Ρετρό μοτοσυκλέτες που έχουμε στη κατοχή μας!

D@redevil είπε:
Επειδή εκτός από την D@redevil, το φόρουμ παρακολουθούν κι άλλα κοριτσάκια, ας είμεθα λίγο σεμνοί βεβαίως-βεβαίως! :D
Επίσης, ο λαός απαιτεί τη γνώμη του Ρηγανάκου!!! Πού είσαι RYGARRRRRRR????? :flower:

Τί θες να πω, φίλΕ d@redevil; :D

Δεν παρακολούθησα το διάλογο πιο πανω. Βασικά πιο πανω μιλατε για νεα μηχανάκια, το GS1200 είναι πολύ καινούριο μηχανάκι.BTW, αν και δε θελω να συνεχίσω το οφ-τοπικ, το μηχανάκι αυτό είναι οn-off αν κυριολεκτικά τον όρο. On-off δε σημαίνει εντουρο, ετσι; Σημαίνει ότι ενα μηχανάκι δρόμου εχει τη δυνατότητα να βγει και εκτός δρόμου ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ (και όχι εκ προθέσεως), είναι δηλαδή ιδιαίτερα περιορισμένη η χρήση του εκεί, λόγω του όγκου της μηχανής και του στησίματος. Αλλιώς κινδυνεύει να κρεμάσει το σαζμάν ή να σκάσει το λάστιχο (είναι tubeless) ή να στραβώσει η ζάντα του. Οδηγάω bmw 14 χρόνια, ειχα το GS850 για 2 χρόνια και γνωρίζω πόσο δύσκολο είναι να το κουμαντάρεις στο χώμα. Δεν είναι για εντουράδες, είναι για ελαφρύ χώμα και μαλιστα στο όρθιο για καλύτερη ισορροπία. Κι αυτά που βλέπετε στο Youtube με τις μηχανές αυτές να βγαίνουν εκτός δρόμου και να κάνουν τρέλες και άλματα, οι άνθρωποι αυτοί είναι ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ, έχουν πολύ καλές στολές, το μηχανάκι που οδηγούν εχει στήσιμο για το χώμα (αλλα λάστιχα, διαφορετικό σετάρισμα αναρτήσεων) και κυρίως δεν είναι δικές τους (δεν εχουν άγχος μην πέσουν και δεν εχουν λεφτά να τη φτιάξουν). Υπαρχουν και οι ψιλοάσχετοι που τραβάνε βίντεο να πανε περαδώθε και να πέφτουν και να μη μπορούν να σηκώσουν το μηχανάκι τους λόγω υψηλού κέντρου βάρους όντας φορτωμένοι με τριβάλιτσο (έλεος), επίσης να πω πόσο πολύ δύσκολο είναι να περάσεις λακουβα με λάστη, αφου αν κολλήσεις και δεν εχεις συνοδό σε αλλο μηχανάκι, το ξεχνάς εκεί πολύ απλά .....μπλαμπλά...χιλιαδυο μπορώ να πω, . Κάθε πράμα στη γωνιά του. Οποιος θελει να παει χώμα, να παρει ενα μηχανάκι για χώμα. Το 1200 είναι πολύ καλό και σβέλτο για ασφαλτο (ειδικά η τελευταία γενιά με τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις, αλλα πλέον 20.000 για μηχανάκι δε θα'δινα με τίποτα). Πάει το οφ-τοπικ, οκ;

Εγώ θα ποστάρω για τη μπέμπα μου σε 5 χρόνια, όταν θα ειναι πια ρετρό και γιαγιά 20 ετών. :fafoutis:
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Λογω συμμετοχης της Μαριανας εχουμε κανει και ΠΟΛΥ οφ τοπικ! :D

Αλλα ειμαστε σε ρετρο συζητηση, για χαρλευ μιλαμε. 111 χρονια εταιρια #)

ntsmrtz είπε:
Ποιός είπε ότι το 1200 είναι on-off? H υπάρχει κάποιος που σοβαρά θεωρεί το 1200 on-off?
Δεν ειναι. Η κατηγορια και η γεωμετρια λενε οτι ειναι, αλλα δεν ειναι. Για δρομο ειναι αψογα ολα αυτα τα μοτορια.

Τρανη αποδειξη για σωστη επιλογη ον-οφ εκανε ο Ηλιας(Βροχιδης) http://madnomad.gr/main/

Δεν μπορω να σου δωσω να καταλαβεις γιατι φορας ειδικα γυαλια που λεγονται "οτιδηποτε εκτος απο χαρλευ".

