα. Να θυμισω πως η Μαρια Σπαντιδακη ηταν η Σταρ Ελλας του 1977 που το 1978 διαδηλωνε μαζι με τις φεμινιστριες εναντιον του θεσμου των καλλιστειων. Τεραστιο σοκ για ολους μας η τηλεοπτικη σκηνη, και για εμενα που τοτε ημουν παιδι κι εβλεπα τη σειρα. Να μην σας πω τι διαβασα την αλλη μερα στην εφημεριδα που επαιρνε ο πατερας μου, καταλαβαινετε...
Αλλα το κακο ειχε γινει και η κατρακυλα ξεκινησε. Γιατι η κατρακυλα ετσι ειναι. Αν αρχισει, αντε να τη σταματησεις. Δε φταιει αυτη. Ο ατιμος ο νομος της βαρυτητας φταιει. Απο εκει και περα θυμαμαι πως εβλεπα συχνα πλεον και γυμνο και τολμηρες ερωτικες σκηνες. Χωρια οι βωμολοχιες. Δε θα ξεχασω μια φορα γυρω στο 1987 - '88 που χαζευα μια σειρα και ξαφνικα ειδα την Τατιανα Παπαμοσχου να σηκωνεται γυμνοστηθη απο το κρεβατι. Η σκηνη κρατησε καμποση ωρα και η σειρα παιζοταν απογευμα. Δε διαβασα ομως την αλλη μερα τιποτα σχετικο στις εφημεριδες οπως με την Οικογενεια Ζαρντη τεσσερα - πεντε χρονια πρωτυτερα. Ειχαμε συνηθισει πλεον βλεπετε και δε μας εκανε εντυπωση. Η κακη αρχη που λεγαμε πιο πανω.
Και βεβαια περαν του γυμνου, του σεξ και της βωμολοχιας η κυβερνηση εκεινη εφερε νεα ηθη με τις ηρωιδες των ελληνικων σειρων σε ρολους καθε αλλο παρα παραδοσιακους. Νεα οικογενειακα προτυπα αρχισαν να εμφανιζονται και αυτα που ξεραμε επρεπε να τα ξεχασουμε. Δε θα σχολιασω αν ειμαι συμφωνη με αυτο το τελευταιο περι οικογενειας γιατι θα επεκταθω παρα πολυ και δεν το θελω. Το μονο που θα πω ειναι πως το να χειραγωγησεις το ανθρωπινο ειδος ειναι πολυ πιο ευκολη υποθεση απο ο,τι νομιζουμε.
Θα συμφωνήσω μόνο εν μέρει μαζί σου. Έχω επικρίνει πολύ σκληρά την τότε κυβέρνηση που λές της Αλλαγής, για τα απερίγραπτα εγκλήματά τους όσον αφορά τη διαγραφή και το σβήσιμο ιστορικών σειρών της προηγούμενης Διοίκησης της δεκαετίας του 70, είτε από ρεβανσισμό, είτε από αμάθεια, αλλά να μην τα ισοπεδώνουμε και όλα! Έλεος! Δημιουργήθηκαν πολύ καλές, αξιόλογες και πρωτότυπες σειρές τη δεκαετία του 80 όπως το Γιάννης και Μαρία, Η Επιστροφή, Η Λάμψη των Άστρων, Χαίρε Τάσο Καρατάσο, Το Μινόρε της Αυγής, η Εξαφάνιση του Τζών Αυλακιώτη, ο Θάνατος του Τιμόθεου, το Μυστικό του Άσπρου Βράχου, Μαντάμ Σουσού, το Κάμπινγκ, Οι Ιερόσυλοι σειρές που η προηγούμενη Διοίκηση ούτε κατά διάνοια δεν θα της έκανε για λόγους ιδεολογικούς και μόνο, ειδικά το Χαίρε Τάσο Καρατάσο, το Μινόρε της Αυγής και το Γιάννης και Μαρία και πολλές άλλες αξιόλογες σειρές που τώρα δεν μου έρχονται στο μυαλό. Μόνο προς το τέλος της Πρωθυπουργίας του Ράλλη