Ο Λαμπρούκος μπαλαντέρ (1981)

Ο Λευτέρης Λουκάδης υποδύεται τον καφετζή του καφενείου που συναντάει ο Λάμπρος τον Μεμά.
 
Ευχαριστώ tzias57 για τη διόρθωση!! Μήπως γνωρίζεις τους δύο ηθοποιούς που δεν αναγνωρίστηκαν στη φωτογραφία; (εννοώ τον Ψείρα και τον Μάκη τον βαρώνο) :)
 
RIO είπε:
Για τελευταία ταινία, ο κωνσταντάρας θα άξιζε κάτι καλύτερο. Δυστυχώς, αυτή ήταν πολύ πρόχειρη. Ίσως πιο 80ς, απο ότι θα έπρεπε. Ο Ηθοποιός, ταυτίστηκε με τις δεκαετίες του '60 και του '70...
Θα συμφωνήσω ότι η συγκεκριμένη ταινία δεν μου άρεσε όσο οι άλλες του Κωνσταντάρα. Κρίμα, καθώς ήταν και η τελευταία του.
 
και εγω την βρισκω στα ορια του μετριου ,για να μην πω κατω,το σεναριο πολυ μετριο και πολυ κατωτερο για τον κωνστανταρα

ο πανος τσιρος ειναι οντως ο λαμπρος αλλα στην ουσια το σεναριο το εγραψε μονος του ο δημητρης κωνστανταρας απλα εδωσε καποιες ιδεες και ατακες

οι σκηνες γυριστηκαν δυσκολα οπως εχει πει σε συνεντευξη του ο δημ.κωνστανταρας γιατι με τα προβληματα υγειας που ειχε ο λαμπρος μιλαγε αργα και δεν θυμοταν τα λογια
 
Στο αφιέρωμα της Μηχανής του Χρόνου για τον Λάμπρο Κωνσταντάρα αναφέρονται αρκετοί συντελεστές της ταινίας στην παρουσία του Λάμπρου σ' αυτήν. Έτσι, βλέπουμε τον γιο του Δημήτρη, τη Μάρω Κοντού και τη Νέλλη Γκίνη να αναφέρονται στον αξέχαστο κωμικό. Από το 48:10 έως το 49:50 περίπου.

[video=youtube;v-2kyyMcoVo]

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ένα απόσπασμα από την ψηφιακά επεξεργασμένη ταινία σε HD εξαιρετική ποιότητα εικόνας (2018) με τη Νέλλη Γκίνη να ερμηνεύει το "Θα τη βρούμε τη λύση" σε στίχους Γιάννη Πολίτη και μουσική Σπύρου Παπαβασιλείου.

 
Πολυ ωραιο, Δημοσθενη! Μηπως εχεις με τετοια πεντακαθαρη εικονα και το ντουετο Ελα κοντα μου;
 
Σήμερα ανέβηκαν:

1. Που είσαι παλικάρι μου.

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Αυτα ειναι ακομη καλυτερα. Σε ευχαριστω!
 
Στο DVD που είχε δοθεί παλαιότερα από γνωστό περιοδικό, δεν υπάρχουν τα 8 πρώτα λεπτά της ταινίας.

Αμέσως μετά τους τίτλους αρχής, γίνεται το πετσόκομμα.
 
On 5/3/2012 at 2:26 ΜΜ, ARETARA said:

Επαναλαμβάνω το στιγμιότυπο του τραγουδιού μαζί με ένα εκτεταμένο απόσπασμα με το Λαμπρούκο σε μεγάλα κέφια...

Σημαντικές πληροφορίες για την ταινία μας δίνει ένας youtuber που εργάστηκε ως κομπάρσος στα γυρίσματα της ταινίας. Σύμφωνα με τον τελευταίο που το σχόλιό του βρίσκεται στο ανωτέρω video, τα γυρίσματα τόσο των προβών όσο και της ερμηνείας του κομματιού από τη Μάρω Κοντού και τη Νέλλη Γκίνη στο κέντρο διασκέδασης, έγιναν στο ξενοδοχείο Cavo d' oro στην Καστέλλα, τον Νοέμβριο του 1981. Μάλιστα αναφέρεται και το μεροκάματο του κομπάρσου (500 δρχ) και το ότι αντί για ουίσκι τους σέρβιραν τσάι. Ευχαριστούμε για τις χρήσιμες αυτές πληροφορίες.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Η Νέλλη Γκίνη στην Μηχανή του χρόνου σε αφιέρωμα στον Λάμπρο Κωνστνταρα είχε πει το εξης : Υπήρχε μια σκηνή στο ξενοδοχείο όπου ο Λάμπρος με τον  Τόνυ Γιαχωβάκη κατεβαίνουν από μια σκάλα. Επειδή ο Λάμπρος λόγω του εγγεφαλικού που είχε περάσει δυσκολεύοταν να κατέβει την σκάλα είχε τον Γιαχωβάκη μπροστά ώστε να στηρίζεται σε αυτόν για να κατέβει την σκάλα.
 