Το απορριπτεις οταν λες οτι ειναι αχρηστο. Που ειναι και λαθος λεξη. Αχρηστο λεμε κατι που...απλα δεν εχει εφαρμογη/χρηση.

Σε χωμα παει; Στριβει(οπως θες εσυ); φρεναρει(οπως θες εσυ); Εχει τελικη 299; Οχι, αρα αχρηστο.

Υπαρχουν ολοι οι αλλοι απο τη μια και η χαρλευ απο την αλλη στον μοτοκοσμο.

Επιδοσεις συμφωνα με τον προορισμο τους. Εχουν φρενα. Φρενα οπως το CBR? Οχι, ο κατασκευαστης εβαλε αυτο που θεωρει σωστο για το αντιστοιχο μοντελο.

Πολλα απο αυτα τα καταλαβαινεις απο το βιντεακι με την τουμπα. Οδηγας αναλογως με το τι εχεις και ο κατασκευαστης φροντιζει να εχεις ασφαλεια.

Φυσικα στα δεδομενα μιας μοτο 300 κιλων με ταδε επιδοσεις.

Τωρα για το "δηθεν" εχεις εν μερει δικιο. Οι χρηστες ειναι δηθεν το μοτορι ειναι αυτο που ειναι.

To multistrada επεσε στην αλλαγη του τοπιου απο on-off σε τυπου TDM μηχανακια. Ειδικα στην Ελλαδα που ολοι ειχαμε μαθει τα ταξιδια με on-off φανηκε λιγο περιεργο.

Αλλα εχουν αλλαξει τα πραγματα.

Το τωρινο αστο, δεν εχει ψυχη. Ενα βουνο ηλεκτρονικα, τι να δω; Το τοπιο η τις αλλαγες χαρτογραφησης; Fail

Το Virago τιμιο μηχανακι(οπως πολλα ΥΑΜΑΗΑ θα ελεγα), αλλα ας το πουμε custom και ετσι πρεπει να το βλεπουμε.

Goldwing....ακραιο μηχανακι. Μαλλον δεν θα το εβαζα μεσα στο γκαραζ(που λεγαμε). Βολτα το εκανα φυσικα, οπως ολα.

Παντως εχει ενα καλο, εχει οπισθεν χαχαχα.

ΚΤΜ δεν αγοραζα, δωρο να ηταν θα το πουλουσα. Ειναι τελεια(γκαζια, στησιμο, φρενα) αλλα τα προβληματα με ξενερωνουν. To SMT που βρηκα σε test ride πολυ καλο, αλλα....

Vstrom...κακασχημο...και μονο...οτι ειπες για το πρωτο Multistrada ισχυει εδω..

TDM. Οντως έχει βρομίσει ο τόπος, ωραιο μηχανακι ομως.

S1000RR...μεγαλο κεφαλαιο και μαλλον μεγαλη πατατα. Τα προβληματα ειναι πολλα και χοντρα. Και μαμα BMW τρεχει να αλλαξει ολοκληρους κινητηρες(ενοχος ο κατηγορουμενος).

Δεν σχολιαζω σκουτερ, οσουν τροχους και να εχουν.

Για τα τουριστικά που λες, παλι το βλεπεις μεσα απο το πρισμα των "αλλων". Αλλη συμπεριφορα εχει το BMW/FJR, αλλη το Goldwing και αλλη το χαρλεονι.

Το χαμηλης ταχυτητας απο που το εβγαλες? Νομιζεις οτι πανε με 80? Και οπως και να το κανεις, το easy riding ειναι ενα μεγαλο θεμα στην επιλογη μια τετοιας μοτο.

Θελω βιντεο να ανεβαινεις με 5η και φουλ φορτωμα βουνο. :cool:

Για τα κυβικα σκεψου ποσα μοντελα π.χ. Fazer υπαρχουν και ποσα Fat boy. Σκορ 3-1.

Να σου ξεκαθαρισω πως σκεφτομαστε οι χαρλεομανεις. Η καβαλας big-twin ή καβαλας το παιδικο(sportster).

Τα αλλα ειναι απλα αντιγραφα. Οχι πως δεν γουσταρω καποια(steed π.χ.)

Για τα κυβικα που λες σκεψου καποτε(γιατι ειμαστε κοντα σε ηλικα) πως ηταν οι κατηγοριες καποτε. 250-400-600-750-1000.

