Σκάνδαλα και σκαμπρόζικα

Πριν λίγες μέρες η Άννα Παναγιωτοπούλου έδωσε μια συνέντευξη από την οποία διαβάζουμε σε απόσπασμα:

Η ηθοποιός παντρεύτηκε σε ηλικία 20 ετών με τον σύζυγό της, όμως όπως παραδέχεται, ο έρωτας της ζωής της ήταν ο Μάνος Κατράκης. «Ο έρωτας της ζωής μου ήταν ο Κατράκης. Δεν υπήρχε σχέση αλλά με βοηθούσε όσο πήγαινα στη σχολή. Ήταν σαν πατρική φιγούρα, αυτό που δεν είχα. Πήγε στην Κρήτη και παντρεύτηκε μία άλλη γυναίκα».

1. Δεν κατάλαβα αν υπήρξε τελικά σχέση ή όχι, δεν έχει κ ιδιαίτερη σημασία, άλλωστε ο Κατράκης ήταν από τα μέσα του '50 με τη Λίντα Άλμα, για την οποία μάλιστα είχε χωρίσει με την άλλη μεγάλη του σχέση, την Αλίκη Γεωργούλη, ωστόσο όπως λένε κι οι φήμες, πρέπει να ήταν και γυναικάς

2. Στην τελευταία πρόταση γίνεται παρεξήγηση η οποία μάλιστα αναδημοσιεύτηκε σε δεκάδες σελίδες. Το ' πήγε στην Κρήτη και παντρεύτηκε μια άλλη' η κ. Παναγιωτόπουλου δεν το λέει για τον Κατράκη και την Άλμα, αλλά για τον πατέρα της. Αν δείτε το απόσπασμα θα το καταλάβετε. Είναι λυπηρό που μεταδόθηκε έτσι κ για αυτό το αφήνω κι αυτό εδώ. 

Πηγή

https://www.google.com/amp/s/www.protothema.gr/life-style/Gossip/article/882141/i-anna-panagiotopoulou-exomologeitai-o-erotas-tis-zois-mou-itan-o-katrakis/AMP/
 
#.... Σώπα όπου να ναι θα σημάνουν οι καμπάνες

Έχουμε ίσως παλιότερα μιλήσει και πάλι για την Άδεια. Η Άδεια αγαπητοί φίλοι ήταν αρχικά μια εκ των συνδικαλιστικών κατακτήσεων των ηθοποιών, που μαζί με την αργία της Δευτέρας θεωρήθηκαν κι οι δύο κορυφαίες. Για να πάρουμε λίγο μια ιδέα πως περίπου λειτουργούσε, να πούμε πως ήταν βασικά μια επιτροπή που κύρια της ασχολία ήταν να κάνει το διαιτητή ανάμεσα σε ηθοποιούς και θεατρικούς επιχειρηματίες ή θιασάρχες. Οι ηθοποιοί κατέφευγαν στην Άδεια για να βρουν τα δίκια τους, για ζητήματα που είχαν σχέση με ωράρια, με όρους συμβολαίων που δεν τηρούνταν κλπ. Όμως και οι θεατρικοί επιχειρηματίες κατέφευγαν συχνά στη Άδεια εναντίον των ηθοποιών. Μην  τα πολυλογούμε, δεν πρέπει να υπάρχει ηθοποιός που δεν είχε κάποιου είδους νταβαντούρι με την Άδεια. Έχω βρει αρκετά, θα σας γράψω κάποια κυρίως για να έχουμε μια ιδέα αυτού του οργάνου που πια δεν υπάρχει. 