Επαναλαμβάνω την ανάρτηση (full HD) για το Που είσαι παλικάρι μου που για κάποιο λόγο δεν εμφανίζεται. Επίσης προσθέτω τα λόγια του προηγουμένως αναφερθέντος youtuber που συμμετείχε ως κομπάρσος στην ταινία:

"Ο Λάμπρος είχε πάντα δίπλα τη γυναίκα του, που τον φρόντιζε συνεχώς,αυτός δεν μπορούσε και πολύ,παρ΄όλο που στην ταινία φαίνεται λεβέντης. Ο αξέχαστος Καραγιάννης κάποιες σκηνές τις γύριζε 2 και 3 φορές, η έπαιρνε τον ήχο ξεχωριστά από τον Λάμπρο. Πάντως για μένα ήταν μια αξέχαστη εμπειρία,πολύ ωραία. Η ορχήστρα ήταν play back. Εκπληκτικές ήταν και οι αδερφές Μπρόγιερ, χορογραφία."

 
Τελευταία επεξεργασία:
Φαίνεται ότι δυσκολευόταν ο Κωνσταντάρας στην ταινία . Τόνιζε υπερβολικά ( σχεδόν) κάθε λέξη, προσπαθώντας να πει τις ατάκες του καθαρά και δυνατά.
 
Στο δεύτερο ντουέτο της Νέλλης Γκίνη ποια είναι η τραγουδίστρια που είναι μαζί της;
 
Πού είσαι παλικάρι μου, πού είσαι όνειρό μου... σε HD. Στο μπουζούκι ο μέγιστος μαέστρος Σπύρος Παπαβασιλείου, συνθέτης μεγάλων και διαχρονικών επιτυχιών.

 
Τελευταία επεξεργασία:
Μόνο συγκίνηση βλέποντας αυτήν την ταινία του Λάμπρου μας, έστω και αν δεν συγκαταλέγεται στις καλύτερες του, ήταν όμως η τελευταία του και μάλιστα τέσσερα μόλις χρόνια πριν τον θάνατο του. Είναι απίστευτα κυνική η ζωή, η νομοτέλεια, η πραγματικότητα όπως το δει κανείς αναλογιζόμενος κανείς, πως αυτός ο αρχοντάνθρωπος που τον θαυμάσαμε και τον λατρέψαμε στις ταινίες του ως πηγή ζωής, αισιοδοξίας και αρχοντικού τρόπου ζωής ως κλασικός μπον βιβέρ, τα τελευταία χρόνια της ζωής του ταλαιπωρήθηκε από αλλεπάλληλα εγκεφαλικά επεισόδια, χάνοντας μάλιστα την φωνή του για να καταλήξει μόλις στα 72 του χρόνια. Είναι όμως τόσο ζωντανή η παρακαταθήκη του, η μνήμη του, η λάμψη του, η οποία πέρασε από γενιές σε γενιές μέσω των λατρεμένων μας ταινιών του, που η φυσιογνωμία του ήδη έχει καταγραφεί ιστορικά με τον πιο θριαμβικό τρόπο.
Λάμπρο μας σε ευχαριστούμε για όλα.
 
Αν δούμε καθαρά την ταινία με βάση το περιεχόμενο της, σαφώς και δεν μιλάμε για ταινία που διεκδικεί δάφνες.

ΟΜΩΣ, αν σκεφτούμε το παρασκήνιο που οδήγησε στη δημιουργία της, σαφώς και την αξιολογούμε με διαφορετικό πρίσμα. Μόνο και μόνο η σκέψη των οικείων του να γυριστεί μια ταινία η οποία θα έδινε χαρά στον αείμνηστο Κωνσταντάρα, για να ξεχαστεί από τα προβλήματα υγείας του και νομίζω ότι σκόπιμα ανέλαβε και πάλι το ρόλο του γλεντζέ, μπορεί να ήταν για τα δεδομένα της τότε εποχής αναχρονιστικό πρότυπο, όμως, το να προβάλλεται ως ο χαρακτήρας με τον οποίο καθιερώθηκε στο ευρύ κοινό, παρόλα τα προβλήματα υγείας του, ήταν και αυτό κάτι σημαντικό για την ψυχολογία του.

Σε ασθενείς με σοβαρά προβλήματα υγείας, είναι πολύ σημαντική η ψυχολογία και η όλη διαδικασία της ταινίας, έγινε απλά για να χαρεί ο Κωνσταντάρας. Βέβαια, μπορεί στα παρασκήνια να φαινόταν η πικρή αλήθεια όμως και πάλι, το γεγονός ότι του δόθηκε η ευκαιρία να παλέψει και να επανέλθει σε μια ρουτίνα (αυτή των γυρισμάτων) η οποία παρέπεμπε στις παλιές και ένδοξες εποχές, ήταν μεγάλη υπόθεση.
 
Πίσω
Μπλουζα