Δεν εκανες ταξιδι με 600? Εκανες. Τα 1200 κυβικα φιλε ειναι θεμα μαρκετινγκ. Δεν προσφερουν τιποτα. 100 αλογα βγαζει και μικροτερος κινητηρας.

Και που τα χρειζεσαι 100 αλογα στο δρομο? Η θα ανεβεις με 5η το βουνο; Εκτος αν ειμαστε ολη μερα σε κοντρες. Τα 1200 κυβικα ειναι για αυτοκινητο.

Και εντος και εκτος Ελλαδος μια χαρα πας και με 650-700-800. Γιατι δεν πηρες το 800?

Μαριανα τελος, απανταει ο NLS και το κοβουμε. Οποιος θελει παμε για καφε να πουμε κι αλλα :D
 
Rygar είπε:
Τί θες να πω, φίλΕ d@redevil; :D
Ε, α, να χαθείς! :p Εγώ φταίω που σε φωνάζω κιόλας! :D

Δε μπορώ να σας κόψω - κυρίως γιατί είστε πολιτισμένοι (φτου, φτου, φτου!), αλλά γιατί μου πετάτε εμβόλιμα και ρετρό στοιχεία! Δε με κάνει καρδιά! :flower:

Εγώ θα σταθώ λίγο σε κάτι που αναφέρθηκε - ποιος είπε ότι είχε το Bandit το 400άρι? :D

Και κυρίως, μη μου πείτε ότι αυτός που το είχε το έδωσε κιόλας - έχει διαπράξει έγκλημα!!! Αγάπη μεγάλη αυτό το μηχανάκι - μαζί με το VFR400, ήταν από τις μεγαλύτερες αγάπες μου!!!

Το Bandit ήθελα πολύ να το αγοράσω, αλλά δυστυχώς διάφορες ενστάσεις από το προσωπικό μου περιβάλλον, με απέτρεψαν... Ακόμα το μετανιώνω! :precry:
 
D@redevil είπε:
Εγώ θα σταθώ λίγο σε κάτι που αναφέρθηκε - ποιος είπε ότι είχε το Bandit το 400άρι? :D
Και κυρίως, μη μου πείτε ότι αυτός που το είχε το έδωσε κιόλας - έχει διαπράξει έγκλημα!!! Αγάπη μεγάλη αυτό το μηχανάκι - μαζί με το VFR400, ήταν από τις μεγαλύτερες αγάπες μου!!!

Το Bandit ήθελα πολύ να το αγοράσω, αλλά δυστυχώς διάφορες ενστάσεις από το προσωπικό μου περιβάλλον, με απέτρεψαν... Ακόμα το μετανιώνω! :precry:
εγώ το είχα. και όχι μόνο το έδωσα αλλά το ευχαριστήθηκα που το ξεφορτώθηκα! μου είχε βγάλει ΠΟΛΛΑ πρροβλήματα στα ηλεκτρικά του... τόσο σπρώξιμο δεν έχω ξανακάνει.

έχω πολύ κακές αναμνήσεις, καλά κάνανε οι δικοί σου και σε αποτρέψανε για αυτό το μηχανάκι. υπήρχαν πολύ καλύτερα :)
 
Γιατί βρε Κώστα?! Μήπως ήσουν λίιιιιγο γκαντέμης?! :flower:

Το είχα για 1,5 μήνα (μου το είχε αφήσει ο γιος του αφεντικού μου που είχε πάει στο εξωτερικό για ένα διάστημα) και το ντάντευα! Το λάτρεψα!!!

Και σημειωτέον, ο γιος του αφεντικού μου τότε, ήταν ολίγον τι κάφρος με τα μηχανάκια του!....
 
Αααααααααααα! Βοήθεια. Είσαι χειρότερος από μένα. :)

Βαριέμαι να τα απαντήσω όλα αυτά, ενώ και σε πολλά συμφωνώ.

Επιγραμματικά για κάποια μόνο:

1) Εντάξει και η BMW δεν είναι 111, είναι πάντως 97 (και 91 στις μοτό).

2) Ωραία αυτά που λες και δεκτά μέχρι ένα σημείο. Δεν μου λες όμως την χρήση/εφαρμογή της Χάρλεϊ. Πες τη μου αν θες.

3) ΠΑΡΑ πολύ σωστή φράση (σε παραδέχομαι), "Οι χρηστες ειναι δηθεν το μοτορι ειναι αυτο που ειναι".