το 1981 είχανε κάνει ένα άνοιγμα στην τηλεόραση με κάποιες πολύ καλές σειρές πέρα από τα συνηθισμένα μυθιστορήματα του Ξενόπουλου, όπως οι Σκλάβοι στα Δεσμά τους, οι Φρουροί της Αχαϊας και κάποιες άλλες που βλακωδώς οι καινούργιοι τις έκοψαν ή της έθαψαν στα συρτάρια, για να προωθήσουν τους δικούς τους νέους παραγωγούς. Επίσης το πολύ ποιοτικό και πρωτοπόρο εκπαιδευτικό παιδικό πρόγραμμα υπό τη διεύθυνση του Νίκου Πιλάβιου, του Κώστα Λαδόπουλου και άλλων συντελεστών. Με αυτήν την τηλεόραση μεγάλωσα και τα άσχημα ήτανε μηδαμινά και πταίσματα σε σχέση με την ποιότητα που προσέφερε στον τηλεθεατή, σε σχέση με τον σημερινό τέλμα και κατήφορο. Και οπωσδήποτε το ανέφερα και πιο πάνω τα κανάλια ήτανε δύο και όχι 22 με ότι αυτό συνεπάγεται. Τώρα τι να πρωτοελέγξεις και τι να δείς, ασυδοσία και ο κάθε καναλάρχης κάνει ότι θέλει με ένα ΕΣΡ για διακοσμητικό ρόλο. Παν μέτρον άριστον έλεγαν αρχαίοι και έτσι πρέπει να είναι και στην τηλεόραση. Ούτε πολύ συντηρητικούρα και υποκρισία για τους τύπους, αλλά και όχι αυτή τηλεοπτική σήψη και το τέλμα που έχουμε έρθει σήμερα με τα ριάλιτι ξεφτίλας, τα ημίγυμνα πρωινάδικα και κουτσουμπολίστικα μεσημεριανάδικα, χώρια την πλύση εγκεφάλου και την προπαγάνδα στα δελτία ειδήσεων που σήμερα εδώ και πολλά δεν είναι δελτία ειδήσεω, αλλά κάτι άλλο που θα ζήλευε και ο Γκαίμπελς. Είμαι περήφανος για την ελληνική τηλεόραση των δεκαετιών 70, 80 και στα πρώτα χρόνια της ιδιωτικής μέχρι το 1995. Ακόμα πιο τυχερός που μεγάλωσα τη δεκαετία του 80 με εκείνη την τηλεόραση που έχω να θυμάμαι, που συνέβαλε τα μέγιστα στη διαπαιδαγωγησή μου και εμένα και των υπολοίπων παιδιών της γενιάς μου, που πιστεύω ήτανε και η τελευταία χρονολογικά πριν την έλευση της ιδιωτικής.
 
Τελευταία επεξεργασία:
@sportbilly79 Μαλλον δεν με καταλαβες. Οταν λεω για κατρακυλα δεν αναφερομαι στο αν υπηρχαν καλες σειρες η οχι τη δεκαετια του '80, αλλα στο ποτε ακριβως ξεκινησε το κακο με το σεξ και το γυμνο. Προσωπικα εχω αμετρητες σειρες του '80 που τις λατρευω, καποιες υπαρχουν ακομα, καποιες οχι, και σκεφτομαι πως τετοιες σειρες δε γινονται πλεον.
Ομως ειναι αλλο πραγμα η ποιοτητα μιας σειρας και αλλο οι τολμηρες σκηνες που, κατα τη δικη μου αποψη, δεν πρεπει να υπαρχουν στην τηλεοραση ετσι στα ξεκαρφωτα και ιδιως σε ωρες που παρακολουθει τηλεοραση ολη η οικογενεια μαζεμενη.
Δοξα τω Θεω, μπορει μια χαρα να υπαρξει ποιοτητα και ψυχαγωγια και χωρις τετοιου ειδους σκηνες και οι σειρες της δεκαετιας του '70 ειναι η πιο περιτρανη αποδειξη.