Η Βέρα Ζαβιτσιάνου ετιμωρηθη. Η Επιτροπή Άδειας Ασκήσεως Επαγγέλματος Ηθοποιού στην οποία προσέφυγε ο Κάρολος Κουν, επέβαλε στη νεαρά αυτή πρωταγωνίστρια του Θεάτρου Τέχνης ποινή στερησεως της Άδειας για έξι μήνες. Ο λόγος είναι γνωστός. Τότε που η Λαμπέτη διέκοψε τη συνεργασία της με τον Χορν κι έφυγε με τον νυν σύζυγό της Γουεικμαν, ο θιασάρχης του θεάτρου Κεντρικον, είχε τις πρώτες συζητήσεις μαζί της για συνεργασία.

Το πράγμα ήταν καλλιτεχνικως επαγωγον για τη Ζαβιτσιάνου, τα συμφώνησε οριστικά με τον Χορν και προχώρησε ουσιαστικά στο σπάσιμο του συμβολαίου της με τον Κουν. Ο τελευταίος όμως, ο οποίος κατά παράδοση ουδέποτε εκρατησε ηθοποιό του θεάτρου του που ήθελε να φύγει, έσπασε την.... παράδοση. Και κατέφυγε στην Άδεια. 
 
Κι αφού μιλάμε για τιμωρίες πολύ τσεκουρατη έγινε αυτή η Άδεια. Λίγες μέρες πριν από τη Ζαβιτσιάνου, τιμώρησε την Αλέκα Κατσέλη με τρεις μήνες στέρηση. Εδώ που τα λέμε βέβαια, η πρωταγωνίστρια του Εθνικού δεν πήγαινε στις πρόβες. Αλλά είχε υποβάλει την παραίτησή της από στέλεχος του επίσημου θεατρικού Οργανισμού, γιατί είχε βασικούς λόγους, και συγκεκριμένα, όπως η ίδια κατήγγειλε δι επιστολής της στις εφημερίδες, η διαμορφωθεισα στο Εθνικό Θέατρο κατάσταση δεν της πήγαινε. Ο νομικός εκπρόσωπος του Εθνικού ήθελε να τη σβήσει από το χάρτη. Εζήτησε την δια παντός στέρηση της επαγγελματικής της αδείας. Η οποία και έγινε μόνο τριμηνος. 
 
5/9/1964
Ο γνωστός ηθοποιός Ανδρέας Ντούζος, του οποίου η σταδιοδρομία προοιωνίζεται λαμπρή, αρχίζει την καινούργια φάση της καριέρας του, που αναφέρεται στη χειμερινή δουλειά του στο θέατρο Βεάκη, στον οργανισμό Προσκήνιο, με μια καταγγελία εις βάρος του στην Επιτροπή Άδειας: ο σύζυγος της Άννας Φόνσου προσέφυγε στην άδεια εναντίον του, γιατί ο Ντούζος δεν πηγαίνει στις δοκιμές του εναρκτηριου έργου. Οι κακές γλώσσες όμως, αναφέρουν ότι και ο Αλέξης Σολομός, στην ανάγνωση του Πύργου του Κάφκα, δεν ήταν παρών ως ώφειλε.
 
13/1/1962
 
Η διαμάχη που υφίστατο εδώ και αρκετό καιρό μεταξύ του Εθνικού Θεάτρου και του ηθοποιού Δημήτρη Παπαμιχαήλ τελείωσε προχθές με την τιμωρία του τελευταίου από την Επιτροπή Άδειας που του επέβαλε 9μηνο στέρηση της Αδείας Επαγγέλματος. 
Όπως αναφερθεί και κατά την εκδίκαση της υπόθεσης ενώπιον της επιτροπής , ο Παπαμιχαήλ αρνιόταν να προσέλθει στις δοκιμές των " Φοιτητών" γιατί δεν ήθελε να ακολουθήσει το κλιμάκιο του Εθνικού στην περιοδεία του στην επαρχία. Το συμβόλαιο όμως ανέφερε ρητώς ότι ο Παπαμιχαήλ υποχρεούται να εμφανίζεται τόσο στην Αθήνα όσο και όπου αλλού δίνει παραστάσεις ο Οργανισμός.
 