4) Το MS διεθνώς δεν ξέρω πολλούς να το κατάλαβαν και να μπορούν να μου πουν τι είναι.

5) Τα ηλεκτρικά δεν θα τα γλυτώσει κανείς στο τέλος (όπως δεν γλύτωσε τα ABS, τον ψεκασμό κλπ.). Μην κάνουμε τώρα συζήτηση βινύλιο vs CD (είμαστε και στο ΣΩΣΤΟ λάθος forum για αυτό). Το θέμα είναι να "δέσουν" χωρίς να χαλάνε χαρακτήρα, χωρίς να ξέρεις ότι υπάρχουν.

6) Virago αρνούμαι να συζητήσω άλλο μου έρχεται αναγούλα.

7) V-Strom. Δεν θα το πω άσχημο. Θα το πω αδιάφορο. Σχεδόν Honda (που δυστυχώς πάει από το κακό στο χειρότερο στον τομέα "βλέπεις ένα πολύ καλό αξιόπιστο τίποτα").

8) S1000RR. Λογικό μηχανές στημένες τόσο ακραία (και ταυτόχρονα η ΜΟΝΗ φιλική - και μετά από απόσταση το CBR σε φιλικότητα) να έχουν και κάποιες βλάβες. Η μηχανή έχει πάει πολύ καλά και όποιον σχεδόν "σκυφτό" ξέρω αν δεν την έχει, την θέλει (εκτός από τους δογματικούς με κάτι, που παντού υπάρχουν - πχ... αχέμ... χαρλεάδες... τυχαίο παράδειγμα :p ).

9) Σκούτερ. Μαζί σου.

10) Για τα τουριστικά τα λες οκ και αόριστα, χωρίς ουσιαστικά να λες όμως κάτι. Το FJR είναι μια μηχανή για να πας μια βόλτα (βόλτα όμως) Μιλάνο από γύρω γύρω (όχι με καράβι) και να πιεις εσπρέσο. Η HD είναι για να διαλέξεις μια ωραία ευθεία με άλλους 10 παρέα και να θαυμάζει ο ένας τα κρόσσια του άλλου. Ο πιο κομπρεσεράτος μάλιστα είναι και ο πιο θαυμαστός (πες ότι λέω ψέματα τώρα...).

11) Αυτά που λες για τα κυβικά είναι σωστά. Όμως δεν καταλαβαίνω γιατί η HD σώνει και καλά πρέπει να εξαιρείται από τον ίδιο σου τον κανόνα (με μια άτυπη δικαιολογία που έβαλες μόνος σου). Με αυτή τη λογική και η GS μια χαρά είναι 1200 αφού θέλαμε την ΡΟΠΗ βασικά των 1200 cc και ο boxer δεν μπορεί να βγάλει (απουσάριστος) ούτε 90 (ίσως ούτε 80) άλογα από τα 1000 κυβικά (ίσως αν έβγαζαν φέτος μια 850 boxer υδρόψυκτη πια να μπορούσε πια).

12) Το 800 δεν το πήρα γιατί δεν υπήρχε το 2007. Αλλά και να υπήρχε, είχα πάθει έρωτα με τη 1200 πριν καν παρουσιαστεί (και ενώ αντιπαθούσα την 1150 και την 1100 - πολύ αργότερα κατάλαβα το νόημα τους και την ιστορία τους).

Τέλος ερώτηση: Στην Ινδία δεν φτιάχνονται τα τελευταία χρόνια οι "δικές" σου;

Όσο για το topic, προτείνω απλώς να γίνει split.
 
Τσου. Σπλιτ δε μπορεί να γίνει! Είμαστε το RETROmaniax & όχι μηχανοφόρουμ! ;)

Οκ, υπάρχει ανοχή στην κουβεντούλα γιατί είστε κόσμιοι και κάνετε ρετρό - αναφορές! Αλλά μην το τραβήξουμε pls! :)
 
D@redevil είπε:
Δε μπορώ να σας κόψω - κυρίως γιατί είστε πολιτισμένοι (φτου, φτου, φτου!), αλλά γιατί μου πετάτε εμβόλιμα και ρετρό στοιχεία! Δε με κάνει καρδιά! :flower:
Δηλαδη με την Ducati που ποσταρα ημουν off topic? :precry:

Παω να την διαγραψω τωρα.....:biglaugh::biglaugh:
 
NLS είπε:
Αρχίζω ανάποδα.
Η διαχείριση μιας BMW δεν είναι ακριβή. Είναι φτηνότερη από Honda πχ. (είχα και Honda).

