Απόσπασμα από το βιβλίο του Κατσουρίδη που βρήκα στο διαδίκτυο. Πέρα από το σκαμπροζικο του πράγματος ο Κατσουρίδης μας λέει κ πως η Αλίκη γεννήθηκε γύρω στο '31... ( Εγώ δεν ξέρω, ο κόσμος τα λέει:/) )
Αστέρω», 1958. «Η εικοσιεφτάχρονη τότε Αλίκη (...) ξεκινούσε επιτέλους με τη Φίνος Φιλμ. Είχε ένα πρόσωπο θα λέγαμε "ουδέτερο", ένα κορμί ενελώς συνηθισμένο και μάλιστα καθαρόαιμης Ελληνίδας μικροαστής, είχε όμως μια απύθμενη επιθετικότητα στο παίξιμό της και δεν λογάριαζε τίποτε άλλο εκτός από το δυνητικό θεατή της παρουσίας της. Τελικά, με τα επικοινωνιακά τερτίπια -που ήταν και το πραγματικό της ταλέντο- και την υψηλού επιπέδου πονηριά της, κατάφερε η "εθνική μας σταρ" να ξετρελάνει τη μισή Ελλάδα».
Η Βουγιουκλάκη, εξηγεί, θα έπεφτε γυμνή στη λιμνούλα των πηγών του Ορχομενού για μπάνιο. «Πέρασε η πομπή των αυτοκινήτων από το χωριό κι έγινε ένας μικρός χαμός, όχι όμως για την Αλίκη, αλλά για τη Γεωργία Βασιλειάδου. Η Αλίκη είχε γίνει κυριολεκτικά έξω φρενών. Να βρίζει σαν χαμάλης, την πήξε, τη δείξε...».
Αρχισαν να ετοιμάζουν το γύρισμα μέσα στις καλαμιές, «όπου η Αλίκη θα γδυνόταν σε κοντινό πλάνο, αλλά χωρίς να φαίνεται καθόλου στήθος». Ο φωτογράφος πλατό από δίπλα τράβαγε φωτογραφίες. Ομως η Βουγιουκλάκη απαίτησε να της δώσει το φιλμ: «Θα το εμφανίσω σε δικό μου φωτογράφο, θα ξεδιαλέξω όσες φωτογραφίες νομίζω και θα τις παραδώσω στον κύριο Φίνο» (σ.σ. είχε πικρό παρελθόν, διότι στην ταινία «Ερωτας στους αμμόλοφους» είχαν διαρρεύσει γυμνές φωτογραφίες της). Εφτασαν σε αδιέξοδο. Ο Κατσουρίδης προσπάθησε πολλάκις να κατευνάσει τα πνεύματα, αλλά η Αλίκη ήταν πεισματικά ανυποχώρητη. Ε, κάποια στιγμή ο Κατσουρίδης τα παίρνει, ξετυλίγει το φιλμ (που αμέσως βεβαίως αχρηστεύεται) και το πετάει προς το μέρος της. Γίνεται χαμός. Το αποτέλεσμα είναι ο Κ. να της κόψει την καλημέρα. Μέχρι να τελειώσει η «Αστέρω», όταν ήθελε να της κάνει κάποια υπόδειξη, την έκανε μέσω του Ντίνου Δημόπουλου.
Στην ίδια ταινία, σε ένα άλλο πλάνο, η Βουγιουκλάκη θα έμπαινε γυμνή σε μια λιμνούλα. Για πρώτη φορα ο Φίνος πλήρωσε stand in που θα την αντικαθιστούσε. Η πραγματική Αλίκη μπήκε στο νερό στο πιο κοντινό πλάνο, όμως... κόντεψε να πνιγεί! «Βοήθεια, βοήθεια, πνίγομαι!». Εσπευσε ο βοηθός διευθυντή παραγωγής, ο αδερφός της Τάκης Βουγιουκλάκης (βοηθός σκηνοθέτη) και ο Κονιτσιώτης με μια πετσέτα μπάνιου περίμενε να την «υποδεχτεί» έξω από το νερό. Ο Κατσουρίδης κινηματογράφησε αυτήν την «υπέροχη φαρσοκωμωδία». Ομως ο Φίνος εξαφάνισε το υλικό...
Δέκα μήνες αργότερα ο Κατσουρίδης συνεργάζεται και πάλι με τη Βουγιουκλάκη, στο «Το ξύλο βγήκε απ' τον παράδεισο». Συνεχίζει να μην της μιλάει. Ενδιάμεσος τώρα είναι ο σεναριογράφος και σκηνοθέτης Σακελλάριος. Ομως στην εν λόγω ταινία «υπήρχαν μερικές δεκάδες κοριτσόπουλα, κάποια πολύ μικρότερης ηλικίας από τη Β. και κάποια πολύ πιο όμορφα, κι εκεί ακριβώς ήταν η "αχίλλειος πτέρνα" της. Είχε κυριολεκτικά πρήξει τον Σακελλάριο: αυτή είναι κοντή, αυτή είναι ψηλή, αυτή να κάτσει σ' αυτό το θρανίο, του τα 'χε κάνει τούμπανο με τις παραξενιές της και κάποια στιγμή ο άνθρωπος δεν άντεξε. Κι αρχίζει να βαράει κουτουλιές στους τοίχους και να ξηλώνει το ντεκόρ με το κεφάλι».
«Ή αυτός ή εγώ» δήλωσε έπειτα απ' αυτό η Βουγιουκλάκη.
Τελικά αποφασίζει να τη μεταπείσει ο Κατσουρίδης. «Επρεπε να γίνει χαμός για να 'ρθεις να μου μιλήσεις» του λέει και κρεμιέται απάνω του. Από τη στιγμή εκείνη οι ρόλοι αντιστράφηκαν. Πλέον, ήταν ο Σακελλάριος που όταν ήθελε να της πει κάτι το έλεγε με ενδιάμεσο τον Κατσουρίδη...