Κι άλλη μια καμπάνα που σε κάποιες εφημερίδες γράφεται ως καμπάνα του Δ.Σ. του Εθνικού και σε άλλες ως καμπάνα της Άδειας. 
19-8-1964 εφημερίδα Ελευθερία
Το πρόστιμο που επέβαλε στο σκηνοθέτη Αλέξη Σολομό το Διοικητικό Συμβούλιο του Εθνικού ανέρχεται στο 1/3 του μισθού του και του επιβάλλεται επειδή - μετά τις ανακρίσεις που που έκανε ο σύμβουλος κ. Μηλιάδης για τη γνωστή υπόθεση του Θόδωρου Μοριδη, απεκαλύφθη ότι κύριος υπεύθυνος για την αλλοίωση του κειμένου της μεταφράσεως της κωμωδίας του Αριστοφάνους ήταν ο Αλέξης Σολομός.
Ως γνωστόν, στην παράσταση της κωμωδίας πού δόθηκε στην Επίδαυρο, ο Θόδωρος Μορίδης είχε προσθέσει αυθαιρέτως σε ένα σημείο του έργου τη λέξη "οικόπεδοφαγος" και είχε τιμωρηθεί με πρόστιμο 300 δραχμών για αυτή του την πράξη.
Ανακρινόμενος ο Μορίδης είχε καταγγείλει ότι προέβη στην πράξη αυτή επειδή ο σκηνοθέτης -πριν από αυτόν- είχε αλλοιώσει το κείμενο του Αριστοφάνους με αποτέλεσμα να θίγεται (κατά τον Μοριδη) το πρόσωπο του Πρωθυπουργού κ. Γ. Παπανδρέου και ότι για αυτό ο ίδιος πρόσθεσε πάνω στην παράσταση στο κείμενο τη λέξη " οικοπεδοφαγος". 
 
Το "οικοπεδοφάγος" υποθέτω αναφερόταν στον Κων/νο Καραμανλή και το σκάνδαλο με τα "βραχώδη οικόπεδα" αλλά αναρωτιέμαι τι είχε βάλει ο Σολωμός που έθιγε τον Παπανδρέου. Καλά, ο Αριστοφάνης δεν είχε αφήσει πολιτικό για πολιτικό (αλλά και σελέμπριτις) της εποχής του που να μην τον είχε θάψει, οπότε η σύγχρονη συνήθεια να παρεμβάλλονται στις κωμωδίες του σχόλια για την επικαιρότητα είναι απόλυτα μέσα στο πνεύμα του, αλλά το 1964 ήταν άλλη εποχή (5 μόλις χρόνια μετά την παράσταση των "Ορνίθων" που κόλλησε την κότα στον Κων/νο Τσάτσο.

Μ' αρέσει που το κείμενο λέει για "κωμωδία του Αριστοφάνους" χωρίς να την προσδιορίζει. Τόσο μεγάλο σκάνδαλο ήταν που όλοι οι αναγνώστες της "Ελευθερίας" ή έστω των καλλιτεχνικών της στηλών ξέρανε την υπόθεση? Για να δω στο αχείο του Εθνικού.

Το 1964 η μοναδική Αριστοφανική κωμωδία ήταν η Ειρήνη (ο Μορίδης έπαιζε τον Ερμή). Χμμμ... αφού ήταν μόνο μία δεν χρειαζόταν τόσο να γράψουν ποια.