Στο μέσο όρο μιλάμε. Ακριβές και φτηνές ζημιές έχουν όλα.
επειδή καταννοώ ότι μ' αυτό το ποστ ακροβατώ στα όρια του οφτοπικιασμού (sic) θα γράψω όσο πιο λακωνικά γίνεται :)

H διαχείριση μιας BMW δεν είναι ακριβή, όντως. Είναι πανάκριβη. Στα πάντα. Από τιμές ανεξάρτητων κατασκευαστών aftermarket αξεσουάρ, μέχρι γνήσιων ανταλλακτικών, κι από επιλογές συνεργείων (ανύπαρκτα για BMW, πέρα από μετρημένα στα δάχτυλα στα μεγάλα αστικά κέντρα) μέχρι τιμές εργασίας. Ακόμα και σε έναν ταπετσέρη να πας, που δεν έχει καμία σχέση με την ίδια τη BMW, μόλις του πεις ότι θες σέλα για BMW θα σου πει κατά κανόνα μεγαλύτερη τιμή από ό,τι για άλλη μηχανή, χωρίς προφανή λόγο. Το ίδιο και στους ζελατινάδες κτλ. Κάποια πράγματα είναι υποκειμενικά και αμφισβητήσιμα, π.χ. το αίσθημα που σου βγάζει μια μηχανή, η εξωτερική εμφάνιση και σχεδίαση κτλ. Το κόστος υποστήριξης των BMW δεν είναι ένα από αυτά. Κακά τα ψέματα.

Δεν ξέρω τι είναι ή όχι αποκλειστικότητα της BMW (μάλλον μερικά ξέρω αλλά θέλουν δικό τους θέμα). Είναι ένα από τα γνωστά arguments όσων δεν έχουν BMW (και ειδικά GS).Και με παπί κάνεις το γύρο του κόσμου. Και με R1 πας στα χώματα (έχει γίνει κιόλας και είναι διάσημο το κατόρθωμα, ψάξε το, ο τύπος ήταν απίστευτος). Φυσικά.
Το ξέρω και το σκηνικό με το παπί και το σκηνικό με το R1. Ουσιαστικά επιβεβαιώνεις αυτό που έγραψα.

Μηχανές που να λες "φεύγω από τη δουλειά στην Αθήνα το μεσημέρι, περνώντας μέσα από την κίνηση της πόλης, πάω στα γρήγορα από τη μονότονη Εθνική ένα... Βόλο για καφέ στο Πήλιο, τον πίνω ξεκούραστα κύριος και εκεί που πάω να γυρίσω, βλέπω και μια ωραία χωμάτινη και αποφασίζω να δω που πάει και τελικά γυρνάω Αθήνα από back-roads με συνδυασμό χώμα και γρήγορα επαρχιακά στροφιλίκια σε διαφορετικά κομμάτια και ξαναγυρνάω στο σπίτι νορμάλ και όχι λιωμένος από την κούραση", όχι δεν ξέρω πολλές. Ξέρω πάντως πολλές που θα το ήθελαν. Ξέρω και κάποιες που το διαφημίζουν (γιατί πρέπει να διαφημίσουν ότι κάνει ο πρώτος στην κατηγορία). Που να το κάνουν έτσι όπως το περιγράφω, όχι δεν ξέρω πολλές. Δεν ξέρω καν λίγες. Ξέρω ελάχιστες (1-2).
Το ίδιο ποιηματάκι (ίδιο όμως) το έχω ακούσει κι από ιδιοκτήτες άλλων μηχανών. Μάλλον ισχύει η αλληγορία με τη μαμά που δεν μπορούσε να βρει το παιδί της γειτόνισσας που «ήταν το πιο όμορφο» διότι κατά δήλωσή της... το δικό της παιδί ήταν το πιο όμορφο ;)

Το άλλο argument με το "δεν είναι η BMW αυτή που ήταν" το έχω ακούσει και αυτό.Πρώτα από όλα η BMW R1200GS χρησιμοποιεί Γερμανικό boxer μοτέρ (BMW) και είναι συναρμολογημένη στο Βερολίνο.

Ξένα components έχουν ΟΛΑ τα προϊόντα που έχουμε (δηλ. ναι δεν ξέρω ποιος έφτιαξε το πλαστικό δοχείο του λαδιού του φρένου, πιθανότατα ήταν Κινέζος).