 
Κατάλαβα πολύ καλά τι γράφεις. Οι σκηνές που λές με τα γυμνά στη δεκαετία του 80 σε τηλεοπτικές σειρές είναι μετρημένες στα δάχτυλα και πτάισματα και οπωσδήποτε δεν ξεκίνησε από εκεί η κατρακύλα. Το τί προβάλλεται στους τηλεοπτικούς δέκτες έχει να κάνει αφενός με τη γενικότερη κατάσταση της κοινωνίας, με την εξελίξή της και αφετέρου με το ποιός ελέγχει τα κανάλια είτε το κράτος στα τρία κανάλια που κατέχει, είτε οι ολιγάρχες-επιχειρηματίες της ενημέρωσης που κατέχουν τις υπόλοιπες τηλεοπτικές άδειες. Προσωπικά έχω θεωρήσει τηλεοπτικό σκουπίδι την Κάθοδο του 1983 με τη σκηνή της χρήσης ηρωίνης από τη Σταθακοπούλου ή το πλάνο από ελληνική ταινία του σκηνοθέτη Αλευρά οι Σφαίρες πέφτουνε σαν το χαλάζι, όπου ο σκηνοθέτης της σειράς φαίνεται στο πλάνο να βυζαίνει το στήθος της συντρόφου (ήτανε τότε ένα που έπεσαν οι διακόπτες ύστερα από κύμα διαμαρτυριών), αλλά υπάρχει ένα μεγάλο αλλά και το ξαναλέω αυτά τα περιστατικά είναι πταίσματα σε σχέσε με το σύνολο της ποιότητας που προσέφερε στον τηλεθεατή και τον Έλληνα πολίτη η Ελληνική τηλεόραση τη δεκαετία του 80 και οπωσδήποτε δεν υπήρξε καμιά κατρακύλα, αλλά ένας άνεμος δημιουργίας και πολιτιστικής ανάτασης.Το μεγάλυτερο σφάλμα τους που δεν τους το συγχωρώ και ούτε πρόκειται ποτέ ήτανε που δεν σεβάστηκαν το τηλεοπτικό αρχείο και έβσησαν δια παντός αριστουργήματα της δεκαετίας του 70. Για να είμαστε όμως και δίκαιοι η κυβέρνηση του Καραμανλή από το 1975 που ανέλαβαν την ΕΡΤ, για ποιό λόγο διέγραψαν τι τηλεοπτικές σειρές της Χούντας; δεν είχανε και αυτοί κανένα δικαιώμα να σβήσουνε τις σειρές της Χούντας! Και μην ακούσω το φτηνό επιχείρημα ότι δεν υπήρχανε κενές κασέτες λόγω κόστους, για άλλα είχανε λεφτά, θέμα ρεβανσισμού ήτανε, γιατί το ίδιο επιχείρημα λέγανε και στη νέα Διοίκηση επί ΠΑΣΟΚ όταν διέγραφαν τις σειρές των προηγούμενων. Σβήστηκε η μεγάλη επιτυχία του Άγνωστου Πόλεμου, το Εκείνος κι Εκείνος και πολλά άλλα και σώζεται μόνο η Ισιδώρα, που είναι γυρισμένη σε φίλμ!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Κατα την...αγνη δεκαετια του '80 λοιπον, περα απο το γυμνο και το ημιγυμνο που δεν τα ειχα δει τη δεκαετια του '70 ουτε μια φορα, υπηρχαν στις τηλεοπτικες σειρες και σκηνες σεξ.
Θυμαμαι πως παρακολουθουσαμε οικογενειακως την σειρα Σταυρωση χωρις Ανασταση και ειδαμε τα εξης αθωα:
Η Πιτσα Μπουρνοζου στο κρεβατι της ξαπλωμενη στο πλαϊ να μιλαει για ασχετα πραγματα και απο πισω της ενας τυπος επισης ξαπλωμενος στο πλαϊ να της κανει σεξ. Δεν θυμαμαι την ωρα προβολης της σειρας, παντως θυμαμαι καλα πως εξω ηταν ακομα μερα. Και ολα αυτα ετσι στο ξεκαρφωτο λες και δεν μπορουσε να λειπει το σεξουαλικο κομματι, λες και ολη η σκηνη απο αυτο κρεμοταν. Οσο για την ντροπη που πηρα απο αυτο, ειναι κατι που δεν περιγραφεται γιατι ημουν κοριτσι στην εφηβεια, ηξερα τι εβλεπα, και την σκηνη την παρακολουθησα μαζι με τους γονεις μου και την αδελφη της μητερας μου.
Πραγματικα, ειναι θλιβερο να φοβασαι να ανοιξεις τηλεοραση μερα μεσημερι και να κατσεις με τους γονεις σου και τα παιδια σου να δειτε μια ελληνικη σειρα μην ξεροντας τι θα αντικρισεις μεσα απο την μικρη οθονη. Αν αυτο δεν λεγεται τηλεοπτικη καταντια, δεν ξερω τι αλλο λεγεται.
Φυσικα τα πραγματα σημερα ειναι πολυ χειροτερα και εσεις που παρακολουθειτε τηλεοραση γνωριζετε την κατασταση καλυτερα απο μενα που την εχω διακοψει. Αναλογικα ομως για τα μονο τρια καναλια που υπηρχαν το '80 αυτα που βλεπαμε τοτε ηταν πολυ.
 
Πίσω
Μπλουζα