Και ναι, αυτή ήταν η πέτρα του σκανδάλου, αφού υπάρχει αναφορά στο πρόστιμο. Αλλά δεν βρήκα τίποτε για το ζουμί, τς επίμαχες προσθήκες. Πάντως οι κρτικές ήταν σχεδόν στο σύνολό τους αρνητικές (ακόμη κι ο Μηνάς Χρηστίδης δεν είχε καλή κουβέντα να πει!) εκτός από τους ύμνους για το Χριστόφορο Νέζερ - Τρυγαίο. Ενόχλησε πολύ η πράξη του Σολωμού να ντύσει τον χορό των "Πανελλήνων" με λαϊκές φορεσιές από διάφορα μέρη, φουστανέλλες και βράκες και τέτοια. Πράγμα που στις μέρες μας δεν θα ενοχλούσε καθόλου εκτός ίσως από το πόσο τετριμμένο και χωρίς φαντασία θα φαινόταν. Το 1964 ήταν πολύ προωθημένο :)
 
Δε βρήκα ούτε εγώ τι είπε για τον Παπανδρέου. Αν έχω βάλει σε σωστή σειρά τα δημοσιεύματα, ο Σολομός "χρησιμοποίησε" την ιστορία αυτή για να φύγει απο το Εθνικό και να ιδρύσει το Προσκήνιο. Κάποιοι γράφαν πως επίτηδες του έβαλαν τέτοιο πρόστιμο για να τον αναγκάσουν να φύγει κι άλλοι πως επίτηδες άλλαξε το κείμενο για να τον διώξουν.. κουλουβάχατα.. Πάντως με τον Μορίδη συνεργάστηκαν ξανά σε περίπτωση που έχετε απορία :-) και φυσικά και στο Εθνικό επέστρεψε δυο τρια χρόνια μετά νομίζω
 
Τι έπαιζε με αυτό?

IMG_20190531_225212.jpg
 
Δεν έχω ιδέα.

Ποια χρονιά είναι ;  Ο Τόνι ίσως ξέρει τίποτα. 
 
το παραπάνω τεύχος είναι 14 Οκτωβρίου 1975
 
# Διαμάχες

Με αφορμή την πρόσφατη διαμάχη των θυγατέρων της Ζωής Λάσκαρη και του συζύγου της Α. Λυκουρέζου για την οποία μπορείτε να διαβάσετε εδώ: 

https://www.ethnos.gr/lifestyle/42647_polemos-exodikon-sta-dikastiria-oi-kores-tis-laskari-gia-tin-perioysia-tis-vid

θυμήθηκα άλλες περιπτώσεις που οικογένειες γνωστών προσώπων μπλέχτηκαν σε δημόσιους καβγάδες για λόγους συνήθως οικονομικούς αλλά όχι πάντα. 

* Η κόρη του Κώστα Χατζηχρήστου Τέτα είχε κάποιο καβγά με την τελευταία του σύζυγο Βούλα και μάλιστα τη μέρα της κηδείας του ηθοποιού. Το περιστατικό δημοσίευσε η Καθημερινή 

http://www.kathimerini.gr/101966/article/politismos/arxeio-politismoy/anarmostes-skhnes-panw-apo-th-soro-toy-xatzhxrhstoy

* Εξώδικα για τα οποία έχουν μιλήσει δημόσια έχουν ανταλλάξει τα παιδιά του Γρηγόρη Μπιθικώτση:

https://www.presspublica.gr/me-exodika-epikoinonoyn-ta-paidia-toy-mpithikotsi-quot-den-thelo-fagomares-quot-eiche-pei-sti-diathiki-toy/

* Παράπονα απο τη ( μακαρίτισσα πλέον ) Χρυσούλα Ζώκα είχε ο Ευθύμης Φούντας, γιός απο τον πρώτο γάμο του μεγάλου ηθοποιού όπως είπε το 2010 σε συνέντευξη του στην Εσπρέσσο: 

https://www.espressonews.gr/περιεχόμενο/48176/ευθύμης-φούντας-ενα-αγρίμι-δεν-το-φυλακίζεις

Αυτά και άλλα φυσικά που θέλουν λίγο ψάξιμο... Βάλτε κι εσείς ελεύθερα
 
Ένα καινούριο σκάνδαλο με πρωταγωνιστές τον βιομήχανο της Βιανέξ Θανάση Γιαννακόπουλο και την παλιά πολύ όμορφη ηθοποιό Ελένη Ερήμου είναι αυτές τις μέρες στο προσκήνιο.
 