Από εκεί και πέρα κάποια φτηνότερα, μικρότερα μοντέλα ναι είχαν κατά καιρούς κάποια "ξένα" στοιχεία:

Οι αυστριακοί κινητήρες (Rotax) είναι εκπληκτικοί, η Rotax δεν είναι τυχαία εταιρία. Η BMW χρησιμοποιούσε Rotax μονοκύλινδρους στο παλιό BMW F650GS. Επίσης οι δικύλινδροι των F800.

Για τον μονοκύλινδρο τελευταία χρόνια έχει αγοράσει τα δικαιώματα κατασκευής του και έτσι τον φτιάχνει η ίδια εκτός Γερμανίας (με προδιαγραφές τους όμως και ποτέ δεν άκουσα για πρόβλημα - ο 650 ο Rotax είναι ΜΕΓΑΛΟ ΣΚΥΛΙ).

Συναρμολόγηση γίνεται στη Γερμανία για όλα τα μοντέλα από ότι ξέρω (όχι ότι αυτό σημαίνει κάτι - όχι ότι οι Γερμανοί είναι αλάνθαστοι). Κάποτε πάλι το πρώτο μονοκύλινδρο F650 (το λεγόμενο τότε Funduro - μιλάμε 20 χρόνια πίσω) ήταν σε συνεργασία με την Aprilia στην Ιταλία (που έβγαζε και αυτή το δικό της 650 on-off). Μετά από γκρίνιες ποιότητας, άρχισε και αυτό να το φτιάχνει Γερμανία.

Όλα τα άλλα είναι αστικοί μύθοι.
Όλα τα προβλήματα και παρασπονδίες που ανέφερα υπάρχουν όλα διαθέσιμα από ανοιχτές πηγές, ακόμα και από φόρα της ίδιας της BMW (!!). Δεν είναι κάτι καινούριο και φυσικά δεν θεωρώ ούτε για αστείο ότι έγραψα κάτι καινούριο. Φυσικά αν το επιλέξεις, τότε ναι, είναι αστικοί μύθοι.

Α επίσης λέγεται ότι βγάζει πολλές ζημιές πια η BMW. Ίσως. Το πιθανότερο είναι ότι απλώς έχουν ακουστεί περισσότερα γιατί έχουν αυξηθεί τα νούμερα (πχ. αν βάλει κανείς πόσες GS πωλούνται στον κόσμο και αθροίσει μαζί και ΟΛΑ τα άλλα μοντέλα των άλλων εταιριών της ίδιας κατηγορίας, δεν φτάνει το νούμερο).
Βγάζει περισσότερες ζημιές πράγματι, αλλά όπως τόνισα παραπάνω, αυτό ΔΕΝ είναι χαρακτηριστικό της BMW, κι η Honda δεν είναι αυτή που ξέραμε, κι η Yamaha κτλ. Όλοι έχουν ρίξει την ποιότητά τους προκειμένου είτε να αυξήσουν κέρδη είτε να παραμείνουν ανταγωνιστικοί. Η χρυσή δεκαετία της μοτοσικλέτας ήταν και θα παραμείνει χωρίς επιστροφή όπως φαίνεται τα eighties. Εξού και βλέπουμε μηχανές εκείνης της περιόδου σωστά συντηρημένες να κινούνται ακόμα, ενώ άλλες μηχανές που μόλις βγήκαν από το εργοστάσιο στην πρώτη βροχή να τηγανίζονται τα ηλεκτρικά τους, να σαπίζουν τα κουμπιά, να σκάνε ηλεκτρονικές...

Προσωπικά δεν μου έχει τύχει να έχω πάθει ζημιά στα 11 χρόνια με BMW που να πω "να αυτό το έπαθα επειδή είναι BMW".Στην τωρινή μου (που έχω 6 χρόνια) πχ. πέρα από μια μπαταρία που έμεινε (με κάτι μεγάλα κρύα), ένα αμορτισέρ που έσκασε σε εντουράδα (και αλλάχτηκε χωρίς κουβέντα στην εγγύηση) - και που δεν είναι BMW (νομίζω είναι Showa της δικιάς μου), χμ... τι άλλο. Α και ένας Πακιστανός που με το πιεστικό μου είχε κάνει ραγίσματα γύρω από τις βίδες στο παρμπριζ (και επίσης αλλάχτηκε στην εγγύηση γιατί "ξέχασα" να πω στην αντιπροσωπία για τον Πακιστανό)... Δεν έχει συμβεί κάτι άλλο. Α και λάστιχα σκασμένα 1-2 φορές, αλλά οκ πιστεύω αυτό να το ανεχτούμε ε. Α ναι... μερικές φορές (καμιά 10-15αριά στα 6 χρόνια - με τελευταία φορά ΣΗΜΕΡΑ κατά σύμπτωση) έχει διστάσει να πάρει μπρος. Δεν ξέρω αν τα σκουπίδια στην βενζίνη μετράνε ενάντια στην ποιότητα της BMW βέβαια.
Γιατί δεν αναφέρεις τίποτα για τα προβλήματα με τα σέρβο στα μοντέλα 2004-2005, τα οποία... η BMW απλώς παριστάνει ότι δεν υπάρχουν και απλώς αρνείται να τα διορθώσει; Εγώ πάντως αν είχα δώσει 18.000 ? για τη μηχανή των ονείρων μου κι είχα τέτοια αντιμετώπιση... δεν θα αισθανόμουν και τόσο καλά.