Έχω την αίσθηση οτι δε μιλάμε για τόσο ρετρό σκάναδαλο σε αυτή την περίπτωση
 
Έχω την αίσθηση οτι δε μιλάμε για τόσο ρετρό σκάναδαλο σε αυτή την περίπτωση
Το σκάνδαλο είναι σίγουρα καινούργιο θεώρησα ρετρό την Ελένη Ερήμου, τουλαχιστον δεν έχω ακούσει να κάνει κάτι την τελευταία εικοσαετία. Ίσως επειδή την έχω συνδέσει με την ταινία "ο δασκαλάκος ήταν λεβεντιά" και το σήριαλ "παράξενος ταξιδιώτης" μου φάνηκε παράξενο που άκουσα ξανά το όνομά της, αλλά μπορεί να είμαι και εκτός θέματος.
 
Συνήθως αναφερόμαστε σε ρετρο γεγονότα καταστάσεις, όπως θα είδες και παραπάνω. Το θέμα που έθιξες είναι πρωτοσέλιδο (;) σε σημερινά κουτσομπολίστικα περιοδικά. 
 
Οκ! Σίγουρα άλλο οι ρετρό καταστάσεις  και άλλο οι ηθοποιοί που δεν έχουμε ακούσει νέα τους καιρό τώρα.  Κατανοητό foutix. Ας πούμε αστοχία.
 
Ωχ λάουρα, σαν δάσκαλος ακούστηκα...χαχαχα. Τεσπα, κάνα σκαμπρόζικο του παρελθόντος διαθέτει το κατάστημα;
 
Δάσκαλος ε; χιχι θα φταίνε οι κοτσίδες φαίνεται (που δεν έχω).
 
Μια σκαμπρόζικη ιστοριούλα με την ευκαιρία του ψαξίματος στα αρχεία του Εθνικού Θεάτρου με πρωταγωνιστές τον μεγάλο δάσκαλο και σκηνοθέτη Δημήτρη Ροντήρη και την κούκλα ηθοποιό Μιράντα Ζαφειροπούλου, όπως τη διηγήθηκε ο θεατρικός επιχειρηματίας και σύζυγος της Βάσως Μανωλίδου, Θ. Κρίτας. 

κείνη τη χρονιά ήταν που μια ηθοποιός του Πειραϊκού Θεάτρου, η Μιράντα Ζαφειροπούλου, ανακηρύχθηκε «Μις Ελλάς 1968». Ο Ροντήρης είχε θυμώσει πολύ γιατί δεν του άρεσαν αυτά τα πράγματα. Τα έβρισκε φθηνά και κακόγουστα, που δεν μπορούν να έχουν καμία σχέση με την καλλιτεχνική αποστολή ενός θιάσου υψηλής ποιοτικής στάθμης. Τελικά η Μιράντα πήγε στη Νέα Υόρκη και πήρε μέρος στον διαγωνισμό της εκλογής της «Μις Υφηλίου». Ο τίτλος απονεμήθηκε εκείνη τη χρονιά στη «Μις Βραζιλία», η δε Μιράντα, από ό,τι θυμάμαι, πήρε μια πολύ καλή θέση.

Οταν γύρισε η Ζαφειροπούλου στην Αθήνα και μπήκε στις πρόβες του θιάσου, ο Ροντήρης της έδειχνε με κάθε ευκαιρία την αντιπάθειά του. Αυτό δεν ήταν σωστό. Αλλωστε ό,τι είχε γίνει δεν μπορούσε να αλλάξει. Αυτός ήταν όμως ο Ροντήρης, Γκραβαρίτης, και όταν μουλάρωνε ήταν πολύ δύσκολο να τον μεταπείσεις.