Όποιος δεν ξέρει τι λέω και είναι δίτροχος, ας φροντίσει να πάρει μια όχι για μια βόλτα (δεν καταλαβαίνει πολλά κανείς εκεί), αλλά για 1-2 μέρες και να τη βάλει να κάνει διάφορα διαφορετικά πράγματα. Μετά το ξανασυζητάμε.Πέρα από αυτό, εγώ είμαι καταδικασμένος να μείνω εκεί. Βλέπετε μου έχει σώσει τη ζωή ΕΠΕΙΔΗ είναι αυτή που είναι, τουλάχιστον δυο φορές. Αλλά αυτό είναι άλλο θέμα συζήτησης.
Παρομοίως με παραπάνω: Γιατί δεν αναφέρεις ούτε λέξη για τα προβλήματα με το ABS στα μοντέλα 1200, που ΔΕΝ έσωσαν την ζωή σε κάποιους άλλους; Ό,τι δεν σου έχει συμβεί δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει.

Φιλικά εννοείται.
 
NLS είπε:
Αααααααααααα! Βοήθεια. Είσαι χειρότερος από μένα. :)
Ειμαι μελος στο moto.gr, αλλα τελευταια περναω το χρονο μου στο retromaniax και ειχα καιρο να κανω σεντονομοτοκουβεντα.

2) Μαλλον δεν θα δεχτεις οτι και να πω για τη χαρλευ. Αν σου κανουν δωρο, δως τη σε μενα. :)

4) Προσωπικα θα το αγοραζα το MS, εχω διαβασει καλα λογια. ΟΚ, πολυ περιεργο design, αλλα ως καλλιτεχνης το δεχομαι.

5) Το θεμα ειναι να απο λαμβανεις τη βολτα. Πολλα ψιψιψινια ειναι βαρετα. Μερικοι γουσταρουν και καλα κανουν. Εγω θελω καρμπυρατερ και την ησυχια μου.

τήσω άλλο μου έρχεται αναγούλα.

7) V-Strom. Δεν θα το πω άσχημο. Θα το πω αδιάφορο. Σχεδόν Honda (που δυστυχώς πάει από το κακό στο χειρότερο στον τομέα "βλέπεις ένα πολύ καλό αξιόπιστο τίποτα").

8) Αλλαγη ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ κινητηρα δεν ειναι βλαβη, ειναι "τρεξτε να το κρυψετε".

10) Οδηγησες Electra; Μαλλον οχι. Ενταξει δεν ειναι για αναβαση Πηλιο και να πηγαινεις φετες, αλλα ταξιδευεις ανετα για πολλα χλμ. Χωρις κραδασμους. Σε διαφορετικες διαδρομες. Αλλα και παλι δεν θες να το καταλαβεις οτι και να γραψω. Εισαι αρνητικος πελατης. :D

Εδω θα σου πω οτι οι χαρλεαδες στην Ελλαδα δεν ταξιδευουν. Σε αυτο τους κοροιδευω και γω. Πανε μονο απο μπαρ σε μπαρ.

11) Μα θα αλλαξουμε τη νοοτροπια μιας ολοκληρης χωρας(ΗΠΑ); Ετσι τα θελουν(πολλα κυβικα και ροπη-μοτο και αυτοκ/τα). Απο κει και περα οποιος θελει το παιρνει.

Δηλαδη ολες οι εταιριες βγαζουν τωρα μεγαλα κυβικα μονο και μονο λογω κατασκευης του boxer? Απορια ειναι αυτο....