Η περιοδεία κάποτε ξεκίνησε και όταν βρέθηκε ο θίασος στο Σαο Πάολο της Βραζιλίας, η βραζιλιάνα «Μις Υφήλιος», που είχε συνδεθεί με τη Μιράντα, θεώρησε καθήκον της να την περιποιηθεί και να τη διαφημίσει στον τοπικό Τύπο. Αυτή η προβολή που έγινε από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης του Σαο Πάολο για τη Μιράντα Ζαφειροπούλου ήταν βέβαια και μια μεγάλη διαφήμιση για τις παραστάσεις μας. Λογικά αυτό θα έπρεπε να ευχαριστήσει τον Ροντήρη. Ο Ροντήρης όμως εξοργίστηκε ακόμη περισσότερο, διότι η προβολή μιας ηθοποιού του θιάσου του ως σταρ των καλλιστείων ευτέλιζε και υποβάθμιζε το κύρος ενός θιάσου αρχαίας ελληνικής τραγωδίας. Από εκεί και πέρα η Μιράντα έγινε το μαύρο πρόβατο. Το τι τράβηξε η δύσμοιρη δεν περιγράφεται..."

https://www.tovima.gr/2008/11/24/opinions/o-dyskolos-dimitris-rontiris-2/

* μπόνους δύο όμορφες φωτογραφίες της Μιράντας από το αρχείο του Εθνικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδας

zaf.jpg                          zafeiropoyloy.jpg

* Και με αφορμή αυτήν την ιστορία να αναφέρουμε πως η μοναχοκόρη του Ροντήρη, Κωστούλα, δίνει έναν μεγάλο αγώνα εδώ και χρόνια με τους υπουργούς πολιτισμού να καταφέρει να ψηφιοποιήσει το αρχείο του πατέρα της που περιέχει άφθονο υλικό απο τη ζωή και το έργο του. Ας ελπίσουμε να το καταφέρει. 
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
#Είμαστε δυο, είμαστε τρεις, είμαστε χίλιοι δεκατρείς...

Συνδυαστικά είναι δύο ας τις πούμε περίεργες ιστορίες.. κάπως σαν το "μου δανείζεις τον άντρα σου;" στο πιο γκλάμουρους.. 

Ο ηθοποιός Φαίδων Γεωργίτσης, που τον χάσαμε πρόσφατα, είχε δώσει μια συνέντευξη η οποία δεν είχε πέσει στην αντίληψη μου. Μέσα σε άλλα μιλάει και για τη σχέση του με την Α. Βουγιουκλάκη το 1963. 

«Με την Αλίκη πηγαίναμε για γάμο. Ζήσαμε μοναδικό καλοκαίρι το ’63, γεμάτο πάθος. Εγώ γύριζα τότε «Τα κόκκινα φανάρια». Εκείνη λοιπόν γύριζε στα ίδια στούντιο με τον Παπαμιχαήλ και με έναν Τούρκο το «Χτυποκάρδια στο θρανίο» σε τουρκική βερσιόν. Μου έλεγε ότι είμαι ο τύπος που της άρεσε πάρα πολύ. Γαλανά μάτια, ζυγωματικά, θεληματικό πηγούνι και τέτοια. Μου έλεγε επίσης ότι πολλοί πρωταγωνιστές τής την έπεφταν τότε, αλλά εκείνη γούσταρε εμένα. Όμως εγώ εκείνη την εποχή ήμουν πολύ ερωτευμένος με την Μπέτυ Αρβανίτη, η οποία χώρισε τον άντρα της για μένα. Εγώ ήμουν πιτσιρικάς τότε. Μου την έπεσε λοιπόν η Βουγιουκλάκη, δεν θα ενδώσω; Άλλωστε την εποχή εκείνη ήταν προσόν να πηγαίνεις με πολλές γυναίκες. Δεν θεωρούνταν μειονέκτημα ο άνδρας να απατά τη γυναίκα, αλλά η γυναίκα τον άνδρα. Έτσι δεν θεώρησα ότι είχα απιστήσει απέναντι στην Μπέτυ για χάρη της Βουγιουκλάκη… Ήταν πολύ καλή και τσαχπίνα. Πήγαμε μαζί και διακοπές εκείνο το καλοκαίρι στη Χαλκίδα. Η Αλίκη από τη δεύτερη μέρα που τα φτιάξαμε, μου ζήτησε να παντρευτούμε. Με πήγε στη μάνα της την κυρία Έμυ και μπροστά της μου ζήτησε να παντρευτούμε. Από την άλλη, η Αλίκη καθημερινά ερχόταν στο φτωχικό μας σπίτι στη Νέα Σμύρνη και έβλεπε τη μάνα μου. Ο έρωτας της Αλίκης για μένα ήταν και η αρχή για να χαλάσει η σχέση μου με την Μπέτυ. Αν και μείναμε μαζί με την Μπέτυ για πολλά χρόνια, ωστόσο ήταν ένα γεγονός που μας στιγμάτισε».