Οχι εξ ολοκληρου. Ναι, πολλα ανταλλακτικα και ολοκληρα κομματια ή μοτοσυκλετες κατασκευαζονταν/νται(χρονια τωρα) και εκτος εδρας(για ολες τις εταιριες). Και η BMW μεσα ειναι. Φτηνα εργατικα χερια λεγεται.

Εεεεεεεεεεεεε.....Gs 650 ας πουμε; Και Husqvarna, ενταξει αλλη εταιρια αλλα ιδιοκτησια BMW...

Μισο να το κανω και ρετρο....BSA, Norton, Indian, Thor, Excelsior, DKW.... :p

gademosauros είπε:
H διαχείριση μιας BMW δεν είναι ακριβή, όντως. Είναι πανάκριβη.
Ισχυει, ειναι βιομηχανια δεν ειναι service. Ειναι τοσο τυπικα που δεν γλυτωνεις.

gademosauros είπε:
Μάλλον ισχύει η αλληγορία με τη μαμά που δεν μπορούσε να βρει το παιδί της γειτόνισσας που «ήταν το πιο όμορφο»
Οταν καποιος "κουμπωσει" πανω σε ενα μηχανακι, ειναι το καλυτερο. Δεν βγαινει συμπερασμα.

D@redevil είπε:
γιατί είστε κόσμιοι
Γιατι, περιμενες να "αρπαχτουμε"? Αλλα μεχρι εδω....αν πει αλλη μια κουβεντα για τα χαρλεονια θα τον :frypan: :D
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Η ΒΜW ήταν BMW μέχρι το 2003 περίπου, μόλις αποφάσισε να γίνει mainstream εταιρεία από το '04 και μετά την πήρε η κάτω βόλτα και αρκετοί ψωνίστηκαν με τον "αέρα" της περιπέτειας στις στέπες της Μογγολίας :rofl: :rofl:και με την υπεροχή του καβαλάρη που νομίζει ότι έχει κάτι το διαφορετικό κάτω από τα σκέλια του :rofl: ...πάντως δεν είναι χαζοί οι Γερμανοί, μια χαρά τους ξεζουμίζουν. Αμα δεν βαριόμουν τα σεντόνια από τα fanboys θα έγραφα πολλά, αλλά κουράστηκα εδώ και χρόνια να γράφω τα αυτονόητα...
 
Παίδες ένα είναι το απόλυτο μηχανάκι, εν αρχή ην το φως, αυτό που μας εισήγαγε στον κόσμο των μηχανών, που θα είναι για πάντα στην καρδιά μας/μου. Bruin.gif

Δεν θα πω πολλά, είχα, έχω, θα έχω, μου έκλεψαν, πούλησα, ξανα πήρα, ανακατασκεύασα, και εδώ και λίγα χρόνια έχω μείνει με το παρακάτω*:

2013-08-05_13-30-34_51.jpg

Επίσης μόνιμος πόθος ένα ζετάκι ♥

*μοντέλο 1986..

2013-08-08_11-45-26_656.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Για όποιον τυχόν ενδιαφέρεται, στο φετινό Scooter Festival στην Τεχνόπολη στο Γκάζι, υπάρχει παρουσία της ελληνικής λέσχης φίλων κλασικής μοτοσικλέτας. Η έκθεση θα είναι ανοιχτή και σήμερα, τελευταία μέρα, μεταξύ 4 το απόγευμα μέχρι 9 το βράδυ. Αν το επιτρέψει ο καιρός είναι μοναδική ευκαιρία να δείτε από κοντά πολλά κλασικά κομμάτια. Εγώ πήγα χθες και θα ξαναπάω και σήμερα.



IMG_0460.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Θα περασω σημερα! Θανξ!
 
Να σημειώσουμε επίσης ότι η είσοδος είναι δωρεάν, ενώ λόγω της ματαίωσης του σαλονιού μοτοσικλέτας τον Μάρτιο, η φετινή έκθεση είναι Scooter Festival μόνο στο όνομα, αφού παρουσία έχουν κι άλλες εταιρείες όπως [drool]Triumph, Ducati, KTM, MV Agusta και άλλες... [/drool]
 
Παλι καλα που υπαρχει το ιντερνετ και τα βλεπουμε σε φωτο...

Παλιοτερα δεν εχανα εκθεση μοτο.

Εχει μια πολυ ομορφη κοκκινη Indian 741 αναμεσα στις "κυριες"... :hurrah: :D
 
Πίσω
Μπλουζα