«Η Τζένη ήταν κοσμική κυρία, η Αλίκη ήταν το κορίτσι της διπλανής πόρτας. Τη ζωή μου θα μπορούσα να τη ζήσω με την Αλίκη. Υπήρξε ένα φλερτ αλλά κινδύνευα να γίνω κύριος Βουγιουκλάκης και δεν ήθελα. Ήθελα να παραμείνω ο κύριος Γεωργίτσης».

https://www.ethnos.gr/lifestyle/24449_faidon-georgitsis-mpety-arbaniti-i-nyhta-gamoy-kai-i-aliki-boygioyklaki

Όπως ίσως καταλάβατε, ο Γεωργίτσης είχε ήδη σχέση με την μετέπειτα γυναίκα του Μπέτη Αρβανίτη όσο γινόντουσαν αυτά. Επίσης το ίδιο διάστημα η Βουγιουκλάκη πρέπει να ήταν σε σχέση με τον Φουκς, αν πιστέψουμε τα δημοσιεύματα. ( κορίτσι της διπλανής πόρτας η Αλίκη;;;;;; σοκαριστικό μου ακούγεται!!! ).

Τέλοσπάντων τα χρόνια πέρασαν, η Αλίκη παντρεύτηκε τον Παπαμιχαήλ κι ο Φαίδων τη Μπέτη κι όλα θα πήγαιναν καλά, αν οι άλλοι δύο της τετράδας δεν συνυπήρχαν θεατρικά ( και κινηματογραφικά). 

Σύμφωνα με τη δημοσιογράφο Κική Σεγδίτσα, την περίοδο που η Αρβανίτη συμπρωταγωνιστούσε με τον Παπαμιχαήλ στο θεατρικό έργο «ο Θείος Βάνιας», η Αλίκη είχε ένα ξέσπασμα ζήλιας. Ένα βράδυ όρμησε με τόση μανία εναντίον του άντρα της ώστε χρειάστηκε η επέμβαση της δημοσιογράφου, που ήταν και οικογενειακή τους φίλη, για να αποτραπούν τα χειρότερα. Στην πραγματικότητα δεν υπήρχε ούτε καν φλερτ μεταξύ των δύο ηθοποιών, απλώς η Αλίκη περνούσε μια δύσκολη περίοδο. Όπως υπστήριξε η Κική Σεγδίτσα «είχε βγάλει τις ζήλιες της εγκυμοσύνης». Το επεισόδιο δεν πήρε διαστάσεις και οι δύο ηθοποιοί συνέχισαν κανονικά τη συνεργασία τους....Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.mixanitouxronou.gr/beti-arvaniti-i-gineka-pou-ekane-ti-vougiouklaki-na-zilepsi-ke-o-chorismos-tis-me-to-fedona-georgitsi/

Μετά χώρισαν όλοι κι ησύχασαν. Αυτά. 
 
Πίσω
Μπλουζα